Posten voor gebandequote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
karzai zegt:
komop zeg verhuizen naar MUZ, met al die gortdroge audiofielen, nee dat mag niet gebeuren.
hij heeft een ban
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
karzai zegt:
komop zeg verhuizen naar MUZ, met al die gortdroge audiofielen, nee dat mag niet gebeuren.
hij heeft een ban
dat wist ik nietquote:
Niet dan? We willen toch meer luisteraars? Dat ga je niet krijgen met een naam als bv. Bagger-radio.quote:
Maar het relaxete nonsens-sfeertje bevalt velen volgens mij best goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet dan? We willen toch meer luisteraars? Dat ga je niet krijgen met een naam als bv. Bagger-radio.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wist ik nietdat dat niet mocht... karzai probeert me een ban aan te smeren
Het was echt heerlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het was leuk, ik ga ff een hapje eten! Tot straks
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Het moet nog steeds een relaxt nonsens-sfeertje blijven. Daar ben ik absoluut voor. Maar dat kan ook met een serieuzere naam. Er wordt namelijk ook vaak wel serieus gedraaid.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar het relaxete nonsens-sfeertje bevalt velen volgens mij best goed.
Stuur dat ff via pm naar Ajacied422.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is ooit begonnen in onz daarbij zijn het veel onzin users die meewerken. Maar aan de andere kant kunnen we ons wat serieuzer presenteren in muz.
dag opaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ja Yup... het is stilquote:
Okee, maar met een serieuze naam is de link met ONZ minder sterk, dus gaan we misschien naar [MUZ], en ik weet niet of dat wel zo'n goede stap is.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Het moet nog steeds een relaxt nonsens-sfeertje blijven. Daar ben ik absoluut voor. Maar dat kan ook met een serieuzere naam. Er wordt namelijk ook vaak wel serieus gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |