Je was barrie aan het neuken? Aangezien het erop lijkt dat barrie iedereen afwijst.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:18 schreef Hippe_Student het volgende:
Wow!
Ik heb me toch het raarste ooit gedroomd.
Wie wil het horen?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:20 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je was barrie aan het neuken? Aangezien het erop lijkt dat barrie iedereen afwijst.
Jij met je bewegende negers.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:29 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Jij met je bewegende negers.
quote:
quote:
quote:
Er zitten echt goeie tussenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:16 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit dit topic: (PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar
Klopt. Misschien als jij daar een foto van jezelf post dan kunnen ze daar zijn hoofd op photoshoppen. Ik betwijfel of dat een verbetering is, maar misschien pakt het wel goed uit.quote:
Waarom zet je je eigen foto er niet neer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:32 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Klopt. Misschien als jij daar een foto van jezelf post dan kunnen ze daar zijn hoofd op photoshoppen. Ik betwijfel of dat een verbetering is, maar misschien pakt het wel goed uit.
Het is leuker om zijn hoofd op een sexy schaars gekleed vrouwenlichaam te plakken dan op het lichaam van een student die veel te veel zuipt en eet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom zet je je eigen foto er niet neer?
Denk dat zijn hoofd toch beter bij een mannenlichaam past.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:50 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Het is leuker om zijn hoofd op een sexy schaars gekleed vrouwenlichaam te plakken dan op het lichaam van een student die veel te veel zuipt en eet.
Ik doelde dan ook op de context waarin die soeps gemaakt worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat zijn hoofd toch beter bij een mannenlichaam past.
Ja met een mannenlichaam. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op de context waarin die soeps gemaakt worden.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja met een mannenlichaam. Zoals het hoort.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |