quote:
quote:
quote:
Zonde van die paar hersencellen joh.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dit was gister in de kroeg echt heerlijk, ik was half incapabel aan de bar gaan zitten en in slaap gevallen maar toen kwam dit nummer, ik herkende meteen die wekker en toen was ik klaarwakker en ging ik helemaal los en dat was zo fucking bruut.
Blijkbaar ben ik daarna door een maat meegesleept naar de trein en die heeft me thuis gebracht blijkbaar.
Vind je? Ik heb ze toch niet nodig. Ik doe alles met m'n swag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zonde van die paar hersencellen joh.
Welke swag?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:59 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb ze toch niet nodig. Ik doe alles met m'n swag.
Mijn fucking grote swag.quote:
Die (fucking kleine) die tussen je benen hangt?quote:
Mijn swag hangt overal als een aura om mij heen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die (fucking kleine) die tussen je benen hangt?
Goed nu ga ik zuipen. Misschien kan ik nog manager worden.
Hoezo betekent swag in een keer ouwe cum-lucht?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Mijn swag hangt overal als een aura om mij heen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo betekent swag in een keer ouwe cum-lucht?
Succes!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:52 schreef RiftNL het volgende:
Weer op 2 huisjes gereageerd let's do it!
Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:38 schreef BarrieButsers het volgende:
jazz in duketown moeten ze vaker doen. Nu lekker rustig in de kroeg jaja.Net iedereen wegop het laatst heel de tent leeg, op ons na. Kei tof.
Herkenbaar ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:38 schreef BarrieButsers het volgende:
jazz in duketown moeten ze vaker doen. Nu lekker rustig in de kroeg jaja.Net iedereen wegop het laatst heel de tent leeg, op ons na. Kei tof.
Inderdaad en op het laatst maakt het me toch niet meer uit of het leeg is of niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:16 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Herkenbaar ja.Ik snap ook echt niet waarom mensen, als het leuk is, eerder weg zouden gaan dan sluitingstijd, tenzij ze regelen. Ik bedoel, waarom zou je er niet zo lang mogelijk van genieten?
Van de woonservice?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:52 schreef RiftNL het volgende:
Weer op 2 huisjes gereageerd let's do it!
Wij hebben veel gemeen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inderdaad en op het laatst maakt het me toch niet meer uit of het leeg is of niet.![]()
Bij de Parade mochten we nergens meer in rond 3en.
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wij hebben veel gemeen.
Daten?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |