Ohquote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh, dacht dat vanzelf ging als je via Open nieuw deel opent?
http://www.gamekings.tv/n(...)rentie-live-hier-nu/quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand nog een URL van een goede stream?
Juiste persoon voor juiste game, lijkt wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef themole het volgende:
Peter, hij heeft ongetwijfeld weer het meest geniale superduper hyperderpyper toppiejoppie awesome spelletje ooit.
Waarom vroeg ik het ookquote:
Eens, maar ik heb liever gewoon Fable 4quote:Op maandag 6 juni 2011 19:27 schreef Gamer_V het volgende:
In de vorm van een railshooter als dit kan ik nog wel leven met dit soort onzin
Valvequote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Smoofie het volgende:
Valve had de hele E3 kunnen stelen als ze HL3 hadden aangekondigd...wat een onzin dit allemaal. Skyrim und Bf3 plx
Met de Move zou je realtime kunnen lopen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:27 schreef Gamer_V het volgende:
In de vorm van een railshooter als dit kan ik nog wel leven met dit soort onzin
Mja ik bedoel meer dat ze het überhaupt op de 360 uitbrengenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Bij elk steentje in het echt voor je TV gaan staan hakken.. nee leuk.
SPAM SPAM SPAM SPAMquote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef themole het volgende:
Krijg hier het spamsketch gevoel van monty python bij. Alles met Kinect.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef ikookhier het volgende:
Hoe veel drugs krijg je daar bij geleverd
Heb je die GunCon 3 ooit gebruikt? Had ook een padje om te lopen voor een aparte gamemodus. Was gewoon niet leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met de Move zou je realtime kunnen lopen.
1983 all over again.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij wordt dit soort crap de dood van de gamesindustrie.
Ach welnee, nog meer kleine kinderen worden nu overgehaald om te gamen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij wordt dit soort crap de dood van de gamesindustrie.
quote:
quote:
Voor mij ook de eerste keer, ik lach ook de ballen uit mn string.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
OMG wat de fuck is dit, dit is de eerste keer dat ik een E3 volg.
Is het altijd zo hilarisch?!
Ik vind het er best tof uit zien eigenlijkquote:
Ik ook wel maar weer kinectquote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het er best tof uit zien eigenlijk.
De Sony 2005 conferentie was nog beter. En de Nintendo 2009 geloof ik. Vorig jaar Microsoft was ook wel faal. Beetje vergelijkbaar met dezequote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ze gaan het doen hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef themole het volgende:
Als ze maar niet aankondigen dat skyrim kinect krijgt.
Dit is nog niks, Nintendo en Sony gaan hier nog keihard overheen. Nintendo omdat het allemaal wtf is, en Sony omdat hun show straks live gehackt wordt waarna er 'Lulz security' op het scherm verschijnt.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je hebt natuurlijk die hele interface waar Todd Howard zijn broek niet bij kan aanhouden. "Just like Apple!quote:
Ik zou ook opgewonden raken van Star Warsquote:
Oh... Vertel eens meerquote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik zou ook opgewonden raken van Star Wars
Niet te doen inderdaad, al was het bij de Disney game nog ergerquote:
Precies ja. 2009 dacht ik. Die was echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan de Nintendo-conference van vorig jaar of het jaar daarvoor. Zooooooooooooooo slecht. Zo slecht.
Dat was niet livequote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Niet te doen inderdaad, al was het bij de Disney game nog erger
Daarom proberen ze mensen te laten gamen met die kut kinectquote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
Valt het niemand op dat iedereen dik is bij MS?
Ja daar proberen ze nu wat aan te doen met Kinect.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
Misschien dat ze daarom zo op de kinect en bewegen sturen?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
Waarom die kinderen dan?quote:
Dat is nog wel het ergste, al dat talent verspild aan shovelware.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Frankii het volgende:
Schafer wat doe je, waar is Psychonauts 2?
Kut Halo game.... Sesamstraat PWNT gewoon!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Smoofie het volgende:
En van Halo lieten ze 1 trailer zien, en van sesamstraat een hele demo?
Of een half uur Skyrim gameplay.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Beaudelaire het volgende:
Het enige wat dit nog goed kan maken is GTA V.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Yo dawg, I heard you like Kinect, so we put a Kinect in your Kinect!''
Ik vind heel de conferentie anders een grote grap.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Gamer_V het volgende:
Tim Schafer, de enige grappige persoon in de conferentie
Wordt exclusive voor de Nintendo, believe.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Beaudelaire het volgende:
Het enige wat dit nog goed kan maken is GTA V.
quote:
Of als je het naakt doet.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat als je gebukt in je blote reet richting die Kinect gaat staan?!
En ze heeft nu zeker kleding aangedaan die in de game zit
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef Jesse_ het volgende:
En dan word je straks gebanned omdat je avatar naakt is
De Wii schijnt het te moeten doen met de remake van GTA III.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Wordt exclusive voor de Nintendo, believe.
Café jonguh!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Wii schijnt het te moeten doen met de remake van GTA III.
Dat is vooruitgangquote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou mijn leuter er voor hangen
En dan hoor je badum tssssss en zie je je leuter op je scherm stuiteren
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Whahahhaaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ditquote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef vosss het volgende:
KUT HOERE KINECT ROT OP IK WIL SKYRIM GODMILJAAR TIEF OP MET JE KLEUTERTROEP HOMO'S![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Skyrim, BF3, Rage , Doom 4, HL3 (?), Deus EX. PLEASEEEEEEEEEEEEEE. Maar dat zien we wel op GamesCOmquote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef vosss het volgende:
KUT HOERE KINECT ROT OP IK WIL SKYRIM GODMILJAAR TIEF OP MET JE KLEUTERTROEP HOMO'S![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Geniaalquote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
HALO HD REMAKE WOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef Frankii het volgende:
Zo, genoeg voor alle kleutergamertjes. Wat krijgen de gamers die ouder zijn dan 10?
Nog meer dit soort games.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef Frankii het volgende:
Zo, genoeg voor alle kleutergamertjes. Wat krijgen de gamers die ouder zijn dan 10?
star wars en fablequote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef Frankii het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef Frankii het volgende:
quote:Skyrim, BF3, Rage , Doom 4, HL3 (?), Deus EX
Was die er niet al? Zo nee,quote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef NrTH het volgende:
Deze game is straks ook bij Sony te zien, durf ik geld op te zetten.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef NrTH het volgende:
Deze game is straks ook bij Sony te zien, durf ik geld op te zetten.
Geen idee, vast wel, maar ook Sony gooit er 2 nieuwe sporten in en noemen het een nieuwe game waarschijnlijk. Kan bijna niet anders.quote:
Nee ingehuurd publiek.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat geklap is toch van een bandje?!
Deze was ook weer nep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |