Ohquote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh, dacht dat vanzelf ging als je via Open nieuw deel opent?
http://www.gamekings.tv/n(...)rentie-live-hier-nu/quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand nog een URL van een goede stream?
Juiste persoon voor juiste game, lijkt wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef themole het volgende:
Peter, hij heeft ongetwijfeld weer het meest geniale superduper hyperderpyper toppiejoppie awesome spelletje ooit.
Waarom vroeg ik het ookquote:
Eens, maar ik heb liever gewoon Fable 4quote:Op maandag 6 juni 2011 19:27 schreef Gamer_V het volgende:
In de vorm van een railshooter als dit kan ik nog wel leven met dit soort onzin
Valvequote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Smoofie het volgende:
Valve had de hele E3 kunnen stelen als ze HL3 hadden aangekondigd...wat een onzin dit allemaal. Skyrim und Bf3 plx
Met de Move zou je realtime kunnen lopen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:27 schreef Gamer_V het volgende:
In de vorm van een railshooter als dit kan ik nog wel leven met dit soort onzin
Mja ik bedoel meer dat ze het überhaupt op de 360 uitbrengenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Bij elk steentje in het echt voor je TV gaan staan hakken.. nee leuk.
SPAM SPAM SPAM SPAMquote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef themole het volgende:
Krijg hier het spamsketch gevoel van monty python bij. Alles met Kinect.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef ikookhier het volgende:
Hoe veel drugs krijg je daar bij geleverd
Heb je die GunCon 3 ooit gebruikt? Had ook een padje om te lopen voor een aparte gamemodus. Was gewoon niet leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met de Move zou je realtime kunnen lopen.
1983 all over again.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij wordt dit soort crap de dood van de gamesindustrie.
Ach welnee, nog meer kleine kinderen worden nu overgehaald om te gamen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij wordt dit soort crap de dood van de gamesindustrie.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |