Je mag het wel aanvragen, alleen krijg je maximaal over 130% van het aantal contracturen van de minstwerkende ouder belastingvoordeel. Alle extra uren komen voor de volle 100% uit je eigen zak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:47 schreef Aventura het volgende:
Over kinderopvang, het is vanaf 2012 niet meer zo dat je zelf bepaalt hoeveel dagen opvang je wilt.
Je mag zoveel uren aanvragen als het aantal uur dat degene met de minste werkuren werkt.
Als een van de partners thuiszit mag je dus geen kinderopvang aanvragen. Volgens mij staat er op de site van de belastingdienst meer over.
Pssst... Je man!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:51 schreef Aventura het volgende:
Oh ja, zo zat het. Beetje kort door de bocht gedacht ook, ik formuleerde het alsof de overheid bepaalt of je kov 'mag'.
Iedereen 'mag' het, het gaat er natuurlijk om wie welk deel ervan betaalt
In ons geval vind ik het best ingewikkeld aangezien mijn vriend zzp'er is en onregelmatig werkt.
quote:
Die was ik al aan het zoeken, maar ik kon em niet vinden (of ik zoek weer niet goed genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:19 schreef Aventura het volgende:
@ggb, lastige situatie, helaas wel een voorbeeld van hoe deze regeling (een negatieve) invloed heeft op de arbeidsparticipatie.
Maar dat is niet voor hier, er is een ander topic over hier in OUD zag ik
5, en altijd tussen de 8 en 10 weken ging het mis. Daarna meestal zo'n 2 weken wachten voordat mijn lichaam het afstootte. Ik ben "allergisch" voor ziekenhuizen en allerlei ingrepen dus weg laten halen zag ik helemaal niet zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:26 schreef Vlindur het volgende:
Hoeveel miskramen heb je gehad timejumper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |