Wat is je klacht?quote:
Dootje è es efkes normoal!quote:
Zachte Gquote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is correct, ik ben me bewust van een subtiel rond randje bij de uitspraak rondom mijn G.
Overigens krijg ik daar nooit klachten over.
Ik maakte maar een grapje. sorry hoor!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is je klacht?
Open er een topic over, maar vraag wel eerst toestemming in FB
quote:Ingreep in het PGB is noodzakelijk én goed
Eerst wat feiten: in 2003 hadden 50.000 mensen een PGB. Inmiddels is dat aantal opgelopen tot 130.000 mensen, die samen over 190.000 toegekende budgetten beschikken. Volgens de belangenvereniging Per Saldo bedraagt het gemiddelde PGB 12.000 euro. In totaal kost het PGB ons jaarlijks echter 2,7 miljard euro, wat neerkomt op een kleine 21.000 euro per budgethouder.
[...]
Ja, we zetten in op maximale arbeidsparticipatie - ook door de ouders. Als de gezondheid van hun kind volledige arbeidsparticipatie echter in de weg staat, heeft de zorg voor hun kind prioriteit. Dat is nu eenmaal een van de verantwoordelijkheden die je er als ouder bij krijgt als je de keuze voor een kind maakt.
[...]
Duidelijk is dus dat ook dit onderdeel van de zorg toe is aan een grondige herpakking. Het PGB is uitgegroeid tot een potje waar je makkelijk zorg uit kunt financieren die soms broodnodig, maar veel vaker voor betrokkenen gewoon handig is. Als ‘handig’ betekent dat de kosten jaarlijks exploderen, heeft de overheid de taak in te grijpen voordat iets, dat oorspronkelijk heel mooi en efficiënt was, aan haar eigen succes ten order gaat. Dit moet het PGB betaalbaar en binnen bereik houden voor hen die echt niet zonder kunnen.
Bron: liberale media
Zànd duhroovuhr?quote:
Watte?quote:
Hoe zei Jules Deelder zo mooi:quote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik zo lekker Amsterdams hè?
Zeggen ze hier niet.
Grapje zeker?quote:
Watte?quote:
Zand erover?quote:
Ik maakte een grapje. Komop mensen, waar is de humor!quote:
Harderwijk ookquote:
Det meinse neetquote:
Nu ga je te ver.quote:
Hoho, ik was wel de meest schappelijke van het rechtse blok op de meet.quote:
Kan wel, 't is Weerts(Midden-Limburg).quote:Op maandag 6 juni 2011 18:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klinkt trouwens meer Duits dan Nederlands.
Klopt. Ik ben onuitstaanbaar, maar dat weet Koos nietquote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, ik was wel de meest schappelijke van het rechtse blok op de meet.
Ik heb geen idee hoeveel dat zegt.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, ik was wel de meest schappelijke van het rechtse blok op de meet.
Vrij weinig.quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat ik geen enkel probleem met je heb irl.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben onuitstaanbaar, maar dat weet Koos niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |