Ik had hyves maar heb die verwijderd alvorens met bookface te beginnen. Ik heb liever dat Amerikanen mijn privacy schenden dan een of andere Nederlander genaamd 'Raymond'.quote:
Eetse.quote:
Het is frietquote:
quote:
Het is dan ook komkommertijdquote:
Dat gezeik weerquote:
quote:
Welnee, patat is zo watwat...quote:
Pommelesquote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, patat is zo watwat...
Frites is tenminste internationaal.
Nou, ouwe globetrotter van me, ik blijf het wel patat noemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, patat is zo watwat...
Frites is tenminste internationaal.
Ik zit nu buiten en wordt ineens overvallen door hordes onweersvliegjes, zal zo wel losbarsten.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef von_Preussen het volgende:
Grappig, er begint zich nu een lokaal meer voor het huis te vormen.
Moet jij niet kotsen?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef Reya het volgende:
De term patat doet me denken aan Bram Ladage, en de daarmee geassocieerde kwaliteit van eetwaren.
Idd, in mijn tijd Luxemburg bestelde ik mijn eten ook altijd gewoon in het Nederlands, is altijd goed gegaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ouwe globetrotter van me, ik blijf het wel patat noemen.
In Amsterdam hebben we ketchup. Viel zelfs de arabische snackbareigenaar op. Curry is voor provincialen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef Cerbie het volgende:
Of frikandel speciaal met ketchup ipv curry
Hé, Cerbie, in voor een broodje spé?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef Cerbie het volgende:
Of frikandel speciaal met ketchup ipv curry
Wa's da?quote:
Die hele hype is me goddank voorbijgegaan tijdens mijn verblijf buiten Nederland.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:59 schreef von_Preussen het volgende:
Maar er gaat nog steeds niets boven aan kapsalon.
quote:
Er gaat wel meer aan jouw voorbij.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die hele hype is me goddank voorbijgegaan tijdens mijn verblijf buiten Nederland.
Ik kom nooit onder de rivieren.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nijmegen, het keizer karel plein, een broodje spé doesn't ring a bell?
Ik moest ook even nadenkenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nijmegen, het keizer karel plein, een broodje spé doesn't ring a bell?
Het heeft zo z'n charmes.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er gaat wel meer aan jouw voorbij.
Die naam alleen al.quote:
Je bent zeker ook nog nooit bij de Zwarte Cross geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooitquote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik moest ook even nadenken![]()
Ooit opgevallen dat ze een milkshake passievrAcht hebben?
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent zeker ook nog nooit bij de Zwarte Cross geweest?Daar wil ik dood nog niet gevonden worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |