Ik had hyves maar heb die verwijderd alvorens met bookface te beginnen. Ik heb liever dat Amerikanen mijn privacy schenden dan een of andere Nederlander genaamd 'Raymond'.quote:
Eetse.quote:
Het is frietquote:
quote:
Het is dan ook komkommertijdquote:
Dat gezeik weerquote:
quote:
Welnee, patat is zo watwat...quote:
Pommelesquote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, patat is zo watwat...
Frites is tenminste internationaal.
Nou, ouwe globetrotter van me, ik blijf het wel patat noemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, patat is zo watwat...
Frites is tenminste internationaal.
Ik zit nu buiten en wordt ineens overvallen door hordes onweersvliegjes, zal zo wel losbarsten.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef von_Preussen het volgende:
Grappig, er begint zich nu een lokaal meer voor het huis te vormen.
Moet jij niet kotsen?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef Reya het volgende:
De term patat doet me denken aan Bram Ladage, en de daarmee geassocieerde kwaliteit van eetwaren.
Idd, in mijn tijd Luxemburg bestelde ik mijn eten ook altijd gewoon in het Nederlands, is altijd goed gegaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ouwe globetrotter van me, ik blijf het wel patat noemen.
In Amsterdam hebben we ketchup. Viel zelfs de arabische snackbareigenaar op. Curry is voor provincialen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef Cerbie het volgende:
Of frikandel speciaal met ketchup ipv curry
Hé, Cerbie, in voor een broodje spé?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef Cerbie het volgende:
Of frikandel speciaal met ketchup ipv curry
Wa's da?quote:
Die hele hype is me goddank voorbijgegaan tijdens mijn verblijf buiten Nederland.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:59 schreef von_Preussen het volgende:
Maar er gaat nog steeds niets boven aan kapsalon.
quote:
Er gaat wel meer aan jouw voorbij.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die hele hype is me goddank voorbijgegaan tijdens mijn verblijf buiten Nederland.
Ik kom nooit onder de rivieren.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nijmegen, het keizer karel plein, een broodje spé doesn't ring a bell?
Ik moest ook even nadenkenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nijmegen, het keizer karel plein, een broodje spé doesn't ring a bell?
Het heeft zo z'n charmes.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er gaat wel meer aan jouw voorbij.
Die naam alleen al.quote:
Je bent zeker ook nog nooit bij de Zwarte Cross geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooitquote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik moest ook even nadenken![]()
Ooit opgevallen dat ze een milkshake passievrAcht hebben?
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent zeker ook nog nooit bij de Zwarte Cross geweest?Daar wil ik dood nog niet gevonden worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Obvious troll in de meest letterlijke betekenis van het woord!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef Cerbie het volgende:
Oh god
Denk ik het nieuws even op te zetten, komt de kop van ineke van gent langs.
Kaassoufflee met ui, ketchup en pinda?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit
Gekke Randstedelingen die dit godenvoedsel missen:
[ afbeelding ]
Waar zou je wel dood gevonden willen worden dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar wil ik dood nog niet gevonden worden.
Je aorta belde..quote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit
Gekke Randstedelingen die dit godenvoedsel missen:
[ afbeelding ]
Dergelijke gebieden kwam ik enkel omdat 't mij geld opleverde, de Zwarte Cross echter kost geld.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar zou je wel dood gevonden willen worden dan?
In een township van Johannesburg?
Hmmmm, met brommers heb ik niet zoveel.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dergelijke gebieden kwam ik enkel omdat 't mij geld opleverde, de Zwarte Cross echter kost geld.
En nee, ben straks op de TT te vinden in Assen voor de Moto Grand Prix.
Huh?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, met brommers heb ik niet zoveel.
Een fijne meid die ik ken wederom wel, die kon de humor er ook van inzien toen ik haar door de auto heen gegooid heb.
Zo, dat was net een klap.....maar het ergste lijkt voorbij te zijn.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent zeker ook nog nooit bij de Zwarte Cross geweest?Ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Libertatem
Nee, die klap was van het onweer, niet van die meid.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Huh?
Vond je haar verjaardagscadeau voor je niet leuk?
Nog beter:quote:
Ik heb even wederhoor gepleegd bij z'n hart.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je gecontroleerd of zijn verhaal wel klopte?
Hm, wanneer ik me ooit in de gevarenzone onder de rivieren begeef zal ik een keer bij huize GS aankloppen om er een uit te proberen. Maar eerst een dokterscertificaat ondertekenen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog beter:
Een wit puntje, een kaassouflé, een portie pindasaus, uitjes, ketchup, chilisaus en mayonaise
Hm, pittige dame dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, die klap was van het onweer, niet van die meid.
Wat het door de auto gooien betreft, het is iemand van het type "sla hier maar af" en je bevindt je opeens op een kronkelig landweggetje terwijl ze zelf al de sportstand voor je instelt en dan verlangt dat je er zo hard mogelijk doorheen knalt.
No need to say dat ik wel op iemand met een dergelijke karakter gesteld ben.
Ze hebben tegenwoordig vaak best een aardige line-up.quote:
Haha, ben je nu helemaal gek, die is alleen in de wat louchere etablissementen te bestelling in de Keizerstad.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, wanneer ik me ooit in de gevarenzone onder de rivieren begeef zal ik een keer bij huize GS aankloppen om er een uit te proberen. Maar eerst een dokterscertificaat ondertekenen.
Dan hebben ze een circlejerk?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:11 schreef GSbrder het volgende:
Spé staat natuurlijk voor sperma.
Dus dan begrijp je wat er gebeuren gaat als twee kids ''even een broodje spé gaan halen''.
Dan tracht ik jou in te huren als gids.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, ben je nu helemaal gek, die is alleen in de wat louchere etablissementen te bestelling in de Keizerstad.
Mwa, het is dan wel weer helemaal overgenomen door 3FM, dus niet meer leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig vaak best een aardige line-up.
Nee, op de een of andere manier raak ik maar niet van mijn heteroseksuele premissen afquote:
Dat zal niet nodig zijn, blijf lekker in de Randstadquote:Op maandag 6 juni 2011 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan tracht ik jou in te huren als gids.
Goed advies.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zal niet nodig zijn, blijf lekker in de Randstad
Zelfs mijn mooie WhatsApp foto niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, op de een of andere manier raak ik maar niet van mijn heteroseksuele premissen af
Nog beter plan, dan hoef ik ook niet het woord "friet" in de mond te nemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zal niet nodig zijn, blijf lekker in de Randstad
De reguliere line-up wel jaquote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, het is dan wel weer helemaal overgenomen door 3FM, dus niet meer leuk.
Ik ben moe, vandaarquote:
Zie, je kan het wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog beter plan, dan hoef ik ook niet het woord "friet" in de mond te nemen.
Zeker, er is niets mooiers dan elkaar constant lopen afzeiken. Eindelijk eens een persoon die tegengas geeft i.p.v. één of andere saaie, domme rechtenslet.quote:
Dat is schrijven.quote:
Dat is een eerste stap. En dan op een gegeven moment bij de snackbar flap je het er gewoon uit: "mag ik een frietje oorlog?"quote:
QFTquote:Op maandag 6 juni 2011 18:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeker, er is niets mooiers dan elkaar constant lopen afzeiken. Eindelijk eens een persoon die tegengas geeft i.p.v. één of andere saaie, domme rechtenslet.
Hm, inclined to agree.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeker, er is niets mooiers dan elkaar constant lopen afzeiken. Eindelijk eens een persoon die tegengas geeft i.p.v. één of andere saaie, domme rechtenslet.
Waar zit het woord ''friet'' in de bestelling: ''Twee broodje spé''?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog beter plan, dan hoef ik ook niet het woord "friet" in de mond te nemen.
Er moet wel patat bij uiteraard, anders is het geen snackbar bezoek.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar zit het woord ''friet'' in de bestelling: ''Twee broodje spé''?
Dat heeft in mijn achtergestelde regio dus een hele negatieve connotatiequote:Op maandag 6 juni 2011 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er moet wel patat bij uiteraard, anders is het geen snackbar bezoek.
Dan delen we het broodje wel.
Neen, is me nooit overkomen, "fries" is 't dichtsbijstaande wat ik ooit geuit heb in die richting.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een eerste stap. En dan op een gegeven moment bij de snackbar flap je het er gewoon uit: "mag ik een frietje oorlog?"
Patat?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat heeft in mijn achtergestelde regio dus een hele negatieve connotatie
Nee, een spé'tje delen.quote:
Ik kom niet dichter bij wat jij friet noemt dan "halal"quote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, is me nooit overkomen, "fries" is 't dichtsbijstaande wat ik ooit geuit heb in die richting.
Ook dat woord is uit den boze uiteraard.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom niet dichter bij wat jij friet noemt dan "halal"
Ik heb een tijdlang gehad waarin elke vrouw die ik aansprak blond en rechtenstudente was, sterker nog, de mokkels die mij aanspraken waren ook allemaal blond en studeerden rechten. Dat was wel een akelige overeenkomst die mij tijdenlang achtervolgden.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:20 schreef GSbrder het volgende:
Hoewel rechtenmeisjes wel schattig zijn als je persoonlijk wordt, want dat zijn ze niet gewend.
Of je besteld een patatje met frietquote:Op maandag 6 juni 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom niet dichter bij wat jij friet noemt dan "halal"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |