idem, t meeste dat voorbij kwam van mijn hand is nerdy (broderick, brody, pauw, firth etc)quote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef calilov3 het volgende:
En ja ik geef het toe, ik val op nerds... Damn Nerdcrushes!
Bill? LELIJK!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:53 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben er ook nog steeds niet uit of die gast uit true blood nu lelijk of knap is
Same same!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem, t meeste dat voorbij kwam van mijn hand is nerdy (broderick, brody, pauw, firth etc)
Jack blackquote:Op maandag 6 juni 2011 17:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zou t stiekem wel met jack black kunnen doen, gewoon omdat, ervaring
maar dan mot ie wel voor me zingen
smirk, dat vind sookie in de boeken ookquote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind beeeeeeeeeeeeel wel lekker hoor, maar erik is gewoon wat lekkerder
Hear hearquote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef Poppejans het volgende:
Doet u mij maar Johnny Depp als Jack Sparrow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso moet een man (half) lang haar hebben
Ah joh join the clubquote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef freecell het volgende:
Als Spock wassie nog beter ook
Nee,ik vind het niks
En nou probeer ik nog te ontkennen dat ik nerd ben hè?
William shatner was laatst op comedy central bij the roast of.. Beam me up scottyquote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah joh join the club
Over Spock gesproken, ik zat vanmiddag op werk (in de pauze) de clip van Bruno Mars, The Lazy Song, te kijken en moest de hele tijd lachen om die gekke ouwe Spock en toen kwam William Shatner ook nog voorbij. En mijn collega zat me niet-begrijpend aan te kijken. Nerddom <3
Edit; linkje voor de medenerds:
oh! zo hou ik ook erg van Tobey mcguire.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef Incantrix het volgende:
Nouja zeg, wat is er mis met Sylar? Don't you love jerks? I do
Ongeschoren is hij wel nomnomnom.. De eerste keer dat we the mentalist ging kijken en ik riep oeh yeah Simon, ging manlief zappen hahaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef innepin het volgende:
Ohja, mooie mannen...
[ afbeelding ]
Te glad? of op het randje?
Nou wat denken jullie? De lift is een jaar te oud om gebruik te kunnen maken van de terugkoopregeling.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:08 schreef amaranta het volgende:
In ons nieuwe huis zit een traplift![]()
nu kwam ik zaterdag een bedrijf tegen op google dat 2de hands liften inkoopt. Hopelijk komen wij ervoor in aanmerking.
Ding heeft schijnbaar rond de 20.000 euro gekost en is amper gebruikt
Ja maar hij is zo schattig en knuffelbaar in Twilightquote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef freecell het volgende:
Innepin, ieuw
Te glad, te veel spieren...
Een goede regeling.. Jullie zijn er van af en ook nog eens ¤200 in de pocket..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou wat denken jullie? De lift is een jaar te oud om gebruik te kunnen maken van de terugkoopregeling.
Maar ze vond me zo lief aan de telefoon dat ze toch een soort van mini-uitzondering maken en de lift overnemen voor 200 euro. Achja...niks is minder.
En zij verwijderen de lift, dus dat hoeven we dan ook niet te doen, en ze voeren de buizen ook af tbv het oud ijzer.
Mooi. NOrmaliter had ik nu een adv geplaatst op werkspot voor het verwijderen ervan, en zou ik moeten betalen, nu krijgen we er geld voor.
Overigens hoefde ik niet te liegen (niet dat ik ook maar iets weet over die lift) want zij kon in het systeem prcies zien wanneer de lift was gekocht etc..
Ja, ik was ook erg blij!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Een goede regeling.. Jullie zijn er van af en ook nog eens ¤200 in de pocket..
De verhoudingen zijn een beetje zoek, met bril is hij wel lekker nerdyquote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Precies goed gespierd, en dan zó'n lievig hoofdje.
Jawel, hij is alleen niet meer zo gespierd.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef innepin het volgende:
Is ie nou niet meer de vader van je neefjes?
ieuwquote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Precies goed gespierd, en dan zó'n lievig hoofdje.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef Incantrix het volgende:
En Inne, volgens mij ben ik de nerd die Star Trek erin gooide.. Maar jíj bent erger!Twílight??
![]()
Ik had bakery story op de iPhone, maar vond er niet veel aan dus weer verwijderdquote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef MissMuppet het volgende:
Doen er hier meer mensen een spelletje dat bakery story heet?
Superman!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
Over jong gesproken, hij is wel wat aan de gladde kant maar zo schattig![]()
[ afbeelding ]
O, jammer.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ik had bakery story op de iPhone, maar vond er niet veel aan dus weer verwijderd
slaat nergens op. misquote.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Superman!
Ik vind 'm te braaf. En hij kan niet acteren.
team edward <-- ohnee, team alicequote:Op maandag 6 juni 2011 19:55 schreef innepin het volgende:
Ik ga gewoon hardnekkig terug naar de mooie mannen, omdat ik anders verantwoordelijk ben voor de uiterst ongewenste topicswitch naar star trek
Als jonkies ook mee mogen doen, nomineer ik deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ian <3 met en zonder haar nomnom![]()
ghaghagha die hobbit uit de BZTshow, was dat voor ie tegn de tram liep of na? niet zn beste foto iigquote:
ikvond hem al leuk toen hij in Fort Alpha zat, hij is té schattigquote:Op maandag 6 juni 2011 20:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ghaghagha die hobbit uit de BZTshow, was dat voor ie tegn de tram liep of na? niet zn beste foto iig
ja, maar helpt het als ik zeg dat ik toen een jaar of 15 was en heel erg op babyfaces (die ene van de new kids, die ene van die andere jongensgroep, nick ofzo, en die andere babyface van take that enzo) viel??quote:
wij zijn echt niet eng hoor!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef droomvrouwtje het volgende:
[confession] ik durfde hier eigenlijk nooit te posten, maar dankzij het geniale topic titel ben ik over die schroom heen [/confession]
Gijs die herkende ik bijna niet meer terug
Nee dat klopt, maar de meeste van jullie kennen elkaar al een enige tijd en ik voel me dan zo'n buitenstaander die dan even binnen komt walsen. Blijkt wel weer eens dat ik ongelijk hebquote:
Laten we het erop houden dat je een fase hebt waarin je van lelijke mannen houdtquote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, ik had een énorm zwak voor Rob Lowe in my day. en nog meer van die babyfaces, blijkbaar is dat een faaaaaaaase waar je door moet.![]()
Ik herkende Gijs bijna niet, vandaar mijn vraag. ik vond hem toen ook leuk.
Maar niet zo leuk als Wessel van Diepen.
[ afbeelding ]
én hij is jarig op dezelfde dag als ik! [inserthysterischgegil]
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar de meeste van jullie kennen elkaar al een enige tijd en ik voel me dan zo'n buitenstaander die dan even binnen komt walsen. Blijkt wel weer eens dat ik ongelijk heb
oh ja, hoe is het nu met Eddy Vedder? is he aging gracefully? Max Cavalera..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat je een fase hebt waarin je van lelijke mannen houdtGlad is nooit mijn type geweest, maar ik had mijn kamer wel vol 'knappe' metal-mannen hangen die ik nu eng vind
die is plastisch-chirurgisch verspookt toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had vroeger een foto van axl rose op mn toilet hangen
en google m nu eens
Ga ik zeker doen..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Dat had ik ook heel lang hoor, maar gewoon meedoen helpt
Jaaaa <3quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen..
Oeh en Robert downey Jr![]()
[ afbeelding ]
Nouja, ik hield het meest van Kurt, en die is nog steeds mooi. Zeg maarquote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja, hoe is het nu met Eddy Vedder? is he aging gracefully? Max Cavalera..nu vind ik dat te ongewassen geloof ik.
eddy is mineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en deliciousquote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja, hoe is het nu met Eddy Vedder? is he aging gracefully? Max Cavalera..nu vind ik dat te ongewassen geloof ik.
Ik als Ricky Martin, en Vicky ookquote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ik als bruce springsteen, die vind ik ook best hot
huh ik snapte m eerst nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik als Ricky Martin, en Vicky ook
En die is ook wel lekkah
voor een 46jarige doet hij dat heeeeeeeeeeeeeeeeul niet slechtquote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef mefke79 het volgende:
Eddie Vedder nowadays:
[ afbeelding ]
niet slecht...
ik heb Axl nooit wat gevonden.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, ik hield het meest van Kurt, en die is nog steeds mooi. Zeg maarMaar Axl hing er ook ja, Vedder niet
Burton C. bell was toen ook fijn
oh, maar die is wel leuk! net zo'n tikkie "ik heb wel geleefd" niet geheel afgepolished en stylischquote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb Axl nooit wat gevonden.
Kurt is wel okay-ish.
Ah Eddie. jaja.
Vroegah was ik helemaal tot over m'n oren op John Taylor.mijn meisjesdromen, wat doe je
[ afbeelding ]
Oeh Fort Alpha was echt geweldige seriequote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
ikvond hem al leuk toen hij in Fort Alpha zat, hij is té schattig
ja naar hè.quote:
Zo van... dat je een uitzondering maakte en dan maar eens een keer Nederland 2 (of 3) keek, ipv altijd alleen maar RTL.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh Fort Alpha was echt geweldige serie![]()
, ik heb beide seizoenen op dvd
en ik ging toen helemaal voor Mads Wittermans, Ot in de serie![]()
![]()
Als laxeermiddel dan toch zeker?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had vroeger een foto van axl rose op mn toilet hangen
dat haar. Zo Ad Visser-hip vind ik. Voor je het weet ben je net zo'n sneubak als Steven Tyler van Aerosmith.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, maar die is wel leuk! net zo'n tikkie "ik heb wel geleefd" niet geheel afgepolished en stylisch
hahaha! die had ik als poster boven m'n bed.quote:
Ja lekkere dingeling tochquote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahaha! die had ik als poster boven m'n bed.
dat háá-hahahaha-háárquote:
Okay-ish??quote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb Axl nooit wat gevonden.
Kurt is wel okay-ish.
Ah Eddie. jaja.
Vroegah was ik helemaal tot over m'n oren op John Taylor.mijn meisjesdromen, wat doe je
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat háá-hahahaha-háárwhat was he thinking?
Dat waren de tiener hormonen hahaha...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat háá-hahahaha-háárwhat was he thinking?
Ik ken um, maar kan dr niet opkomenquote:
Nou ja, én de jaren 80 natuurlijk. het waren allemaal van die verwijfde types toen. Paul King, Boy George, Duran Duran, en al die bands.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dat waren de tiener hormonen hahaha...
Laatst zag ik een foto terug van een jeugdliefde, wat ik er toen in zag?? Geen idee, uiteindelijk is hij wel mooi opgedroogd, maar toen
Nu niet meer idd, heb ff gegoogledquote:Op maandag 6 juni 2011 21:37 schreef Incantrix het volgende:
Nu niet meer hoor, maar toen..En mooie stem ook
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
echt waar? Hij was vroeger zo leuk....
Dikke pafkop heeft hij nuquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef Fannie het volgende:
[..]
Nu niet meer idd, heb ff gegoogled![]()
![]()
(ieuw, nou lijk ik fokker Tong wel)
Ow, haha, ik de dat ik weet wie, soms komt deze persoon ook wel eens in oud langs geloof ikquote:
M&S mode???quote:
Gold!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef snoopy het volgende:
Ik was vroeger ernstig op Martin Kemp van Spandau Ballet
[ afbeelding ]
ik ook niet. Ik hou wel vlam lang(er) haarquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dit topic is niet voor mij geschikt
Ik heb echt een totaaaaaaaaaaaaaaal andere smaak dan jullie
k hou niet van behaarde mannen
Wie dan wel?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dit topic is niet voor mij geschikt
Ik heb echt een totaaaaaaaaaaaaaaal andere smaak dan jullie
k hou niet van behaarde mannen
Ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ook niet. Ik hou wel vlam lang(er) haar
Geen idee... Ik ben 2 jr geleden toen geslaagd bij de hunkermoller. Ik vind het maar moeilijk om een mooi zittende strapless bh te vinden en zonder is echt geen optie.. Wehkamp heeft ook fijne strapless bh's die van Marilyn zitten lekker en kloppen qua maatvoeringquote:Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Dames, op mijn queeste naar een goede strapless bh kom ik Wonderbra tegen. Iemand ervaring? hoe valt die? kan ik gewoon mijn eigen maat bestellen of moet ik groter gaan zitten.
Ja, dat vind ik ook. Maar hij vindt zo'n tussenlengte irritant en gaat dan weer naar kapper.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:53 schreef Asyniur het volgende:
Diaan, schandalig dat ie dat niet voor je over heeft!
Is dat niet die man die James Bond speelt... Hoe heet hij ook alweer *nadenkt*quote:
Timothy Dalton.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Is dat niet die man die James Bond speelt... Hoe heet hij ook alweer *nadenkt*
haha das wel een goeie jaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Asyniur het volgende:
Ik hou ook niet van mannen met haar dat langer is dan het mijne, Sonnetje!
En mijn haar is denk ik max een cm of 5 lang
mijn man zit op het randje
ja die! ik vind hem zo sexy!quote:
Mijn vent heeft haar zo lang als de meneer op dit plaatje. Als het langer wordt dan dat stuur ik hem onder luid protest naar de kapper.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Maar hij vindt zo'n tussenlengte irritant en gaat dan weer naar kapper.
Ik ben even achter de laptop gaan zitten... kan ik ook een plaatje posten:
[ afbeelding ]
Deze lengte is idd erg mooi. Ik wil het bij Lennon ook zo hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn vent heeft haar zo lang als de meneer op dit plaatje. Als het langer wordt dan dat stuur ik hem onder luid protest naar de kapper.
Kun je niet meerdere maten bestellen en degene terugsturen die niet goed zit?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moet nu voor een heugelijk feit een mooie jurk an en dat gaat eigenlijk het mooist met een strapless. Heb een Mari-jo gepast, maar duurt een eeuw voor die besteld is, en daar zitten vakjes in geweven. En de jurk is niet zo vergevingsgezind.
En wonderbra wordt nogal hoog over opgegeven. Trampolineproof! nou, wie wil dat nou niet?
85 Dquote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef Asyniur het volgende:
buuf, merk van de strapless is beautiful.
Welke maat heb je nodig?
oh, da's wel een goeie, Zó duur zijn ze nou ook weer niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kun je niet meerdere maten bestellen en degene terugsturen die niet goed zit?
Kijk wel even of je weer gemakkelijk en zonder teveel extra kosten terug kunt sturen, anders is het misschien jammer geld. En of je je geld weer terugkrijgt...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, da's wel een goeie, Zó duur zijn ze nou ook weer niet.
Nou Succes. Of het moet hier door achtergebleven gebied komen. ik vond er welgeteld 1. En die was eigenlijk niet goed. En way duur! 72 freaking euro voor een bh die ik eigenlijk niet wil.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh ja dat moet ik ook kopen voor vrijdag...
Heb eindelijk een bestemming voor mn jurk die ik in Thailand heb laten maken
Beetje jammer dat ik er een strappless bh voor moet gaan kopen...
DML, langer dan dat vind k ook niet echt geweldig
Mn lief heeft iets korter haar dan dat, althans das als t geknipt moet worden. Hij is pas geweest, dus is nu wat korter.
Dat vind ik nog wel acceptabel bij m.Bij langer haar krijgt ie krullen. Zoonlief heeft t zelfde haar als zn vader, hij krijgt ook slag-krulletjesAlleen is hij dus blond
Buuf, ik heb een 75E liggen.quote:
die is wel leuk, beetje jammer van de tatoos alleenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:00 schreef Mula het volgende:
Ik vind deze ook erg leuk. En goede zanger ook! En-ookal zie je het niet op deze foto- hij heeft een fantastische lach!
[ afbeelding ]
lief aangeboden maar ik denk dat ie me niet gaat passen. En ik moet er sowieso een kopen. maar wel geweldig meegedacht!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Buuf, ik heb een 75E liggen.
En ik heb nog van die tussenstukjes om te verlengen.
Wil je hem lenen?
Serieus?!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou Succes. Of het moet hier door achtergebleven gebied komen. ik vond er welgeteld 1. En die was eigenlijk niet goed. En way duur! 72 freaking euro voor een bh die ik eigenlijk niet wil.
Nou ik kan hem opsturen. Kun je hem passen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lief aangeboden maar ik denk dat ie me niet gaat passen. En ik moet er sowieso een kopen. maar wel geweldig meegedacht!
Dan is passen echt nodig, ik hang tussen 80 D en 80 E in, ligt echt aan de BH welke maat ik moet hebben.quote:
Als je het over mijn foto had; James Michael. Een producer en zanger van Sixx AM. En bezitter van een erg mooie lach.quote:
Whaha... *beeldvorming heeftquote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Jullie snappen zeker wel dat ik gewoon een Wonderbra wil.op de trampoline jonguh! zonder jezelf een blauw oog te slaan! wie wil dat nou niet?
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Jullie snappen zeker wel dat ik gewoon een Wonderbra wil.op de trampoline jonguh! zonder jezelf een blauw oog te slaan! wie wil dat nou niet?
nee die hebben strepmore.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dan is passen echt nodig, ik hang tussen 80 D en 80 E in, ligt echt aan de BH welke maat ik moet hebben.
Ik vind die van sapph wel mooi, maar die hebben geen strapless
mja, daar kan de mijne niet tegenopquote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Cq aan de heroine zit?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef Mula het volgende:
Alleen jammer dat ie tegenwoordig een beetje skinny is
Dat zou een beetje lullig zijn aangezien het 1e album van Sixx Am ging over heroineverslaving en dat dat kut is en dat je van die troep af moet blijven.quote:
Layne Staley van Alice in Chains. Een van mijn favoriete bands.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef Incantrix het volgende:
Ah, ok. Hij deed me geloof ik een beetje denken aan die zanger van hoe-heetten-ze-ook-al-weer (van here comes the rooster) en hij ging wel zo..
die van mij heeft helemaal geen haar op zijn hoofd en dat gaat er ook echt niet meer komen.. Ergens wel jammer, vind een man met een flinke bos haar wel woest aantrekkelijk, maar ben ondertussen echt gewend aan zijn kale hoofdquote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Layne Staley van Alice in Chains. Een van mijn favoriete bands.
Mijn man heeft haar tot halverwege zijn rug. <3
Babyfoto's! en dan trouwjurkenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Toch leuk dat dit topic elk jaar wel een keer omhoog komt
Gaan we het hierna weer over jeugdrages hebben?
ja op die eerste foto was ie lekkerder....quote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef Mula het volgende:
[..]
Als je het over mijn foto had; James Michael. Een producer en zanger van Sixx AM. En bezitter van een erg mooie lach.![]()
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ie tegenwoordig een beetje skinny is
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:24 schreef Poppejans het volgende:
Droomvrouwtje, Bones was een herhaling![]()
Heb je die van vorige week gezien???![]()
![]()
![]()
dat zal dan vast het seizoenseinde geweest zijn.
Het strand van Monster is nu sowieso niet zo mooi met de zandmotorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:30 schreef Vlindur het volgende:
Mogguh. Wat een prutweer![]()
We gaan dit weekend naar het westen voor 4 dagen. En we zouden naar het Monster-strand, maar ik denk dat het helemaal geen strand weer wordt![]()
Wat zijn leuke dingen om te doen daar met een een kleine dreumes? Madurodam kennen we al plus dat ik denk dat het Rienk geen bal boeit![]()
Dieren, speeltuinen, zulke dingen. Wij zijn niet van die 'toeristen' dus mooie straatjes en dorpen boeit ons niet echt.
We zitten in de gemeente Westland.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
mijn zonnige karakter, al vroeg vastgelegd (1dag oud)
ah gossiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
mijn zonnige karakter, al vroeg vastgelegd (1dag oud)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:29 schreef Memmel het volgende:
Huup, je moet een tangle teezer kopen! Miraculeuze borstel die zo door de krullen heen zoeft.
Ik gebruik altijd antiklit spray en dan de grove kant van de kam.
aight! thanks ga ik daar binnenkort eens kijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:31 schreef Memmel het volgende:
Nee ik heb m bij de kapper gekocht, maar Mous heeft 'm volgens mij online gekocht!
Echt een superding. Bij de yourinhair aan de laan v wateringse veld hebben ze ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |