idem, t meeste dat voorbij kwam van mijn hand is nerdy (broderick, brody, pauw, firth etc)quote:Op maandag 6 juni 2011 17:58 schreef calilov3 het volgende:
En ja ik geef het toe, ik val op nerds... Damn Nerdcrushes!
Bill? LELIJK!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:53 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben er ook nog steeds niet uit of die gast uit true blood nu lelijk of knap is
Same same!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem, t meeste dat voorbij kwam van mijn hand is nerdy (broderick, brody, pauw, firth etc)
Jack blackquote:Op maandag 6 juni 2011 17:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zou t stiekem wel met jack black kunnen doen, gewoon omdat, ervaring
maar dan mot ie wel voor me zingen
smirk, dat vind sookie in de boeken ookquote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind beeeeeeeeeeeeel wel lekker hoor, maar erik is gewoon wat lekkerder
Hear hearquote:Op maandag 6 juni 2011 18:26 schreef Poppejans het volgende:
Doet u mij maar Johnny Depp als Jack Sparrow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso moet een man (half) lang haar hebben
Ah joh join the clubquote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef freecell het volgende:
Als Spock wassie nog beter ook
Nee,ik vind het niks
En nou probeer ik nog te ontkennen dat ik nerd ben hè?
William shatner was laatst op comedy central bij the roast of.. Beam me up scottyquote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah joh join the club
Over Spock gesproken, ik zat vanmiddag op werk (in de pauze) de clip van Bruno Mars, The Lazy Song, te kijken en moest de hele tijd lachen om die gekke ouwe Spock en toen kwam William Shatner ook nog voorbij. En mijn collega zat me niet-begrijpend aan te kijken. Nerddom <3
Edit; linkje voor de medenerds:
oh! zo hou ik ook erg van Tobey mcguire.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef Incantrix het volgende:
Nouja zeg, wat is er mis met Sylar? Don't you love jerks? I do
Ongeschoren is hij wel nomnomnom.. De eerste keer dat we the mentalist ging kijken en ik riep oeh yeah Simon, ging manlief zappen hahaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:45 schreef innepin het volgende:
Ohja, mooie mannen...
[ afbeelding ]
Te glad? of op het randje?
Nou wat denken jullie? De lift is een jaar te oud om gebruik te kunnen maken van de terugkoopregeling.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:08 schreef amaranta het volgende:
In ons nieuwe huis zit een traplift![]()
nu kwam ik zaterdag een bedrijf tegen op google dat 2de hands liften inkoopt. Hopelijk komen wij ervoor in aanmerking.
Ding heeft schijnbaar rond de 20.000 euro gekost en is amper gebruikt
Ja maar hij is zo schattig en knuffelbaar in Twilightquote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef freecell het volgende:
Innepin, ieuw
Te glad, te veel spieren...
Een goede regeling.. Jullie zijn er van af en ook nog eens ¤200 in de pocket..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou wat denken jullie? De lift is een jaar te oud om gebruik te kunnen maken van de terugkoopregeling.
Maar ze vond me zo lief aan de telefoon dat ze toch een soort van mini-uitzondering maken en de lift overnemen voor 200 euro. Achja...niks is minder.
En zij verwijderen de lift, dus dat hoeven we dan ook niet te doen, en ze voeren de buizen ook af tbv het oud ijzer.
Mooi. NOrmaliter had ik nu een adv geplaatst op werkspot voor het verwijderen ervan, en zou ik moeten betalen, nu krijgen we er geld voor.
Overigens hoefde ik niet te liegen (niet dat ik ook maar iets weet over die lift) want zij kon in het systeem prcies zien wanneer de lift was gekocht etc..
Ja, ik was ook erg blij!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Een goede regeling.. Jullie zijn er van af en ook nog eens ¤200 in de pocket..
De verhoudingen zijn een beetje zoek, met bril is hij wel lekker nerdyquote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Precies goed gespierd, en dan zó'n lievig hoofdje.
Jawel, hij is alleen niet meer zo gespierd.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef innepin het volgende:
Is ie nou niet meer de vader van je neefjes?
ieuwquote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Precies goed gespierd, en dan zó'n lievig hoofdje.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef Incantrix het volgende:
En Inne, volgens mij ben ik de nerd die Star Trek erin gooide.. Maar jíj bent erger!Twílight??
![]()
Ik had bakery story op de iPhone, maar vond er niet veel aan dus weer verwijderdquote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef MissMuppet het volgende:
Doen er hier meer mensen een spelletje dat bakery story heet?
Superman!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
Over jong gesproken, hij is wel wat aan de gladde kant maar zo schattig![]()
[ afbeelding ]
O, jammer.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ik had bakery story op de iPhone, maar vond er niet veel aan dus weer verwijderd
slaat nergens op. misquote.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Superman!
Ik vind 'm te braaf. En hij kan niet acteren.
team edward <-- ohnee, team alicequote:Op maandag 6 juni 2011 19:55 schreef innepin het volgende:
Ik ga gewoon hardnekkig terug naar de mooie mannen, omdat ik anders verantwoordelijk ben voor de uiterst ongewenste topicswitch naar star trek
Als jonkies ook mee mogen doen, nomineer ik deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ian <3 met en zonder haar nomnom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |