ik moest via google kijken wat het was, dus neequote:Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand trouwens wel eens iets via groupon gedaan?
gek he, ik heb ale en twaalfje, nog niet zo lang, maar 12, twaalf, TWAALF!! Klinkt oudquote:Op zondag 5 juni 2011 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
o en ik bedenk me net...... volgende week is mijn kind gewoon 12
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:22 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat bedacht ik me ook net, jouw oudste is ietsie ouder dan die kerel in miniformaat van mij.
en ik maar wachten op die groeispurt. een 12 jarige met maat 134/140 slaat toch nergens op
maar voorlopig gaat het met millimeters per maand
ja maar die dame van jou is gewoon grootquote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef Rottdog het volgende:
Das idd niet groot als ik al kijk dat mijn dame van 6 al 1.36 is
ja toen hij 1 jaar oud was omdat hij toen echt extreem klein was (68 cm)quote:Op zondag 5 juni 2011 15:04 schreef p_iglet het volgende:
klinkt alsof luca net zo'n mini spook is als de heren hier in huis...
hebben ze al eens zijn eindlengte berekend met een handfoto of iets dergelijks?
ja ikquote:Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand trouwens wel eens iets via groupon gedaan?
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja toen hij 1 jaar oud was omdat hij toen echt extreem klein was (68 cm)
ze hebben toen 1.76 als eindlengte berekend, dus we hebben nog wat te gaan
en hij liep al met 8 maanden. dat was ook zo'n raar gezicht. hij kon zo onder een tafel door lopen zonder te hoeven bukkenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef She-Wolf het volgende:
[..]Dat is echt hel klein. Mijn middelste is ook niet groot, nu 2 1/2 en 86 cm. Terwijl mijn oudste dochter met 5 jaar al 1.25 meter is.
Hier in België is het volgende week: altijd de 2e zondag van de maand (moederdag: mei, vaderdag: juni).quote:Op zondag 5 juni 2011 16:40 schreef Gaoxing het volgende:
Navond TF
Ik ben de tel kwijt: is het volgende week vaderdag, of het weekend erna?
Je betaalt via ideal aan groupon. Als de aanbieding is afgelopen krijg je een code waarmee je je bestelling kunt doen. Of je print de bon uit waar die code op staat. Zo heb ik al een waardebon van Zalando gekocht (19 euro voor een bon van 50 euro), een huisje van de Roompot (99 euro ipv 360 euro) en een bon voor Intersport.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:44 schreef lady-wrb het volgende:
en hoe werkte dat precies?
ik krijg vaak leuke aanbiedingen over de mail, maar ik heb nog nooit iemand over ervaringen met groupon gehoord, dus ik ga er maar nooit op in.
niks, dat is juist zo frustrerend.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef livelink het volgende:
Mijn 9-jarige is 1.34 en mijn 7-jarige is 1.24. Allebei dus ook niet groot, maar wat doe je eraan?
En mijn elfje is bijna 1.75. En die van acht zo'n 1.55quote:
Ik was 13 toen mijn menstruatie begon en 1.75, daarna nog doorgegroeid tot 1.80. Het is ook maar een globaal getal, die 5 cm.. Het verschil in de brugklas tussen jongens en meisjes is wel erg groot. Dit trekt weer wat gelijk vanaf de derde/vierde klas.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Toch ben ik gewoon blijven groeien tot mijn 18e terwijl ik met 13 al ongesteld was. Ik kan me niet voorstellen dat ik toen 1.75m was.
Ja, maar jullie zijn sowieso al wat groter dan wij zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En mijn elfje is bijna 1.75. En die van acht zo'n 1.55Ze hebben vanmiddag trouwens heerlijk bootje gevaren en in sloten gezwommen. Actiefilmpje:
[ afbeelding ]
bij mij was dat wel zo.op mijn 13 e ongesteld, toen was ik 1,75. Uiteindelijk op mijn 18e 1,80 gemeten. Dus wel doorgegroeid, maar niet zo hard. En ik weet dat ik 1,75 was omdat we een juf hadden van 1,60 waar ik al ver bovenuit stak. Toen hebben ze me gemeten:Dquote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Toch ben ik gewoon blijven groeien tot mijn 18e terwijl ik met 13 al ongesteld was. Ik kan me niet voorstellen dat ik toen 1.75m was.
en hier mag dat wel, dus slowchat maar raak!.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:51 schreef calilov3 het volgende:
* calilov3 mocht van BE niet meer slowchatten in het wachttopic hihi
Maar hier dus heimwee vanuit Amerika...
Het regent hier nu, ik zit in noordcali, ik werk nog niet ivm visa, ik heb mn lief leren kennen toen hij als expat in Amsterdam zat...quote:Op zondag 5 juni 2011 19:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Calilov, hoe bevalt het daar in de USA? Waar in Cali zit je precies? Heb je daar ook werk? Hoe heb je je lief daar leren kennen?
/einde ondervraging![]()
Ik was trouwens op mijn 12e ongesteld en toen was ik ongeveer 1.63 en nu ben ik 1.75 dus ook ik ben meer dan 5cm nog gegroeid.
Heimwee naar mijn werk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en hier mag dat wel, dus slowchat maar raak!.
heimwee naar wat?
ah joh, jouw tijd komt nog wel!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef calilov3 het volgende:
[..]
Heimwee naar mijn werk.
Heimwee naar mijn fiets
Heimwee naar nederlands sprekende mensen
En mijn situatie heeft het er hier ook niet echt makkelijker opgemaakt.. ik voel me een beetje een failure
jij bent gewoon op pocketformaatquote:Op zondag 5 juni 2011 20:11 schreef moussy het volgende:
Ik ben op mn 6de gestopt met groeien denk ik
ietsjes langerder!quote:
behalve mn reet jaquote:Op zondag 5 juni 2011 20:13 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
jij bent gewoon op pocketformaat
vervelen!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah joh, jouw tijd komt nog wel!
wat doe je nu dan zo de hele dag?
Ik durfde het niet tegen mijn moeder te zeggen en heb wc papier gebruikt....quote:Op zondag 5 juni 2011 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik was nog net geen 14 toen ik ongesteld werd. Ik ben op de plee blijven zitten tot mijn moeder naar de winkel was geweest om tampons te gaan kopen.Maandverband
.
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:27 schreef freecell het volgende:
Alle vrouwen in mijn familie zijn laat. Nadeel: ze gaan ook allemaal tot na hun 60e door
Nou, als je inmiddels bijna naar de vierde klas gaat en toch al niet lekker in de groep ligt ben je niet blij als je de allerlaatste bent hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is wel laat zeg!! Wel fijn dat je dan ook wat later begint lijkt me!
Nee op dat moment is het vast ongemakkelijk als je nog niet 'meedoet', maar achteraf scheelt het toch weer even een paar jaarquote:Op zondag 5 juni 2011 20:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, als je inmiddels bijna naar de vierde klas gaat en toch al niet lekker in de groep ligt ben je niet blij als je de allerlaatste bent hoor
haha nee geen kado's! maar wou wel weten hoe en wat...zou handig zijn ipv wc papier in mijn broekje stoppen en niet durven opstaan op school tot dat iedereen weg isquote:Op zondag 5 juni 2011 20:33 schreef calilov3 het volgende:
hier ook hoor bitterend..
Mijn vriendinnetjes kregen cadeautjes enzo, ik wilde dat niet lol!
Ik heb er nooit moeite mee gehad. Ik veinsde al sinds mijn 13e ongesteld zijn zodat ik niet mee hoefde te gymmen. Mijn vriendinnen wisten wel dat ik het niet was en die waren juist jaloersquote:Op zondag 5 juni 2011 20:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, als je inmiddels bijna naar de vierde klas gaat en toch al niet lekker in de groep ligt ben je niet blij als je de allerlaatste bent hoor
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:37 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik heb er nooit moeite mee gehad. Ik veinsde al sinds mijn 13e ongesteld zijn zodat ik niet mee hoefde te gymmen. Mijn vriendinnen wisten wel dat ik het niet was en die waren juist jaloers
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:37 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik heb er nooit moeite mee gehad. Ik veinsde al sinds mijn 13e ongesteld zijn zodat ik niet mee hoefde te gymmen. Mijn vriendinnen wisten wel dat ik het niet was en die waren juist jaloers
ik een GGquote:Op zondag 5 juni 2011 20:50 schreef She-Wolf het volgende:
Achteraf denk ik ook wel eens dat het natuurlijk nergens op sloeg. Alsof je niet zou kunnen gymmen als je ongesteld bent.maar goed, vanaf de derde hoefde ik niets meer te veinzen. De gymleraar had toen alle hoop al opgegeven wmb. Toen hoefde ik me alleen maar aan het begin van de les te melden. Daarna gingen ik en m'n vriendin dan de stad in.
![]()
En toch altijd een 6 voor gym op m'n rapport.
ik ook. Ik weet er helemaal niets meer van, mijn moeder ook niet meer trouwens.quote:
jij bent niet zo weg van Carice?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan niet voorbij Carice komen helaas. Hier kotst carice, hier is Carice boos en hoer gaat Carice dood. Zo jammer
Dat heeft mijn vriend bij zo ongeveer alle bekende filmsterren. Wij kijken hier dus heel vaak obscure Oost-Europese films.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan niet voorbij Carice komen helaas. Hier kotst carice, hier is Carice boos en hoer gaat Carice dood. Zo jammer
ik ken Carice niet persoonlijk natuurlijk dus dat weet ik niet. Maar ze zit in elke film. En tja, dat helpt nietquote:Op zondag 5 juni 2011 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is zeker jammer. Ik Vind Carice wel goed. Begin januari ook met haar irl gesproken, erg leuke spontane en toegankelijke vrouw. Ik kan trouwens niet naar films met Jim carrey kijken. Alleen man on the moon heb ik gekeken.
Ow, ik ga wel met je mee!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vriend bij zo ongeveer alle bekende filmsterren. Wij kijken hier dus heel vaak obscure Oost-Europese films.![]()
Ik wil graag naar The tree of life, maar dat is met Brad Pitt. Ik zei al, ik ga wel alleen.![]()
Helemaal niet erg eigenlijk.
Ook als je uitgaat van gewoon bloed, is het gewoon een onzeker gevoel dat je het niet zeker weet.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:30 schreef lady-wrb het volgende:
daar word ik van de week voor gebeld.
nou ja, laat ik gewoon uitgaan van bloed.
t zal ongetwijfeld allemaal meevallen.
maar zo bracht mijn dokter het vanmorgen.
In Loft zat ze niet... flauw, toevallig gisterenmiddag gezienquote:Op zondag 5 juni 2011 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ken Carice niet persoonlijk natuurlijk dus dat weet ik niet. Maar ze zit in elke film. En tja, dat helpt niet
Die is zeg maar dood.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:09 schreef livelink het volgende:
Dat de vorige eigenaar hem dan laat zitten
de boeken zijn zoveel beter dan de seriequote:Op maandag 6 juni 2011 09:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb 'komt een vrouw' gisteren na een kwart afgezet ofzo. ik kan niet tegen trancemuziek en ik vond zijn kop irritant.
daarbij verkies ik momenteel mijn trueblood afleveringen uber alles
(het boek heb ik overigens wel gelezen, en ik ben sowieso een voorstander van boeken itt film)
Laat? Ik doe sowieso beter als het daarover gaatquote:Op zondag 5 juni 2011 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is wel laat zeg!! Wel fijn dat je dan ook wat later begint lijkt me!
Ze waren hoogbejaard,dus ik denk dat dat wel snor zit.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat huis wilt? Blijkbaar niet gezond
Ik wil eigenlijk ook wel weten of ze in het huis zijn overleden. De man is denk ik in het ziekenhuis overleden,dat begreep ik in ieder geval uit de context.En de vrouw (die kort daarvoor is overleden) weet ik niet het van.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:35 schreef Ssserpente het volgende:
He get...![]()
Wij zijn drie jaar geleden verhuisd van een leuk huurhuisje naar het huis waar we nu in wonen.
De eerste nacht in ons nieuwe huis vertelde Nils me dat de vorige bewoner in ons huurhuis zich daar had opgehangen.
Dat wist ie al jaren, maar had ie me bewust nooit verteld.
Heeeel verstandig.![]()
Als ik het eerder had geweten had ik er geen stap meer binnen gezet; laat staan geslapen.
Ik kijk niet voor sookie, ik kijk voor Ericquote:Op maandag 6 juni 2011 11:00 schreef simmu het volgende:
[..]
de boeken zijn zoveel beter dan de serie
sookie ftw![]()
![]()
doe je ook anita blake?
bitchquote:Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Jessica ja. Ik Ben meer Beeeeeeeeelllll
al is Eric ook welkom
.
En LaFayette is awesomeness
op dragen & voeden, en daar liegt ze/sterkt ze aan [ook al wat random miskramen/zwangerschappen.]quote:
true, sam zou ik mn bed ook niet uitschoppen, alleen jammer van dat hondsequote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Sooooookeeehhhh v, en ja godric is cute , Maar goed de serie zit vol eyecandy
Hij kan vast likken als lassiequote:Op maandag 6 juni 2011 13:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
true, sam zou ik mn bed ook niet uitschoppen, alleen jammer van dat hondse
en mef, nee, daar zijn ze vredelievend
en basboussa, viel me laatst op dat ze haar profiel op 'niet tonen oid'heeft gezet bij wanneer ze voor t laatst online was..terwijl dat eerder nog wel zo was
Haha, Kadee helpt je wel uit die droom.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:40 schreef livelink het volgende:
Basboussa zit neem ik aan in Jordanie inmiddels met 2 kinderen en man. We zullen er vast nooit achter komen wat haar reden om te stoppen met posten is/was.
Ik vind het eerlijk gezegd wel verrassend, KD. Ik had echt gedacht dat ze alleen tbv het boek zich anders had voorgedaan. Ik heb misschien te veel vertrouwen in de mensheid.
Jason heeft van die enge oogjes.quote:
als dat zo zou zijn dat hadden de draagdoekendames van dit forum ook geen verdere problemen met haar gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 13:40 schreef livelink het volgende:
Basboussa zit neem ik aan in Jordanie inmiddels met 2 kinderen en man. We zullen er vast nooit achter komen wat haar reden om te stoppen met posten is/was.
Ik vind het eerlijk gezegd wel verrassend, KD. Ik had echt gedacht dat ze alleen tbv het boek zich anders had voorgedaan. Ik heb misschien te veel vertrouwen in de mensheid.
idd, van die kleine ruitjesquote:Op maandag 6 juni 2011 13:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jason heeft van die enge oogjes.
Maar EricDie mag mij ook wel doen ja
tetten?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
oh gawd, die boekenwurm jokkebrokt nogsteeds? nou ja, als ze haar tetten maar van mijn netvlies houdt.
niks, dat is het m nou juistquote:Op maandag 6 juni 2011 13:54 schreef _evenstar_ het volgende:
Whut? Wat heb jij met haar uitgespookt waarbij tetten een rol speelden?
En kd, en vlindur... Hij is gewoon eng !!!
Vampierenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Trueblood? Ik heb er nog nooit van gehoord.![]()
maar was het háár tet dan wel? of een gegooglede tet?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niks, dat is het m nou juistgewoon, kijk ik geef mijn kind brostvoeding uit een énoooooorme tiet, foto's.
![]()
Ik droom er nog wel eens van, als ik zwaar getafeld heb.
Aha vandaar. Ik ben niet dol op vampieren. Al vond ik Buffy The Vampire Slayer wel leuk.quote:
als het een gegooglde was had ze er wel 1 gezocht die door de potloodtest kwam ipv de kleurdoostest denk ikquote:Op maandag 6 juni 2011 14:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
maar was het háár tet dan wel? of een gegooglede tet?
Twilight is ook gaaf!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:05 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Diaan vampieren etc. Maar niet het zoetsappige van twilight!!!
ja, dat vast. Maar niet daar foto's van gepost. Of met tepels ter grootte van een pannenkoek.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:01 schreef livelink het volgende:
We hebben toch allemaal onze kinderen borstvoeding gegeven uit enooorrme tetten?
Oquote:
ik kwam nog op borstvoedingscentrumnogwattes als foto van de weekquote:Op maandag 6 juni 2011 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat vast. Maar niet daar foto's van gepost. Of met tepels ter grootte van een pannenkoek.nee, fraai is anders.
en die miskraam van haarquote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef Memmel het volgende:
KD, ik had volgens mij al eens gehoord dat ze weer zwanger was hoor, dus het zou best kunnen dat ze nu zover is als jij.
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:16 schreef freecell het volgende:
Interview with a vampire is geweldig
Knap geschreven ook
Huh?quote:
2x!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik vond Titanic vreselijk.En ik heb hem zelfs in de bios gezien...
the terminalquote:Op maandag 6 juni 2011 14:31 schreef freecell het volgende:
shawshank redemption
Ik houd ook wel van rare films, zoals die dat Tom Hanks een hele film vast zit op een vliegveld omdat zijn land niet meer bestaat.
oeh oeh oehquote:Op maandag 6 juni 2011 14:32 schreef freecell het volgende:
Notting hillLove actualy
![]()
Pride en prejudice
Narnia, Lotr
Jaaaa!quote:
Lotr moet je eerst lezenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oeh oeh oeh
die eerste 3, narnia alleen gelezen, en Lotr..ik kan m maar niet uitzitten
ik heb een omnibusquote:Op maandag 6 juni 2011 14:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Lotr moet je eerst lezen
Ik heb alle Narnia's in mooie uitgaveKan niet wachten tot de kinderen groot genoeg zijn om voor te lezen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moest mijn zoon afmelden voor school. Wahahaha! dat voelt echt stom. Heel illegaal ofzo, alsof ik voor een vriendin afbel. En toen moest ik ook nog een briefje schrijven.![]()
Waaah, hoe serieus en grotemensen is datik vind het echt heel debiel dat het zo 'klein' voelt op de een of andere manier.
Alsof het niet serieus is dat wij een kind hebben dat al zo groot is ofzo.
Vlgnde week bij m@x?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:45 schreef Vicky het volgende:
Ik ben een trut... ITitanic
LotR vibd ik ook leuk en Harry P ook...TFFFFFFFF wanneer zie ik je weer???
potlood ja, en haaruitval en slangenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:00 schreef freecell het volgende:
is the craft die met dat potlood?
Of was dat the color purple?
ik noem mijn fuckedup vriendin ook jackquote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Johnny Depp. ChocolatPirates, Alice in Wonderland
hij en Tom Hanks zijn mijn favoriete acteurs.
![]()
En Jack Nicholson mag er ook zijn. Heeeeere's Johnny!!
*glij*quote:Op maandag 6 juni 2011 15:04 schreef livelink het volgende:
Als het over Johnny Depp gaat mag "What's eating Gilbert Grape" eigenlijk niet ontbreken.
jaaaa! zo mooi. En voor de goede orde, ik vind zijn manier van zijn als acteur geweldig. Het is niet per se een uiterlijk dingetje ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:04 schreef livelink het volgende:
Als het over Johnny Depp gaat mag "What's eating Gilbert Grape" eigenlijk niet ontbreken.
ik ongeveer, iets langer haar, geen spikes, meer piercings en roze haarquote:Op maandag 6 juni 2011 15:04 schreef She-Wolf het volgende:
zo zag ik er een jaar of 20 geleden ook uit.
ik roze met zwart maar dan verticaal, heb er wel ergens foto's van, staan op mn andere pc, zal ze van de wek eens opduikenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef She-Wolf het volgende:
Roze haar heb ik ok nog gehad, en paars en blauw. En roze met zwart gestreept (horizontaal) dat was echt het summum.
paars met zwart, groen, blauw, zwart met geblondeerde stukken erin, meer paars en rood. heel veel rood. ik heb ook ooit sangdrax zn haar groen geverfd. hij vond het leuk, zn moeder kreeg een rolberoertequote:Op maandag 6 juni 2011 15:08 schreef She-Wolf het volgende:
Roze haar heb ik ok nog gehad, en paars en blauw. En roze met zwart gestreept (horizontaal) dat was echt het summum.
wassen met ketchup. ik heb t ook vaak groen gehad, van blond naar bruin, beetje ketchup en wegwasdehulkquote:Op maandag 6 juni 2011 15:13 schreef She-Wolf het volgende:
Ja geel haar heb ik ook wel eens gehad. Maar dat was na een verkeerd uitgepakt blondeer experiment van mijn moeder. De dag erna heb ik het zwart geverfd. 2 x want na de eerste keer was het groen geworden.
Was dat niet de bedoeling dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef Vlindur het volgende:
Ik had het met een vriendin roze, maar omdat mijne zo donker is zag je het amper. Zij zag er uit als een suikerspin
We hadden het donkerder verwacht, ik was heel blij met mn roze gloed over mijn harenquote:
werkt dat ook met henna?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wassen met ketchup. ik heb t ook vaak groen gehad, van blond naar bruin, beetje ketchup en wegwasdehulk
Ik ga dan voor deze:quote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef Kleurdoos het volgende:
en qua uiterlijk zijn er maar 3 mannen voor mij
[ afbeelding ]
colin firth
[ afbeelding ]
Jeroen pauw, vast goede seks.
[ afbeelding ]
paul rudd
oh die stem. fuck jaquote:Op maandag 6 juni 2011 15:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb geen favo acteur qua uiterlijk.
Qua acteren willem Dafoe , Depp en Alan Rickman. Die laatste heeft ook de meest geile stem ooit
Uhuh! Rick Allen is ook present!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:40 schreef Kleurdoos het volgende:
das al bijna de hele cast van love actually
Hij is zo grappigquote:
dude, zou je denken? mn vent lijkt op jezus jonguuuuuuhquote:Op maandag 6 juni 2011 17:27 schreef simmu het volgende:
jullie hebben iets met haar op het gezicht dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |