ik moest via google kijken wat het was, dus neequote:Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand trouwens wel eens iets via groupon gedaan?
gek he, ik heb ale en twaalfje, nog niet zo lang, maar 12, twaalf, TWAALF!! Klinkt oudquote:Op zondag 5 juni 2011 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
o en ik bedenk me net...... volgende week is mijn kind gewoon 12
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:22 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat bedacht ik me ook net, jouw oudste is ietsie ouder dan die kerel in miniformaat van mij.
en ik maar wachten op die groeispurt. een 12 jarige met maat 134/140 slaat toch nergens op
maar voorlopig gaat het met millimeters per maand
ja maar die dame van jou is gewoon grootquote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef Rottdog het volgende:
Das idd niet groot als ik al kijk dat mijn dame van 6 al 1.36 is
ja toen hij 1 jaar oud was omdat hij toen echt extreem klein was (68 cm)quote:Op zondag 5 juni 2011 15:04 schreef p_iglet het volgende:
klinkt alsof luca net zo'n mini spook is als de heren hier in huis...
hebben ze al eens zijn eindlengte berekend met een handfoto of iets dergelijks?
ja ikquote:Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand trouwens wel eens iets via groupon gedaan?
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja toen hij 1 jaar oud was omdat hij toen echt extreem klein was (68 cm)
ze hebben toen 1.76 als eindlengte berekend, dus we hebben nog wat te gaan
en hij liep al met 8 maanden. dat was ook zo'n raar gezicht. hij kon zo onder een tafel door lopen zonder te hoeven bukkenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef She-Wolf het volgende:
[..]Dat is echt hel klein. Mijn middelste is ook niet groot, nu 2 1/2 en 86 cm. Terwijl mijn oudste dochter met 5 jaar al 1.25 meter is.
Hier in België is het volgende week: altijd de 2e zondag van de maand (moederdag: mei, vaderdag: juni).quote:Op zondag 5 juni 2011 16:40 schreef Gaoxing het volgende:
Navond TF
Ik ben de tel kwijt: is het volgende week vaderdag, of het weekend erna?
Je betaalt via ideal aan groupon. Als de aanbieding is afgelopen krijg je een code waarmee je je bestelling kunt doen. Of je print de bon uit waar die code op staat. Zo heb ik al een waardebon van Zalando gekocht (19 euro voor een bon van 50 euro), een huisje van de Roompot (99 euro ipv 360 euro) en een bon voor Intersport.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:44 schreef lady-wrb het volgende:
en hoe werkte dat precies?
ik krijg vaak leuke aanbiedingen over de mail, maar ik heb nog nooit iemand over ervaringen met groupon gehoord, dus ik ga er maar nooit op in.
niks, dat is juist zo frustrerend.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef livelink het volgende:
Mijn 9-jarige is 1.34 en mijn 7-jarige is 1.24. Allebei dus ook niet groot, maar wat doe je eraan?
En mijn elfje is bijna 1.75. En die van acht zo'n 1.55quote:
Ik was 13 toen mijn menstruatie begon en 1.75, daarna nog doorgegroeid tot 1.80. Het is ook maar een globaal getal, die 5 cm.. Het verschil in de brugklas tussen jongens en meisjes is wel erg groot. Dit trekt weer wat gelijk vanaf de derde/vierde klas.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Toch ben ik gewoon blijven groeien tot mijn 18e terwijl ik met 13 al ongesteld was. Ik kan me niet voorstellen dat ik toen 1.75m was.
Ja, maar jullie zijn sowieso al wat groter dan wij zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En mijn elfje is bijna 1.75. En die van acht zo'n 1.55Ze hebben vanmiddag trouwens heerlijk bootje gevaren en in sloten gezwommen. Actiefilmpje:
[ afbeelding ]
bij mij was dat wel zo.op mijn 13 e ongesteld, toen was ik 1,75. Uiteindelijk op mijn 18e 1,80 gemeten. Dus wel doorgegroeid, maar niet zo hard. En ik weet dat ik 1,75 was omdat we een juf hadden van 1,60 waar ik al ver bovenuit stak. Toen hebben ze me gemeten:Dquote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Toch ben ik gewoon blijven groeien tot mijn 18e terwijl ik met 13 al ongesteld was. Ik kan me niet voorstellen dat ik toen 1.75m was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |