abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97791621

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_97791695
i know :') :') ik geef mijn privegegevens aan facebook :')
maar iets om het op te leuken ofzo. iemand heeft tips? (zat te denken aan foto's misschien)
  maandag 6 juni 2011 @ 16:50:50 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97791765
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:49 schreef greatjob het volgende:
i know :') :') ik geef mijn privegegevens aan facebook.
maar iets om het op te leuken ofzo. iemand heeft tips? (zat denken aan foto's misschien)
Fotos is een goed idee bij de meeste mensen dan. :P
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97791791
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:49 schreef greatjob het volgende:
i know :') :')
maar iets om het op te leuken ofzo. iemand heeft tips? (zat denken aan foto's misschien)
Gewoon een Fok fobo aanmaken. :P
pi_97791942
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Gewoon een Fok fobo aanmaken. :P
vreemd genoeg denken veel mensen dat ik een (redelijk) goed seksleven heb :')
zou me van meerdere vrienden niet verbazen dat ze op fok posten. dus meh.
ik heb geen problemen mijn foto's te geven aan mensen in dit topic, maar de lurkers. zou me niks verbazen als ze soms voor de grap zulke topics lezen.
pi_97791960
ik hyves me en facebook me een slag in de rondte , maar doe niet aan internetdaten
pi_97792020
Door het niets doen titel loop ik weer met lazy song in mijn hoofd.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:55:46 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97792033
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
ik hyves me en facebook me een slag in de rondte , maar doe niet aan internetdaten
Hyven doe ik niet meer.
Omdat ik gelukkig weinig van die Jordy en Ricardo types tegenkom op Facebook.
C'est la vie
pi_97792102
quote:
ik zou het niet voor intenetdaten doen. het gebeurde meerdere keren dat een meisje wou facebooken met mij nadat we wat gepraat hadden, maar gaf dan maar mijn telefoonnummer (had tot 2 jaar geleden ook geen telefoon). daarbij kan ik dan ook foto's van mijzelf zien die op feesten genomen zijn :')
pi_97792120
Oh ik heb veel kennissen op hyves staan, oud klasgenootjes en ook uitgaansmensen etc dus dan is het wel leuk.
pi_97792153
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ik heb veel kennissen op hyves staan, oud klasgenootjes en ook uitgaansmensen etc dus dan is het wel leuk.
dat bedoel ik. veel veel vrienden van me hebben facebook.
zijn er dingen die je wel en niet op een facebook pagina moet zetten. ik was van plan waar het kon om het sarcastisch in te vullen, met daarbij 1-2 foto's van mezelf.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:59:34 #12
346994 JohnConnor
Savior of mankind.
pi_97792209
-edit- doe maar niet

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 06-06-2011 17:06:00 ]
Stimorol Mystery is gewoon tropical.
pi_97792218
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:57 schreef greatjob het volgende:

[..]

ik zou het niet voor intenetdaten doen. het gebeurde meerdere keren dat een meisje wou facebooken met mij nadat we wat gepraat hadden, maar gaf dan maar mijn telefoonnummer (had tot 2 jaar geleden ook geen telefoon). daarbij kan ik dan ook foto's van mijzelf zien die op feesten genomen zijn :')
Dan kun je chickies hosselen via facebook :D Wat ik facebook achterlijk vind dat mensen hun relatiestatus met facebook erin zetten, en soms dumpen ze ook weer via facebook want dan veranderen ze die status weer naar vrijgezel
pi_97792244
quote:
18s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:47 schreef greatjob het volgende:
ik denk dat ik maar een facebook pagina ga maken! mensen willen mij toevoegen, maar had het niet zo sociale media. zou versieren en in contact blijven ten goede komen. wat ben ik zwak dat ik dan toch een facebook pagina maak.
wat moet er allemaal opkomen?
Ik had precies hetzelfde idee.
Ik hield er ook niet van om alles maar online te zetten.

Ik werd echter ook steeds vaker uitgenodigd om te connecten via facebook. Erg lullig als je dan elke keer nee moet zeggen. Je wijst dan toch een beetje ook de persoon af.

Dus toen ben ik er anders naar gaan kijken. Ik wil graag contact hebben met anderen en daar moet ik de juiste stappen voor nemen. Dus ik ben dan gek als ik mensen ga zitten afwijzen die contact willen via Facebook.

Dus toen maar een pagina gemaakt met een paar gegevens van mijzelf.
- foto
- hobby
- plaats
- laatste opleiding

Dat is ongeveer het minimale.
pi_97792319
quote:
Het wordt dan meestal ook niet gebruikt als een semi-datingsite geloof ik. :P
pi_97792337
Ow en wat ik merkte toen ik eenmaal zo'n account had, is dat er een hele hoop interactie in de vriendengroep via die site ging. En al die interactie miste ik dus volledig omdat ik mij afzijdig van facebook hield.
Dus ja, neem een account en ga daar lekker sociaal doen.
pi_97792444
nope, wel af en toe van die stakkers opzitten, die kansloos proberen te hosselen via hyves.
De bizarste was een 19 jarige jongen die ik niet kende die nogal moeilijk was in contacten maar mij eigenlijk wel leuk vond om hem te ontmaagden, Die heb ik opgeslagen en als ik een sip dagje heb en goed moet lachen lees ik die weleens.
pi_97792489
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:04 schreef formerjellybean het volgende:
nope, wel af en toe van die stakkers opzitten, die kansloos proberen te hosselen via hyves.
De bizarste was een 19 jarige jongen die ik niet kende die nogal moeilijk was in contacten maar mij eigenlijk wel leuk vond om hem te ontmaagden, Die heb ik opgeslagen en als ik een sip dagje heb en goed moet lachen lees ik die weleens.
Waar gebruik jij hyves&facebook voor? Onderhouden van contacten neem ik aan?

En het is natuurlijk gewoon leuk en makkelijk.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:05:54 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97792536
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:04 schreef formerjellybean het volgende:
Dat vind ik wel een beetje lullig. Maar ook wel weer grappig aan de andere kant.
C'est la vie
pi_97792570
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan kun je chickies hosselen via facebook :D Wat ik facebook achterlijk vind dat mensen hun relatiestatus met facebook erin zetten, en soms dumpen ze ook weer via facebook want dan veranderen ze die status weer naar vrijgezel
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het wordt dan meestal ook niet gebruikt als een semi-datingsite geloof ik. :P
mijn grootste probleem is om verder te gaan, als er een beetje geflirt is.
daarvoor zou het wel ideaal zijn als er daadwerkelijk al een klik is :) heb dit jaar 4x zo een meisje moeten afwijzen, met wie ik allemaal het contact verloor :P
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef dyna18 het volgende:
Ow en wat ik merkte toen ik eenmaal zo'n account had, is dat er een hele hoop interactie in de vriendengroep via die site ging. En al die interactie miste ik dus volledig omdat ik mij afzijdig van facebook hield.
Dus ja, neem een account en ga daar lekker sociaal doen.
dit. vergelijkbare situatie! :)
dat zou de belangrijkste reden zijn! dat met meisjes in contact blijven is een motiverende bijzaak.
pi_97792629
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar gebruik jij hyves&facebook voor? Onderhouden van contacten neem ik aan?

En het is natuurlijk gewoon leuk en makkelijk.
ja voor mensen die gewoon ook ken, dus onderhouden contacten is altijd wel leuk op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes.
pi_97792689
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Heb je zelf nog wat gehosseld eigenlijk? :7
Nee, alleen blauwtjes gelopen: 1 was net geregeld (ik sprak te laat aan dus, kende haar enkele weken van gezicht, nog niet aangesproken) en een andere meid vond me wel aardig maar bleek bezet. Wel nummer van die laatste, wie weet heeft ze nog een knappe vriendin of is op dr vent uitgekeken :P })
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:11:11 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97792814
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

ja voor mensen die gewoon ook ken, dus onderhouden contacten is altijd wel leuk op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes.
Nou die nieuwtjes kunnen me geen reet schelen meestal want die hebben een nieuwswaarde van 0,0 "jeej vanavond stappen met Rick" of "gezellig op de bank met me meisje!" Who fucking cares? :')

Het is voor mij vooral handig om het contact met oude vrienden niet te verliezen.
C'est la vie
pi_97792869
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou die nieuwtjes kunnen me geen reet schelen meestal want die hebben een nieuwswaarde van 0,0 "jeej vanavond stappen met Rick" of "gezellig op de bank met me meisje!" Who fucking cares? :')

Het is voor mij vooral handig om het contact met oude vrienden niet te verliezen.
Dat zijn de minder interessante ja.
Maar als ze een vakantie hebben geboekt, nieuwe baan gekregen, nieuw huis gevonden, etc. Geeft het een geweldige opening om ze weer eens te spreken. (en dan met hun keuze te feliciteren).
pi_97792893
quote:

[..]

Die nieuwtjes kunnen wel weer leuke gespreksstof zijn als je elkaar weer ziet :Y
  maandag 6 juni 2011 @ 17:14:03 #26
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97792945
quote:

[..]

Dat dus.
En gelukkig kan je de meeste kansloze berichtjes er ook gewoon uit filteren..
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  maandag 6 juni 2011 @ 17:14:12 #27
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97792950
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:12 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat zijn de minder interessante ja.
Maar als ze een vakantie hebben geboekt, nieuwe baan gekregen, nieuw huis gevonden, etc. Geeft het een geweldige opening om ze weer eens te spreken. (en dan met hun keuze te feliciteren).
Ja dat wel al spreek ik mensen daar ook niet zo heel snel op aan. De mensen die ik echt interessant vind praat ik toch wel mee.
C'est la vie
pi_97793017
............... hield juist mijn status in de gaten om te kijken of die langs kon komen of niet. Dat is trouwens een best handige tip als je een meisje leuk vind en die zit ook op hyves dan kun je de status in de gaten houden om te kijken of je kan afspreken of niet.
pi_97793061
geschikt als facebook plaatje?
hmm. image werkt niet.
pi_97793118
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:16 schreef greatjob het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal zijn foto's van voren geschikter, maar lijkt me een prima foto verder.
pi_97793159
quote:
SPOILER
hmm. image werkt niet.
Als je de link copy/paste wel. ;)

Beter een frontaal shot, maar dit kan ook wel.
pi_97793161
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meestal zijn foto's van voren geschikter, maar lijkt me een prima foto verder.
was de enige die nog op mijn camera stond, zonder mensen erbij. en had geen zin om door alle oude foto's te gaan :P thanks. ik zoek nog even verder.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:18:53 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97793167
quote:
SPOILER
hmm. image werkt niet.
Waarom niet? Leuke foto toch.
C'est la vie
  maandag 6 juni 2011 @ 17:20:07 #34
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97793219
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Als je de link copy/paste wel. ;)

Beter een frontaal shot, maar dit kan ook wel.
Ik heb een foto met een compenserende factor naast me. Fleurt het wat op.
C'est la vie
pi_97793245
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef formerjellybean het volgende:
............... hield juist mijn status in de gaten om te kijken of die langs kon komen of niet. Dat is trouwens een best handige tip als je een meisje leuk vind en die zit ook op hyves dan kun je de status in de gaten houden om te kijken of je kan afspreken of niet.
Welke status bedoel je?
  maandag 6 juni 2011 @ 17:20:59 #36
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97793266
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:20 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Welke status bedoel je?
Single
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97793273
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb een foto met een compenserende factor naast me. Fleurt het wat op.
Compenserende factor?
  maandag 6 juni 2011 @ 17:21:41 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97793302
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Compenserende factor?
Gerrie. :')
C'est la vie
pi_97793317
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:20 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Welke status bedoel je?
Via hyves heb je wie wat waar, en dan keek die of ik online was en of ik thuis was en als dat zo was stuurde hij een berichtje of die langs mocht komen.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:22:36 #40
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97793355
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Via hyves heb je wie wat waar, en dan keek die of ik online was en of ik thuis was en als dat zo was stuurde hij een berichtje of die langs mocht komen.
Is bellen niet sneller? :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97793375
bekijk nooit foto's. ik heb echt op alle frontale foto's mijn ogen dicht. valt mij nu pas op. hopelijk was dat gewoon niet mijn dag.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:23:08 #42
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97793376
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:22 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Is whatsappen, smsen of pingen niet sneller?
C'est la vie
pi_97793409
quote:

hmm. image werkt niet.
Je lijkt een beetje op Huub uit gouden kooi
  maandag 6 juni 2011 @ 17:23:54 #44
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97793411
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Is whatsappen, smsen of pingen niet sneller?
Ik hoor liever een stem aan de andere kant van de lijn maar goed.. :P
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97793429
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:22 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Hij heeft een hekel aan bellen
  maandag 6 juni 2011 @ 17:24:29 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97793439
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:23 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Ik hoor liever een stem aan de andere kant van de lijn maar goed.. :P
Nou het is om met elkaar af te spreken, dus die stem hoor je later toch wel lijkt me dan. :P
C'est la vie
pi_97793469
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:23 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als enige overeenkomst zie ik het haar. Verder totaal niet. :P

Of de ogen een beetje.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:25:13 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97793482
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hij heeft een hekel aan bellen
Daarom de eerder genoemde opties. Tenzij je geen telefoon hebt natuurlijk.
C'est la vie
  maandag 6 juni 2011 @ 17:26:05 #49
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97793536
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou het is om met elkaar af te spreken, dus die stem hoor je later toch wel lijkt me dan. :P
True maar sommige dingen worden af en toe verkeerd begrepen via Whatsapp dan dat je het gewoon aan de telefoon bespreekt.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97793554
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Daarom de eerder genoemde opties. Tenzij je geen telefoon hebt natuurlijk.
Hij gebruikte zijn I phone :Y
pi_97793595
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:26 schreef formerjellybean het volgende:
Hij gebruikte zijn I phone :Y
Daar kan je ook mee bellen hoor. :Y
  maandag 6 juni 2011 @ 17:27:45 #52
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97793624
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Meneer houdt niet van bellen. Of was het videobellen waar hij niet van hield?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97793626
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:23 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

enige overeenkomst die ik kan bedenken zijn wenkbrouwen en misschien dat ik ook weinig met mijn haar doet.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:27:53 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97793630
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Daar kan je ook mee whatsappen hoor. :Y
C'est la vie
pi_97793789
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:27 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Meneer houdt niet van bellen. Of was het videobellen waar hij niet van hield?
Meneer is te schijterig , hij heb 1 keer gebeld , ik was er niet , had nummermelder en ik belde terug toen schrok die dat die de telefoon er weer op gooide.
Dan is smsen of zo dus voor hem handiger . En ja hij is typisch
pi_97793793
whatsappen?
ah, een programma voor berichten
pi_97793830
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Meneer is te schijterig , hij heb 1 keer gebeld , ik was er niet , had nummermelder en ik belde terug toen schrok die dat die de telefoon er weer op gooide.
Dan is smsen of zo dus voor hem handiger . En ja hij is typisch
soms komen sommige gesprekken ongelegen
pi_97793879
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
Daar kan je ook mee whatsappen hoor. :Y
I know, én Kik'en én eBuddy XMS'en, én Skypen, én MSN'en én PingChatten... heb er zelf n.l. ook één. O+
  maandag 6 juni 2011 @ 17:32:38 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97793899
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef greatjob het volgende:
whatsappen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Whatsapp
C'est la vie
  maandag 6 juni 2011 @ 17:32:57 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97793914
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:32 schreef Techno het volgende:

[..]

I know, én Kik'en én eBuddy XMS'en, én Skypen, én MSN'en én PingChatten... heb er zelf n.l. ook één. O+
Ik heb een sletberry :'(
C'est la vie
pi_97793942
hyves heeft toch ook een Whatsapp voor I phones ???
pi_97793989
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb een sletberry :'(
Pingen it is.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:34:45 #63
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97794003
Facebook heeft een app waarmee je met je mobiel kan chatten.
Zowieso hyves... :r
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 6 juni 2011 @ 17:35:31 #64
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97794051
Daar ben ik weer. Zoals beloofd stop ik met lurken in dit topic om meer tegaan posten.

Kzal me eigen in het kort voorstellen,

Hallow ik ben Jaimy (23jaar) woon in een klein boerendorpje waar geen flikker tebeleven is.
Heb een aantal kortdurende relaties gehad gehad maar dat ging over wegen vreemdgaan van hun kant. Ben nu al jaren vrijgezel en vind het wel best zo. Alhoewel ik best wel moeite heb met vrouwen aanspreken. Uhh weet verder ff niet watk moet vertellen. Vraag maar raak anders :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_97794083
Hoi Jaimy.
pi_97794124
hoi jaimy
pi_97794142
Hoi jaimy
Ron Paul 2012
  maandag 6 juni 2011 @ 17:37:28 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97794152
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Pingen it is.
Pingen doe ik amper, ik heb ook maar een vriend op ping.
Omdat de rest van mijn vrienden wel goede telefoons hebben.
C'est la vie
  maandag 6 juni 2011 @ 17:37:37 #69
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97794157
Hoi :D
  maandag 6 juni 2011 @ 17:38:13 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97794186
quote:
12s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:37 schreef pl4kkie het volgende:
Hoi :D
Weest welkom.
C'est la vie
pi_97794192
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:36 schreef greatjob het volgende:
Hoi Jaimy.
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:36 schreef formerjellybean het volgende:
hoi jaimy
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:37 schreef Supersoep het volgende:
Hoi jaimy
Priceless _O-
pi_97794199
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Pingen doe ik amper, ik heb ook maar een vriend op ping.
Omdat de rest van mijn vrienden wel goede telefoons hebben.
Ik heb ook een blackberry, vind het toetsenbord heel handig.

Genoeg negatieve dingen over de iPhone ook te vinden hoor. :P
  maandag 6 juni 2011 @ 17:38:31 #73
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97794206
Da'ag
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97794357
Probeer je ze wel aan te spreken?
  maandag 6 juni 2011 @ 17:42:00 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97794383
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb ook een blackberry, vind het toetsenbord heel handig.

Pingen is snel enzo maar daar heb ik dat ding niet voor.
Meer voor internet, twitter, facebook enz en dan heb je er weinig aan.
C'est la vie
pi_97794387
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat zijn allemaal leugens. }:|
  maandag 6 juni 2011 @ 17:42:39 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97794415
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal leugens. }:|
Wat je net zegt is een leugen.
C'est la vie
  maandag 6 juni 2011 @ 17:43:15 #78
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97794443
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:41 schreef greatjob het volgende:
Probeer je ze wel aan te spreken?
Heb je het tegen mij? Zo ja. Nee eigenlijk niet :@ . Heb altijd het idee dat ze nix van me moeten hebben. Vaak daarom probeer ik het geeneens.
pi_97794447
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik moet zelf nog een beetje uitvinden wat ik er allemaal mee kan, maar die twitter en facebooks apps van blackberry zijn dus niet goed?
  maandag 6 juni 2011 @ 17:44:04 #80
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97794487
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik moet zelf nog een beetje uitvinden wat ik er allemaal mee kan, maar die twitter en facebooks apps van blackberry zijn dus niet goed?
Neem een HTC met toetsenbord _O_
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 6 juni 2011 @ 17:44:11 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97794492
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze zijn best goed hoor maar als je het voor het internet hebt zijn er betere opties.
C'est la vie
pi_97794493
SPOILER
De reden dat iPhone enzo belachelijk is. :P Nokia for life, bishes.
Ron Paul 2012
pi_97794555
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:44 schreef Supersoep het volgende:
SPOILER
De reden dat iPhone enzo belachelijk is. :P Nokia for life, bishes.
Nokia? Microsoft bedoel je? :P
pi_97794564
O+ the iMat. i would consider buying it.
pi_97794605
quote:
12s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:43 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Heb je het tegen mij? Zo ja. Nee eigenlijk niet :@ . Heb altijd het idee dat ze nix van me moeten hebben. Vaak daarom probeer ik het geeneens.
Jup!
Ah. Jammer. Heb je wel geforceerd contact? (uni/werk)
pi_97794616
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Nokia? Microsoft bedoel je? :P
Eigenlijk wel ja. Dan begint het ook redelijk kut te worden.
Ron Paul 2012
pi_97794631
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee is niet waar, als je er eenmaal aan gewend bent gaat 't heel makkelijk (internet, face en twitter). Mijn zusje heeft ook een Iphone en doet er simpelweg alles op. :P Ik en ander zusje hebben BB, dat raad ik niemand aan. :')

Maar HTC! ik ging laatst even op mijn broer zijn HTC.. Nouuuu ik weet 't wel, zodra mijn abbo over is ^O^ _O_
  maandag 6 juni 2011 @ 17:47:26 #88
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97794649
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:46 schreef greatjob het volgende:

[..]

Jup!
Ah. Jammer. Heb je wel geforceerd contact? (uni/werk)
Ook niet egt. Werk al vanaf me 16de in de metaal end aar zie je niet egt veel vrouwen rondt lopen. Op kantoor wel maar dat is meer van de leeftijd 40+ :P
  maandag 6 juni 2011 @ 17:48:24 #89
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97794690
quote:
12s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:47 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ook niet egt. Werk al vanaf me 16de in de metaal end aar zie je niet egt veel vrouwen rondt lopen. Op kantoor wel maar dat is meer van de leeftijd 40+ :P
Stap je wel eens buiten jouw woonplaats in de stad?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97794691
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:47 schreef Mpj het volgende:

[..]

Nee is niet waar, als je er eenmaal aan gewend bent gaat 't heel makkelijk (internet, face en twitter). Mijn zusje heeft ook een Iphone en doet er simpelweg alles op. :P Ik en ander zusje hebben BB, dat raad ik niemand aan. :')

Maar HTC! ik ging laatst even op mijn broer zijn HTC.. Nouuuu ik weet 't wel, zodra mijn abbo over is ^O^ _O_
Want?
  maandag 6 juni 2011 @ 17:49:25 #91
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97794738
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want?
Facebook applicatie werkt perfect, whatsapp werkt perfect, en je hebt een toetsenbord met groot scherm.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97794781
Wat zijn wij als mensheid toch enorm de lul als er een keer een grote zonnestorm op ons af komt. :')
Ron Paul 2012
pi_97794783
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Facebook applicatie werkt perfect, whatsapp werkt perfect, en je hebt een toetsenbord met groot scherm.
En mooi, duidelijk, alles. Ik vind 'm super. ^O^
pi_97794787
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:47 schreef Mpj het volgende:

[..]

Als ik er één zou nemen, zou het idd ook de HTC zijn. Hoor zoveel goede dingen erover (de snelheid, mogelijkheden, prijs, etc.)

[ Bericht 4% gewijzigd door greatjob op 06-06-2011 17:58:12 ]
  maandag 6 juni 2011 @ 17:51:05 #95
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97794808
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Stap je wel eens buiten jouw woonplaats in de stad?
Bij ons in het dorp is er zowiezo nix tedoen int weekend. We gaan met regelmaat stappen in allerlei tenten en kroegen door heel nederland heen.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:51:52 #96
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97794837
quote:
12s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Bij ons in het dorp is er zowiezo nix tedoen int weekend. We gaan met regelmaat stappen in allerlei tenten en kroegen door heel nederland heen.
Hoe is jouw vriendengroep, zijn het rokkenjagers of meer van het zuipen en lol trappen?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_97794872
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Ja, maar dat is zo'n touch toetsenbord toch? Vind ik een stuk minder fijn.

Maar sorry is off-topic. Ik zal niet meer vragen, heb mijn blackberry toch al en ben er blij mee. :P
pi_97794921
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
ben er blij mee. :P
En dat is toch wel het belangrijkste lijkt me.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:53:53 #99
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_97794923
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar dat is zo'n touch toetsenbord toch? Vind ik een stuk minder fijn.

Maar sorry is off-topic. Ik zal niet meer vragen, heb mijn blackberry toch al en ben er blij mee. :P
Het is met een uitschuifbaar toetsenbord. ^O^
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 6 juni 2011 @ 17:55:27 #100
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_97794996
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Hoe is jouw vriendengroep, zijn het rokkenjagers of meer van het zuipen en lol trappen?
Niet zo heel groot ook. Een man of 6/7 max. Het zijn meer zuipers en lol trappers. 1tje heeft al een vriendin maar dat is gewoon een kut wijf en we zien hem nu ook niet meer zo vaak :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')