SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Fotos is een goed idee bij de meeste mensen dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:49 schreef greatjob het volgende:
i know![]()
ik geef mijn privegegevens aan facebook.
maar iets om het op te leuken ofzo. iemand heeft tips? (zat denken aan foto's misschien)
Gewoon een Fok fobo aanmaken.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:49 schreef greatjob het volgende:
i know![]()
![]()
maar iets om het op te leuken ofzo. iemand heeft tips? (zat denken aan foto's misschien)
vreemd genoeg denken veel mensen dat ik een (redelijk) goed seksleven hebquote:
Hyven doe ik niet meer.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
ik hyves me en facebook me een slag in de rondte , maar doe niet aan internetdaten
ik zou het niet voor intenetdaten doen. het gebeurde meerdere keren dat een meisje wou facebooken met mij nadat we wat gepraat hadden, maar gaf dan maar mijn telefoonnummer (had tot 2 jaar geleden ook geen telefoon). daarbij kan ik dan ook foto's van mijzelf zien die op feesten genomen zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
ik hyves me en facebook me een slag in de rondte , maar doe niet aan internetdaten
dat bedoel ik. veel veel vrienden van me hebben facebook.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ik heb veel kennissen op hyves staan, oud klasgenootjes en ook uitgaansmensen etc dus dan is het wel leuk.
Dan kun je chickies hosselen via facebookquote:Op maandag 6 juni 2011 16:57 schreef greatjob het volgende:
[..]
ik zou het niet voor intenetdaten doen. het gebeurde meerdere keren dat een meisje wou facebooken met mij nadat we wat gepraat hadden, maar gaf dan maar mijn telefoonnummer (had tot 2 jaar geleden ook geen telefoon). daarbij kan ik dan ook foto's van mijzelf zien die op feesten genomen zijn
Ik had precies hetzelfde idee.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:47 schreef greatjob het volgende:
ik denk dat ik maar een facebook pagina ga maken! mensen willen mij toevoegen, maar had het niet zo sociale media. zou versieren en in contact blijven ten goede komen. wat ben ik zwak dat ik dan toch een facebook pagina maak.
wat moet er allemaal opkomen?
Het wordt dan meestal ook niet gebruikt als een semi-datingsite geloof ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
Waar gebruik jij hyves&facebook voor? Onderhouden van contacten neem ik aan?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:04 schreef formerjellybean het volgende:
nope, wel af en toe van die stakkers opzitten, die kansloos proberen te hosselen via hyves.
De bizarste was een 19 jarige jongen die ik niet kende die nogal moeilijk was in contacten maar mij eigenlijk wel leuk vond om hem te ontmaagden, Die heb ik opgeslagen en als ik een sip dagje heb en goed moet lachen lees ik die weleens.
Dat vind ik wel een beetje lullig. Maar ook wel weer grappig aan de andere kant.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:04 schreef formerjellybean het volgende:
nope, wel af en toe van die stakkers opzitten, die kansloos proberen te hosselen via hyves.
De bizarste was een 19 jarige jongen die ik niet kende die nogal moeilijk was in contacten maar mij eigenlijk wel leuk vond om hem te ontmaagden, Die heb ik opgeslagen en als ik een sip dagje heb en goed moet lachen lees ik die weleens.
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan kun je chickies hosselen via facebookWat ik facebook achterlijk vind dat mensen hun relatiestatus met facebook erin zetten, en soms dumpen ze ook weer via facebook want dan veranderen ze die status weer naar vrijgezel
mijn grootste probleem is om verder te gaan, als er een beetje geflirt is.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het wordt dan meestal ook niet gebruikt als een semi-datingsite geloof ik.
dit. vergelijkbare situatie!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef dyna18 het volgende:
Ow en wat ik merkte toen ik eenmaal zo'n account had, is dat er een hele hoop interactie in de vriendengroep via die site ging. En al die interactie miste ik dus volledig omdat ik mij afzijdig van facebook hield.
Dus ja, neem een account en ga daar lekker sociaal doen.
ja voor mensen die gewoon ook ken, dus onderhouden contacten is altijd wel leuk op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar gebruik jij hyves&facebook voor? Onderhouden van contacten neem ik aan?
En het is natuurlijk gewoon leuk en makkelijk.
Nee, alleen blauwtjes gelopen: 1 was net geregeld (ik sprak te laat aan dus, kende haar enkele weken van gezicht, nog niet aangesproken) en een andere meid vond me wel aardig maar bleek bezet. Wel nummer van die laatste, wie weet heeft ze nog een knappe vriendin of is op dr vent uitgekekenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je zelf nog wat gehosseld eigenlijk?
Nou die nieuwtjes kunnen me geen reet schelen meestal want die hebben een nieuwswaarde van 0,0 "jeej vanavond stappen met Rick" of "gezellig op de bank met me meisje!" Who fucking cares?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja voor mensen die gewoon ook ken, dus onderhouden contacten is altijd wel leuk op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes.
Dat zijn de minder interessante ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou die nieuwtjes kunnen me geen reet schelen meestal want die hebben een nieuwswaarde van 0,0 "jeej vanavond stappen met Rick" of "gezellig op de bank met me meisje!" Who fucking cares?![]()
Het is voor mij vooral handig om het contact met oude vrienden niet te verliezen.
Die nieuwtjes kunnen wel weer leuke gespreksstof zijn als je elkaar weer zietquote:Op maandag 6 juni 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou die nieuwtjes kunnen me geen reet schelen meestal want die hebben een nieuwswaarde van 0,0 "jeej vanavond stappen met Rick" of "gezellig op de bank met me meisje!" Who fucking cares?![]()
Het is voor mij vooral handig om het contact met oude vrienden niet te verliezen.
Dat dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel al spreek ik mensen daar ook niet zo heel snel op aan. De mensen die ik echt interessant vind praat ik toch wel mee.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:12 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat zijn de minder interessante ja.
Maar als ze een vakantie hebben geboekt, nieuwe baan gekregen, nieuw huis gevonden, etc. Geeft het een geweldige opening om ze weer eens te spreken. (en dan met hun keuze te feliciteren).
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:16 schreef greatjob het volgende:
Meestal zijn foto's van voren geschikter, maar lijkt me een prima foto verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geschikt als facebook plaatje?
Als je de link copy/paste wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geschikt als facebook plaatje?
hmm. image werkt niet.
Beter een frontaal shot, maar dit kan ook wel.
was de enige die nog op mijn camera stond, zonder mensen erbij. en had geen zin om door alle oude foto's te gaanquote:Op maandag 6 juni 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal zijn foto's van voren geschikter, maar lijkt me een prima foto verder.
Waarom niet? Leuke foto toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geschikt als facebook plaatje?
hmm. image werkt niet.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb een foto met een compenserende factor naast me. Fleurt het wat op.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je de link copy/paste wel.
Beter een frontaal shot, maar dit kan ook wel.
Welke status bedoel je?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef formerjellybean het volgende:
............... hield juist mijn status in de gaten om te kijken of die langs kon komen of niet. Dat is trouwens een best handige tip als je een meisje leuk vind en die zit ook op hyves dan kun je de status in de gaten houden om te kijken of je kan afspreken of niet.
Compenserende factor?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een foto met een compenserende factor naast me. Fleurt het wat op.
Gerrie.quote:
Via hyves heb je wie wat waar, en dan keek die of ik online was en of ik thuis was en als dat zo was stuurde hij een berichtje of die langs mocht komen.quote:
Is bellen niet sneller?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Via hyves heb je wie wat waar, en dan keek die of ik online was en of ik thuis was en als dat zo was stuurde hij een berichtje of die langs mocht komen.
Is whatsappen, smsen of pingen niet sneller?quote:
Je lijkt een beetje op Huub uit gouden kooiquote:Op maandag 6 juni 2011 17:16 schreef greatjob het volgende:
geschikt als facebook plaatje?
hmm. image werkt niet.
Ik hoor liever een stem aan de andere kant van de lijn maar goed..quote:Op maandag 6 juni 2011 17:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Is whatsappen, smsen of pingen niet sneller?
Nou het is om met elkaar af te spreken, dus die stem hoor je later toch wel lijkt me dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:23 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik hoor liever een stem aan de andere kant van de lijn maar goed..
Als enige overeenkomst zie ik het haar. Verder totaal niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op Huub uit gouden kooi
Daarom de eerder genoemde opties. Tenzij je geen telefoon hebt natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij heeft een hekel aan bellen
True maar sommige dingen worden af en toe verkeerd begrepen via Whatsapp dan dat je het gewoon aan de telefoon bespreekt.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het is om met elkaar af te spreken, dus die stem hoor je later toch wel lijkt me dan.
Hij gebruikte zijn I phonequote:Op maandag 6 juni 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom de eerder genoemde opties. Tenzij je geen telefoon hebt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |