enige overeenkomst die ik kan bedenken zijn wenkbrouwen en misschien dat ik ook weinig met mijn haar doet.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op Huub uit gouden kooi
Daar kan je ook mee whatsappen hoor.quote:
Meneer is te schijterig , hij heb 1 keer gebeld , ik was er niet , had nummermelder en ik belde terug toen schrok die dat die de telefoon er weer op gooide.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:27 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Meneer houdt niet van bellen. Of was het videobellen waar hij niet van hield?
soms komen sommige gesprekken ongelegenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Meneer is te schijterig , hij heb 1 keer gebeld , ik was er niet , had nummermelder en ik belde terug toen schrok die dat die de telefoon er weer op gooide.
Dan is smsen of zo dus voor hem handiger . En ja hij is typisch
I know, én Kik'en én eBuddy XMS'en, én Skypen, én MSN'en én PingChatten... heb er zelf n.l. ook één.quote:
Ik heb een sletberryquote:Op maandag 6 juni 2011 17:32 schreef Techno het volgende:
[..]
I know, én Kik'en én eBuddy XMS'en, én Skypen, én MSN'en én PingChatten... heb er zelf n.l. ook één.
Pingen doe ik amper, ik heb ook maar een vriend op ping.quote:
Weest welkom.quote:
Ik heb ook een blackberry, vind het toetsenbord heel handig.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Pingen doe ik amper, ik heb ook maar een vriend op ping.
Omdat de rest van mijn vrienden wel goede telefoons hebben.
Pingen is snel enzo maar daar heb ik dat ding niet voor.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb ook een blackberry, vind het toetsenbord heel handig.
Genoeg negatieve dingen over de iPhone ook te vinden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |