Dat is een understatementquote:Op maandag 6 juni 2011 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ten hoogte van Roermond regent het nu behoorlijk.
Ik waag me nog even niet buiten om die reden.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is een understatement2 meter over het balkon gelopen en ik was zeiknat
Die splitsing komt doordat in Gelderland een bui ontstaan was. Minder energie dus in de regio NO-Brabantquote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef mefke79 het volgende:
O wacht, na de miraculeuze splitsing van de bui, komt er nu weer een samensmelting ergens tussen de grens en halverwege Brabant..dus misschien toch nog effe wat regen en onweer. Zou fijn zijn.
Het wordt hier in elk geval wel met de minuut benauwder. Zo te zien komt er wel wat aan, maar ook niet dat je zegt van, potverdorie wat een buiencomplex.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
Damn, buienradar doet nog steeds niks na 15:30 uur. Complete verrassing dus wanneer/of het hier in Hengelo begint te regenen
het is 6 juni manquote:
Er trekt nu een flinke onweersbui naar Breda.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef mefke79 het volgende:
In Breda wordt de eerste stormschade al gemeld. Hier nog droog en ik denk ook nog wel even, hoor wel wat gerommel, maar onze konijnen zitten nog vrolijk buiten en die komen vanzelf naar binnen als er echt onweer komt.
Gaat die richting het oosten westen? De laatste keer dat ik zoiets zag vorig jaar, sneuvelden er heel wat bomen en kassen in de Peel...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Venlo: http://twitpic.com/57um3g
Onmogelijk, de stroming is naar het NOquote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Gaat die richting het oosten westen? De laatste keer dat ik zoiets zag vorig jaar, sneuvelden er heel wat bomen en kassen in de Peel...
Op het eerste gezicht lijkt het op noord-oost.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Gaat die richting het oosten? De laatste keer dat ik zoiets zag vorig jaar, sneuvelden er heel wat bomen en kassen in de Peel...
Vorig jaar:quote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Gaat die richting het oosten westen? De laatste keer dat ik zoiets zag vorig jaar, sneuvelden er heel wat bomen en kassen in de Peel...
Begint hier lekker te regenen met wat gedonder op de achtergrond ja. Hebben we tenminste nog een fatsoenlijke bui gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 17:09 schreef Drassss het volgende:
Buienradar leeft trouwens weer.
Venlo gaat een voltreffer krijgen.
Mooie luchten!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Venlo, 15 min. geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef Burner82 het volgende:
Hier in roermond: balkon blank, straten staan blank, en de bomen missen heel wat blaadjes
Mooi Fisheye fotootje! Schitterend.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef -CRASH- het volgende:
M'n kleine teen zei me dat ik buiten moest blijven![]()
En gelijk hadie.....
Ver kijkend over de maas richting Tegelen/Roermond zag ik iewat te lage bewolking.
Toch maar ff voor de zekerheid blijven zitten wachte.....
En ja hooooorrrrrrrr
[ afbeelding ]
Meer foto's en HD vid komen later
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef -CRASH- het volgende:
En gelijk hadie.....
Ver kijkend over de maas richting Tegelen/Roermond zag ik iewat te lage bewolking.
En ja hooooorrrrrrrr
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef -CRASH- het volgende:
En gelijk hadie.....
En ja hooooorrrrrrrr
[ afbeelding ]
In Roermond aantal straten afgesloten vanwege het water.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef Drassss het volgende:
Flink aantal meldingen al in Noord/Midden-Limburg in verband wateroverlast.
Op P2000 hebben ze het over wateroverlast en stormschade in Roermond waar de brandweer voor moet komenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Roermond aantal straten afgesloten vanwege het water.
Automatisch brandalarm, kleine kans dat het om een echte inslag gaat. Kans is wel groot dat het door het weer komt natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij is de bliksem ingeslagen bij Urenco. Ik zag de flits
18:23:36
PRIO 1 OMS URENCO NEDERLAND (UNL) : DRIENEMANSWEG 1 7601PZ : ALMELO 3331AMZ
Hier in Noord stelt het ook niets voor, alweer niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef lyolyrc het volgende:
Het is donker in Eindhoven-Zuid, maar waar ik zit lijkt het weer niets te worden. De regen lijkt meer over het westelijk deel van de stad te gaan.
Heerlijk hequote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Frutsel het volgende:
Eindelijk een flinke en fatsoenlijke bui in Twente
Zou ook eens tijd worden zeg. Tot nu toe pisten we overal naastquote:
Het flitst hier alweerquote:
Net begon het wat te regenen, vrij dikke druppels, maar al met al is het niet veel.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Hier in Noord stelt het ook niets voor, alweer niet.
gezelligquote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef livelink het volgende:
Hier (30 km. onder Utrecht) hoost het nu al behoorlijke tijd. En ik ontdekte net dat het in de kamer van mijn dochter ongeveer net zo hard regent. Een behoorlijke lekkage dus..
Maf hoor, in Enschede heeft het ook flink geregend en is er wateroverlast. Bij Zutphen dus ook flinke regen en hagel.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef INViCTuS het volgende:
Zo, ook even een update uit de Achterhoek- Zutphen. Tussen 5 en 6 een beste pit gehad met een goede 42mm! Onweer viel mee ( mij dan tegen uiteraard) wel viel er aan de ene kant van de stad flinke hagel bij en ligen de straten bezaaid met takjes en bladeren. De Brandweer is de viaducten nu nog aan het leegpompen
vanochtend ook al een bui en de teller staat vandaag op bijna 50 denk ik....de tuin kan er wel weer even tegen.
het is alweer afgezwaktquote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het flitst hier alweeren het dondert ook nog
Ja, het druppelt alleen nog een beetje...quote:
Welke mafketel spant daar een lint? Zo kan dat water er toch nooit langs?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef MaLo het volgende:
Filmpje uit mijn woonplaats! (niet door mij gemaakt)
Ik woon 20km noord van je en heb ook nog weinig regen gehad vandaag. Samen delen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef mefke79 het volgende:
Ik zie nog een buitje op ramkoers voor Helmond...ben benieuwd. We hebben straks drie druppen gehad.
Die huizen hebben vorig jaar eind augustus, toen het écht hard regende, onder water gestaan. Ongelukkige hoek is dat!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welke mafketel spant daar een lint? Zo kan dat water er toch nooit langs?![]()
Leuk filmpje
Eigenlijk wel een goede vraag.. Wie heeft besloten dat die weg dicht gaat?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welke mafketel spant daar een lint? Zo kan dat water er toch nooit langs?![]()
Leuk filmpje
Het lijken me gewoon bewoners, ik zie nergens politie ofzo. En zó diep is het water daar nu ook weer niet, dat je er niet doorheen zou kunnen rijden met een beetje auto.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een goede vraag.. Wie heeft besloten dat die weg dicht gaat?
Zal wel een beetje zijn tegen de golven die rijdende auto´s maken ?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het lijken me gewoon bewoners, ik zie nergens politie ofzo. En zó diep is het water daar nu ook weer niet, dat je er niet doorheen zou kunnen rijden met een beetje auto.
Ja de kern gaan we sowieso missen.. hooguit wat druppels links en rechts.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef mefke79 het volgende:
Drasss, ik zie em afzwaaien richting Deurne, dus wij krijgen niet de volle laag.
Daaromquote:Op maandag 6 juni 2011 20:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het lijken me gewoon bewoners, ik zie nergens politie ofzo. En zó diep is het water daar nu ook weer niet, dat je er niet doorheen zou kunnen rijden met een beetje auto.
Alsof het voor mijn huis om me heen gaat zegquote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef mefke79 het volgende:
oke, iets meer dan drie druppen en nog steeds een gele lucht. Drasss, ik stuur wat regen je kant op.
Af en toe vandaag R'damquote:Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jij woont toch ook op Tholen meende ik? :
Dat is zo weer verdampt hoor! De grond neemt het amper op! Zet je schop maar is in de grond dan zie het wel hoe droog de grond nog is!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef livelink het volgende:
Bij ons in de omgeving is het wel klaar met de droogte nu. Ik ging net even naar buiten. Overal plassen en bij elke stap moest ik opletten of ik niet op een pad of kikker stapte.
volgens mij nu wel het buitje onstond recht boven je hoofd!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:08 schreef avw1982 het volgende:
Hier in Giessenburg regent nu weer aardig maar niet volgens het KNMI of buienradar.
Ik geloof je, maar het is op dit moment wel moeilijk te geloven. Mijn gras is één grote plas. Maar je zult inderdaad wel gelijk hebben. Toch zullen de boeren in deze omgeving hier best blij mee zijn, verwacht ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef hondenfokker het volgende:[/b]
[..]
Dat is zo weer verdampt hoor! De grond neemt het amper op! Zet je schop maar is in de grond dan zie het wel hoe droog de grond nog is!
[..]
Daar lijkt het wel op ja. We zullen zien, hopelijk niet weer overstromingenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:21 schreef Saekerhett het volgende:
Twente de volle laag dus vannacht/morgenvroeg waarschijnlijk.
Lijkt een gewoonte te wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
en wederom niks voor het westen...
Ligt eraan in hoe korte tijd het valt. Gisteren aan het eind van de dag stonden er ook alweer straten blank.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:35 schreef Burnie88 het volgende:
Nou uhh, van 10 mm zal Twente niet schrikken hoor.
Jawel, maar toen viel er wel iets meer dan 10, volgens mij 25 o.i.d. We zullen het zien. Hopelijk warmt het nog even goed op vandaag, hoe meer kans op heftiger weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ligt eraan in hoe korte tijd het valt. Gisteren aan het eind van de dag stonden er ook alweer straten blank.
WTF, da's een tornado gekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:57 schreef RiKe het volgende:
Hier in Leiden ook best wel ja...
[ afbeelding ]
Dus krijg het westen er nu van langs of niet ? Ik zie 14 rond Rotterdam en een 2 in groningenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef Fredo55 het volgende:
Een paar kaartjes voor vanavond/vannacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi he? ;-)quote:
Dat is zo lekker op de fietsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
whahaha ongelovelijk, het is hier al sinds 15.00 zwaar bewolkt, zo bewolkt dat er normaal fikse buien uitvallen en er valt gewoon helemaal nikkes nakkes nada!!!!!
Later op de avond zal er nog wel wat vallenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
whahaha ongelovelijk, het is hier al sinds 15.00 zwaar bewolkt, zo bewolkt dat er normaal fikse buien uitvallen en er valt gewoon helemaal nikkes nakkes nada!!!!!
Opzich viel er gister al genoeg met ergens tussen de 40 en 50mm. Ik weet het niet exact. Teveel in korte tijd is ook nie goed...goed, we zien het wel. M'n opa zegt altijd; tegen de natuur kan je niet werkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Later op de avond zal er nog wel wat vallen![]()
Oost-Nederland krijg volgens mij nog een aantal pittige buien...
Hier in Maastricht zometeen al. Zie de donkere wolken al hangen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef INViCTuS het volgende:
Volgens mij gaat het in Z, ZO, O en NO Nederland een partij veel regenen vanacht...
Of het lost weer op als het naar het noorden trektquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef INViCTuS het volgende:
Volgens mij gaat het in Z, ZO, O en NO Nederland een partij veel regenen vanacht...
met de TGV door onweer rijden, 1 keer meegemaakt, erg apart.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Maastricht zometeen al. Zie de donkere wolken al hangen...
Zelfde buiencomplex waar ik paar uurtjes geleden vanuit Parijs met de trein doorheen ging.
Onweer zat er nu helaas niet bij, maar wel flink wat water en mooie donkere luchtenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
met de TGV door onweer rijden, 1 keer meegemaakt, erg apart.
Rond half elf zou het Eindhoven moeten bereiken. Ben benieuwd, want gisteren was ook maar erg weinig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef DemonRage het volgende:
Nu Eindhoven nog... en zoals het er nu naar uitziet, zal ik nog wel een restantje meepikken.
Inderdaad. Hard regenen hoeft niet van mij, maar een nacht constant zou prettig zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef DemonRage het volgende:
Er zijn ook dagen geweest dat de activiteit bij Eindhoven op begint te leven omdat het altijd zo'n lekker warmte-eiland is.
Ik denk dat het er vandaag niet in zal zitten en we hier blij mogen zijn met een paar druppels.
Waarom zou Eindhoven niets krijgen? Als ik het zo bekijk krijgen jullie ook wel 't een en ander hoor !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm... er activeert iets boven België.
Krijgen we misschien toch nog een feestje in Eindhoven.
Daar leek het gisteren ook op. Maar vlak voordat de eerste bui bij Eindhoven was, splitste die zich. Een deel ging richting westen en een ander deel richting oosten. Eindhoven mocht het doen met een paar druppels.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waarom zou Eindhoven niets krijgen? Als ik het zo bekijk krijgen jullie ook wel 't een en ander hoor !
Lijkt nu weer te gebeuren. Overigens nog droog in Noord-Eindhoven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Daar leek het gisteren ook op. Maar vlak voordat de eerste bui bij Eindhoven was, splitste die zich. Een deel ging richting westen en een ander deel richting oosten. Eindhoven mocht het doen met een paar druppels.
Ook nog geen bliksem gezien hier, terwijl het volgens de radar toch aardig dichtbij moet zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Lijkt nu weer te gebeuren. Overigens nog droog in Noord-Eindhoven.
Zit net west van jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ook nog geen bliksem gezien hier, terwijl het volgens de radar toch aardig dichtbij moet zijn.
Ik heb goed zicht op het westen, zelfs als er onweersbuien boven Tilburg zijn dan kan ik hier op 4 hoog de bliksems waarnemen. Maar nu heb ik nog niets gezien.quote:
Toch al 10 druppels gehad!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik heb goed zicht op het westen, zelfs als er onweersbuien boven Tilburg zijn dan kan ik hier op 4 hoog de bliksems waarnemen. Maar nu heb ik nog niets gezien.
Ik heb er al een stuk of vijf gehad (ritje Waalwijk - Tilburg). En zag er net nog één.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef DemonRage het volgende:
Oke.. net 1 flits gezien, 't is weer mooi geweest voor vandaag.
Ook hier begint het nu te regenen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef mefke79 het volgende:
helmond meldt 3 flitsen en gestage regen, nu al zeker een kwartier.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:30 schreef -CRASH- het volgende:
Hoe groot is de kans dat er de komende nacht (en de nacht erop) geen wolkje
aan de hemel staat
Want er is sprake van Poollichtkansen die
(mogelijkerwijs) zichtbaar zijn vanuit Nederland.
Poollichtkansen:
9 jun: grote kans
10 jun: behoorlijke kans
http://www.poollicht.info/
Aldus onweer-online.quote:Vannacht is het op de meeste plaatsen helder
quote:
Verhaaltje:quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:49 schreef horned_reaper het volgende:
Morgen gaat het weer los!![]()
[ afbeelding ]
Mwah, slechts 15% kans op onweer en een marginal level 1, dus net 5% kans op severe weather.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:49 schreef horned_reaper het volgende:
Morgen gaat het weer los!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:58 schreef Frutsel het volgende:
Ja tis wachten op de eerste level 2(of hoger
)
Wat dacht van die gasten tijdens Pink Popquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:58 schreef MaLo het volgende:
Whehehe zou wel humor zijn als het morgen weer losgaat. Vooral voor mensen die het Pinksterweekende gaan kamperen in eigen land
oh ja, dat was die dag dat hier in de buurt ontzettend veel bomen waren omgewaaid, en boerderijen beschadigdquote:
Het lijkt mij met mooi weer al niks om met zo'n tentje op een camping te staan, laat staan met regenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat dacht van die gasten tijdens Pink Pop![]()
Voor mij was het onder andere de dag dat ik vaarwel moest zeggen tegen mijn dakraam.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
oh ja, dat was die dag dat hier in de buurt ontzettend veel bomen waren omgewaaid, en boerderijen beschadigd.
Brandweer in Noord-Limburg is er niet uitgerukt voor wateroverlast/stormschade.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:05 schreef lezzer het volgende:
Flinke regen in N-Limburg. De brandweer rukt ook net uit zie ik
Hierzo verderop is het inderdaad aardig actiefquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:43 schreef Fredo55 het volgende:
Grr, bui activeerd na passage. Er zit nu onweer in.
Yesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef GasProblem het volgende:
In Delft is het al een tijdje flink aan het regen en al ongeveer 10 min aan het onweren. Lang geleden dat het heeft geonweerd trouwens.
Hier inmiddels regen vanaf een uur of half 3.. Toen ik buiten was 3 aardige flitsen incl. klappen gezien en gehoordquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:43 schreef Fredo55 het volgende:
Grr, bui activeerd na passage. Er zit nu onweer in.
Hier in zoetermeer zie ik het richting Den Haag erg knetteren!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Knetterharde regen en onweer hier nuHet komt werkelijk met gigantische bakken uit de hemel nu... (regio Den Haag).
Het wordt em niet voor jou deze keer sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef RiKe het volgende:
Zou het ook zo los gaan in Leiden?
Volgens buienradar wel!
De eerste onweersbui van het seizoen dan!
Nou...stommerd!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het wordt em niet voor jou deze keer sorry
Welk ding?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:00 schreef marcel-o het volgende:
rotterdam zuid heeft vanmiddag ff wat regen gehad. meer niet.
ben wel benieuwd naar dat ding in Zeeland
dat grote gebied over Zeeland en brabant krijgt een donkerblauwe balk die steeds donkerder wordt, zxiet er leuk uitquote:
Hier op Tholen ook regen, net regende het wat harder.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier inmiddels regen vanaf een uur of half 3.. Toen ik buiten was 3 aardige flitsen incl. klappen gezien en gehoord..
Niet meer dan matige regen denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:27 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat grote gebied over Zeeland en brabant krijgt een donkerblauwe balk die steeds donkerder wordt, zxiet er leuk uit
Hmmz ik heb mijn best weer is niet gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:04 schreef RiKe het volgende:
Leiden gaat los! Regent lekker en ook leuke klappen.
regio r'dam toevallig?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:50 schreef livelink het volgende:
Bij ons is net de laatste dag van de avondvierdaagse afgelast vanwege het onweer. Had dat nou net niet een paar uurtjes later kunnen losbarsten?
sorry, je username deed me even aan ons DMS denken.....quote:
Ik zit ook in het 8,2 gedeelte, vond het al zo frisjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef zoem het volgende:
De zomerse nachttemperaturen zijn we even kwijt.
Waar ik woon is het gewoon weer het koudst
[ afbeelding ]
Ja. Morgen gaat het sneeuwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wat morgenochtend/middag gaat brengen. Ze geven nog wat onweer af, al zal het wel weer meevallen...
Ik vrees er ook voor ja, volgende week temperaturen van 19 graden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk wel dat we de zomer in grote lijnen al hebben gehad ja, net als voorgaande jaren!
Ik ben er idd ook bang voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk wel dat we de zomer in grote lijnen al hebben gehad ja, net als voorgaande jaren!
Met een zonnetje erbij is dat prima w.m.b. Ik hoef echt geen weken lang 25+ graden, is niet om uit te houden hierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:52 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor ja, volgende week temperaturen van 19 graden.![]()
Actueel een lichte regenbui.
25+ is hier goed te doen hoor, als de wind maar van zee komt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Met een zonnetje erbij is dat prima w.m.b. Ik hoef echt geen weken lang 25+ graden, is niet om uit te houden hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |