Dat is een understatementquote:Op maandag 6 juni 2011 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ten hoogte van Roermond regent het nu behoorlijk.
Ik waag me nog even niet buiten om die reden.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is een understatement2 meter over het balkon gelopen en ik was zeiknat
Die splitsing komt doordat in Gelderland een bui ontstaan was. Minder energie dus in de regio NO-Brabantquote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef mefke79 het volgende:
O wacht, na de miraculeuze splitsing van de bui, komt er nu weer een samensmelting ergens tussen de grens en halverwege Brabant..dus misschien toch nog effe wat regen en onweer. Zou fijn zijn.
Het wordt hier in elk geval wel met de minuut benauwder. Zo te zien komt er wel wat aan, maar ook niet dat je zegt van, potverdorie wat een buiencomplex.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
Damn, buienradar doet nog steeds niks na 15:30 uur. Complete verrassing dus wanneer/of het hier in Hengelo begint te regenen
het is 6 juni manquote:
Er trekt nu een flinke onweersbui naar Breda.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef mefke79 het volgende:
In Breda wordt de eerste stormschade al gemeld. Hier nog droog en ik denk ook nog wel even, hoor wel wat gerommel, maar onze konijnen zitten nog vrolijk buiten en die komen vanzelf naar binnen als er echt onweer komt.
Gaat die richting het oosten westen? De laatste keer dat ik zoiets zag vorig jaar, sneuvelden er heel wat bomen en kassen in de Peel...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Venlo: http://twitpic.com/57um3g
Onmogelijk, de stroming is naar het NOquote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Gaat die richting het oosten westen? De laatste keer dat ik zoiets zag vorig jaar, sneuvelden er heel wat bomen en kassen in de Peel...
Op het eerste gezicht lijkt het op noord-oost.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Gaat die richting het oosten? De laatste keer dat ik zoiets zag vorig jaar, sneuvelden er heel wat bomen en kassen in de Peel...
Vorig jaar:quote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Gaat die richting het oosten westen? De laatste keer dat ik zoiets zag vorig jaar, sneuvelden er heel wat bomen en kassen in de Peel...
Begint hier lekker te regenen met wat gedonder op de achtergrond ja. Hebben we tenminste nog een fatsoenlijke bui gehadquote:Op maandag 6 juni 2011 17:09 schreef Drassss het volgende:
Buienradar leeft trouwens weer.
Venlo gaat een voltreffer krijgen.
Mooie luchten!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Venlo, 15 min. geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef Burner82 het volgende:
Hier in roermond: balkon blank, straten staan blank, en de bomen missen heel wat blaadjes
Mooi Fisheye fotootje! Schitterend.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef -CRASH- het volgende:
M'n kleine teen zei me dat ik buiten moest blijven![]()
En gelijk hadie.....
Ver kijkend over de maas richting Tegelen/Roermond zag ik iewat te lage bewolking.
Toch maar ff voor de zekerheid blijven zitten wachte.....
En ja hooooorrrrrrrr
[ afbeelding ]
Meer foto's en HD vid komen later
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef -CRASH- het volgende:
En gelijk hadie.....
Ver kijkend over de maas richting Tegelen/Roermond zag ik iewat te lage bewolking.
En ja hooooorrrrrrrr
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef -CRASH- het volgende:
En gelijk hadie.....
En ja hooooorrrrrrrr
[ afbeelding ]
In Roermond aantal straten afgesloten vanwege het water.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef Drassss het volgende:
Flink aantal meldingen al in Noord/Midden-Limburg in verband wateroverlast.
Op P2000 hebben ze het over wateroverlast en stormschade in Roermond waar de brandweer voor moet komenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Roermond aantal straten afgesloten vanwege het water.
Automatisch brandalarm, kleine kans dat het om een echte inslag gaat. Kans is wel groot dat het door het weer komt natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 18:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij is de bliksem ingeslagen bij Urenco. Ik zag de flits
18:23:36
PRIO 1 OMS URENCO NEDERLAND (UNL) : DRIENEMANSWEG 1 7601PZ : ALMELO 3331AMZ
Hier in Noord stelt het ook niets voor, alweer niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef lyolyrc het volgende:
Het is donker in Eindhoven-Zuid, maar waar ik zit lijkt het weer niets te worden. De regen lijkt meer over het westelijk deel van de stad te gaan.
Heerlijk hequote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Frutsel het volgende:
Eindelijk een flinke en fatsoenlijke bui in Twente
Zou ook eens tijd worden zeg. Tot nu toe pisten we overal naastquote:
Het flitst hier alweerquote:
Net begon het wat te regenen, vrij dikke druppels, maar al met al is het niet veel.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Hier in Noord stelt het ook niets voor, alweer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |