Haha ja hé.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb echt zo'n intens hekel aan die Lannisters. Echt bloed onder mijn nagels elke keer als een van die blonde blaaskaken hun bek open trekt.
Mijn god.
Lang geleden dat een serie/film dat met me deed
Tyrion is wel een baasje, puur omdat hij weet dat hij een lafbek is en zijn familie macht gebruikt om zijn lafheid op te vullenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef Orbis het volgende:
[..]
Zelfs Tywinn en Tyrion? Dat vind ik namelijk echt toffe karakters.
Volgens mij kan eer Tywin niet zoveel schelen. Wat hem wel kan schelen is hoe andere mensen het huis Lannister beschouwen, dus als eer daar handig voor is zal hij iig doen alsof.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tyrion is wel een baasje, puur omdat hij weet dat hij een lafbek is en zijn familie macht gebruikt om zijn lafheid op te vullenTywin is misschien ook nog wel okay. Volgens mij baalt hij van zijn eerloze familie.
Jon Snow is baas, de hoofdstukken van Arya zijn wel vermakelijk om te lezen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef MAHL het volgende:
Nu we het erover eens zijn dat we allemaal de Lannisters (behalve Tywin/Tyrion) haten, welke personages vinden jullie wel tof? Persoonlijk vind ik Tyrion, Littlefinger en Jon Snow de serie maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef s0k het volgende:
[..]
Jon Snow is baas, de hoofdstukken van Arya zijn wel vermakelijk om te lezen.Jon Snow en Tyrion zijn mijn favorieten, zowel in boeken als serie. Ik was dan ook heel blij dat die twee elkaar wel lagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Jon Snow en Tyrion zijn mijn favorieten, zowel in boeken als serie. Ik was dan ook heel blij dat die twee elkaar wel lagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Idd, Jaime doet me erg denken aan Prince Charming uit Shrek. Tot aan het uiterlijk aan toequote:Op zondag 12 juni 2011 00:16 schreef Chevalric het volgende:
Tyrion is mijn held uit GoT. Jon vind ik in de boeken heel tof, in de serie is hij me iets te emo. En Arya vind ik ook geweldig. En Jaime kan ik ook wel waarderen. Hij kan zo heerlijk arrogant uit de hoek komen.
Mochten ze ooit Shrek met echte mensen willen maken dan weten we al wie Prince Charming isquote:
registreer je, voeg je favoriete series toe en je ziet in 1 opslag wat er die maand uitgezonden word.quote:
Wikipedia + in je agenda zetten. Gaat al jaren goedquote:Op zondag 12 juni 2011 14:02 schreef s0k het volgende:
registreer je, voeg je favoriete series toe en je ziet in 1 opslag wat er die maand uitgezonden word.
Dat was het jaquote:
O Ik onthoud het gewoon.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:02 schreef s0k het volgende:
[..]
registreer je, voeg je favoriete series toe en je ziet in 1 opslag wat er die maand uitgezonden word.
De plek waar ik alles vandaan haal heeft elke dag een lijst met alle de dag ervoor uitgezonden nieuwe uitzendingen, dus ik heb altijd alles binnen 1 clickquote:
Deze werkt voor mij prima, en daar hoef je geen account bij aan te maken (werkt met cookies): http://tvcountdown.comquote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef terdege het volgende:
http://www.sidereel.com/
Account aanmaken, series aankruizen die je volgt, en je krijgt per email te horen wanneer er een aflevering is uitgezonden.
Nee want Tywins kamp ligt op de weg richting Kings Landing.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef TC03 het volgende:
Zo, ik ben eindelijk bij.
Eén ding, Rob zegt tegen die spion van de Lannisters dat hij tegen Tywin moest zeggen dat er 20.000 man aankwam... Zou dat niet een afleidingsmanouvre zijn omdat hij rechtstreeks naar King's Landing gaat?
Ze wilden toch steun krijgen van gelijkgestemden aan de overkant van de rivier oid? Robb zei vlak daarvoor namelijk dat ze moesten kiezen: of naar Tywin, of direct naar Jaime.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee want Tywins kamp ligt op de weg richting Kings Landing.
Ja het wordt niet duidelijk uitgelegd in de serie helaas.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze wilden toch steun krijgen van gelijkgestemden aan de overkant van de rivier oid? Robb zei vlak daarvoor namelijk dat ze moesten kiezen: of naar Tywin, of direct naar Jaime.
Godver er zit een spoiler in dit schema!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:41 schreef Haunter het volgende:
Die GOT infographic is echt nice. Check in de meest recente vooral Drogo, Robert & Bran. Hehe. Best handig
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 03:56 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
Nee, over 2 weken pas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |