Ziet er maar matig uit.quote:Onder de naam A Song of Ice and Fire schreef George R. R. Martin een populaire boekenserie in de stijl van The Lord of the Rings. Onder de naam A Game of Thrones: Genesis werkt Cyanide momenteel aan een PC game op basis van het eerste boek in de serie.
Zag ik nou Balerion 'the Black Dread' en Aegon the Conquerorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef pugehenis het volgende:
Nieuws: [E3] Teaservideo A Game of Thrones: Genesis
[..]
Ziet er maar matig uit.
was toch nepquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook dat vond ik een overbodig lange scène. Het zal best dat die scène bedoeld was om reuzen ter sprake te laten komen, maar probeer dat dan anders te doen dan wéér met naakt. Ik vind dat persoonlijk echt een minpunt aan de serie.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Die schwantz is duidelijk CGI, of een rubber prothese, kom op zegAnders voel ik me een Tyrion
Bemerk ik hier enige jaloezie?quote:
Dat wordt echt een slechte game.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef pugehenis het volgende:
Nieuws: [E3] Teaservideo A Game of Thrones: Genesis
[..]
Ziet er maar matig uit.
Zelfs Tywinn en Tyrion? Dat vind ik namelijk echt toffe karakters.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb echt zo'n intens hekel aan die Lannisters. Echt bloed onder mijn nagels elke keer als een van die blonde blaaskaken hun bek open trekt.
Mijn god.
Lang geleden dat een serie/film dat met me deed
Ga niet na elke aflevering vragen of het zo blijft of beter wordt etc. Dat heeft geen zin. Ja, het spannende gaat komen. Typisch ook dat je series aandraagt die ook niet na twee afleveringen al bloedstollend spannend waren. Oh wacht, dat zijn series nooit, want ze werken naar een climax toe...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:47 schreef casper019 het volgende:
net de 2e episode gezien maar serie is toch iets minder spannnedn dan ik had verwacht
of moet het ''grote'' nog komen???
ben miss meer een true blood/vampire diares/heroes/lost/prison break fan
De machtsstrijd in Westeros/the Seven Kingdoms.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef casper019 het volgende:
ik mis alleen de point in deze serie
waar wilhet naartoe
wat is het ''verhaa;;
In het boek vind ik haar voornamelijk saai, in de serie vond ik haar vanaf het begin irritant, al begint het nu iets beter te worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:26 schreef s0k het volgende:
Catelyin vind ik zowel in de boeken als in de serie rammend irritant, echt een suffe hut.
Saai inderdaad en daardoor irritant. Anders irritant dan Sansa dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Jester65 het volgende:
[..]
In het boek vind ik haar voornamelijk saai, in de serie vond ik haar vanaf het begin irritant, al begint het nu iets beter te worden.
Ha, mooi. Leuk boek vond ik dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef planethugo het volgende:
HBO is ondertussen bezig met een andere (fantasie)boekverfilming
HBO maakt serie van fantasieboek 'American Gods'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |