Ook dat vond ik een overbodig lange scène. Het zal best dat die scène bedoeld was om reuzen ter sprake te laten komen, maar probeer dat dan anders te doen dan wéér met naakt. Ik vind dat persoonlijk echt een minpunt aan de serie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:53 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Heb je ook geklaagd toen er in de vorige aflevering twee naakte vrouwen los gingen? Want dat was pas echt overbodig naakt. Ik geef toe, het was een stuk plezieriger om naar te kijken, maar toch.
De blote lul was zoals al gezegd is van belang om het gesprek tussen Osha en Bran op reuzen en andere wezens voorbij The Wall te brengen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook dat vond ik een overbodig lange scène. Het zal best dat die scène bedoeld was om reuzen ter sprake te laten komen, maar probeer dat dan anders te doen dan wéér met naakt. Ik vind dat persoonlijk echt een minpunt aan de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens móest Hodor wel full frontal in beeld, want Osha zag niet aan Hodors lichaamslengte de gelijkenis met de reuzen, zeg maar (anders had ze dat toch wel eerder kunnen opmerken).![]()
Je bent wel komisch hoor, je kijkt illegaal naar een serie die gebaseerd is op een boek waar heel veel seks in voorkomt, geproduceerd door HBO en dan ga je verontwaardigd zitten doen over een paar tieten of een lul die in beeld komt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook dat vond ik een overbodig lange scène. Het zal best dat die scène bedoeld was om reuzen ter sprake te laten komen, maar probeer dat dan anders te doen dan wéér met naakt. Ik vind dat persoonlijk echt een minpunt aan de serie.
Ik ben niet bekend met de boeken dus dat wist ik niet. Verder mag ik toch ventileren dat de serie te veel gebruik maakt van naakt als ik dat vind?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je bent wel komisch hoor, je kijkt illegaal naar een serie die gebaseerd is op een boek waar heel veel seks in voorkomt, geproduceerd door HBO en dan ga je verontwaardigd zitten doen over een paar tieten of een lul die in beeld komt?
Lijkt mij een gevalletje van 'je hoeft niet te kijken' in combinatie met 'weet wat je kunt verwachten'.
We zitten al in Topic nr7. Dat zou natuurlijk ook wat kunnen zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef casper019 het volgende:
net de 1e episode gezien en begin is veelbelovend!!! word de serie beter naarmate je verder kijkt of zakt ie in??? (is het een blijvende aanrader??)
HBO. Als je dan nog niet genoeg weetquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Helaas ook met af en toe iets te "opgezegde" teksten, zoals je ook vaak in NL films en series ziet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:31 schreef WheeleE het volgende:
HBO-series geven me vaak een vertrouwd gevoel. Lekker hollandse hoeveelheden bloot en geweld
Ach ja, misschien, ligt het dan aan mijn niet heel hooggespannen verwachtingen, maar ik stoor me er niet aan. Om eerlijk te zijn heb ik het druk genoeg met het op de verhaallijnen, relaties en namen letten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Helaas ook met af en toe iets te "opgezegde" teksten, zoals je ook vaak in NL films en series ziet.
Catelyn, toch al niet m'n favoriete personage, heeft er een handje van en ook Jorah Mormont vind ik z'n teksten te veel opzeggen. Jammer, want Iain Glenn is toch een goede en ervaren acteur.
Ik vraag me trouwens af hoe lang Hodor op z'n teksten heeft moeten oefenen
ben bang dat ze bij Hodor zijn auditie op wat andere zaken hebben gelet dan het overtuigend brengen van zijn scala aan diepgaande teksten...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af hoe lang Hodor op z'n teksten heeft moeten oefenen
Ik kan me zo voorstellen dat een expliciete scene op tv veel harder en gruwelijker overkomt dan op papier. Als je zo'n scene leest is het aan je verbeelding om daar een voorstelling bij te maken. Bij de een is die verbeelding veel milder dan bij de ander. Als je zo'n scene zo keihard in beeld brengt is dat misschien wat teveel van het goede en schiet je het principe van vermaak wat voorbij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:02 schreef Ryon het volgende:
http://www.thedailybeast.(...)xual-politics/full/#
Dit artikel wijst wel op een interessant gegeven mbt de explicite seks scenes. Met name in boek 2 (Nee.. geen spoilers) wordt er een stuk minder geneukt, maar een stuk meer verkracht. Blijkbaar heeft HBO policy om dat gedeelte buiten de serie te houden, terwijl dat nou wel weer een functionele bijdrage levert aan het creëren van de moraalloze en wrede wereld waarin het hele verhaal zich afspeelt.
Het is natuurlijk een stuk minder leuk om te zien/lezen hoe, ik zeg maar wat, een 8 jarig meisje aan stukken gescheurd wordt door 50 mannen dan hoe twee hoeren seks met elkaar hebben, maar de impact is des te groter en dergelijke scenes zijn ook bedoeld om te choqueren om de gruwelijkheid van oorlog over te brengen.
Zal wel suggestief worden weergegeven. Camera die wegdraait enzo. Er zijn wat passages in de boeken die echt niet zo uitgezonden kunnen worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:42 schreef WheeleE het volgende:
Natuurlijk kun je zoiets wel vertonen, maar dan in een programma of serie die daar mee adverteert, en niet bij een fantasyserie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik generaliseer.
Die schwantz is duidelijk CGI, of een rubber prothese, kom op zegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
ben bang dat ze bij Hodor zijn auditie op wat andere zaken hebben gelet dan het overtuigend brengen van zijn scala aan diepgaande teksten...
Volgens mij was het een neptiet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:19 schreef planethugo het volgende:
ik vraag me wel af hoe dat met die borstvoeding gegaan is, of is dat het echt kind van die actrice? om een kind aan de tiet van een andere vrouw dan zijn moeder te laten zuigen is ook weer zoiets he...
verder: het is HBO dus die maken zich écht niet druk of er commotie over een scene kan ontstaan, die zenden het gewoon uit
Was echt nep inderdaad, maar het zag er wel goed goor uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
ben wel benieuwd of het echt of nep was
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:18 schreef Northside het volgende:
Wat gebeurde daar dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even de site van HBO en Winter is Coming in de gaten houden dan. Vorig jaar vroegen ze figuranten o.a. voor "Noorderlingen" en "Mensen Die Kunnen Paardrijden" - allemaal zonder tekst natuurlijk, maar hé, je bent wel op TV met je kopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef Bittere_Bal het volgende:
Wel jammer dat dit soort series nooit in Nederland worden opgenomen, lijkt me toch echt fantastisch om daar als figurant in mee te spelen....en ik had wel mijn zwaard wel weer soepel opgeborgen
Ziet er maar matig uit.quote:Onder de naam A Song of Ice and Fire schreef George R. R. Martin een populaire boekenserie in de stijl van The Lord of the Rings. Onder de naam A Game of Thrones: Genesis werkt Cyanide momenteel aan een PC game op basis van het eerste boek in de serie.
Zag ik nou Balerion 'the Black Dread' en Aegon the Conquerorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef pugehenis het volgende:
Nieuws: [E3] Teaservideo A Game of Thrones: Genesis
[..]
Ziet er maar matig uit.
was toch nepquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Die schwantz is duidelijk CGI, of een rubber prothese, kom op zegAnders voel ik me een Tyrion
Bemerk ik hier enige jaloezie?quote:
Dat wordt echt een slechte game.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef pugehenis het volgende:
Nieuws: [E3] Teaservideo A Game of Thrones: Genesis
[..]
Ziet er maar matig uit.
Zelfs Tywinn en Tyrion? Dat vind ik namelijk echt toffe karakters.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb echt zo'n intens hekel aan die Lannisters. Echt bloed onder mijn nagels elke keer als een van die blonde blaaskaken hun bek open trekt.
Mijn god.
Lang geleden dat een serie/film dat met me deed
Ga niet na elke aflevering vragen of het zo blijft of beter wordt etc. Dat heeft geen zin. Ja, het spannende gaat komen. Typisch ook dat je series aandraagt die ook niet na twee afleveringen al bloedstollend spannend waren. Oh wacht, dat zijn series nooit, want ze werken naar een climax toe...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:47 schreef casper019 het volgende:
net de 2e episode gezien maar serie is toch iets minder spannnedn dan ik had verwacht
of moet het ''grote'' nog komen???
ben miss meer een true blood/vampire diares/heroes/lost/prison break fan
De machtsstrijd in Westeros/the Seven Kingdoms.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef casper019 het volgende:
ik mis alleen de point in deze serie
waar wilhet naartoe
wat is het ''verhaa;;
In het boek vind ik haar voornamelijk saai, in de serie vond ik haar vanaf het begin irritant, al begint het nu iets beter te worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:26 schreef s0k het volgende:
Catelyin vind ik zowel in de boeken als in de serie rammend irritant, echt een suffe hut.
Saai inderdaad en daardoor irritant. Anders irritant dan Sansa dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Jester65 het volgende:
[..]
In het boek vind ik haar voornamelijk saai, in de serie vond ik haar vanaf het begin irritant, al begint het nu iets beter te worden.
Ha, mooi. Leuk boek vond ik dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef planethugo het volgende:
HBO is ondertussen bezig met een andere (fantasie)boekverfilming
HBO maakt serie van fantasieboek 'American Gods'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |