abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97961360
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:53 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Heb je ook geklaagd toen er in de vorige aflevering twee naakte vrouwen los gingen? Want dat was pas echt overbodig naakt. Ik geef toe, het was een stuk plezieriger om naar te kijken, maar toch.

De blote lul was zoals al gezegd is van belang om het gesprek tussen Osha en Bran op reuzen en andere wezens voorbij The Wall te brengen.
Ook dat vond ik een overbodig lange scène. Het zal best dat die scène bedoeld was om reuzen ter sprake te laten komen, maar probeer dat dan anders te doen dan wéér met naakt. Ik vind dat persoonlijk echt een minpunt aan de serie.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_97965066
Ik ben blij dat ze het boek volgen en dat ze de serie niet verkloten door er een preuts Amerikaans sausje over te gooien.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:18:45 #153
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97965361
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ook dat vond ik een overbodig lange scène. Het zal best dat die scène bedoeld was om reuzen ter sprake te laten komen, maar probeer dat dan anders te doen dan wéér met naakt. Ik vind dat persoonlijk echt een minpunt aan de serie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens móest Hodor wel full frontal in beeld, want Osha zag niet aan Hodors lichaamslengte de gelijkenis met de reuzen, zeg maar (anders had ze dat toch wel eerder kunnen opmerken). ;)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:32:07 #154
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_97965897
Ik vond Cersei altijd wel ok want ik hou wel van feeksen, maar hoe ze Ser Barristan bahandelde, een van de grootste bazen tot nu toe, was schandalig. Ser Barristan _O_

Daenerys begint me trouwens wel een beetje de strot uit te hangen. Ik hoop niet dat Khal Drogo (nog meer) onder de plak komt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_97968915
quote:

[..]

Je bent wel komisch hoor, je kijkt illegaal naar een serie die gebaseerd is op een boek waar heel veel seks in voorkomt, geproduceerd door HBO en dan ga je verontwaardigd zitten doen over een paar tieten of een lul die in beeld komt?

Lijkt mij een gevalletje van 'je hoeft niet te kijken' in combinatie met 'weet wat je kunt verwachten'.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 05:12:33 #156
271876 copilco
Elvis is dead
pi_97969082
Super vette serie! Jammer dat het seizoen al weer bijna afgelopen is.
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
pi_97969755
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 03:30 schreef HiZ het volgende:

[..]

Je bent wel komisch hoor, je kijkt illegaal naar een serie die gebaseerd is op een boek waar heel veel seks in voorkomt, geproduceerd door HBO en dan ga je verontwaardigd zitten doen over een paar tieten of een lul die in beeld komt?

Lijkt mij een gevalletje van 'je hoeft niet te kijken' in combinatie met 'weet wat je kunt verwachten'.
Ik ben niet bekend met de boeken dus dat wist ik niet. Verder mag ik toch ventileren dat de serie te veel gebruik maakt van naakt als ik dat vind?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_97969835
HBO-series geven me vaak een vertrouwd gevoel. Lekker hollandse hoeveelheden bloot en geweld :P
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:50:57 #159
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_97971429
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef casper019 het volgende:
net de 1e episode gezien en begin is veelbelovend!!! word de serie beter naarmate je verder kijkt of zakt ie in??? (is het een blijvende aanrader??)
We zitten al in Topic nr7. Dat zou natuurlijk ook wat kunnen zeggen :+

quote:

[..]

HBO. Als je dan nog niet genoeg weet :)
Maar als naakt en sex je te veel wordt raad ik je Doctor Quinn, Medicine Woman aan.
Een compleet EO geaccepteerde serie.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:52:44 #160
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97971490
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:31 schreef WheeleE het volgende:
HBO-series geven me vaak een vertrouwd gevoel. Lekker hollandse hoeveelheden bloot en geweld :P
Helaas ook met af en toe iets te "opgezegde" teksten, zoals je ook vaak in NL films en series ziet.
Catelyn, toch al niet m'n favoriete personage, heeft er een handje van en ook Jorah Mormont vind ik z'n teksten te veel opzeggen. Jammer, want Iain Glenn is toch een goede en ervaren acteur.

Ik vraag me trouwens af hoe lang Hodor op z'n teksten heeft moeten oefenen :)
pi_97971875
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Helaas ook met af en toe iets te "opgezegde" teksten, zoals je ook vaak in NL films en series ziet.
Catelyn, toch al niet m'n favoriete personage, heeft er een handje van en ook Jorah Mormont vind ik z'n teksten te veel opzeggen. Jammer, want Iain Glenn is toch een goede en ervaren acteur.

Ach ja, misschien, ligt het dan aan mijn niet heel hooggespannen verwachtingen, maar ik stoor me er niet aan. Om eerlijk te zijn heb ik het druk genoeg met het op de verhaallijnen, relaties en namen letten.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_97975230
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:52 schreef Gwywen het volgende:

[..]

ben bang dat ze bij Hodor zijn auditie op wat andere zaken hebben gelet dan het overtuigend brengen van zijn scala aan diepgaande teksten...
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_97975295
Wel jammer dat dit soort series nooit in Nederland worden opgenomen, lijkt me toch echt fantastisch om daar als figurant in mee te spelen....en ik had wel mijn zwaard wel weer soepel opgeborgen ;)
Hope is the first step on the road to dissapointment
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:02:23 #164
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_97975825
http://www.thedailybeast.(...)xual-politics/full/#

Dit artikel wijst wel op een interessant gegeven mbt de explicite seks scenes. Met name in boek 2 (Nee.. geen spoilers) wordt er een stuk minder geneukt, maar een stuk meer verkracht. Blijkbaar heeft HBO policy om dat gedeelte buiten de serie te houden, terwijl dat nou wel weer een functionele bijdrage levert aan het creëren van de moraalloze en wrede wereld waarin het hele verhaal zich afspeelt.

Het is natuurlijk een stuk minder leuk om te zien/lezen hoe, ik zeg maar wat, een 8 jarig meisje aan stukken gescheurd wordt door 50 mannen dan hoe twee hoeren seks met elkaar hebben, maar de impact is des te groter en dergelijke scenes zijn ook bedoeld om te choqueren om de gruwelijkheid van oorlog over te brengen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_97977331
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:02 schreef Ryon het volgende:
http://www.thedailybeast.(...)xual-politics/full/#

Dit artikel wijst wel op een interessant gegeven mbt de explicite seks scenes. Met name in boek 2 (Nee.. geen spoilers) wordt er een stuk minder geneukt, maar een stuk meer verkracht. Blijkbaar heeft HBO policy om dat gedeelte buiten de serie te houden, terwijl dat nou wel weer een functionele bijdrage levert aan het creëren van de moraalloze en wrede wereld waarin het hele verhaal zich afspeelt.

Het is natuurlijk een stuk minder leuk om te zien/lezen hoe, ik zeg maar wat, een 8 jarig meisje aan stukken gescheurd wordt door 50 mannen dan hoe twee hoeren seks met elkaar hebben, maar de impact is des te groter en dergelijke scenes zijn ook bedoeld om te choqueren om de gruwelijkheid van oorlog over te brengen.
Ik kan me zo voorstellen dat een expliciete scene op tv veel harder en gruwelijker overkomt dan op papier. Als je zo'n scene leest is het aan je verbeelding om daar een voorstelling bij te maken. Bij de een is die verbeelding veel milder dan bij de ander. Als je zo'n scene zo keihard in beeld brengt is dat misschien wat teveel van het goede en schiet je het principe van vermaak wat voorbij.
Natuurlijk kun je zoiets wel vertonen, maar dan in een programma of serie die daar mee adverteert, en niet bij een fantasyserie.
pi_97978582
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:42 schreef WheeleE het volgende:
Natuurlijk kun je zoiets wel vertonen, maar dan in een programma of serie die daar mee adverteert, en niet bij een fantasyserie.
Zal wel suggestief worden weergegeven. Camera die wegdraait enzo. Er zijn wat passages in de boeken die echt niet zo uitgezonden kunnen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:31:47 #167
28033 Pek
je moet wat
pi_97981384
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

ben bang dat ze bij Hodor zijn auditie op wat andere zaken hebben gelet dan het overtuigend brengen van zijn scala aan diepgaande teksten...
Die schwantz is duidelijk CGI, of een rubber prothese, kom op zeg :+ Anders voel ik me een Tyrion ;(
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:19:01 #168
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97983362
ik vraag me wel af hoe dat met die borstvoeding gegaan is, of is dat het echt kind van die actrice? om een kind aan de tiet van een andere vrouw dan zijn moeder te laten zuigen is ook weer zoiets he... :)

verder: het is HBO dus die maken zich écht niet druk of er commotie over een scene kan ontstaan, die zenden het gewoon uit
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:20:46 #169
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97983434
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:19 schreef planethugo het volgende:
ik vraag me wel af hoe dat met die borstvoeding gegaan is, of is dat het echt kind van die actrice? om een kind aan de tiet van een andere vrouw dan zijn moeder te laten zuigen is ook weer zoiets he... :)

verder: het is HBO dus die maken zich écht niet druk of er commotie over een scene kan ontstaan, die zenden het gewoon uit
Volgens mij was het een neptiet.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97990576
Dat kind dat aan die tiet zuigt was me eerste WTF moment in vele jaren series en films kijken. Afgehakte hoofden ben ik ondertussen wel gewend.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:20:05 #171
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97990661
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:20 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Volgens mij was het een neptiet.
ben wel benieuwd of het echt of nep was :P
pi_97991972
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:20 schreef planethugo het volgende:

[..]

ben wel benieuwd of het echt of nep was :P
Was echt nep inderdaad, maar het zag er wel goed goor uit :P
Beneath the gold, bitter steel
pi_97992043
Leuke acteeraanwijzingen krijgt zo'n knul dan ook. "Sabbel maar gretig aan die borst. Nee, hij is niet echt, oookal lijkt het wel zo." :P
pi_97992755
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:18 schreef Northside het volgende:

SPOILER
Wat gebeurde daar dan?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:50:07 #175
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97997457
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef Bittere_Bal het volgende:
Wel jammer dat dit soort series nooit in Nederland worden opgenomen, lijkt me toch echt fantastisch om daar als figurant in mee te spelen....en ik had wel mijn zwaard wel weer soepel opgeborgen ;)
Even de site van HBO en Winter is Coming in de gaten houden dan. Vorig jaar vroegen ze figuranten o.a. voor "Noorderlingen" en "Mensen Die Kunnen Paardrijden" - allemaal zonder tekst natuurlijk, maar hé, je bent wel op TV met je kop :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:13:34 #176
277821 pugehenis
keytar hero
pi_97998731
Nieuws: [E3] Teaservideo A Game of Thrones: Genesis
quote:
Onder de naam A Song of Ice and Fire schreef George R. R. Martin een populaire boekenserie in de stijl van The Lord of the Rings. Onder de naam A Game of Thrones: Genesis werkt Cyanide momenteel aan een PC game op basis van het eerste boek in de serie.
Ziet er maar matig uit.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_98000330
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef pugehenis het volgende:

[..]

Ziet er maar matig uit.
Zag ik nou Balerion 'the Black Dread' en Aegon the Conqueror :P
Leuke clip, maar ik heb zo m'n twijfels over de game.
Beneath the gold, bitter steel
pi_98002262
quote:

[..]

was toch nep
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:08:46 #179
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_98005790
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:31 schreef Pek het volgende:

[..]

Die schwantz is duidelijk CGI, of een rubber prothese, kom op zeg :+ Anders voel ik me een Tyrion ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:08 schreef Mekkalomp het volgende:

[..]

was toch nep
Bemerk ik hier enige jaloezie? :P
pi_98005929
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:08 schreef Gwywen het volgende:

[..]

[..]

Bemerk ik hier enige jaloezie? :P
Tja, zo'n één zou jij er dus wel in willen hebben he?
pi_98006255
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef pugehenis het volgende:

[..]

Ziet er maar matig uit.
Dat wordt echt een slechte game.
pi_98008862
Ik vind sommige films echt slechte effects hebben, nu ik deze serie volg. ;(
pi_98015931
Er is niks mis met de CGI in GoT.
pi_98018748
Ach mensen die gaan zitten huilen over de CGI in GoT, die moeten gewoon iets te zeiken hebben. Een tijdje terug had ik er eentje die zat te jengelen over dat het leer te netjes genaaid was.
pi_98018923
Nu je het zegt, dat leer was wel heel netjes genaaid :D
pi_98025837
Die zin impliceert ook dat door het kijken van GoT de CGI van andere films/series opeens slecht lijkt.
Kattentrapper...
pi_98028428
Ik heb echt zo'n intens hekel aan die Lannisters. Echt bloed onder mijn nagels elke keer als een van die blonde blaaskaken hun bek open trekt.

Mijn god.

Lang geleden dat een serie/film dat met me deed :D
pi_98036983
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb echt zo'n intens hekel aan die Lannisters. Echt bloed onder mijn nagels elke keer als een van die blonde blaaskaken hun bek open trekt.

Mijn god.

Lang geleden dat een serie/film dat met me deed :D
Zelfs Tywinn en Tyrion? Dat vind ik namelijk echt toffe karakters.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_98037501
Ik vind alleen Joffrey irritant, maar dat hoort hij ook te zijn. Tywin en Tyrion zijn cool. :)

Valt me trouwens op dat ik Catelyn in de serie een beetje irritant vind en in het boek (bijna AGoT uitgelezen) juist helemaal niet.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:26:12 #190
32402 s0k
..............................
pi_98037624
Catelyin vind ik zowel in de boeken als in de serie rammend irritant, echt een suffe hut.
..................................................................................................................................................
pi_98038461
net de 2e episode gezien maar serie is toch iets minder spannnedn dan ik had verwacht
of moet het ''grote'' nog komen???

ben miss meer een true blood/vampire diares/heroes/lost/prison break fan
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:48:50 #192
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_98038532
HBO is ondertussen bezig met een andere (fantasie)boekverfilming

HBO maakt serie van fantasieboek 'American Gods'
pi_98039120
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:47 schreef casper019 het volgende:
net de 2e episode gezien maar serie is toch iets minder spannnedn dan ik had verwacht
of moet het ''grote'' nog komen???

ben miss meer een true blood/vampire diares/heroes/lost/prison break fan
Ga niet na elke aflevering vragen of het zo blijft of beter wordt etc. Dat heeft geen zin. Ja, het spannende gaat komen. Typisch ook dat je series aandraagt die ook niet na twee afleveringen al bloedstollend spannend waren. Oh wacht, dat zijn series nooit, want ze werken naar een climax toe...
Kattentrapper...
pi_98039266
ik mis alleen de point in deze serie
waar wilhet naartoe

wat is het ''verhaa;;
pi_98039383
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef casper019 het volgende:
ik mis alleen de point in deze serie
waar wilhet naartoe

wat is het ''verhaa;;
De machtsstrijd in Westeros/the Seven Kingdoms.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:38:49 #196
318507 Jester65
Stay frosty
pi_98043427
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:26 schreef s0k het volgende:
Catelyin vind ik zowel in de boeken als in de serie rammend irritant, echt een suffe hut.
In het boek vind ik haar voornamelijk saai, in de serie vond ik haar vanaf het begin irritant, al begint het nu iets beter te worden.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:45:57 #197
32402 s0k
..............................
pi_98043758
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Jester65 het volgende:

[..]

In het boek vind ik haar voornamelijk saai, in de serie vond ik haar vanaf het begin irritant, al begint het nu iets beter te worden.
Saai inderdaad en daardoor irritant. Anders irritant dan Sansa dus.
..................................................................................................................................................
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:53:41 #198
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_98044163
Sansa is zoals al eerder aangegeven echt zon naief loverboyslachtoffertje :') die zou in de echte wereld al met een mokkababy rondlopen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_98044453
Irritant of niet, ik zou Sansa doen hoor :)

*IMDB checkt*

Ok, dat wordt dus mijn naam op de potentiële pedofielenlijst...
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:04:38 #200
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_98044774
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:48 schreef planethugo het volgende:
HBO is ondertussen bezig met een andere (fantasie)boekverfilming

HBO maakt serie van fantasieboek 'American Gods'
Ha, mooi. Leuk boek vond ik dat.
Neil Gaiman _O_

V.w.b. de karakters: Catelyn vind ik in zowel boek als serie geweldig irritant. Omdat ze zo verontwaardigd is en zelf zo übercorrect en zo... irritant gewoon. Eng mens.

Sansa is zo verschrikkelijk naïef en irritant dat ze wat mij betreft al na twee hoofdstukken uit de boeken geschreven had mogen worden. Ned had beter die hond kunnen laten leven en háár... enfin. ;)

Tyrion is een klasse apart, die staat bij mij al jaren op een voetstuk. (hehe)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')