Als ik zag hoe Osha naar hem keek zouden daar nog wel wat plotverwikkelingen van kunnen komen... Al is het maar vanwege de opmerking dat hij reuzenbloed zou kunnen hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vond de naakte man in de afgelopen aflevering echt zwaar overbodig, dan heeft het wat mij betreft echt totaal geen functie en snap ik niet waarom ze dat er in laten.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:16 schreef Gwywen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook geklaagd toen er in de vorige aflevering twee naakte vrouwen los gingen? Want dat was pas echt overbodig naakt. Ik geef toe, het was een stuk plezieriger om naar te kijken, maar toch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vond de naakte man in de afgelopen aflevering echt zwaar overbodig, dan heeft het wat mij betreft echt totaal geen functie en snap ik niet waarom ze dat er in laten.
Klopt, Hodor haat zeep en koud water oid, maar vind die hete poelen daar bij de godswood wel weer fijn om in te baden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef neilpad het volgende:
Dat met Hodor zat ook in het boek overigens, anders dan die scene met die twee hoertjes.
Precies, en vaak kom je er pas weken later achter. Ik had er geen moment over gedacht dat wie wolf en dan hert uit de eerste aflevering symbolisch waren voor de latere ontwikkelingen tussen de Baratheons en Starks.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:46 schreef Gwywen het volgende:
Niets in deze serie heeft geen functie, zeker als GRRM zelf de aflevering geschreven heeft.
Ook dat, en het is inderdaad de eerste keer dat het idee wordt geplant dat Hodor niet zomaar een uit z'n krachten gegroeide domoor is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef neilpad het volgende:
Dat met Hodor zat ook in het boek overigens, anders dan die scene met die twee hoertjes.
Nee, dat wordt gesuggereerd door dat boswijf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef terdege het volgende:
Nou bedankt.... Hodor is dus een reus/half-reus.
Nee, het was de eerste keer dat het idee wordt geplant dat Hodor niet zomaar een uit z'n krachten gegroeide domoor is. Precies zoals je dat in de episode zag. Daar is niets spoilerigs aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef terdege het volgende:
Nou bedankt.... Hodor is dus een reus/half-reus.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:16 schreef Gwywen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door neilpad op 08-06-2011 15:56:47 ]Money won is twice as sweet as money earned.
Zet dat eventjes heel snel in een spoilertag!!quote:
Scuzi daarvoor nog. Ik gebruik overigens altijd: http://awoiaf.westeros.org/index.php/Main_Page om iets op te zoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:55 schreef Young_David het volgende:
[..]
Zet dat eventjes heel snel in een spoilertag!!
*edit
Heel goed :-) Kon een gedeelte van dat verhaal niet terug vinden op Towerofthehand.com ik wist het in ieder geval nog niet, of niet meer.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:40 schreef Nagil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar oké, ik had ook Dwayne Johnson (The Rock) voor me als Khal Drogo, en Jason Momoa viel uiteindelijk helemaal niet tegen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Gwywen het volgende:
[..]
ik had ook een Rock voor ogen, maar Jason speelt hem juist erg good IMO, hij heeft ook wel een mongoolse uitstraling die bij de Dothraki past.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar oké, ik had ook Dwayne Johnson (The Rock) voor me als Khal Drogo, en Jason Momoa viel uiteindelijk helemaal niet tegen.
The Blackfish is inderdaad iemand waar ik erg nieuwsgierig naar ben, zowel in de serie als in de boekenOberyn Martel ben ik ook erg nieuwsgierig naar!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Als The Rock had meegespeeld dan had ik deze serie geen eens een kans gegeven man.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik had ook een Rock voor ogen, maar Jason speelt hem juist erg good IMO, hij heeft ook wel een mongoolse uitstraling die bij de Dothraki past.
The Blackfish is inderdaad iemand waar ik erg nieuwsgierig naar ben, zowel in de serie als in de boekenOberyn Martel ben ik ook erg nieuwsgierig naar!
Hetzelfde probleem hier. Hoewel mijn ervaring met festivals is dat alle dagelijkste lasten/leuke dingen, compleet naar de achtergrond verdwijnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef .aeon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik moet tot dinsdag wachten omdat Pinkpop neeeeeee![]()
Idd.quote:
lijkt me niet als je compleet naar de klote daar rondloopt dat je dan denkt: SHIT ik mis Game of Thronesquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem hier. Hoewel mijn ervaring met festivals is dat alle dagelijkste lasten/leuke dingen, compleet naar de achtergrond verdwijnen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
Blijft een toffe scene!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:27 schreef planethugo het volgende:
Game of Thrones' Khal Drogo vroeg zelf om vechtscene (incl video)
Niet geheel lastig eigenlijk. Colombiaanse Stropdas (drugsbaronnen doen dat daar bij mensen die iets teveel praten).quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:52 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Blijft een toffe scene!Al vraag ik me af hoe realistisch het is dat je iemands tong op die manier er uit kunt rukken met je blote handen
Realistisch. Vooral als je het eerst opensnijdt met dat kaasmes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:52 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Blijft een toffe scene!Al vraag ik me af hoe realistisch het is dat je iemands tong op die manier er uit kunt rukken met je blote handen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Realistisch. Vooral als je het eerst opensnijdt met dat kaasmes.
Hoe denk je dat ze Colombiaanse stropdassen maken?
Oh ik ben net spuit 11
http://www.amazon.com/Geo(...)id=1307629539&sr=8-1quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:07 schreef yavanna het volgende:
Idd.Het maakt mij verdrietig dat het aflevering 9 is...van de 10.... Alweer bijna afgelopen.
Het is een Bravosi dus een Aziatisch type zou ook niet kloppen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind zowat alles goed of super aan deze serie maar wil toch nog even een zeer dikke![]()
geven aan de manier hoe Syrio Forel is neergezet. Volledig anders als dat ik in mijn gedachte had (ik had eerder een aziatisch type verwacht) maar ik vond het echt super.
Tuurlijk kan dat. Niet te vroeg misschien. Maar uur of 11 's avonds kan dat toch prima op tv.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:26 schreef WheeleE het volgende:
Toch benieuwd of zo'n scene waarin een kind aan de tiet van zijn moeder zit te lurken ook in Nederland zou worden uitgezonden. Vrij expliciet lijkt me, zelfs voor de liberale nederlandse mentaliteit.
Inderdaad, de Free Cities zijn op de italiaanse stadsstaten gebaseerd dus ik stelde me hem altijd al zo voor, alleen wel met een iets neutraler accentquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is een Bravosi dus een Aziatisch type zou ook niet kloppen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Fingon het volgende:
[..]
Inderdaad, de Free Cities zijn op de italiaanse stadsstaten gebaseerd dus ik stelde me hem altijd al zo voor, alleen wel met een iets neutraler accent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
is wel killer voor de kijkcijfers vaak zo ietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Niet te vroeg misschien. Maar uur of 11 's avonds kan dat toch prima op tv.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]Dat is ook typisch Italiaans. Het hedendaagse Italiaans is gewoon het Toscaanse dialect dat toevalligerwijs het meest gesproken werd. Maar buiten Toscane sprak men niet of nauwelijks 'Italiaans' bij de stichting van het land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Het wordt steeds beter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef casper019 het volgende:
net de 1e episode gezien en begin is veelbelovend!!! word de serie beter naarmate je verder kijkt of zakt ie in??? (is het een blijvende aanrader??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |