Erland heeft het zelf gezegdquote:
Wat dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:59 schreef Kally het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat een verschrikkelijke klote dag
Hoe ging je dingetje wat je moest doen vandaag?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tering. Ik had verdomme een epileptische aanval!!
Nog 4 en half punt voor een voldoende.quote:
Eerst een klacht vanmorgen, man aan de telefoon, helemaal depri, wou dood, toen nog zo'n klant die mijn telefoonnummer heeft en mij voor alles belt en toen ik zei ik kan je niet helpen werd ik voor rotte vis uitgemaaktquote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Erland heeft het zelf gezegd
[..]
Wat dan?
Ohw, alles tegelijk...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerst een klacht vanmorgen, man aan de telefoon, helemaal depri, wou dood, toen nog zo'n klant die mijn telefoonnummer heeft en mij voor alles belt en toen ik zei ik kan je niet helpen werd ik voor rotte vis uitgemaakt
Faktureren
Overleg
Twee saggo kinderen
Gelukkigquote:Verder gaat alles oke
Alleen als Pat meedoet en dan ga ik bij Martijn staanquote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef iBenny het volgende:
Wie gaat er mee naar de audities van The Voice?
http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=151
Middagshow ¤10,00
Avondshow ¤12,50
leuk ook, die prijsverschillenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef iBenny het volgende:
Middagshow ¤10,00
Avondshow ¤12,50
Dat kan ookquote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
's Middags goedkoper, om het aantrekkelijker te maken om 's middags te gaan
waar ligt Bussum?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef iBenny het volgende:
Middagshow ¤10,00
Avondshow ¤12,50
hoe is het met die man nu die dood wilde?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerst een klacht vanmorgen, man aan de telefoon, helemaal depri, wou dood, toen nog zo'n klant die mijn telefoonnummer heeft en mij voor alles belt en toen ik zei ik kan je niet helpen werd ik voor rotte vis uitgemaakt
Faktureren
Overleg
Twee saggo kinderen
Verder gaat alles oke
In 't Gooi.quote:
Die heeft alzheimer kwam ik achterquote:Op maandag 6 juni 2011 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe is het met die man nu die dood wilde?
Kutquote:Op maandag 6 juni 2011 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bloemkool.. meeh...
Hoe ging je dingetje wat je moest doen vandaag?
Die is er nog niet...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
Waar kan je je vriendenlijst vinden????
niet??? Welke Bert had ik danquote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en miran, jij had niet de bert die jij zegt dat je had!
Hmm.. balen!!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut
zit de hele dag al achter mijn pctje nu. Knippen plakken bijschaven en ik ben het nu z a t
Ik wil het vrijdag af. HA
Die vriendenlijst heb ik heeeeeeeeel lang geleden ingesteld, en nu weet ik niet meer wie mijn vriendjes zijn.quote:
Lul is je baas jaquote:Op maandag 6 juni 2011 16:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. balen!!
Ik ga zo maar eens beginnen met wat ik donderdag af moet hebben... alleen nu heeft mn baas de dingen die ik nodig had niet geregeld
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heeft alzheimer kwam ik achter
Maar ik heb hem weer een fijne dag gegeven door wat zaakjes te regelen
Hmmjaa..quote:Op maandag 6 juni 2011 16:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lul is je baas ja![]()
Ik moet het vrijdag af, anders kan ik pas halverwege juli mijn onderzoek inleveren en niet meedoen met de diplomauitreiking
hij leek er wel opquote:Op maandag 6 juni 2011 16:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weet ik niet.. William zat in Ijsland voor een programma..
Ik hoef niet in een lijst om dat te weten hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vriendenlijst heb ik heeeeeeeeel lang geleden ingesteld, en nu weet ik niet meer wie mijn vriendjes zijn.
maar Siepie is mijn beste vriendinnetje, en nu staat ze niet er in
DWDD is tenminste gratis. Krijg je nog een aantal drankjes bij ookquote:
Gezellog! ik moet morgen naar de orthoquote:Op maandag 6 juni 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb denk ik weer een gaatje
Of een oude vulling.... die weer opnieuw gevuld moet worden
Niet? Ohw, nog ff snel kopen... nu is het nog in de aanbiedingquote:Op maandag 6 juni 2011 16:41 schreef JJH het volgende:
Ik hoor net op de radio dat het misschien toch niet Tau G. is.
Ook gezelligquote:Op maandag 6 juni 2011 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gezellog! ik moet morgen naar de ortho
Laat ze het in iets duurs stoppen. Benzine ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet? Ohw, nog ff snel kopen... nu is het nog in de aanbieding
Fijn.. ik heb alweer zo'n gore aft.. loop alweer lekker met zout te spoelenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook gezellig
Lekker gebit hebben we he
Yakkie....quote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Fijn.. ik heb alweer zo'n gore aft.. loop alweer lekker met zout te spoelen
kwart voor 5?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yakkie....
Ik heb dus een rare smaak in me mond, en dan weet ik al hoelaat het is
Ben er net van af weerquote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Fijn.. ik heb alweer zo'n gore aft.. loop alweer lekker met zout te spoelen
Precies...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat ze het in iets duurs stoppen. Benzine ofzo.
Kitao?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
Patje? Wie was die sukkel ook alweer die jou een mes tussen je ribben wilde duwen?
Ow jaquote:
quote:
Ik word oudquote:
Nee, ik zat even te vertellen over hemquote:Op maandag 6 juni 2011 16:57 schreef JJH het volgende:
Is ie weer ergens boven komen drijven?
Klapmegeaul.
Hij is ook niets veranderd hè, toen met die kernramp in Japan had hij hele verhalen over dat het de regering was en alles was een complot. Die kerel is echt niet lekker bij zijn paaseiquote:Op maandag 6 juni 2011 16:57 schreef JJH het volgende:
Is ie weer ergens boven komen drijven?
Klapmegeaul.
Echt, vieze pedoquote:Op maandag 6 juni 2011 16:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij is ook niets veranderd hè, toen met die kernramp in Japan had hij hele verhalen over dat het de regering was en alles was een complot. Die kerel is echt niet lekker bij zijn paasei
Dat zeg ik, klapmegeaul.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij is ook niets veranderd hè, toen met die kernramp in Japan had hij hele verhalen over dat het de regering was en alles was een complot. Die kerel is echt niet lekker bij zijn paasei
Dat meen je niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga bijna huilen...of wachtquote:
Ik ga het geeneens lezen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
Heel snel kan ik het niet vinden maar hier kun je al zien dat kitao alles aan zag komen
Kerncentrales Japan #24
Haha pak em tijger!quote:
Whehequote:
Griwdlaokquote:
Ik hoop op voor eeuwig.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga het geeneens lezen.
Ik vind het nog steeds jammer dat je de banduur en de reden niet meer kunt zien...
Die nare man wilde mij gewoon neerstekenquote:
Voor de derde keer: Klapmegeaul.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die nare man wilde mij gewoon neersteken
Kon ie 'neersteken' spellen dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die nare man wilde mij gewoon neersteken
Ach beetje negatieve aandacht, hij kan toch niets terugzeggenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Die man verdient geeneens zoveel aandacht inderdaad.
Zou ie nog wel eens op fok komen?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach beetje negatieve aandacht, hij kan toch niets terugzeggen
FP misschien, als hij daar ook geen ban heeft.quote:
Jawel, lekker verfrissend!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en effe duimen dat het NIET gaat regenen
Is het warm bij jullie danquote:Op maandag 6 juni 2011 17:20 schreef Laysa het volgende:
Joh je bent ook zo weer droog met deze warmte
Holaquote:
Bloed benauwdquote:Op maandag 6 juni 2011 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het warm bij jullie dan
[..]
Hola
Agossie.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat is ook wel sneu, ik zit een DM aan mezelf te sturen
jaweoorrquote:Op maandag 6 juni 2011 17:24 schreef Gridlok het volgende:
Wie wil vikingvlechten in mijn haar zetten als het lang genoeg is?
als ik wat?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat staat er acher als je er overheen hovert.
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:26 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in haar + baard later.
Have fun wat je ook gaat doenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik ga me klaarmaken
Hup ik
ach... ik keek ergens andersquote:
O zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ach... ik keek ergens anders
Nee.. ik was al aan het DM'en, en stuurde via een dm, naar mezelf
Is goed voor je, beetje basiskennisquote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef Renesite het volgende:
Ik ben met het minst leuke onderdeel van mijn onderzoek bezig... Werkloosheidswet.
WTF ik doe een juridische studie.
Ik spoor niet
Waarom moet je broer daarvoor thuiskomenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef Renesite het volgende:
En mijn broer moet NU thuiskomen. Mijn buik wordt knorrig van de honger
quote:
Mamma wacht op eten op broerquote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet je broer daarvoor thuiskomen
Nou, dat is dan toch een basis voor als je eventueel verder zou willen? Of ben je dan al expertquote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
!! Basiskennis? Que? Ik ben straks 10 maanden in die branche stagiair/werkzaam
[..]
Mamma wacht op eten op broer
Neeeeh, alleen het is gewoon op het moment niet leuk meer. Ben nu al 5,5 uur bezigquote:Op maandag 6 juni 2011 18:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat is dan toch een basis voor als je eventueel verder zou willen? Of ben je dan al expert
Lief van mamma maar niet zo lief van broer
Neem je even wat rust jongenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeh, alleen het is gewoon op het moment niet leuk meer. Ben nu al 5,5 uur bezig
Meh. Hongerrrrrrquote:
Hmmmz, wel vervelend als je dan nog moet wachtenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh. Hongerrrrrr
Broer moet nog uit Haren komen (werk)
Mietje.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef Renesite het volgende:
Ik ben met het minst leuke onderdeel van mijn onderzoek bezig... Werkloosheidswet.
WTF ik doe een juridische studie.
Ik spoor niet
Geen tijd voor.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maak jij maar eens een scriptie, jong kut jong!
GEEN TIJD VOOR.quote:
Hallo.quote:
leuk!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef iBenny het volgende:
Achterlijke kutschool ook
Ik ben nu bijna een maand geslaagd, maar nog steeds heb ik geen uitnodiging voor de diplomauitreiking en dus nog geen diploma. Maar ik moet voor 15 juni mn diploma opsturen
Bellen?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef iBenny het volgende:
Ik ben nu bijna een maand geslaagd, maar nog steeds heb ik geen uitnodiging voor de diplomauitreiking en dus nog geen diploma. Maar ik moet voor 15 juni mn diploma opsturen
http://apps.facebook.com/twitter/quote:Op maandag 6 juni 2011 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe koppel je je Twitter aan je Facebook ?
Thanks!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://apps.facebook.com/twitter/
De rest wijst zichzelf...
Nou, dat is ook zoiets...quote:
Weet je wel zeker dat je je diploma dan ook eerder krijgt en niet gewoon tegelijk met de rest?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, dat is ook zoiets...
Ik deed vervroegd examen en nu zijn de echte examens, daar zijn ze dus mee bezig en hebben dus geen tijd. En als ik iemand spreek krijg ik te horen dat ze zo snel mogelijk de uitnodiging zullen sturen.
Ik krijg 'm tegelijk met de anderen, maar ik moet de kopie wel eerder opsturen dan de anderen. Dé logicaquote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je je diploma dan ook eerder krijgt en niet gewoon tegelijk met de rest?
Adele is er niets bij.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie maakt dit mokkel even kapot voor mij?
quote:
Ik vind het wel goedquote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie maakt dit mokkel even kapot voor mij?
Vreselijk.quote:
quote:
Heb je nu gedaan dan? Voor opleiding en zo? En waarom opsturen?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:38 schreef iBenny het volgende:
Van applicatieontwikkelaar naar Interactieve media. En dat willen willen ze hebben ter verificatie denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je nu gedaan dan? Voor opleiding en zo? En waarom opsturen?
Ah okay! Van MBO naar HvA?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van applicatieontwikkelaar naar Interactieve media. En dat willen willen ze hebben ter verificatie denk ik.
Opsturen van je diploma vragen ze wel vaker, ter verificatie.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je nu gedaan dan? Voor opleiding en zo? En waarom opsturen?
Ja, tuurlijk. Maar ik zag namelijk niet in dat meneer koud van de havo/VWO kwam, zeg maar. Dus dan zou hij moeten overstappen naar een andere opleidingquote:Op maandag 6 juni 2011 19:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Opsturen van je diploma vragen ze wel vaker, ter verificatie.
Je zegt wel 'Meneer' tegen hem.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar ik zag namelijk niet in dat meneer koud van de havo/VWO kwam, zeg maar. Dus dan zou hij moeten overstappen naar een andere opleiding
Ik nog steeds...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Kusjen tallies.. ik ga aan m'n school werken
Ha Zeroku!quote:
Tired! Kan ik zo ff bijtanken?quote:
Succes.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Kusjen tallies.. ik ga aan m'n school werken
JJH!quote:
Moet nu nog weer met de inleiding bezig en de conclusie weer aan laten sluiten op de inleiding. Al met al bout.quote:
baggerzooi!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet nu nog weer met de inleiding bezig en de conclusie weer aan laten sluiten op de inleiding. Al met al bout.
Wou ze jou schoppen?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef Renesite het volgende:
Trapt mn ma tegen het deurkozijn! Ik moest lachen.
Ma: "Lamme hond"
Nee. Ze liep enorm gelukkig te zijn dat haar mobiele internet nu ook werkt. Nu kan ze mij whatsappen ipv. smsjes sturenquote:
Jouw moeder is een baas bazin!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ze liep enorm gelukkig te zijn dat haar mobiele internet nu ook werkt. Nu kan ze mij whatsappen ipv. smsjes sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke functie?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
ik moet nog 2 vragen bedenken, die ik aan iemand moet vragen, die over zijn/haar functie gaanHELP
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
3 functies.. kassa/vulploeg/broodafdeling.. maar dezelfde vragen stellen..
Nee.. maar ik moet nog 2 vragen bedenken.. die antwoorden verzin ik wel bijquote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ben ik niet. Anders had ik je wel willen helpen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Zeroku het volgende:
Smaakt het brood beter dan bij Bakker Bart?
Bij AH ging dat altijd al automatisch, op houdbaar tenminste.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
Zorgen jullie altijd dat alles op tijd voorradig is?
Die flessen worden opgegeten door het grote flessenmonster.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Zeroku het volgende:
Ben je ooit bedreigd op je werk?
Wat doen jullie met de lege flessen die iedereen inlevert?
Heb je wel eens iets uit de kassa meegenomen?
Mag ik je nummer?
Is tarwebrood lekkerder dan maanzaadbrood?
Wat kost een zak broodjes?
Waar voor vragen heb je zelf al?quote:
Wilt u extra geld opnemen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Laysa het volgende:
''Sparen jullie ook zegeltjes?''
''Bonuskaart of airmails?''
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wilt u extra geld opnemen?
Een tasje kost 35(?) cent.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook lekker.. ik moet van een bepaald vak 3 praktijkopdrachten doen.... 1, 2, en 5..
opdracht 5: bij de praktijkopdracht van hoofdstuk 3 heb je selectiecriteria opgesteld voor je eigen functie binnen jouw leerbedrij, vorm tweetallen en laat deze aan elkaar lezen..
eeuhh....
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook lekker.. ik moet van een bepaald vak 3 praktijkopdrachten doen.... 1, 2, en 5..
opdracht 5: bij de praktijkopdracht van hoofdstuk 3 heb je selectiecriteria opgesteld voor je eigen functie binnen jouw leerbedrij, vorm tweetallen en laat deze aan elkaar lezen..
eeuhh....
Nee, dat klopt gewoon niet vanuit school..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]In vervolg van te voren eens je opdracht doornemen (Y)
Anders gaan ze door dolle Mina's gesue'ed worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja... en door het hele boek heen staat steeds.. waar "hij" staat, kan ook "zij" gelezen worden..
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders gaan ze door dolle Mina's gesue'ed worden.
Noem siepje eens niet eng!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
ik krijg nu dus dm's van een enge vrouw
Kally is jong, fris, een bloem in de knop!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je graag billenkoek wilt, ik houd je niet tegen.
Uhuhquote:Op maandag 6 juni 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kally is jong, fris, een bloem in de knop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |