Erland heeft het zelf gezegdquote:
Wat dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:59 schreef Kally het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat een verschrikkelijke klote dag
Hoe ging je dingetje wat je moest doen vandaag?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tering. Ik had verdomme een epileptische aanval!!
Nog 4 en half punt voor een voldoende.quote:
Eerst een klacht vanmorgen, man aan de telefoon, helemaal depri, wou dood, toen nog zo'n klant die mijn telefoonnummer heeft en mij voor alles belt en toen ik zei ik kan je niet helpen werd ik voor rotte vis uitgemaaktquote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Erland heeft het zelf gezegd
[..]
Wat dan?
Ohw, alles tegelijk...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerst een klacht vanmorgen, man aan de telefoon, helemaal depri, wou dood, toen nog zo'n klant die mijn telefoonnummer heeft en mij voor alles belt en toen ik zei ik kan je niet helpen werd ik voor rotte vis uitgemaakt
Faktureren
Overleg
Twee saggo kinderen
Gelukkigquote:Verder gaat alles oke
Alleen als Pat meedoet en dan ga ik bij Martijn staanquote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef iBenny het volgende:
Wie gaat er mee naar de audities van The Voice?
http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=151
Middagshow ¤10,00
Avondshow ¤12,50
leuk ook, die prijsverschillenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef iBenny het volgende:
Middagshow ¤10,00
Avondshow ¤12,50
Dat kan ookquote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
's Middags goedkoper, om het aantrekkelijker te maken om 's middags te gaan
waar ligt Bussum?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef iBenny het volgende:
Middagshow ¤10,00
Avondshow ¤12,50
hoe is het met die man nu die dood wilde?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerst een klacht vanmorgen, man aan de telefoon, helemaal depri, wou dood, toen nog zo'n klant die mijn telefoonnummer heeft en mij voor alles belt en toen ik zei ik kan je niet helpen werd ik voor rotte vis uitgemaakt
Faktureren
Overleg
Twee saggo kinderen
Verder gaat alles oke
In 't Gooi.quote:
Die heeft alzheimer kwam ik achterquote:Op maandag 6 juni 2011 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe is het met die man nu die dood wilde?
Kutquote:Op maandag 6 juni 2011 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bloemkool.. meeh...
Hoe ging je dingetje wat je moest doen vandaag?
Die is er nog niet...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
Waar kan je je vriendenlijst vinden????
niet??? Welke Bert had ik danquote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en miran, jij had niet de bert die jij zegt dat je had!
Hmm.. balen!!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut
zit de hele dag al achter mijn pctje nu. Knippen plakken bijschaven en ik ben het nu z a t
Ik wil het vrijdag af. HA
Die vriendenlijst heb ik heeeeeeeeel lang geleden ingesteld, en nu weet ik niet meer wie mijn vriendjes zijn.quote:
Lul is je baas jaquote:Op maandag 6 juni 2011 16:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. balen!!
Ik ga zo maar eens beginnen met wat ik donderdag af moet hebben... alleen nu heeft mn baas de dingen die ik nodig had niet geregeld
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heeft alzheimer kwam ik achter
Maar ik heb hem weer een fijne dag gegeven door wat zaakjes te regelen
Hmmjaa..quote:Op maandag 6 juni 2011 16:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lul is je baas ja![]()
Ik moet het vrijdag af, anders kan ik pas halverwege juli mijn onderzoek inleveren en niet meedoen met de diplomauitreiking
hij leek er wel opquote:Op maandag 6 juni 2011 16:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weet ik niet.. William zat in Ijsland voor een programma..
Ik hoef niet in een lijst om dat te weten hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vriendenlijst heb ik heeeeeeeeel lang geleden ingesteld, en nu weet ik niet meer wie mijn vriendjes zijn.
maar Siepie is mijn beste vriendinnetje, en nu staat ze niet er in
DWDD is tenminste gratis. Krijg je nog een aantal drankjes bij ookquote:
Gezellog! ik moet morgen naar de orthoquote:Op maandag 6 juni 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb denk ik weer een gaatje
Of een oude vulling.... die weer opnieuw gevuld moet worden
Niet? Ohw, nog ff snel kopen... nu is het nog in de aanbiedingquote:Op maandag 6 juni 2011 16:41 schreef JJH het volgende:
Ik hoor net op de radio dat het misschien toch niet Tau G. is.
Ook gezelligquote:Op maandag 6 juni 2011 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gezellog! ik moet morgen naar de ortho
Laat ze het in iets duurs stoppen. Benzine ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet? Ohw, nog ff snel kopen... nu is het nog in de aanbieding
Fijn.. ik heb alweer zo'n gore aft.. loop alweer lekker met zout te spoelenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook gezellig
Lekker gebit hebben we he
Yakkie....quote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Fijn.. ik heb alweer zo'n gore aft.. loop alweer lekker met zout te spoelen
kwart voor 5?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yakkie....
Ik heb dus een rare smaak in me mond, en dan weet ik al hoelaat het is
Ben er net van af weerquote:Op maandag 6 juni 2011 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Fijn.. ik heb alweer zo'n gore aft.. loop alweer lekker met zout te spoelen
Precies...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat ze het in iets duurs stoppen. Benzine ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |