quote:Op maandag 6 juni 2011 15:06 schreef BaasD het volgende:
MAar exa battie's Baasd gaat studeren. Kusjes XoXo
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pertinent onwaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:16 schreef yosander het volgende:
School is nog niet uit of Klinker zit alweer op FOK!![]()
Iemand lacht me uit omdat ik nu pas gas heb gegeven. Is dat terecht, dus ben ik weer zo'n latertje of houdt diegene mij voor gek?quote:
Jij.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:19 schreef LimboFan het volgende:
Sjeezus ThaTim en BaasD verneuken ook echt alles![]()
Wat een helden zijn het toch
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:19 schreef LimboFan het volgende:
Sjeezus ThaTim en BaasD verneuken ook echt alles![]()
Wat een helden zijn het toch
Tilburgquote:
Mijn lesauto heeft geen extra gaspedaal (mag ook niet bij 't examen), maar alles op z'n tijdquote:Op maandag 6 juni 2011 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand lacht me uit omdat ik nu pas gas heb gegeven. Is dat terecht, dus ben ik weer zo'n latertje of houdt diegene mij voor gek?
Haten op Hansonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:26 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Haten op Hanson![]()
Helft hier weet nieteens wat voor een bazen dat zijnJezelf Limbofan noemen met een kleine f.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Impliceren dat je in een kerker woont.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:29 schreef Dastan het volgende:
het is donker als in een kerker
wie doet het licht aan
Hij is wel Dastan he.quote:
Pics van haar dochter.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
haar dochter was al met pensioen
ik heb niet doorgevraagd
AK denken ze zo'n 0.6, ECO 1.8 en Wiskunde A 0.3, Wiskunde B 1.4quote:Op maandag 6 juni 2011 15:46 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Kan iemand a.u.b. vertellen wat ongeveer de normering kan worden bij
AK, ECO, Wiskunde? (Havo) Ik ben fakking zenuwachtig!!!
Alles teruglezen na het slapen.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:46 schreef Dastan het volgende:
ik ben een soort faberyayo heb ik begrepen
dus het vak rapper kan ik altijd nog naleven
al vind ik dat niet echt
een eervol beroep
Ben je wel lekker bij je hoofd?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
AK denken ze zo'n 0.6, ECO 1.8 en Wiskunde A 0.3, Wiskunde B 1.4
Ik heb het over havo he.quote:
Niet meer.quote:
havo wel. vwo niet. vwo minstens 2,0+, havo maximaal 0,0. vmbo -2,0.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:49 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Serieus man ik maak me echt zorgen over de normeringen. niet dat ze allemaal 0,3 of lager worden?
okquote:Op maandag 6 juni 2011 15:51 schreef Dastan het volgende:
ik ben net betrapt door mijn zusje
met een slap gedraaide drum in mijn mond
in de achtertuin
ik dacht dat ze half vier thuis kome
bleek dat drie kwartier eerder te zijn
nu treur ik achter mijn computer
schrijven naar het internet
Je zit trouwens echt in het verkeerde topic. Dit is het kwaliteitsbagger-topic.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:49 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Serieus man ik maak me echt zorgen over de normeringen. niet dat ze allemaal 0,3 of lager worden?
HAVOquote:Op maandag 6 juni 2011 15:52 schreef ThaTim het volgende:
Speculatie normering eindexamens HAVO kiek dat topic mer
Hij was even fappen.quote:
Dat is mijn ambitie ook niet.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat is mijn ambitie ook niet.
Het enige wat ik nog wil bereiken op FoK is 2500 posts op 1 dag.
En 500 notesquote:Op maandag 6 juni 2011 15:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Get a life.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Heb er nog steeds maar 100quote:
Niet in mijn eentje. Gewoon om 0.00uur beginnen in MEN, en dan met 2 matties hele tijd afwisselen!quote:
Serieus nog maar nul?quote:
Danku.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:58 schreef Dastan het volgende:
notes kunnen positief zijn
dus met nul
ben je in feite
niemand
Ja nul jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!![]()
ik heb er slechts tien
waarvan een handjevol met kanker te maken heeft
en de rest
met blote mensen
gok ik![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:59 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ja nul ja
ik ben er trots opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ja nul ja
ik ben er trots opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wannabe KneveltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knevelt
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
[..]
Ja nul ja
ik ben er trots opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dubbelklikte op de eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je laatste gaat dus niet op![]()
My Lesbian neighbours asked me what I wanted for my birthday. They gave me a Rolex. I think they misunderstood when I said 'I wanna watch.'I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Of ze nog maagd zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef LimboFan het volgende:
Vanavond kijkavond hier, wat zal ik de mensen allemaal vragen?![]()
Of het fokkerts zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef LimboFan het volgende:
Vanavond kijkavond hier, wat zal ik de mensen allemaal vragen?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef ThaTim het volgende:
My Lesbian neighbours asked me what I wanted for my birthday. They gave me a Rolex. I think they misunderstood when I said 'I wanna watch.'.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
wat is eenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef LimboFan het volgende:
Vanavond kijkavond hier, wat zal ik de mensen allemaal vragen?
kijkavond![]()
Studentenkamer enzulks.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
quote:
Als het Fok!ers zijn mogen ze meteen naar huis.
En maagd![]()
Het zijn studenten, welke student is nog maagd
JAAAAH JAAAA!!!![]()
Ik ken genoeg studenten die nog maagd zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef LimboFan het volgende:
[..]
En maagd![]()
Het zijn studenten, welke student is nog maagd![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken genoeg studenten die nog maagd zijn.![]()
![]()
![]()
GrapjasJAAAAH JAAAA!!!![]()
wat is maagdquote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef LimboFan het volgende:
[..]
En maagd![]()
Het zijn studenten, welke student is nog maagd
moet er zijn binnengedrongen
of is uitwendig genoeg
überhaupt zal het lang duren
eer je een mannelijk maagdenvlies aantreft![]()
Geen respect hebben voor Exa Sc veteranenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:05 schreef Etsu het volgende:
Impliceren dat je al seks hebt gehad.
LimboFan
Je verliest mijn respect met de minuut.
JAAAAH JAAAA!!!![]()
Sittardquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
he gatsie met wiequote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef Dastan het volgende:
ik heb meerdere malen seks gehad
sterker nog
het is elke avond weer raak![]()
ja toch dan weet je of het voor herhaling vatbaar isquote:Op maandag 6 juni 2011 16:06 schreef Dastan het volgende:
ach en wee
met wie
alsof ik de namen
de moeite waard vind![]()
ik ben niet van de vaste relatiesquote:Op maandag 6 juni 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja toch dan weet je of het voor herhaling vatbaar is
te veel verplichtingen
te veel gezeur![]()
one night stands ftwquote:Op maandag 6 juni 2011 16:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik ben niet van de vaste relaties
te veel verplichtingen
te veel gezeur![]()
Dat maakt niet uit. Dat gaat wel weg met zijn awesomeness.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ja ik zou het zo doenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef Dastan het volgende:
zou je mij zoenen
als ik hiv zou hebben
nee zeg
bah![]()
ff douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef BaasD het volgende:
[..]
HEb je tegenwoordig goede medicijnen voor![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef LimboFan het volgende:
ff douchen
DouchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Douchen is voor watjes.![]()
ff douchen
midden op de dag douchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ff douchen
ff boodschappen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef Etsu het volgende:
Nu pas wakker zijn__________________________________!
Eckte bazen waren om 11 uur wakker. Uitslapenuitslapen doe je tot 4 uur
JAAAAH JAAAA!!!![]()
Eckte bazen waren kwart voor 9 een tentamen aan het makenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef Etsu het volgende:
Nu pas wakker zijn__________________________________!
Eckte bazen waren om 11 uur wakker. Uitslapen'wat niet rekt, dat scheurt'![]()
dus?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Want dan heb je niks meer aan je dag.'wat niet rekt, dat scheurt'![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Want dan heb je niks meer aan je dag.
dadelijk eten, straks kijkavond en erna ergens een feestje kapot zuipen tot vroeg in de ochtend
Studentenleven
JAAAAH JAAAA!!!![]()
Ga je weer homoseks hebben?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:14 schreef Etsu het volgende:
Nou mensen, ik neem afscheid van jullie. Tot over paar uurtjes.'wat niet rekt, dat scheurt'![]()
Tahtim is geen HOMOquote:Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, met ThaTim. Waarom denk je dat hij nu niet meer praat? We zijn bezig.
'wat niet rekt, dat scheurt'![]()
Als ik thuis ben ga ik het luisteren.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:19 schreef Dastan het volgende:
Klinker, luister deze allesovertreffende cover van Cash:![]()
![]()
Van The Beatles he.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik thuis ben ga ik het luisteren.
Maar bedankt voor je reactie![]()
Een piemel hebbenquote:
Ja echt? Ben benieuwd. Ga het meteen luisteren als ik thuis ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Van The Beatles he.
Maar bedankt voor je reactie![]()
Ging je niet douchen, LimboFan?
De groeten jongen, en niet fappen hè. Want dat plakt. Naar horen zeggen uiteraard.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 16:18:06 ]![]()
Leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt? Ben benieuwd. Ga het meteen luisteren als ik thuis ben.![]()
Andere piemels jaquote:.
Oh wacht, ik ga straks op FOK!mobile.
Tot zo.
Kusjes op jullie voorhoofd.
Behalve LimboFan.
Want hij____!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 16:20:59 ]![]()
MENSEN IK GA JULLIE VERLATEN WANT GA ZO RICHTING HET STATION EN DAN VLIEGEN WE NAAR BULGARIJE GROETJONS VAN HENK RIA EN DE KIDS GR GR
Zal nog wel de groetjons vanaf Schiphol ofzo doen.
t0ot Ssoo0Ww;quote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef Etsu het volgende:
Oh wacht, ik ga straks op FOK!mobile.
Tot zo.
Kusjes op jullie voorhoofd.
Behalve LimboFan.
Want hij____!
![]()
![]()
SANDERVaarwel mijn jongen, tot volgende week. Maak heel veel foto's en verslind al die condooms. Je kan het.
![]()
HÉÉ MAN, IK WENS JOU EEN FIJNE REIS EN EEN LEUK VERBLIJF SWA. JWZquote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef yosander het volgende:
MENSEN IK GA JULLIE VERLATEN WANT GA ZO RICHTING HET STATION EN DAN VLIEGEN WE NAAR BULGARIJE GROETJONS VAN HENK RIA EN DE KIDS GR GR
Zal nog wel de groetjons vanaf Schiphol ofzo doen.
![]()
Dank. Hoop dat waar te kunnen maken. En welterusten!quote:Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef Etsu het volgende:
SANDERVaarwel mijn jongen, tot volgende week. Maak heel veel foto's en verslind al die condooms. Je kan het.
gr gr
DANKJE JORDY HEB EEN FIJNE WEEK HIER IN NL JATOGG GR GRquote:Op maandag 6 juni 2011 16:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
HÉÉ MAN, IK WENS JOU EEN FIJNE REIS EN EEN LEUK VERBLIJF SWA. JWZOp woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
faalquote:Op maandag 6 juni 2011 16:32 schreef Etsu het volgende:
Kanker ik ga de verkeerde kant op met de metro.'wat niet rekt, dat scheurt'![]()
haha terecht!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:35 schreef Etsu het volgende:
Zo nu zit ik wel goed.
3 min van m'n leven weggegooidJAAAAH JAAAA!!!![]()
Haha xCore is een dikkertjequote:Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef xCore het volgende:
Pff, voor het eerst in 4 maanden weer eens gesport...![]()
Je bent een latertje. Net eerste les gehad en moest meteen zelf gas geven.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand lacht me uit omdat ik nu pas gas heb gegeven. Is dat terecht, dus ben ik weer zo'n latertje of houdt diegene mij voor gek?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Onzin, ligt er maar net aan hoe je instructeur zijn lessen inplant. Ik kreeg ook pas heel laat gas geven e.d. En ik heb nou ook niet ontzettend veel lessen gehad.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent een latertje. Net eerste les gehad en moest meteen zelf gas geven.Mandy & Lisa![]()
Jij bent ook een latertje dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Onzin, ligt er maar net aan hoe je instructeur zijn lessen inplant. Ik kreeg ook pas heel laat gas geven e.d. En ik heb nou ook niet ontzettend veel lessen gehad.![]()
Je rijbewijs bij een inHolland-achtige rijschool 'halen'.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Zo te zien niet, aangezien ik mijn rijbewijs al heb![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je rijbewijs bij een inHolland-achtige rijschool 'halen'.Nee
Mandy & Lisa![]()
misschien ben jij wel een vroegertje.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent een latertje. Net eerste les gehad en moest meteen zelf gas geven.![]()
quote:quote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ff boodschappen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie stellen me teleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik had chili con carne
Heb je nog wat over? Anders moet ik vanavond weer pizza/shoarma bestellenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb je nog wat over? Anders moet ik vanavond weer pizza/shoarma bestellenEen grote lepel is nog over. Waar moet ik het heensturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
1 grote lepel? Stuur dan maar naar Afrika...quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een grote lepel is nog over. Waar moet ik het heensturen?
Mandy & Lisa![]()
Oke dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:57 schreef xCore het volgende:
[..]
1 grote lepel? Stuur dan maar naar Afrika...I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
BAH HE!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Dat had ik dus net gegeten, maar dan uit de magnetron. (Van de AH)
[..]
Jordyécht niet te vreten, ook die lasagna maaltijden niet, gatverdamme man!
![]()
Deze post
Sup BaasD.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Welk tentamen woensdag?quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nieuwe BangBus.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Eitje?quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: