Haha xCore is een dikkertjequote:Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef xCore het volgende:
Pff, voor het eerst in 4 maanden weer eens gesport...
Je bent een latertje. Net eerste les gehad en moest meteen zelf gas geven.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand lacht me uit omdat ik nu pas gas heb gegeven. Is dat terecht, dus ben ik weer zo'n latertje of houdt diegene mij voor gek?
Onzin, ligt er maar net aan hoe je instructeur zijn lessen inplant. Ik kreeg ook pas heel laat gas geven e.d. En ik heb nou ook niet ontzettend veel lessen gehad.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent een latertje. Net eerste les gehad en moest meteen zelf gas geven.
Jij bent ook een latertje dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Onzin, ligt er maar net aan hoe je instructeur zijn lessen inplant. Ik kreeg ook pas heel laat gas geven e.d. En ik heb nou ook niet ontzettend veel lessen gehad.
Je rijbewijs bij een inHolland-achtige rijschool 'halen'.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Zo te zien niet, aangezien ik mijn rijbewijs al heb
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je rijbewijs bij een inHolland-achtige rijschool 'halen'.
misschien ben jij wel een vroegertje.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent een latertje. Net eerste les gehad en moest meteen zelf gas geven.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ff boodschappen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie stellen me teleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Heb je nog wat over? Anders moet ik vanavond weer pizza/shoarma bestellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb je nog wat over? Anders moet ik vanavond weer pizza/shoarma bestellenEen grote lepel is nog over. Waar moet ik het heensturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
1 grote lepel? Stuur dan maar naar Afrika...quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een grote lepel is nog over. Waar moet ik het heensturen?
Oke dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:57 schreef xCore het volgende:
[..]
1 grote lepel? Stuur dan maar naar Afrika...
BAH HE!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Dat had ik dus net gegeten, maar dan uit de magnetron. (Van de AH)
[..]
Jordy
quote:
Welk tentamen woensdag?quote:
Nieuwe BangBus.quote:
Eitje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |