Vind ik interessant, omdat ik er heilig van overtuigd ben dat mijn tekt foutloos was.quote:
Kijk nog eens naar de TT bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Vind ik interessant, omdat ik er heilig van overtuigd ben dat mijn tekt foutloos was.
dus onderbouw het, wil je?
havo zonder hoofdletters?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar de TT bijvoorbeeld.
Ok, dan slaag je.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
havo zonder hoofdletters?
Ik geef je gelijk.
Tja, ongelijk kan ik je niet geven.quote:
Ik denk dat Nederlands ook niet zo hoog komt met die norm, maar als die norm zo is heb ik net een 7 en daar zat ik eigenlijk wel op te hopen! En bij Engels was het bij ons juist heel slecht door iedereen gemaakt!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:28 schreef EdNoolk het volgende:
NL 1,6? Zeker niet. Het grootste puntengedeelte (tekstverklaren) was heel goed te doen en echt op havo niveau al zeg ik het zelf. Natuurlijk was de samenvatting wat lastiger en waren 7 punten teveel om in 200 woorden te verwerken maar ik denk dat 1,6 echt veel te veel is. Ik gok 0,8 tot MAX 1.2
Engels gaat echt een lage n-term krijgen, heb alleen maar goede cijfers in mijn omgeving gehoord en ook een hoop ontzéttend hoge cijfers (like negens en zo). 0,0 tot 0,4 is mijn verwachting.
M/O zal wel 1.3 zijn, als het niet hoger is. De vragen waren moeilijker dan voorgaande jaren, en die norm was : 0.9quote:
Bronquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Voorlopige speculatie:
M&O: 1,13
Nederlands: 1,43
Engels: 0,35
AK: 1,23
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |