quote:Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef LimboFan het volgende:
ff douchen
ff boodschappen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef Etsu het volgende:
Nu pas wakker zijn__________________________________!
Eckte bazen waren om 11 uur wakker. Uitslapenuitslapen doe je tot 4 uur
JAAAAH JAAAA!!!![]()
Eckte bazen waren kwart voor 9 een tentamen aan het makenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef Etsu het volgende:
Nu pas wakker zijn__________________________________!
Eckte bazen waren om 11 uur wakker. Uitslapen'wat niet rekt, dat scheurt'![]()
dus?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Want dan heb je niks meer aan je dag.'wat niet rekt, dat scheurt'![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Want dan heb je niks meer aan je dag.
dadelijk eten, straks kijkavond en erna ergens een feestje kapot zuipen tot vroeg in de ochtend
Studentenleven
JAAAAH JAAAA!!!![]()
Ga je weer homoseks hebben?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:14 schreef Etsu het volgende:
Nou mensen, ik neem afscheid van jullie. Tot over paar uurtjes.'wat niet rekt, dat scheurt'![]()
Tahtim is geen HOMOquote:Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, met ThaTim. Waarom denk je dat hij nu niet meer praat? We zijn bezig.
'wat niet rekt, dat scheurt'![]()
Als ik thuis ben ga ik het luisteren.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:19 schreef Dastan het volgende:
Klinker, luister deze allesovertreffende cover van Cash:![]()
![]()
Van The Beatles he.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik thuis ben ga ik het luisteren.
Maar bedankt voor je reactie![]()
Een piemel hebbenquote:
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |