Waaaaat... dit is geen DFT zelfs op DFT is het artis (en informatief).quote:Op zondag 4 december 2011 01:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je kritiek op de moderatie is bijzonder matig en slecht gefundeerd te noemen.
Hoeveel postings heb ik daar juist 0quote:Achter de schermen is en wordt er veel tijd gestopt in bijvoorbeeld de Huizenmarktreeks. De situatie was daar compleet uit de hand gelopen, en de inzet van de moderators en de users loopt de reeks nu weer prima en wordt er laagdrempelig en constructief gediscussieerd. Precies zoals het mijns inziens hoort te zijn op een internetforum, omdat dan de kracht van informatieuitwisseling optimaal benut wordt.
Moet ik nu met borden gaan smijten of hoe zit het. In dit geval loop je achter de curve... Maak er iets moois van,.quote:Een ander punt waar je kritiek op gebaseerd is, is het naar jouw mening onvoldoende opbouwend deelnemen van de moderators aan het Beurs en Economie forum. Ook in dit geval ben ik het niet eens met je zienswijze. Ik post bijvoorbeeld zelf regelmatig in de Griekenland-reeks uitgebreide artikelen uit de papieren NRC die ik zelf in scan via OCR en dan hier op het forum post. Jij leest er wellicht overheen maar andere users doen dat niet, ook al zal lang niet iedereen gelijk reageren op een dergelijk artikel. Maar ook hier gaat het weer om de functie van het forum, namelijk die van efficiënte en gerichte informatieuitwisseling\
[quote]Op zondag 4 december 2011 01:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je kritiek op de moderatie is ronduit belachelijk te noemen. Achter de schermen is en wordt er veel tijd gestopt in bijvoorbeeld de Huizenmarktreeks. De situatie was daar compleet uit de hand gelopen, en de inzet van de moderators en de users loopt de reeks nu weer prima en wordt er constructief gediscussieerd. Precies zoals het mijns inziens hoort te zijn op een internetforum, omdat dan de kracht van informatieuitwisseling optimaal benut wordt.
Een ander punt waar je kritiek op gebaseerd is, is het naar jouw mening onvoldoende opbouwend deelnemen van de moderators aan het Beurs en Economie forum. Ook in dit geval ben ik het niet eens met je zienswijze. Ik post bijvoorbeeld zelf regelmatig in de Griekenland-reeks uitgebreide artikelen uit de papieren NRC die ik zelf in scan via OCR en dan hier op het forum post. Jij leest er wellicht overheen maar andere users doen dat niet, ook al zal lang niet iedereen gelijk reageren op een dergelijk artikel. Maar ook hier gaat het weer om de functie van het forum, namelijk die van efficiënte en gerichte informatieuitwisseling.
Modereren is natuurlijk wel vrijwilligerswerk, ik zou willen dat ik zoveel vrije tijd had om de uitgebreide OP's van Frutsel in elkaar te timmeren.quote:Op zondag 4 december 2011 01:49 schreef Drugshond het volgende:
geen idee ..... niet miepen... Maak er iets moois van..... kijk eens in de keuken van Frutsel.
Deze reeks is begonnen in [NWS]... met een ludieke undernoot.... die kritische noot heb ik nooit verlaten. Dit is geen DFT, Z24, FD, or whatever.... dit is meer growing benchmark geworden van de periode (2008-2011++).quote:Op zondag 4 december 2011 01:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Laat jezelf nou eens niet zo gaan. Ik heb helemaal geen probleem met kritiek, maar probeer het zo te formuleren dat je boodschap helder is. Daar kan ik dan namelijk veel meer mee, en wellicht tegemoet komen aan je kritiek.
Kies je momentum.... ... tip nu.quote:Op zondag 4 december 2011 01:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Modereren is natuurlijk wel vrijwilligerswerk, ik zou willen dat ik zoveel vrije tijd had om de uitgebreide OP's van Frutsel in elkaar te timmeren.
svp deze reactie verwijderen. hoort in FB thuis.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:33 schreef Blandigan het volgende:
Vraag aan de moderators: is het mogelijk om een ignore functie te krijgen?
Of een actieve moderatie?
Elke poging om van dit topic een levendige te maken wordt door dezelfde figuren de grond ingeboord.
Als het antwoord nee en nee is, dan tel ik mijn knopen.
Ik heb van een bepaalde user eveneens nog geen enkele reactie gezien waarvan ik géén zin had om de browser inderdaad te sluiten zoals je zei. Eén grote troll.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
De discussie kan verder gevoerd worden in het FB-topic. Alles wat vanaf nu niet over goud gaat en niet op een normale toon van wederzijds respect wordt verwijderd.
beter post je relevante voorbeelden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:02 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik heb van een bepaalde user eveneens nog geen enkele reactie gezien waarvan ik géén zin had om de browser inderdaad te sluiten zoals je zei.
Voor mij is zijn aanwezigheid genoeg om niet meer in dit forum te komen.
Stop ik geen tijd/moeite in. Heel zijn postgeschiedenis is relevant, hence 'heb nog geen enkele reactie gezien'.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter post je relevante voorbeelden.
vervuil feedback dan niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:04 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Stop ik geen tijd/moeite in. Heel zijn postgeschiedenis is relevant, hence 'heb nog geen enkele reactie gezien'.
Jij bent zijn tweede account? Aangezien je verder nauwelijks post in AEX, buiten de FB?quote:
Welk topic? Ik zie geen dicht topic van jouw hand?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
De laatste zin in het bericht op de site van Quote is:quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
?????
Ik heb helemaal niks aangepast![]()
Wat heb jij veranderd dan
De laatste zin in het bericht dat je gepost hebt is:quote:Wat De Nederlandsche Bank zal doen is nog even onduidelijk, zij laten desgevraagd weten dat ze 'niet kunnen ingaan op individuele gevallen.'
Dus het originele bericht is gewijzigd en er is geen enkele reden om dat te doen.quote:En De Nederlandsche Bank? 'Wij kunnen niet ingaan op individuele gevallen.
Het sneren naar DNB wordt een beetje vervelend, dus de verandering was wel degelijk wezenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maar even terzijde waar kan je je druk ommaken zeg![]()
Niets wezenlijks veranderd
Over wat er wel toegestaan is binnen het citaatrecht lees je hier meer.quote:h. Het is gebruiker niet toegestaan materiaal te plaatsen op FOK! waarvan de auteursrechten niet bij gebruiker of in het publieke domein liggen. Met het plaatsen van foto's, video's, teksten,
software, tekeningen, muziekstukken of ontwerpen verklaart gebruiker de auteursrechthebbende te zijn danwel diens expliciete toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van het geplaatste materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |