quote:Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De waarheid doet soms pijn, ik snap het
Anderswaardig.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef remlof het volgende:
"Homoseksualiteit is een ziekte en vrouwen zijn minderwaardig aan mannen. Die filosofie onderschrijft de VVD door de SGP niet uit te sluiten. Sterker nog, ze omarmen dit gedachtegoed."
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
Ah, heerlijk, Rick Santorum doet een gooi naar het presidentschap, je moet zijn naam eens Googlen![]()
Nu Bachman (evolutie is onzin) en Palin (Paul Revere waarschuwde de Britten) nog en dan wordt het pas echt smullen!
Toch fijn dat zelfs de minder bedeelden een gooi mogen doen naar het hoogste ambt.
quote:In a 2002 Washington Times op-ed article Santorum wrote that intelligent design "is a legitimate scientific theory that should be taught in science classes"
Deze notie wens ik te steunen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, ik vind het rare gevolgtrekking, vol van selectieve verontwaardiging. Waarom zou een partij alle idealen van een (gelegenheids)coalitiepartner onderschrijven?
Anderswaardig? Vrouwen mogen niet in bestuursfuncties en homo's niet voor de klas van de SGP.quote:
Android zit behoorlijk logisch in elkaar. Het enige dat ik echt mis is dat je geen mapjes op je desktop kan aanmaken, zoals in iOs4.quote:
Tja, Judeo-Christelijke tradities, toch? Trots zijn op Europa en niet zo veel zelfhaat hebben, remlof!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Anderswaardig? Vrouwen mogen niet in bestuursfuncties en homo's niet voor de klas van de SGP.
Minderwaardig dus.
Zelfhaat, moi?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Judeo-Christelijke tradities, toch? Trots zijn op Europa en niet zo veel zelfhaat hebben, remlof!
Not quite....maar dichtbijquote:Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij doelde hierop: http://en.wikipedia.org/wiki/Santorum_(neologism)
Ja, zelfhaat, dat is wat de linksen drijft en onze beschaving vernietigd die dan vervangen wordt door een caliphaat.quote:
Dat krijgen ze er toch niet doorquote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Anderswaardig? Vrouwen mogen niet in bestuursfuncties en homo's niet voor de klas van de SGP.
Minderwaardig dus.
Dat staat ook in dat wiki-artikel, alleen jouw link wel is wel wat meer to the point.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Not quite....maar dichtbij
http://www.spreadingsantorum.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |