Heb je al op autoweek gekeen wat ie ongeveer waard is? Staat volgens mij ook een handelsprijs.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Handelaren bieden inderdaad altijd te laag. Wil mijn auto alleen niet te goedkoop wegdoen. Maar aan de andere kant kan ik daarmee net voldoende krijgen om die gele eend te kopen en een goedkope AX of Alto, en het kriebelt wel.
Maar mijn vraagprijs is ¤ 6.600,- (in de hoop bij een bepaald bedrag uit te komen ivm wat onderhandelingsruimte) en daar zit hij nog steeds (te) ruim onder.
Ja de handelaar biedt eigenlijk precies de handelsprijs, maar op internet staat dezelfde auto particulier toch gauw voor ¤ 1.000,- meer te koop, en bij autobedrijven vragen ze gerust ¤ 7.500,- voor een vergelijkbare uitvoering, km.stand etc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Heb je al op autoweek gekeen wat ie ongeveer waard is? Staat volgens mij ook een handelsprijs.
Mja hij moet er winst op kunnen maken. Logisch ook, kost hem ook tijd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja de handelaar biedt eigenlijk precies de handelsprijs, maar op internet staat dezelfde auto particulier toch gauw voor ¤ 1.000,- meer te koop, en bij autobedrijven vragen ze gerust ¤ 7.500,- voor een vergelijkbare uitvoering, km.stand etc.
Dat is zo, maar hij biedt slechts ¤ 5.600,-. Mijn inzet is ¤ 6.000,- en ze staan over het algemeen te koop voor bedragen rond de ¤ 7.000,-.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mja hij moet er winst op kunnen maken. Logisch ook, kost hem ook tijd.
Ik wens je wijsheiden de eend van je dromen
Heb je de dealer al gevraagd of ie intersse heeft.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is zo, maar hij biedt slechts ¤ 5.600,-. Mijn inzet is ¤ 6.000,- en ze staan over het algemeen te koop voor bedragen rond de ¤ 7.000,-.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee het staat even op een laag pitje aangezien gisteren mijn opa is overleden.
Misschien volgende week weer verder met de zoektocht / verkoop van m'n eigen auto.
Dan doe je hem te strak dicht, in het vervolg niet meer dan 2 vingers gebruiken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier was het weer succes, het regent behoorlijk hard... En nu ben ik weer nat haha
Het liep in 3 grote stralen door de ventilatieklepgelukkig is mijn leverancier/garagist er bijna weer, dan kan ik er wat aan doen.
Geloof me, dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan doe je hem te strak dicht, in het vervolg niet meer dan 2 vingers gebruiken.
Om wat voor Hyundai gaat het?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is zo, maar hij biedt slechts ¤ 5.600,-. Mijn inzet is ¤ 6.000,- en ze staan over het algemeen te koop voor bedragen rond de ¤ 7.000,-.
Het gaat om een Hyundai Accent uit 2007.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Om wat voor Hyundai gaat het?
Een winterautootje hoeft heel weinig te kosten. Vanaf ¤300 heb je al een aardige AX. En een AX is ook al veel leuker dan een Hyundai.
2cv is leuk rijden. Troll?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:31 schreef HenkXL het volgende:
Bij deze wil ik je succes en vooral heul veul sterkte wensen met het rijden in een 2CV in de winter ( en in het algemeen )
Spreek je uit ervaring?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:31 schreef HenkXL het volgende:
Bij deze wil ik je succes en vooral heul veul sterkte wensen met het rijden in een 2CV in de winter ( en in het algemeen )
Ik vind het altijd een verademing om achter een leuke oldtimer te rijden. Leuk uitzicht. Ff onthaasten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:45 schreef HenkXL het volgende:
Het rijden in een 2CV of een andere dergelijke oldtimer is zeker leuk. Weekend ritjes of een week er mee op vakantie oid is natuurlijk super. Echter voor dagelijks vervoer vind ik het totaal niet geschikt.
En ja, ik spreek uit ervaring, niet met een 2CV maar met een Kever 1200 ( 34 pk ) welke denk ik nog sneller is dan een 2CV. In de spits kan je gewoonweg niet goed meekomen met het verkeer waardoor altijd iritaties ontstaan. Naast het niet meekomen zijn bijv. beslagen ruiten een hel, het eerste kwartier zie je gewoonweg geen reet, zelfde geldt met bevroren ramen. De verwarming is pas warm wanneer je op bestemming bent. Daarnaast heb je vaak gezooi met startperikelen in de winter. Tevens is de veiligheid natuurlijk beneden peil, over de grip op gladde wegen nog niet gesproken.
Maar ik zie dat dit hele verhaal nu overbodig is gezien het feit dat je een AX gaat kopen voor in de winter. Weer 2minuten van mijn leven vergooit
Goeie optie als het financieel haalbaar isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Update dan maar; ik wacht nog enkele maanden.
Ik heb besloten mijn huidige auto gewoon te behouden. Ik vind het zonde om de Hyundai voor een appel en een ei weg te doen terwijl ik er een trouwe en comfortabele metgezel aan heb.
Over een maand of 3 koop ik dan alsnog een 2cv voor erbij.
Dat is ook een hele goede keuze.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Update dan maar; ik wacht nog enkele maanden.
Ik heb besloten mijn huidige auto gewoon te behouden. Ik vind het zonde om de Hyundai voor een appel en een ei weg te doen terwijl ik er een trouwe en comfortabele metgezel aan heb.
Over een maand of 3 koop ik dan alsnog een 2cv voor erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |