Dus het zou zomaar kunnen zijn dat het chassis van de onderkant er netjes uitziet maar van binnen hartstikke rot is bedoel je.quote:
Ja dat zou kunnen. Het chassis zag er tenminste aan de onderkant en van binnen (onder de vloermatten) nog goed uit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:12 schreef 2cv het volgende:
Ik beweer niet dat die Eendenboer je naait hoorMaar het is iets om rekening mee te houden. Misschien gaat die Eendenboer er wel van uit dat jij weet dat die chassis' van binnen uit opgevroten worden.
Dat ook, maar ik hoop dat dat nog even duurt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Doormidden breken doet ie vanzelf, galva eronder knallen en je kunt weer
Ax jes hoeven niet zo duur te zijn. Ik persoonlijk zou bij je eerste eisen blijven mbt bouwperiode en antiroest behandeld. Gevoel is belangrijk; je gevoel neemt ook de dingen mee die je niet wilt / kan verwoorden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb toch besloten deze koop (nog) niet door te laten gaan.
Ik heb uiteindelijk toch niet zo'n goed gevoel bij de koop.
Wel heb ik waarschijnlijk al een (op)koper voor mijn Hyundai, en ik heb elders in Brabant al een schitterende eend in betere staat gezien (wel ietsje duurder) dus dat lijkt mij nu wel wat. Ben ook al wezen kijken.
Probleem is dat m'n budget om daarnaast nog een AXje aan te schaffen wel erg krap wordt dan.
Wel dubbel genieten!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:10 schreef Ivo1985 het volgende:
Ehm... Die Eend heeft 12 PK. Dat lijkt mij toch wel erg weinig voor dagelijks gebruik.
Nee ik ben toch meer liefhebber van de jongere 2cv modellen.quote:
En lijkt volledig maar dan ook volledig voor ts te zijn gemaakt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:00 schreef caspervc het volgende:
Die gele uit spanje ziet er erg mooi uit!
Haha, ssssssst, die heb ik al op het oog!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
En lijkt volledig maar dan ook volledig voor ts te zijn gemaakt.
Ow. Hoe was de gele?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, ssssssst, die heb ik al op het oog!
Daar ben ik vanmiddag naar wezen kijken (en nog een blauwe).
Gaat het zo slecht met de tomatenindustrie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Die gele stond er echt perfect bij. Ik zou 'm wel willen reserveren oid maar ik moet eerst maar 'ns m'n Hyundai kwijt zijn voor een redelijke prijs.
Gewoon reserveren als ie echt goed lijkt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Die gele stond er echt perfect bij. Ik zou 'm wel willen reserveren oid maar ik moet eerst maar 'ns m'n Hyundai kwijt zijn voor een redelijke prijs.
Die prijs is onderhandeld of was dat zijn 1e bod. Handelaren geven per definitie minder ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee staat alleen hier op Fok en op Marktplaats.
Wel al enige reacties via Marktplaats, waaronder 1 concrete handelaar hier uit de buurt die serieus geinteresseerd is en eigenlijk nét ¤ 500,- te weinig biedt naar m'n zin.
Handelaren bieden inderdaad altijd te laag. Wil mijn auto alleen niet te goedkoop wegdoen. Maar aan de andere kant kan ik daarmee net voldoende krijgen om die gele eend te kopen en een goedkope AX of Alto, en het kriebelt wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Die prijs is onderhandeld of was dat zijn 1e bod. Handelaren geven per definitie minder ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |