Schitterende Charleston, alleen ik zat meer aan een eend te denken tussen de ¤ 5.000 en de ¤ 6.000,-. Misschien dan niet in concours staat maar in ieder geval met goed chassis (liefst gegalvaniseerd), goede koets en motorisch ook in orde. Voor dat budget moet je toch een goede eend kunnen vinden lijkt mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)rage-wormer-2cv.html
Nope, ben wel een paar keer in zijn loods geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heb jij je eendje bij Martien Mooijman gekocht toevallig?
Hoe bevalt het dagelijks rijden in een eendje trouwens?
Uit welke periode wil je hem hebben?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schitterende Charleston, alleen ik zat meer aan een eend te denken tussen de ¤ 5.000 en de ¤ 6.000,-. Misschien dan niet in concours staat maar in ieder geval met goed chassis (liefst gegalvaniseerd), goede koets en motorisch ook in orde. Voor dat budget moet je toch een goede eend kunnen vinden lijkt mij.
Het liefste één van begin jaren 80.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nope, ben wel een paar keer in zijn loods geweest.
Heerlijk, maar je moet geen haast hebben op de weg.
[..]
Uit welke periode wil je hem hebben?
http://auto.marktplaats.n(...)k-tot-juni-2012.htmlquote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schitterende Charleston, alleen ik zat meer aan een eend te denken tussen de ¤ 5.000 en de ¤ 6.000,-. Misschien dan niet in concours staat maar in ieder geval met goed chassis (liefst gegalvaniseerd), goede koets en motorisch ook in orde. Voor dat budget moet je toch een goede eend kunnen vinden lijkt mij.
Oudere eendjes zijn vaak wel harder moet ik zeggen. Welk type? In je budget is er iig zat aanbodquote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het liefste één van begin jaren 80.
Deze staat inderdaad ook op m'n lijstje waar ik moet gaan kijken binnenkort.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://auto.marktplaats.n(...)k-tot-juni-2012.html
Type? Bedoel je 2cv4 of 6? Ik heb het liefste een 6 uiteraard, en het liefst een Club of Special.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oudere eendjes zijn vaak wel harder moet ik zeggen. Welk type? In je budget is er iig zat aanbod
Een vroege M28 ja, die werden gemaakt vanaf 1970.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Type? Bedoel je 2cv4 of 6? Ik heb het liefste een 6 uiteraard, en het liefst een Club of Special.
Dat is de 2cv6 dus?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een vroege M28 ja, die werden gemaakt vanaf 1970.
Of je gooit er een andere motor in, is niet bijzonder moeilijk. Kun je gelijk op 95 rijden.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is de 2cv6 dus?
Ik zoek er overigens ook één met schijfremmen voor. Dat is na 1978 als ik het goed heb?
Met een motor uit een 2cv6 is toch ook niks mis? Dan behoud ik dat karakteristieke eenden-geluid.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Of je gooit er een andere motor in, is niet bijzonder moeilijk. Kun je gelijk op 95 rijden.
Ik bedoel eendenmotoren onderling wisselenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met een motor uit een 2cv6 is toch ook niks mis? Dan behoud ik dat karakteristieke eenden-geluid.
Maar dus wel 98 tanken begrijp ik? Ik lees daar wisselende adviezen over.
De eerste potentiële koper heeft zich trouwens gemeld via de mail. Ben benieuwd of het echt concreet wordt.
Als een eend wat veiliger was.... Ik wil er door dit topic ook weer 1quote:Op maandag 13 juni 2011 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Een ander motorblok lijkt me pas aan de orde als de aankomende eend na enkele jaren technisch niet meer in orde is. Al ben ik van plan de eend meer dan zorgvuldig te onderhouden.
Gelukkig is het niet moeilijk om aan onderdelen te komen. Wat ik heb begrepen is dat bepaalde onderdelen zelfs nog gewoon nieuw worden geproduceerd.
Maak je vaak ongelukken dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als een eend wat veiliger was.... Ik wil er door dit topic ook weer 1
Hehe. Kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef Erasmo het volgende:
Tomatenboer is nog aan het toeren en stopt alleen om te tanken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |