Welke grap, je kan nu niet beweren dat links politiek geweld een zeldzaamheid is in Nederland. Uiteraard zal er geen samenzwering bestaan, maar het is toch wel frappant dat:quote:Op maandag 6 juni 2011 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Je grap is over zn hoogtepunt heen, mijn Duitse vriend.
Tja, rechts pakt het groter aan, die vallen landen binnen en veroorzaken daar een miljoen doden.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke grap, je kan nu niet beweren dat links politiek geweld een zeldzaamheid is in Nederland. Uiteraard zal er geen samenzwering bestaan, maar het is toch wel frappant dat:
Of dat nu gaat om rechtspopulisten die worden afgeschoten, om dierenproeflaboratoriummedewerkers die met het leven worden bedreigd, geweld tegen andere instellingen die met dierenconsumptie te maken hebben of simpelweg rellen tijdens één of ander willekeurig protest, het geweld komt wel meestal uit één hoek.
Maar dat was vroeger ook al zo, moet ik de Makro, aanslagen op Janmaat en Kosto e.d. weer in herinnering halen.
Heb je je lolbroek weer aan?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:22 schreef GSbrder het volgende:
Links is altijd gewelddadiger, omdat het voor overheidsinterventie pleit en overheidsinterventie dreiging met geweld is om belasting te kunnen innen.
Niet meer of minder dan jij, grapjurk.quote:
Kut, helemaal vergeten, de VVD en het CDA zijn idd België binnengevallen om hun economische bronnen te plunderen.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, rechts pakt het groter aan, die vallen landen binnen en veroorzaken daar een miljoen doden.
Niet zaniken, je bent er alleen maar beter van geworden.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, rechts pakt het groter aan, die vallen landen binnen en veroorzaken daar een miljoen doden.
Nee, dat deden we in Irak. Of ben je dat even vergeten?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kut, helemaal vergeten, de VVD en het CDA zijn idd België binnengevallen om hun economische bronnen te plunderen.
Irak was noodzakelijk, net als Iran dat nu is.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, dat deden we in Irak. Of ben je dat even vergeten?
We komen dan ook wekelijks bij elkaar in ons linkse hoofdkwartier. Daar wordt besproken hoe we deze week de samenleving gaan ontwrichten.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke grap, je kan nu niet beweren dat links politiek geweld een zeldzaamheid is in Nederland. Uiteraard zal er geen samenzwering bestaan, maar het is toch wel frappant dat:
Of dat nu gaat om rechtspopulisten die worden afgeschoten, om dierenproeflaboratoriummedewerkers die met het leven worden bedreigd, geweld tegen andere instellingen die met dierenconsumptie te maken hebben of simpelweg rellen tijdens één of ander willekeurig protest, het geweld komt wel meestal uit één hoek.
Maar dat was vroeger ook al zo, moet ik de Makro, aanslagen op Janmaat en Kosto e.d. weer in herinnering halen.
Oja natuurlijk, want dat is geheel toe te schrijven aan de rechtse politieke stemming in dit land.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, dat deden we in Irak. Of ben je dat even vergeten?
De onderklasse van Nederland profiteert direct van slavernij en oorlog. Alleen kan dat ze niets schelen want de rijken hebben meer geld te besteden.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet zaniken, je bent er alleen maar beter van geworden.
Zie je wel, ik wist het, net zoals de Rote Armee Fraktion in Duitsland!quote:Op maandag 6 juni 2011 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We komen dan ook wekelijks bij elkaar in ons linkse hoofdkwartier. Daar wordt besproken hoe we deze week de samenleving gaan ontwrichten.
Oke, en nu? Wat heb ik te schaften met gasten die dergelijke onzin uithalen?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja natuurlijk, want dat is geheel toe te schrijven aan de rechtse politieke stemming in dit land.
Lul niet, rechts schiet geen politici neer, bedreigd geen ondernemers en gaat tijdens demonstratie´s rellen.
Links wel.
Ja, zo is het nou eenmaal wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:26 schreef waht het volgende:
[..]
De onderklasse van Nederland profiteert direct van slavernij en oorlog. Alleen kan dat ze niets schelen want de rijken hebben meer geld te besteden.![]()
En de toon voor de week is gezet.
Je kan een stuk in de krant schrijven dat ze stout zijn en moeten stoppen met hun gemene actie´s, jij behoort immers tot de intellectuele elite die als taak heeft het volk over de zaken met een genuanceerde mening te voorzien.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, en nu? Wat heb ik te schaften met gasten die dergelijke onzin uithalen?
Schrijf jij dan een stuk over hoe verwerpelijk het is om als fatsoenlijke rechtse partij samen te werken met Wilders?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan een stuk in de krant schrijven dat ze stout zijn en moeten stoppen met hun gemene actie´s, jij behoort immers tot de intellectuele elite die als taak heeft het volk over de zaken met een genuanceerde mening te voorzien.
Ik ben mij bewust van deze economische realiteit.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, zo is het nou eenmaal wel.
Drie keer raden hoe duur Nike's worden wanneer ze gemaakt worden in moderne fabrieken, met volwassenen, duur betaald en duur overgescheept. Maar nee, ze moeten goedkoop bij de Action belanden in de aanbieding het liefst, anders is het oneerlijk.
Je wil Iran binnenvallen?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Irak was noodzakelijk, net als Iran dat nu is.
Een aanval kan daarbij helpen, het hele idee van het Iraanse regime is dat ze nu het volk beschermen en agressief blaten naar de rest van de wereld waardoor wij hen respecteren en dus het regime uitkomt als enige rots in de branding tegen "het kwade Westen en Israel".quote:Op maandag 6 juni 2011 10:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben mij bewust van deze economische realiteit.
Maar over Iran: die gaan we niet aanvallen. De Perzen zijn van alle volkeren in het MO het meest op het Westen georiënteerd. Enkel het religieuze regime moet weg. En daar mogen wij best een handje bij helpen, het liefst zonder te veel aandacht te trekken.
Iran ligt inderdaad het meest ten westen van Mekka.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben mij bewust van deze economische realiteit.
Maar over Iran: die gaan we niet aanvallen. De Perzen zijn van alle volkeren in het MO het meest op het Westen georiënteerd. Enkel het religieuze regime moet weg. En daar mogen wij best een handje bij helpen, het liefst zonder te veel aandacht te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |