Welke grap, je kan nu niet beweren dat links politiek geweld een zeldzaamheid is in Nederland. Uiteraard zal er geen samenzwering bestaan, maar het is toch wel frappant dat:quote:Op maandag 6 juni 2011 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Je grap is over zn hoogtepunt heen, mijn Duitse vriend.
Tja, rechts pakt het groter aan, die vallen landen binnen en veroorzaken daar een miljoen doden.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke grap, je kan nu niet beweren dat links politiek geweld een zeldzaamheid is in Nederland. Uiteraard zal er geen samenzwering bestaan, maar het is toch wel frappant dat:
Of dat nu gaat om rechtspopulisten die worden afgeschoten, om dierenproeflaboratoriummedewerkers die met het leven worden bedreigd, geweld tegen andere instellingen die met dierenconsumptie te maken hebben of simpelweg rellen tijdens één of ander willekeurig protest, het geweld komt wel meestal uit één hoek.
Maar dat was vroeger ook al zo, moet ik de Makro, aanslagen op Janmaat en Kosto e.d. weer in herinnering halen.
Heb je je lolbroek weer aan?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:22 schreef GSbrder het volgende:
Links is altijd gewelddadiger, omdat het voor overheidsinterventie pleit en overheidsinterventie dreiging met geweld is om belasting te kunnen innen.
Niet meer of minder dan jij, grapjurk.quote:
Kut, helemaal vergeten, de VVD en het CDA zijn idd België binnengevallen om hun economische bronnen te plunderen.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, rechts pakt het groter aan, die vallen landen binnen en veroorzaken daar een miljoen doden.
Niet zaniken, je bent er alleen maar beter van geworden.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, rechts pakt het groter aan, die vallen landen binnen en veroorzaken daar een miljoen doden.
Nee, dat deden we in Irak. Of ben je dat even vergeten?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kut, helemaal vergeten, de VVD en het CDA zijn idd België binnengevallen om hun economische bronnen te plunderen.
Irak was noodzakelijk, net als Iran dat nu is.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, dat deden we in Irak. Of ben je dat even vergeten?
We komen dan ook wekelijks bij elkaar in ons linkse hoofdkwartier. Daar wordt besproken hoe we deze week de samenleving gaan ontwrichten.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welke grap, je kan nu niet beweren dat links politiek geweld een zeldzaamheid is in Nederland. Uiteraard zal er geen samenzwering bestaan, maar het is toch wel frappant dat:
Of dat nu gaat om rechtspopulisten die worden afgeschoten, om dierenproeflaboratoriummedewerkers die met het leven worden bedreigd, geweld tegen andere instellingen die met dierenconsumptie te maken hebben of simpelweg rellen tijdens één of ander willekeurig protest, het geweld komt wel meestal uit één hoek.
Maar dat was vroeger ook al zo, moet ik de Makro, aanslagen op Janmaat en Kosto e.d. weer in herinnering halen.
Oja natuurlijk, want dat is geheel toe te schrijven aan de rechtse politieke stemming in dit land.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, dat deden we in Irak. Of ben je dat even vergeten?
De onderklasse van Nederland profiteert direct van slavernij en oorlog. Alleen kan dat ze niets schelen want de rijken hebben meer geld te besteden.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet zaniken, je bent er alleen maar beter van geworden.
Zie je wel, ik wist het, net zoals de Rote Armee Fraktion in Duitsland!quote:Op maandag 6 juni 2011 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We komen dan ook wekelijks bij elkaar in ons linkse hoofdkwartier. Daar wordt besproken hoe we deze week de samenleving gaan ontwrichten.
Oke, en nu? Wat heb ik te schaften met gasten die dergelijke onzin uithalen?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja natuurlijk, want dat is geheel toe te schrijven aan de rechtse politieke stemming in dit land.
Lul niet, rechts schiet geen politici neer, bedreigd geen ondernemers en gaat tijdens demonstratie´s rellen.
Links wel.
Ja, zo is het nou eenmaal wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:26 schreef waht het volgende:
[..]
De onderklasse van Nederland profiteert direct van slavernij en oorlog. Alleen kan dat ze niets schelen want de rijken hebben meer geld te besteden.![]()
En de toon voor de week is gezet.
Je kan een stuk in de krant schrijven dat ze stout zijn en moeten stoppen met hun gemene actie´s, jij behoort immers tot de intellectuele elite die als taak heeft het volk over de zaken met een genuanceerde mening te voorzien.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, en nu? Wat heb ik te schaften met gasten die dergelijke onzin uithalen?
Schrijf jij dan een stuk over hoe verwerpelijk het is om als fatsoenlijke rechtse partij samen te werken met Wilders?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan een stuk in de krant schrijven dat ze stout zijn en moeten stoppen met hun gemene actie´s, jij behoort immers tot de intellectuele elite die als taak heeft het volk over de zaken met een genuanceerde mening te voorzien.
Ik ben mij bewust van deze economische realiteit.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, zo is het nou eenmaal wel.
Drie keer raden hoe duur Nike's worden wanneer ze gemaakt worden in moderne fabrieken, met volwassenen, duur betaald en duur overgescheept. Maar nee, ze moeten goedkoop bij de Action belanden in de aanbieding het liefst, anders is het oneerlijk.
Je wil Iran binnenvallen?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Irak was noodzakelijk, net als Iran dat nu is.
Een aanval kan daarbij helpen, het hele idee van het Iraanse regime is dat ze nu het volk beschermen en agressief blaten naar de rest van de wereld waardoor wij hen respecteren en dus het regime uitkomt als enige rots in de branding tegen "het kwade Westen en Israel".quote:Op maandag 6 juni 2011 10:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben mij bewust van deze economische realiteit.
Maar over Iran: die gaan we niet aanvallen. De Perzen zijn van alle volkeren in het MO het meest op het Westen georiënteerd. Enkel het religieuze regime moet weg. En daar mogen wij best een handje bij helpen, het liefst zonder te veel aandacht te trekken.
Iran ligt inderdaad het meest ten westen van Mekka.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben mij bewust van deze economische realiteit.
Maar over Iran: die gaan we niet aanvallen. De Perzen zijn van alle volkeren in het MO het meest op het Westen georiënteerd. Enkel het religieuze regime moet weg. En daar mogen wij best een handje bij helpen, het liefst zonder te veel aandacht te trekken.
Binnenvallen?quote:
De vraag is, is dat verwerpelijk? Aangenomen dat Geert Wilders verwerpelijke standpunten heeft, maakt dat samenwerking verwerpelijk?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schrijf jij dan een stuk over hoe verwerpelijk het is om als fatsoenlijke rechtse partij samen te werken met Wilders?
Dat vind ik geen probleem, echter zou ik het willen vervangen door `fatsoenlijke liberale partij`, aangezien ik met de term `rechts` niet zoveel kan beginnen. Want dan kan je een uitstekend stuk naar voren brengen hoe een voormaals `liberale` partij z´n vrijheidsgrondslag compleet verloochend, nu al helemaal doordat ze afhankelijk zijn van de SGP.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schrijf jij dan een stuk over hoe verwerpelijk het is om als fatsoenlijke rechtse partij samen te werken met Wilders?
Zeg nou gewoon eerlijk dat je op Perzen valt.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een aanval kan daarbij helpen, het hele idee van het Iraanse regime is dat ze nu het volk beschermen en agressief blaten naar de rest van de wereld waardoor wij hen respecteren en dus het regime uitkomt als enige rots in de branding tegen "het kwade Westen en Israel".
Als we gewoon een paar bommen gooien valt ook die zekerheid weg, waarom zou de bevolking ze dan nog steunen?
Niet per se. Wat echter gebeurt, is dat Wilders' bedenkelijke standpunten salonfähig worden als gevolg van de samenwerking.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:32 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is, is dat verwerpelijk? Aangenomen dat Geert Wilders verwerpelijke standpunten heeft, maakt dat samenwerking verwerpelijk?
Ze weten donders goed waar het Westen toe in staat is, schakel hun nucleaire installaties uit en dreig met meer wanneer er retaliatie plaatsvindt. Doen ze dat wel, dan gooi je alle militaire installaties kapot, infrastructuur kapot, vliegvelden kapot, havens kapot en de regeringszetel kapot.quote:
Sommige Iraniers zijn wel sexy, sommige vrienden van me zijn ook Iraans.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon eerlijk dat je op Perzen valt.
Vind ik best hoor, ze hebben daar ook best leuke vrouwtjes, alleen jammer van de drama die altijd meegeleverd wordt.
Ik vind liberaal op het moment niet zo'n handig gekozen term, eerlijk gezegd. En het CDA, die ook hoort bij dat samenwerkingsverband, is alles behalve liberaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik geen probleem, echter zou ik het willen vervangen door `fatsoenlijke liberale partij`, aangezien ik met de term `rechts` niet zoveel kan beginnen. Want dan kan je een uitstekend stuk naar voren brengen hoe een voormaals `liberale` partij z´n vrijheidsgrondslag compleet verloochend, nu al helemaal doordat ze afhankelijk zijn van de SGP.
Moet je er wel voor waarschuwen dat ik geen schrijverstalent ben.
Dat vind ik eerlijk gezegd minder ernstig, want als je ziet wat salonfähig geworden is in de jaren 70 en 80 ga je over je nek.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet per se. Wat echter gebeurt, is dat Wilders' bedenkelijke standpunten salonfähig worden als gevolg van de samenwerking.
Net lopen janken over het vermeende gewelddadige karakter van links en nu moord en dood propageren. Goed bezig.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze weten donders goed waar het Westen toe in staat is, schakel hun nucleaire installaties uit en dreig met meer wanneer er retaliatie plaatsvindt. Doen ze dat wel, dan gooi je alle militaire installaties kapot, infrastructuur kapot, vliegvelden kapot, havens kapot en de regeringszetel kapot.
En dan de rest overlaten aan de rebellerende bevolking, die inderdaad massaal zal worden aangepakt, maar ach kijk naar Libië, het scheelt ons doden.
Ik heb nergens lopen janken over het gewelddadige karakter van links?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net lopen janken over het vermeende gewelddadige karakter van links en nu moord en dood propageren. Goed bezig.
Sorry hoor, maar het westen heeft z´n kans gemist toen Khatami aan de macht kwam en een handreiking naar het westen deed. Dat was een liberaal punt in de Iraanse politiek (eind jaren 90), maar het westen heeft hem toen gewoonweg genegeerd.<quote:Op maandag 6 juni 2011 10:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze weten donders goed waar het Westen toe in staat is, schakel hun nucleaire installaties uit en dreig met meer wanneer er retaliatie plaatsvindt. Doen ze dat wel, dan gooi je alle militaire installaties kapot, infrastructuur kapot, vliegvelden kapot, havens kapot en de regeringszetel kapot.
En dan de rest overlaten aan de rebellerende bevolking, die inderdaad massaal zal worden aangepakt, maar ach kijk naar Libië, het scheelt ons doden.
Je indelingen zijn wat kort door de bocht, ben ik bang.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd minder ernstig, want als je ziet wat salonfähig geworden is in de jaren 70 en 80 ga je over je nek.
Maar wat ik bedenkelijk vind is dat een liberale partij het laatste restje liberale principe´s nog overboord zet om te gaan regeren, echter kan dat ook inherent zijn aan de overdaad aan partijen die in Nederland zijn.
Als je D66 en VVD samenvoegt, SGP - CU - CDA, SP-GL dan heb je al een veel overzichtelijker speelveld waarmee makkelijker zaken te doen is. Bijkomend voordeel is dat binnen een grote christelijke partij het extremisme van de CU - SGP door het overwicht van het CDA gedempt zou worden.
Errors are there to correct.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het westen heeft z´n kans gemist toen Khatami aan de macht kwam en een handreiking naar het westen deed. Dat was een liberaal punt in de Iraanse politiek (eind jaren 90), maar het westen heeft hem toen gewoonweg genegeerd.<
Dan moeten ze nu niet zeiken dat er zo´n debiel zit.
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommige Iraniers zijn wel sexy, sommige vrienden van me zijn ook Iraans.
Maar dat heeft niks uit te staan met politiek of mijn mening over het land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je een valide punt, wat je ook zou kunnen doen is een soort van kiesdrempel invoeren om in de 2e kamer te komen, zodat de kleinere partijen verdwijnen, want dat maakt het land onregeerbaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je indelingen zijn wat kort door de bocht, ben ik bang.
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]Och dat bestaat al, we worden vaak genoeg genaaid door Ahmadinejad en consorten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankzij die kutchinezen en Russen overigens.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Er bestaat als een kiesdrempel. Een optie is natuurlijk om de Tweede Kamer te verkleinen waardoor de kiesdrempel automatisch hoger wordt.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je een valide punt, wat je ook zou kunnen doen is een soort van kiesdrempel invoeren om in de 2e kamer te komen, zodat de kleinere partijen verdwijnen, want dat maakt het land onregeerbaar.
Hoe worden wij precies genaaid door Ahmadinejad?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat bestaat al, we worden vaak genoeg genaaid door Ahmadinejad en consorten.
Dankzij die kutchinezen en Russen overigens.
Idd, hetgeen waar ik op doelde was om de aantal partijen te verkleinen.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er bestaat als een kiesdrempel. Een optie is natuurlijk om de Tweede Kamer te verkleinen waardoor de kiesdrempel automatisch hoger wordt.
Je hebt z'n dreigementen nooit vernomen?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe worden wij precies genaaid door Ahmadinejad?
Ik vind het een lul, laten we dat voorop stellen. Maar ik wordt eerlijk gezegd niet warm of koud van die holle retoriek die hij uitkraamt.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt z'n dreigementen nooit vernomen?
Of zijn sponsoring van internationaal terrorisme?
Een kernwapen mogen ze niet dus als ze door een wonder zo'n ding kunnen maken moet het kapot. Voor de rest zou ik m'n bommen sparen en investeren in special forces.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een aanval kan daarbij helpen, het hele idee van het Iraanse regime is dat ze nu het volk beschermen en agressief blaten naar de rest van de wereld waardoor wij hen respecteren en dus het regime uitkomt als enige rots in de branding tegen "het kwade Westen en Israel".
Als we gewoon een paar bommen gooien valt ook die zekerheid weg, waarom zou de bevolking ze dan nog steunen?
Jij misschien niet, maar menig Hamas/Hezbollah/Syriër loopt met hem weg, simpelweg omdat ze overladen worden met wapens door hem. Vinden Israëliërs ook leuk overigens, om bestookt te worden met Iraanse wapens.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het een lul, laten we dat voorop stellen. Maar ik wordt eerlijk gezegd niet warm of koud van die holle retoriek die hij uitkraamt.
Het is een kwestie van tijd, goddank heeft stuxnet er een tijdelijke halt aan geroepen, maar dat kernwapen komt er wel de komende 10 jaar als het zo doorgaat. Daarom kan je beter preventief de boel platgooien als je het mij vraagt. Wanneer ze zo'n ding in de hangar hebben liggen is het al te laat natuurlijk, dan is het een fluitje van een cent dat ding richting Israel te vuren of transporteren.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:45 schreef waht het volgende:
[..]
Een kernwapen mogen ze niet dus als ze door een wonder zo'n ding kunnen maken moet het kapot. Voor de rest zou ik m'n bommen sparen en investeren in special forces.
VS heeft wel gelijk dat Iran zijn invloed in het midden-oosten probeert uit te breiden, Shiiten en Soennieten liggen elkaar in die gebieden niet geweldig goed, ondanks dat het beiden moslims zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het een lul, laten we dat voorop stellen. Maar ik wordt eerlijk gezegd niet warm of koud van die holle retoriek die hij uitkraamt.
Welkom in de echte wereld. Iedereen bewapent elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar menig Hamas/Hezbollah/Syriër loopt met hem weg, simpelweg omdat ze overladen worden met wapens door hem. Vinden Israëliërs ook leuk overigens, om bestookt te worden met Iraanse wapens.
Doet me aan het volgende denken:quote:Op maandag 6 juni 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een kwestie van tijd, goddank heeft stuxnet er een tijdelijke halt aan geroepen, maar dat kernwapen komt er wel de komende 10 jaar als het zo doorgaat. Daarom kan je beter preventief de boel platgooien als je het mij vraagt. Wanneer ze zo'n ding in de hangar hebben liggen is het al te laat natuurlijk, dan is het een fluitje van een cent dat ding richting Israel te vuren of transporteren.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de kleinere partijen hier geen voorstander van zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:36 schreef von_Preussen het volgende:
Als je D66 en VVD samenvoegt, SGP - CU - CDA, SP-GL dan heb je al een veel overzichtelijker speelveld waarmee makkelijker zaken te doen is. Bijkomend voordeel is dat binnen een grote christelijke partij het extremisme van de CU - SGP door het overwicht van het CDA gedempt zou worden.
Wat is dit voor oneliner?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welkom in de echte wereld. Iedereen bewapent elkaar.
Zoiets inderdaad, het is alleen jammer dat Amerika op dit moment dergelijke aanvallen actief tegenhoud, het is allang bevestigd dat Israel meermaals toestemming gevraagd heeft voor dergelijke acties.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me aan het volgende denken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Osirak
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Feit blijft dat ik geen zin heb om ons kapotbezuinigde leger daarheen te sturen.
Wat bedoel je met China of Rusland, wat denk je dat die gaan doen?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad, het is alleen jammer dat Amerika op dit moment dergelijke aanvallen actief tegenhoud, het is allang bevestigd dat Israel meermaals toestemming gevraagd heeft voor dergelijke acties.
Maar goed, escalatie he, je weet niet wat Iran gaat doen, om nog maar te zwijgen over China of Rusland.
Ik krijg het idee dat jij een reden zoekt om Iran binnen te vallen. Persoonlijk vind ik het niet zo'n strak plan om zomaar landen aan te vallen. Maar he, dat ben ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is dit voor oneliner?
Alsof ik dit ergens heb lopen ontkennen, of ik het niet erken, je komt iedere keer met dit soort loze kreten die totaal geen invloed of relatie hebben op mijn standpunt, maar oke.
Ik denk niet dat ze ooit zo'n ding zullen gebruiken. Als Iran een kernwapen op Israël afvuurt kan het zeker zijn van zijn eigen vernietiging door Israëlische kernwapens. Bovendien zal een atoombom op Israël altijd een buurland raken, en is dus onacceptabel.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een kwestie van tijd, goddank heeft stuxnet er een tijdelijke halt aan geroepen, maar dat kernwapen komt er wel de komende 10 jaar als het zo doorgaat. Daarom kan je beter preventief de boel platgooien als je het mij vraagt. Wanneer ze zo'n ding in de hangar hebben liggen is het al te laat natuurlijk, dan is het een fluitje van een cent dat ding richting Israel te vuren of transporteren.
Militair gezien vrij weinig lijkt me, politiek gezien kunnen ze nog wel eens aardig wat concessies gaan eisen of dwars gaan liggen. Denk aan Rusland die net als destijds met Irak als concessie Georgie aan wou pakken om maar wat te noemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat bedoel je met China of Rusland, wat denk je dat die gaan doen?
Daarom, met een opgebouwd arsenaal zal niemand ze meer aanvallen, dan kunnen ze ongestoord internationaal terrorisme gaan steunen op grotere schaal dan nu, meer verdragen schenden en ga zo maar door. Bovendien kunnen ze hardere eisen stellen op het gebied van internationale politiek, kijk maar naar een Noord-Korea.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:52 schreef waht het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze ooit zo'n ding zullen gebruiken. Als Iran een kernwapen op Israël afvuurt kan het zeker zijn van zijn eigen vernietiging door Israëlische kernwapens. Bovendien zal een atoombom op Israël altijd een buurland raken, en is dus onacceptabel.
Het echte probleem is dat het regime zich veiliger gaat voelen en hun steun aan opstandelingen in Irak of aan groeperingen als Hezbollah gaat versterken. Zie wat ze nu al doen zonder een atoombom en de conclusie is snel getrokken.
Ja, uit persoonlijke rancune van Dhr. VS uit Nederland moet Iran maar platgegooid worden, nog meer te zaniken?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij een reden zoekt om Iran binnen te vallen. Persoonlijk vind ik het niet zo'n strak plan om zomaar landen aan te vallen. Maar he, dat ben ik.
Klopt maar dat hoeven we niet te accepteren.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welkom in de echte wereld. Iedereen bewapent elkaar.
Het gaat er niet om of men ooit een dergelijk wapen zal gebruiken of niet, alleen het bezit ervan al geeft Iran de mogelijkheid meer diplomatieke eisen te stellen.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:52 schreef waht het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze ooit zo'n ding zullen gebruiken. Als Iran een kernwapen op Israël afvuurt kan het zeker zijn van zijn eigen vernietiging door Israëlische kernwapens. Bovendien zal een atoombom op Israël altijd een buurland raken, en is dus onacceptabel.
Het echte probleem is dat het regime zich veiliger gaat voelen en hun steun aan opstandelingen in Irak of aan groeperingen als Hezbollah gaat versterken. Zie wat ze nu al doen zonder een atoombom en de conclusie is snel getrokken.
Ja, ik vind je een vervelend oorlogszuchtig kereltje.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, uit persoonlijke rancune van Dhr. VS uit Nederland moet Iran maar platgegooid worden, nog meer te zaniken?
En ik jou een naïef zelfdestructief pacifistisch mannetje.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik vind je een vervelend oorlogszuchtig kereltje.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of men ooit een dergelijk wapen zal gebruiken of niet, alleen het bezit ervan al geeft Iran de mogelijkheid meer diplomatieke eisen te stellen.
Bijv. sluiten ze de straat van Hormuz af op grond van (valse) territoriale claims en dan zitten wij in het westen met ene enorm probleem. Dan kunnen ze dreigen een kernwapen in te zetten als het westen probeert met militair ingrijpen de straat van Hormuz weer vrij te krijgen. Dit zal het westen niet willen riskeren waardoor men wel genoodzaakt is in te willigen met de Iraanse eisen.
Back in the eighties kreeg de Iraanse marine gewoon klop voor hun grote bek, maar dat zou er in bovenstaand scenario dus niet meer inzitten.
Jij bent echt in het verkeerde land geboren.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik jou een naïef zelfdestructief pacifistisch mannetje.
Dat is waar, Nederland is nog altijd het land van "als we de ogen sluiten, bestaat het probleem niet".quote:Op maandag 6 juni 2011 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent echt in het verkeerde land geboren.
Want schieten zonder na te denken gaat andere landen immers erg goed af.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, Nederland is nog altijd het land van "als we de ogen sluiten, bestaat het probleem niet".
Perfect voor jouw soort.
Het is Israel en de wereldgemeenschap in 1981 wel goed afgegaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want schieten zonder na te denken gaat andere landen immers erg goed af.
Probleem met die nucleaire wapens is dat het puur om dreigen gaat. Een land dat een kernwapen inzet krijgt er een terug. Iran kan dus wel dreigen met een kernwapen en de vaarroutes proberen te kapen, maar hoe geloofwaardig is dat? Hoe ver durven de religieuze extremisten te gaan met dreigementen die ze eigenlijk nooit kunnen uitvoeren?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of men ooit een dergelijk wapen zal gebruiken of niet, alleen het bezit ervan al geeft Iran de mogelijkheid meer diplomatieke eisen te stellen.
Bijv. sluiten ze de straat van Hormuz af op grond van (valse) territoriale claims en dan zitten wij in het westen met ene enorm probleem. Dan kunnen ze dreigen een kernwapen in te zetten als het westen probeert met militair ingrijpen de straat van Hormuz weer vrij te krijgen. Dit zal het westen niet willen riskeren waardoor men wel genoodzaakt is in te willigen met de Iraanse eisen.
Back in the eighties kreeg de Iraanse marine gewoon klop voor hun grote bek, maar dat zou er in bovenstaand scenario dus niet meer inzitten.
Ik verzeker je dat we altijd blijven nadenken.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, vrij onsmakelijk inderdaad.quote:
Kan je tere zieltje niet tegen de realiteit?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, vrij onsmakelijk inderdaad.
Ik heb ook vaak kritiek, ik kan het ook niet uitstaan dat 2 op de 3 mensen honger lijden.
Maar zo'n walgelijk plaatje zou ik nooit posten.
Jawel, maar over smaak kan je natuurlijk twisten.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Kan je tere zieltje niet tegen de realiteit?
Voorwaar, zijn uw collega's zo homogeen?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me eenzaam met louter rechts gespuis om mij heen. Een klote-begin van de week.
Waarom zou God zich bekommeren om iets waar zelfs de simpelsten onder ons zich niet om kunnen bekommeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
De waarheid is hard, EG. Het schetst natuurlijk ook de verbazing dat jouw god die mensen niet wil helpen.
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit momenteel alleen op kantoor.quote:
Waarheden kunnen hard zijn. De verbazing moet je leggen bij de mensen zelf die er een puinhoop van maken. Er is genoeg eten voor iedereen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
De waarheid is hard, EG. Het schetst natuurlijk ook de verbazing dat jouw god die mensen niet wil helpen.
Omdat hij god is en wij allemaal zijn kinderen zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou God zich bekommeren om iets waar zelfs de simpelsten onder ons zich niet om kunnen bekommeren.
Vette pech voor de kleine negertjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarheden kunnen hard zijn. De verbazing moet je leggen bij de mensen zelf die er een puinhoop van maken. Er is genoeg eten voor iedereen.
Iemand die ik meerdere malen heb zien pleiten voor het instellen van handelsbarrières, importtarieven en andere vormen van protectionisme, is wel de laatste die daar iets over zou mogen zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarheden kunnen hard zijn. De verbazing moet je leggen bij de mensen zelf die er een puinhoop van maken. Er is genoeg eten voor iedereen.
Eigen hongerigen eerst.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Iemand die ik meerdere malen heb zien pleiten voor het instellen van handelsbarrières, importtarieven en andere vormen van protectionisme, is wel de laatste die daar iets over zou mogen zeggen.
Hm, ik bel maar even meldpunt kindermishandeling.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat hij god is en wij allemaal zijn kinderen zijn?
Ik moet bij het zien van dat negertje opeens weer denken aan de film "Amistad" die ik onlangs gezien heb. Mijn maag draait zich spontaan weer om bij het denken aan een bepaalde scenequote:Op maandag 6 juni 2011 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, vrij onsmakelijk inderdaad.
Ik heb ook vaak kritiek, ik kan het ook niet uitstaan dat 2 op de 3 mensen honger lijden en hier eten wordt weggegooid.![]()
Maar zo'n walgelijk plaatje zou ik nooit posten.
Ga ze bekijken in hun natuurlijke habitat, ben je zo genezen van medelijden.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik moet bij het zien van dat negertje opeens weer denken aan de film "Amistad" die ik onlangs gezien heb. Mijn maag draait zich spontaan weer om bij het denken aan een bepaalde scene
Daar kan je keuze's in maken. Het hoeft niet zwart wit te zijn. Je hoeft niet met alle landen immers zaken te doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Iemand die ik meerdere malen heb zien pleiten voor het instellen van handelsbarrières, importtarieven en andere vormen van protectionisme, is wel de laatste die daar iets over zou mogen zeggen.
Ik krijg vooral honger als ik dat dikke ventje zie. Heb nog niet ontbeten namelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik moet bij het zien van dat negertje opeens weer denken aan de film "Amistad" die ik onlangs gezien heb. Mijn maag draait zich spontaan weer om bij het denken aan een bepaalde scene
Krijg je daar honger op ja?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg vooral honger als ik dat dikke ventje zie. Heb nog niet ontbeten namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krijg je daar honger op ja?Honger op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Jij ontbijt met koffie en sigaretten, Koos?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg vooral honger als ik dat dikke ventje zie. Heb nog niet ontbeten namelijk.
Wordt hier nog wel eens gebruikt als uitdrukking om "wordt er geil van" te bedoelen.quote:
Ja, dat is ook onuitstaanbaar. Hier gaan ze janken als een bedrijf als KPN de omzet met 1,3 % zag dalen en niet minder dan een kwart van hun personeel ontslaat....quote:Op maandag 6 juni 2011 11:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is een kwestie van game-theory, als kernwapens toch geen effect zouden hebben (omdat alle partijen weet dat je ze nooit zult gebruiken) dan kan je ze net zo goed niet ontwikkelen. Dat zou Iran het broodnodige geld geven om de eigen bevolking tevreden te houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:05 schreef waht het volgende:
[..]
Probleem met die nucleaire wapens is dat het puur om dreigen gaat. Een land dat een kernwapen inzet krijgt er een terug. Iran kan dus wel dreigen met een kernwapen en de vaarroutes proberen te kapen, maar hoe geloofwaardig is dat? Hoe ver durven de religieuze extremisten te gaan met dreigementen die ze eigenlijk nooit kunnen uitvoeren?
Een direct gevolg van wederzijdse nucleaire dreiging is dat landen met nucleaire wapens elkaar niet meer aanvallen, maar in plaats daarvan in andere landen hun conflict uitvechten. Op een openlijke of geheime manier.
Hoe dat voor Iran zal uitpakken is nog niet duidelijk maar als we het zekere voor het onzekere willen nemen mogen ze geen kernbom.
Eh, dan ben je bezig onzin te vertellen?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, dat is ook onuitstaanbaar. Hier gaan ze janken als een bedrijf als KPN de omzet met 1,3 % zag dalen en niet minder dan een kwart van hun personeel ontslaat....
Dan vraag ik mij af, waar zijn we dan mee bezig.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wordt hier nog wel eens gebruikt als uitdrukking om "wordt er geil van" te bedoelen.
Taalcreatievelingen die provincialen.
Sigaret heb ik nog niet gehad. Heb wel zin, maar ben te lui om naar de pomp te rijden. Regent ook pijpenstelen hier.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij ontbijt met koffie en sigaretten, Koos?
Enschede uitgezonderd uiteraard, die wanen zich stedelingen, de naïviteit.quote:
Rare jongens, die Twentenaren.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wordt hier nog wel eens gebruikt als uitdrukking om "wordt er geil van" te bedoelen.
Taalcreatievelingen die provincialen.
Wat is daar onzinnig aanquote:Op maandag 6 juni 2011 11:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, dan ben je bezig onzin te vertellen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zoals de term "is Dieka los" om aan te vragen of een dancing open is.
Dat is toch ook in de rest van het land een ganbare zinsnede?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zoals de term "is Dieka los" om aan te vragen of een dancing open is.
In de rest van het land word ik regelmatig aangesproken als ik deze terminologie bezig.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch ook in de rest van het land een ganbare zinsnede?
Bij jullie is het leed van Dieka echter bespaard gebleven.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, daar gebruikt men open in plaats van los.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet ook schuld bekennen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen mannen, zoals het een echte provinciaal betaamt, ben ook ik wel eens in Dieka geweest.
Als vee vervoerd in een discobus.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
Toen ik nog jong was ben ik regelmatig in Dieka geweest, erheen fietsen duurde altijd 45min, de terug regelmatig 1,5 uur. En dan onderweg gezamelijk zingen: "tikketakketikke, heeee heeee heeee, tikke, heee, takke, heee, tikketakketikke, heee heee hee".![]()
Gelukkig heb ik mezelf nooit in dergelijke praktijken gemengd.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
Toen ik nog jong was ben ik regelmatig in Dieka geweest, erheen fietsen duurde altijd 45min, de terug regelmatig 1,5 uur. En dan onderweg gezamelijk zingen: "tikketakketikke, heeee heeee heeee, tikke, heee, takke, heee, tikketakketikke, heee heee hee".![]()
Mensen uit de sloot vissen, fietsen met kromme wielen weer recht trappen, elkaar van de fiets trappen, van je fiets af pissen of braken, die fietstochten waren eigenlijk het hoogtepunt van de avond.
Man, wat was dat een grappige tijd, vooral als je als enige kraag tussen de boeren en ander gespuis staat.
Snob.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mezelf nooit in dergelijke praktijken gemengd.
Het was prachtig, en dan als er ruzie was ging dat niet om wie je kende, maar werden de groepen bepaald per dorp.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mezelf nooit in dergelijke praktijken gemengd.
Het koninkrijk der hemelen zal uwer zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen uit de sloot vissen, fietsen met kromme wielen weer recht trappen, elkaar van de fiets trappen, van je fiets af pissen of braken, die fietstochten waren eigenlijk het hoogtepunt van de avond.
Nee hoor, als den Duivels zoon zal ik in de hel terecht komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Het koninkrijk der hemelen zal uwer zijn.
Hm ik zou daar geen lol aan kunnen beleven, eerder ergernis. Ik hou niet van simpele zielen, laat staan een hele club vol provincialen der Lage Landen die zich zo gedragen. Nee, dan zoek ik wel ander vermaak.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het was prachtig, en dan als er ruzie was ging dat niet om wie je kende, maar werden de groepen bepaald per dorp.
En een keer stond er voor Dieka iemand met z'n BMW 5-serie te wachten terwijl een oude Opel Corsa de weg blokkeerde. Die BMW toeteren, die Corsa zet hem in z'n achteruit en rijdt keihard tegen de BMW op. Vervolgens rijden ze beide weg en zien we 2 kilometer later de Corsa in het weiland liggen terwijl de BMW met een gedeukte motorkap erachter stond.
Hmmmm, nadat ik ben gaan studeren ben ik daar nooit meer terug geweest. Mischien een idee voor de volgende Fok! meet?
Je kan hier spreken van een bijzondere lijfelijke ontmoeting.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het was prachtig, en dan als er ruzie was ging dat niet om wie je kende, maar werden de groepen bepaald per dorp.
En een keer stond er voor Dieka iemand met z'n BMW 5-serie te wachten terwijl een oude Opel Corsa de weg blokkeerde. Die BMW toeteren, die Corsa zet hem in z'n achteruit en rijdt keihard tegen de BMW op. Vervolgens rijden ze beide weg en zien we 2 kilometer later de Corsa in het weiland liggen terwijl de BMW met een gedeukte motorkap erachter stond.
Hmmmm, nadat ik ben gaan studeren ben ik daar nooit meer terug geweest. Mischien een idee voor de volgende Fok! meet?
Je bestaan als dorpsgek van POL is al geaccepteerd hoor, derhalve zitten we weer bij punt 1 en 2.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarheden ondergaan 3 stadia:
1 ze worden belachelijk gemaakt;
2 er wordt tegen ze geageeerd;
3 ze worden geaccepteerd.
Ooit gaan jullie vreselijk van me houden
Je moet wel alle stadia doorlopen en bij 3 blijven hangen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bestaan als dorpsgek van POL is al geaccepteerd hoor, derhalve zitten we weer bij punt 1 en 2.
Gebeurt ook wel, het is een vicieuze cirkel.quote:
Als dat slechts op puntje 3 gebeurt, dan vergeeft ik het je.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gebeurt ook wel, het is een vicieuze cirkel.
Dat zei JohnDope ook altijd.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat was ook zo'n rare kwiebus.quote:
Klassieke misvatting natuurlijk. Niet alles wat een of meerdere van die stadia doorloopt is waarheid.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Niet elk dier is een koe.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:54 schreef waht het volgende:
[..]
Klassieke misvatting natuurlijk. Niet alles wat een of meerdere van die stadia doorloopt is waarheid.
1. Belachelijkquote:
Ik vermoed dat ze hem zijn internettoegang hebben ontzegd.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef waht het volgende:
[..]
1. Belachelijk
2. Echt niet
3. Oke, je hebt gelijk.
Aanscherping van de regels in psychiatrische instellingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze hem zijn internettoegang hebben ontzegd.
TBS is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Aanscherping van de regels in psychiatrische instellingen.
Dat is je geraden ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef waht het volgende:
[..]
1. Belachelijk
2. Echt niet
3. Oke, je hebt gelijk.
Welkom bij de club.quote:
Asus huppelepup, die ene waar we het in dit topic over hadden met gsquote:Op maandag 6 juni 2011 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welkom bij de club.
Welke betreft het?
De enige fout is dat ze Rutte een "liberale voorman" noemen. Dat klopt natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, de VK laat zich weer eens van haar beste kant zien.
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, de VK laat zich weer eens van haar beste kant zien.
Kortom: waar je je al druk over kunt maken.quote:Overigens is het niet automatisch zo dat de dochter van het in Netwerk beschreven gezin haar pgb kwijtraakt. Zoals eerder gezegd, voor bepaalde groepen blijft het budget behouden. Bovendien moet het wetsvoorstel nog door de Tweede Kamer.
Sowieso zijn die specifieke gevallen niet relevant. Ik snap dat het op TV leuk is om een zielig verhaal op te hangen maar daar heeft weldenkend Nederland niets aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
[..]
Kortom: waar je je al druk over kunt maken.
Nee, een tablet wat je ook als netbook kan gebruiken, het keyboard (en extra accu) koppelt af namelijk. Daar is tenminste over nagedacht in tegenstelling tot de uitvergrote iPhone.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Een tablet met keyboard. Een netbook dus.
Juist!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, een tablet wat je ook als netbook kan gebruiken, het keyboard (en extra accu) koppelt af namelijk. Daar is tenminste over nagedacht in tegenstelling tot de uitvergrote iPhone.
Tobo hadden ze nog niet, koop ik tzt erbij.quote:
Pas maar op, voor je het weet eindig je als Rita....maar wel met leuk wachtgeld, natuurlijk, dat dan weer wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:50 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht in de zee.
Ah, mooi ding man, leuk dat je er toch nog een hebt kunnen bemachtigen met die enorme vraag.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Asus huppelepup, die ene waar we het in dit topic over hadden met gs
Bekeer je tot mijn geaardheid en ik wil best delen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom is VS trouwens de enige met een kleurtje. Positieve discriminatie van homo's, wat ik je brom.
Als jij graag kutrelnicht in roze naast je naam wilt hebben...be my guestquote:Op maandag 6 juni 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom is VS trouwens de enige met een kleurtje. Positieve discriminatie van homo's, wat ik je brom.
Dat dan ook weer nietquote:Op maandag 6 juni 2011 13:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als jij graag kutrelnicht in roze naast je naam wilt hebben...be my guest
Te min voor je?quote:
Ben ik te min? Ben ik te min omdat je vader een grotere kar rijdt, dan de mijn?quote:
daar kun je een prachtige filmscene van maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:50 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht in de zee.
Zo'n type ben je wel he, Armandje.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik te min? Ben ik te min omdat je vader een grotere kar rijdt, dan de mijn?
Ik wou een groene, maar kreeg die niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Jij behoort Papaal geel te krijgen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wou een groene, maar kreeg die niet.
Echt een knotslelijke vent, die Armandquote:Op maandag 6 juni 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n type ben je wel he, Armandje.
Ja ach, denkbeelden uiten zich vaak ook in uiterlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt een knotslelijke vent, die Armand![]()
[ afbeelding ]
Vandaar dat arische hoofd van verdachte Geert W. ?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, denkbeelden uiten zich vaak ook in uiterlijk.
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, denkbeelden uiten zich vaak ook in uiterlijk.
Hij zal wel van Mozart houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vandaar dat arische hoofd van verdachte Geert W. ?
Meer dit:quote:Op maandag 6 juni 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Dan lijk jij zeker verdacht veel op deze vent?
[ afbeelding ]
I approve of this message.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
sterk antwoord...
[ afbeelding ]
dat verdient een ham
Nee hoor, jullie drieën zijn een wereld van verschil.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus meningen van Erik en mij e.d. heb je niks tegen, ook al komen ze enigszins overeen, maar GS zou je ineens niet meer kunnen beschrijven op een forum zonder ban? Volgens mij overdrijf je hier schromelijk.
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Dan lijk jij zeker verdacht veel op deze vent?
[ afbeelding ]
quote:
Liegerd.quote:
Nou betyar, waar lijk ik op dan?quote:
Oke oke, ik verkocht geen wapens tijdens mijn tijd in Afrika, I confess.quote:
Oh, dus die ellende hebben we aan jou te danken?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oke oke, ik verkocht geen wapens tijdens mijn tijd in Afrika, I confess.
Ik werkte in de (ja-ja) ontwikkelingshulp.
Oh nee het was niet voor een Europese of Globale organisatie, ik werkte voor een Zuid-Afrikaans conglomeraat, maar mijn kennis overdragen in de vorm van bedrijfsadviezen vind ik ook ontwikkelingshulp uiteraard.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dus die ellende hebben we aan jou te danken?
Jij bent een wannabe'tje.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou betyar, waar lijk ik op dan?
Of is dat ook banwaardig?
Dat mag ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij behoort Papaal geel te krijgen.
Is dat niet wat....gemeen?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent een wannabe'tje.
Voor Johan Cruyff zou het ook een belediging zijn als Affelay zichzelf met Johan Cruyff zou vergelijken.
En je vindt mij geen wannabequote:Op maandag 6 juni 2011 13:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor Johan Cruyff zou het ook een belediging zijn als Affelay zichzelf met Johan Cruyff zou vergelijken.
Ontwikkelingshulp voor multinationals mag ik hopen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oke oke, ik verkocht geen wapens tijdens mijn tijd in Afrika, I confess.
Ik werkte in de (ja-ja) ontwikkelingshulp.
Oke, nu wil ik het ook wetenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Begin was goed, het is helemaal uit de hand gelopen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Het PGB is nota bene het geesteskindje van de VVD, zo lees ik net. Moet niet gekker worden.
Komt door Clemence Ros als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef GSbrder het volgende:
Goh, Koos, in 1998 onder Erica Terpstra waren er 13.000 PGB-ers
Nu 130.000. Tikje uit de klauwen gelopen, door aanpassingen sinds 1998.
Wie is precies verantwoordelijk voor die aanpassingen?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef GSbrder het volgende:
Goh, Koos, in 1998 onder Erica Terpstra waren er 13.000 PGB-ers
Nu 130.000. Tikje uit de klauwen gelopen, door aanpassingen sinds 1998.
Dat durf ik te betwijfelen. Die kip in uw UI is niets minder dan geniaal te noemen.quote:
Alle kabinetten sinds 1998. Ook VVD overigens.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie is precies verantwoordelijk voor die aanpassingen?
Altijd weer die vuile VVD.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle kabinetten sinds 1998. Ook VVD overigens.
Ben ik succesvol? Ja dat ben ik. In jouw ogen niet, maar jij leeft ook voor een ander doel.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:34 schreef GSbrder het volgende:
Dat is een mooi compliment van een succesvol geslaagd burger zoals jijzelf
Dat weet jij niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben ik succesvol? Ja dat ben ik. In jouw ogen niet, maar jij leeft ook voor een ander doel.
Tja. We eindigen allemaal zoals we begonnen zijn. Allemaal gelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 13:46 schreef eriksd het volgende:
Ik heb geen doel om voor te leven. Ja, het leven opzich.
Ik hou nog wel van de meesten hier maar kennelijk is er iets fout gegaan gisteravondquote:
Hoe?quote:
Vlak voor het slapen gaan werd ik ook bestookt door een spervuur aan rechtse opinies. Maar ik ben gewoon lekker naar bed gegaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hou nog wel van de meesten hier maar kennelijk is er iets fout gegaan gisteravond
Ik vind Koos een tyfusleier!quote:
Het verdwijnt ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:51 schreef Sloggi het volgende:
Iemand zin om een ouderwets polariserend topic aan te maken?
[url= http://www.volkskrant.nl/(...)erdwijnt.dhtml]Rutte, in 2010: 'Ondenkbaar dat pgb verdwijnt'[/url]
Die leugenachtige Rutte. Hij bewijst eens temeer dat rechtsen louter aan zichzelf denken en zich niet aan hun beloften houden. De rijke graaiers worden ontzien terwijl de armlastigen het hardst worden gepakt in hun portemonnee.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:51 schreef Sloggi het volgende:
Iemand zin om een ouderwets polariserend topic aan te maken?
[url= http://www.volkskrant.nl/(...)erdwijnt.dhtml]Rutte, in 2010: 'Ondenkbaar dat pgb verdwijnt'[/url]
Ik vind jou een scheetkussen.quote:
Ah, een internetpsycholoog aan de andere kant van de beeldbuis.quote:
Je kunt mensen inderdaad leren "kennen" aan de hand van posts. Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, een internetpsycholoog aan de andere kant van de beeldbuis.
Jij kent mij door de manier waarop ik post en daarom vond je dat ik een arrogante houding en kop op de meet had?
Mooi toch? Dit is wat Nederland wilde, sterker nog, men zou de vingers erbij gaan aflikken.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die leugenachtige Rutte. Hij bewijst eens temeer dat rechtsen louter aan zichzelf denken en zich niet aan hun beloften houden. De rijke graaiers worden ontzien terwijl de armlastigen het hardst worden gepakt in hun portemonnee.
Zo, dat lucht op.
Dat vond ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 13:55 schreef eriksd het volgende:
Voor wat het waard is: ik vond dat iedereen prettige hoofden had.
Nee, juist niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef GSbrder het volgende:
Of ik bevestigde gewoon graag het vooroordeel dat jij al van mij had
Als alle linksen zoals Koos waren zou ik het nog steeds niet met ze eens zijn, maar dan had ik er vrede mee.quote:
Alleen op maandag.quote:
De samenleving bestaat hoofdzakelijk uit winnaars. Ze voelen zich onaantastelijk. Leed overkomt alleen anderen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooi toch? Dit is wat Nederland wilde, sterker nog, men zou de vingers erbij gaan aflikken.
Ah joh, het is een goede gozer.quote:
Weer een verspreking, Nederland moet zijn eigen vingers gaan opeten bedoelde hij natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooi toch? Dit is wat Nederland wilde, sterker nog, men zou de vingers erbij gaan aflikken.
Integendeel, dat zou een compliment zijn. Affelay is vele malen aantrekkelijker dan Cruyff, zelfs in z'n topjaren.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Een beetje plagen kan toch geen kwaad, remlofquote:
Nee hoor, maar dan mag ik er toch ook wel een beetje om lachen?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een beetje plagen kan toch geen kwaad, remlof
Lachen is gezondquote:Op maandag 6 juni 2011 14:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dan mag ik er toch ook wel een beetje om lachen?
Dat is waar, bovendien is wannabe een compliment wellicht gezien de aanwezigheid van uiting van aspiratie en ambitie. Tevreden zijn met mezelf nu en dat laten blijken zou enkel zelfbedrog zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:09 schreef GSbrder het volgende:
Hehe, niet om bans hengelen, Voorschrift, we hebben betyartje helemaal niet nodig.
Daar staat ons soort toch boven?
Daarom, al moet ik om de draaikonterij van Rutte eerder huilen, vooral ook omdat dit zo diep ingrijpt in het gezinsleven van velen.quote:
Saaie linkse zak hooi.quote:
Homo.quote:
Volgens mij zijn die Pgb-maatregelen nog niet doorgevoerd. Ergo, je oma is het om een andere reden kwijtgeraakt.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind het PGB ook geen geschikt instrument. Als aan een kind een PGB wordt toegewezen, krijgen de ouders het beheer over dat geld. Tamelijk "shady".
Aan de andere kant: ik ben benieuwd welke wijzigingen er dan gaan optreden. Mijn oma heeft een PGB vanwege haar reumatiek (compensatie voor passend vervoer). Dat dreigde ze kwijt te raken. Ik heb haar geholpen met het schrijven van een bezwaarschrift. Nu krijgt ze nog steeds een vergoeding van dezelfde hoogte, het heet alleen geen PGB meer,.
Ik vind dat veel PGB-ers die zorg niet verdienen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom, al moet ik om de draaikonterij van Rutte eerder huilen, vooral ook omdat dit zo diep ingrijpt in het gezinsleven van velen.
Probeer EStrong File Explorer eens...gratis app die shares kan benaderen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef eriksd het volgende:
Remlof, hoe kan ik vanaf een android OS naar een gedeelde map op mijn windows PC gaan? Of kan dat uberhaupt niet
Ehh, uit mijn hoofd: File browser > networks > windows network > je_netwerknaam > gedeelde mappen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef eriksd het volgende:
Remlof, hoe kan ik vanaf een android OS naar een gedeelde map op mijn windows PC gaan? Of kan dat uberhaupt niet
Zoek in de market naar "Samba", misschien krijg je dan de apps die je er voor nodig hebtquote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef eriksd het volgende:
Jouw oma vind jou lief. Vast wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind het PGB ook geen geschikt instrument. Als aan een kind een PGB wordt toegewezen, krijgen de ouders het beheer over dat geld. Tamelijk "shady".
Aan de andere kant: ik ben benieuwd welke wijzigingen er dan gaan optreden. Mijn oma heeft een PGB vanwege haar reumatiek (compensatie voor passend vervoer). Dat dreigde ze kwijt te raken. Ik heb haar geholpen met het schrijven van een bezwaarschrift. Nu krijgt ze nog steeds een vergoeding van dezelfde hoogte, het heet alleen geen PGB meer,.
Ze is het niet kwijt, het heeft nu alleen een andere naam. Er wordt al een tijdje in de regeling gespit.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die Pgb-maatregelen nog niet doorgevoerd. Ergo, je oma is het om een andere reden kwijtgeraakt.
Da's dan misschien nog een reden om eens aan kinderen te beginnen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef Nautilus. het volgende:
Heeft heel je systeem geen geluid? Linux Mint heeft al de benodigde codecs, dus dat is het niet.quote:
Audio driver opnieuw installeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heeft heel je systeem geen geluid? Linux Mint heeft al de benodigde codecs, dus dat is het niet.
Ja, weird :[ ....Want inderdaad alle codecs horen er op te staan.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heeft heel je systeem geen geluid? Linux Mint heeft al de benodigde codecs, dus dat is het niet.
Alsaquote:
Nee, maar ik heb het op m'n laptop ook wel eens gehad, met Ubuntu.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kan ik proberen. Zou eigenlijk niet hoeven...
Da's wel de laatste woorden die je ooit zou moeten zeggen met Linuxquote:Op maandag 6 juni 2011 14:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kan ik proberen. Zou eigenlijk niet hoeven...
quote:Alles blijft bij het oude. Wat wel is veranderd: de schaamteloosheid waarmee het wordt ontkend. We staan er allemaal met onze neus bovenop. Iedere week valt er een politicus marchanderend en facturerend door de mand en alles wordt weggespoeld met een minzaam lachje hier van de premier of met een schijtlollige karakterisering door Geert Wilders.
Wij zijn de vrouw, gillend op haar rug, deze regering de hengstende man boven op ons, met een bijbel of een foto van Mark Rutte in zijn hand
Tsja. Nou ja, ik kijk wel ffquote:Op maandag 6 juni 2011 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het op m'n laptop ook wel eens gehad, met Ubuntu.
Windows idem.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's wel de laatste woorden die je ooit zou moeten zeggen met Linux
VARA-graaiaquote:
Omnomnom.quote:
Hoe zei je dat?quote:
Omdat PulseAudio per applicatie het volume/effecten/etc. kan bepalen. Niet dat het Alsa vervangt, want PulseAudio is gewoon een laag bovenop Alsa.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alsa![]()
Heeft bij mij altijd zijn werk gedaan. Ik snap niet waarom Ubuntu dat lompe PulseAudio gebruikt
Bop. Geen compromissen, gewoon die VVD keihard dissen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef remlof het volgende:
"Homoseksualiteit is een ziekte en vrouwen zijn minderwaardig aan mannen. Die filosofie onderschrijft de VVD door de SGP niet uit te sluiten. Sterker nog, ze omarmen dit gedachtegoed."
Ik vind het gewoon onnodig, veel te bloated.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat PulseAudio per applicatie het volume/effecten/etc. kan bepalen. Niet dat het Alsa vervangt, want PulseAudio is gewoon een laag bovenop Alsa.
Entire London 2012 Olympics' cultural events database held on Excelquote:Op maandag 6 juni 2011 14:30 schreef Nautilus. het volgende:
Zo, V&W-rekeningen en fiscale balansen opstellen in excel.
[ afbeelding ]
Ow ik vind het wel prettig als ik mijn e-mail alerts op een lager volume krijg dan het geluid van een film of muziek.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onnodig, veel te bloated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |