abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97981120
LIG ECHT WEER HELEMAAL DUBBEL !!!!!!!!!!!!!! _O-

ECHT ZO GOOR!!!
pi_97982667
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef missconfessions het volgende:
hee McChickie, nou back OT !!!!!, anders maak ik wel een 'slap geouwehoer' topic aan, kunnen we daar verder vechten. :6
[Fight] Mc.Chicken vs. Missconfessions #1 hier verder dan biaaatch :6 jhahahaha
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_97984830
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:45 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Wil je oprecht met haar een stapje verder, of gaat het meer om de aandacht en het 'vergeten' van je ex? Laatste begrijp ik goed hoor, en het helpt een hoop in het begin, maar misschien niet helemaal de juiste insteek om er veel energie in te steken. Oftewel, mocht zij opeens heel veel avances maken, denk je dat je dan heel blij wordt? Of is het alleen lekker voor je zelfvertrouwen (nogmaals, ik begrijp het!)..
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 04:29 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Volgens mij durf je gewoon geen initiatief te nemen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Niet zo nadenken over sms gezeik en gewoon mee uit vragen.

Ze vindt het waarschijnlijk niet echt leuk dat zij telkens moet beginnen met smsen enzo. Doe zelf es wat. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al, gebed zonder end! "Nou als zij niets doet, dan doe ik het ook niet :6 ", is toch niet het adagium ! Ik zou zeggen als je haar leuk vindt, maak dan gewoon een afspraak of zo.
Nouja het is ten eerste zo dat ik, sinds ik ' gedumpt ' ben een soort muurtje om mezelf heb heengebouwd, heb geen zin om nog een keer door een meid zo behandeld te worden, en ben daardoor misschien wel een beetje hard en ongeinteresseerd mezelf gaan gedragen tegen meiden..
Niet onaardig ofzo, maar heb me ook niet echt benaderbaar opgesteld, en ze hoeft eigenlijk ook maar 1 klein dingetje ''verkeerd'' te doen of ik laat niets meer van me horen.

Dit gaat de laatste tijd wel steeds beter, durf steeds meer mezelf te zijn zeg maar... Maar door dat gedrag heb ik de afgelopen tijd nu niet bepaald veel meiden om me heen verzameld om het maar even zo te noemen.
Als ik nu terugkijk op het afgelopen jaar dat het uit is, hebben er best wel aardig wat leuke meiden een toespeling naar mij gemaakt, maar heb ze eigenlijk allemaal afgeketst.

Momenteel heb ik alleen met deze nog contact, de hardnekkigste van allemaal :P En ja bittere bal, misschien heb ik haar ook wel een beetje nodig om mijn ex te kunnen vergeten. Heb het toch een beetje nodig in de zin van '' Hey mijn ex heeft een relatie, maar ook ik ben in ieder geval een BEETJE bezig met een meisje ''..
Verder is ze wel echt knap en intelligent maar ik sta niet echt te popelen om een relatie met haar te krijgen ofzo...
Maar ik ben gewoon benieuwd ( kan het antwoord natuurlijk al voor 90 % raden als ze me al 8 maanden lang smst maargoed ) , wat nu precies haar bedoeling is...

En ik heb de laatste tijd een beetje de gewoonte dat ik het eigenlijk alleen maar interessant vind als een meid werk van mij maakt ipv. andersom. Anders had ik natuurlijk net zogoed zelf kunnen vragen of we niet eens kunnen afspreken, maar dan is voor mij de ''lol'' ervanaf, ik wil namelijk juist weten of ZIJ vroeg of laat die stap gaat zetten, maar het duurt nu allemaal wel erg lang :?

2 Weken geleden sms' te ze opeens dat ze in amsterdam was met vriendinnen, om naar een of ander evenement te gaan. Ik ging die avond uit, dus vroeg of ze ook uitging. Maar nee ze gingen weer terug naar nijmegen want ze waren met de auto... Dan denk ik ook tja wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen, als ze me echt leuk had gevonden dat had ze wel willen afspreken of zie ik het nou verkeerd...
pi_98007572
Uh, Jiggy, je verwacht wel echt dat zo'n meid allessss doet voor jou om met jou af te spreken. Dat laatste vind ik niet echt fair van je. Ze is duidelijk geinteresseerd maar de meeste mensen gooien niet hun leven om ver voor iemand die niet echt geinteresseerd lijkt...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:54:27 #230
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_98008537
Hmmm zat zojuist op wat foto's te klikken @ paiq en rara, ik kwam men ex tegen. De eerste foto van haar die ik zag sinds we ruim een half jaar elkaar niet gezien of gesproken hebben.

Wel grappig dat paiq ons weer een goede score geeft :') Alleen wel jammer dat je uit een foto al zoveel kan halen. Natuurlijk zie ik nog steeds de mooie meid waar ik een beste poos mijn leven mee heb gedeeld, maar ook de typische foto van een meisje wat een foto van haarzelf maakt en daarbij weinig emotie toont. Zegt mij precies genoeg... Dat er waarschijnlijk weinig veranderd is.

Denk er nog wel elke dag aan, mja, je kunt niet anders dan gewoon doorgaan met leven.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:57:46 #231
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98008731
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Uh, Jiggy, je verwacht wel echt dat zo'n meid allessss doet voor jou om met jou af te spreken. Dat laatste vind ik niet echt fair van je. Ze is duidelijk geinteresseerd maar de meeste mensen gooien niet hun leven omver voor iemand die niet echt geinteresseerd lijkt...
Dit.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 00:01:53 #232
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_98008969
Oke ook maar ff gelezen en uhm Jiggy dude, je bent echt een beetje je eigen ramen aan het ingooien met die muur van je.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 00:02:29 #233
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98008995
Geen actie is geen chick, zo simpel is het.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_98012273
Is het dan echt nog steeds zo dat anno 2011 altijd de jongen/man moet opstaan om een date te realiseren?

Ik vind het echt een knappe meid, en tijdens vorige zomervakantie is gebleken dat het een van de weinige meiden is die ik in mijn leven heb ontmoet waar ik gewoon lekker ongecompliceerd mee kan praten..

Maar het is niet echt zo dat ik zoiets heb van ik MOET haar per se daten of dat ik gevoelens voor haar heb oid. Daarnaast woont ze ook wel even 2 uur reizen van thuis. Ik hoef echt niet een meisje uit dezelfde wijk te hebben oid, maar vind het wel belangrijk dat je gewoon even op een doordeweekse avond of iig. spontaan even bij elkaar langs kunt gaan...

Daarom heb ik ook nog niet echt actie ondernomen, heb zoiets van ze is leuk en knap en ik kon het tijdens die vakantie goed met haar vinden, dus het zou zonde zijn om niet op haar berichtjes te reageren, want je weet maar nooit wanneer het van pas kan komen... Ben gewoon benieuwd wat haar intenties zijn, en hoe langer dit allemaal gaat duren, hoe meer ik mijn twijfels krijgt of ze me ziet als potentieel relatiemateriaal of gewoon ''een vriend''..

Dan kan ik natuurlijk wel de stoute schoenen aantrekken en het haar gewoon recht toe vragen, maar dan breng ik meteen zo' n zware lading op ons contact.. Dan is het of ja en dan moet ik kiezen : Of ervoor gaan, of het afkappen, of nee maar dan is de lol er voor mij ook af :'(
pi_98017012
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef JiggyJ het volgende:
I
Ik vind het echt een knappe meid, en tijdens vorige zomervakantie is gebleken dat het een van de weinige meiden is die ik in mijn leven heb ontmoet waar ik gewoon lekker ongecompliceerd mee kan praten..

Maar het is niet echt zo dat ik zoiets heb van ik MOET haar per se daten of dat ik gevoelens voor haar heb oid.
Als je (nog) geen gevoelens voor haar hebt, wat is dan het probleem mbt haar intenties (die echt wel duidelijk zijn..wat wil je dan..een contract bij de notaris waar ze alles in uitlegd wat ze wil en voelt?). Lijkt er meer op dat je het risico niet wil lopen om de aandacht kwijt te raken maar voor jezelf wil je wel 110% de bevestiging hebben dat ze je wilt omdat het anders niet gaat helpen voor je zelfvertrouwen...Als buitenstaander in dit kan ik nu eigenlijk alleen maar zeggen dat ik graag met je zou ruilen, klinkt toch als een meid waar je wel een soort van 'klik' mee hebt en erg positief over praat....alleen maar leuk toch?
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_98019031
Haha tja ach..

Sinds mijn ex het uitmaakte is er denk ik langzaam maar zeker een kronkeltje in mijn hoofd geslopen waardoor ik het nogal moeilijk vind om mezelf ervan te overtuigen dat er nog wel meisjes zijn die me leuk vinden ofzo ( niet zielig bedoeld :P )

En als ik dan zie dat deze een prachtig figuurtje heeft, universitair studeert, en behoorlijk knap is, terwijl ik gedumpt ben door een meid met 15 kilo overgewicht, middelmatig uiterlijk en een mbo' tje ( bedoel dit niet lullig tegen mijn ex, maar zijn de feiten ) dan vind ik het een beetje lastig om te bedenken waar ik dit nu opeens aan verdiend heb oid ik weet niet :D

En het probleem, tsja weet ik ook niet... Vind het gewoon een beetje een vreemde situatie dat dit nu al sinds oktober aan de gang is en dat ze nog nooit wat concreet heeft gevraagd ofzo, ook niet zullen we een keer wat drinken oid....
Terwijl zij meestal het initiatief neemt...
Daarom krijg ik een beetje het idee dat zij het misschien ook meer ziet als vriendschap oid...
pi_98024068
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Uh, Jiggy, je verwacht wel echt dat zo'n meid allessss doet voor jou om met jou af te spreken. Dat laatste vind ik niet echt fair van je. Ze is duidelijk geinteresseerd maar de meeste mensen gooien niet hun leven om ver voor iemand die niet echt geinteresseerd lijkt...
^O^
pi_98031543

[ Bericht 100% gewijzigd door GunnerySergeantHartman op 11-06-2011 17:54:15 ]
I'm Gunnery Sergeant Hartman, your senior drill instructor. From now on you will speak only when spoken to, and the first and the last word out of your filthy sewers will be "Sir". Do you maggots understand that?
  zondag 12 juni 2011 @ 17:06:32 #239
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_98069838
Jeuj daar ben ik weer. Ik had een maand of 4 een soort-van-relatie met een jongen. Helaas bleek dat hij toch wat minder voor mij voelde dan ik voor hem en toen zijn we er afgelopen dinsdag maar mee gestopt.

Ik ben best wel verdrietig want ik vond hem echt leuk. Aan de andere kant haat ik m nu natuurlijk want het deed me best wel pijn om te horen dat t niet zo wederzijds was als ik dacht. Het is stom, maar t lijkt wel of mijn rationele kant even met de noorderzon vertrokken is. Ik bedenk steeds redenen waarom het een rotzak is en wat hij allemaal wel niet fout heeft gedaan terwijl ik ook wel weet dat het allemaal wel meevalt.

nouja, ik hoop maar dat t deze keer niet zolang duurt as eerdere keren. Deze verkering heeft gelukkig dan ook niet zo heel lang geduurd. Een maand of 3 a 4.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:08:47 #240
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_98069925
Kutliefdesverdriet :r. Het ergste is ook nog eens om te zien zij het verdriet probeert te ontkennen met "er zwemmen genoeg vissen in de zee". :').
Feyenoord Rotterdam
  zondag 12 juni 2011 @ 17:17:59 #241
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_98070306
Zo doe ik het ook eerlijk gezegd. Ik dwarrel nu steeds van gevoel en gedachten van 'verdriet, ik mis je vreselijk' en 'boosheid' 'je bent een klootzak (insert 100 redenen) en 'geen hand vol maar n land vol'.
  zondag 12 juni 2011 @ 20:51:51 #242
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98080137
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj daar ben ik weer. Ik had een maand of 4 een soort-van-relatie met een jongen. Helaas bleek dat hij toch wat minder voor mij voelde dan ik voor hem en toen zijn we er afgelopen dinsdag maar mee gestopt.

Ik ben best wel verdrietig want ik vond hem echt leuk. Aan de andere kant haat ik m nu natuurlijk want het deed me best wel pijn om te horen dat t niet zo wederzijds was als ik dacht. Het is stom, maar t lijkt wel of mijn rationele kant even met de noorderzon vertrokken is. Ik bedenk steeds redenen waarom het een rotzak is en wat hij allemaal wel niet fout heeft gedaan terwijl ik ook wel weet dat het allemaal wel meevalt.

nouja, ik hoop maar dat t deze keer niet zolang duurt as eerdere keren. Deze verkering heeft gelukkig dan ook niet zo heel lang geduurd. Een maand of 3 a 4.
Omg, wat is het met die jongens. Ik heb precies hetzelfde, maar ik zoek het enorm bij mezelf.
Is het een goede vriend of 'gewoon' een jongen?

Normaal gesproken werkt het voor mij wel om meteen te gaan daten en leuke dingen te doen met vriendinnen, misschien dat het ook bij jou helpt. Als je echt heartbroken bent (zoals ik nu, het was mijn beste vriend waar ik superlang verliefd op was voordat we wat begonnen) denk ik dat alleen tijd helpt en sta ik open voor tips :D
I hope you guys are ready for some pie!
  zondag 12 juni 2011 @ 20:56:45 #243
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98080456
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef JiggyJ het volgende:
Is het dan echt nog steeds zo dat anno 2011 altijd de jongen/man moet opstaan om een date te realiseren?

Ja.

Daarnaast: niet heel netjes om zo met haar gevoel te spelen als je eigenlijk al weet dat zij er anders in staat dan jij.
I hope you guys are ready for some pie!
  zondag 12 juni 2011 @ 20:58:03 #244
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_98080551
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo doe ik het ook eerlijk gezegd. Ik dwarrel nu steeds van gevoel en gedachten van 'verdriet, ik mis je vreselijk' en 'boosheid' 'je bent een klootzak (insert 100 redenen) en 'geen hand vol maar n land vol'.
Alsnog. Op sommige momenten tast het je vertrouwen wel aan, terwijl je niks verkeerds gedaan hebt. Het ging gewoon niet volgens haar.
Maar goed, het moet wel van beide kanten komen..
Feyenoord Rotterdam
  zondag 12 juni 2011 @ 22:46:34 #245
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_98088438
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef DvT1987 het volgende:

[..]

Omg, wat is het met die jongens. Ik heb precies hetzelfde, maar ik zoek het enorm bij mezelf.
Is het een goede vriend of 'gewoon' een jongen?

Normaal gesproken werkt het voor mij wel om meteen te gaan daten en leuke dingen te doen met vriendinnen, misschien dat het ook bij jou helpt. Als je echt heartbroken bent (zoals ik nu, het was mijn beste vriend waar ik superlang verliefd op was voordat we wat begonnen) denk ik dat alleen tijd helpt en sta ik open voor tips :D
Het heeft er de hele tijd heel erg tussenin gezeten. We begonnen als friends with benefits. Dat werd iets meer, een relatie waarbij we tot we wat beters tegen zouden komen bij elkaar zouden blijven dus ook wel relatiedingen doen en monogamie enzo.

Ik zoek het niet zo bij mezelf, ik baal vooral heel erg hard en probeer mezelf en mijn gevoel alle ruimte te geven. T is niet de eerste keer dat ik liefdesverdriet heb en het gaat vanzelf wel weer over. T is alleen zo lastig tot die tijd.

Tijd is inderdaad t enige wat helpt. En die moet ik het helaas gunnen, al zou ik het liefst weer meteen vrolijk doorgaan met alles.
  zondag 12 juni 2011 @ 22:48:57 #246
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_98088610
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef o.us het volgende:

[..]

Alsnog. Op sommige momenten tast het je vertrouwen wel aan, terwijl je niks verkeerds gedaan hebt. Het ging gewoon niet volgens haar.
Maar goed, het moet wel van beide kanten komen..
Ja dat doet het inderdaad.
Wat dat betreft heb ik het misschien iets makkelijker, of niet, t is hoe je het bekijkt. Ik weet heel precies hoe het gegaan is, en dat is allemaal heel open en eerlijk geweest. Dus ik heb niet zoveel om af te kraken om mijn ego te boosten. T is best rauw allemaal daardoor. Maar misschien ook daardoor wel weer sneller over. Dat hoop ik dan maar.
pi_98098185
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef DvT1987 het volgende:

[..]
Beetje een rare post vind ik het eerlijk gezegd...

Ja? Wat is dat dan met die emancipatie? Ik ken genoeg vrienden van mij waarbij het meisje wel zelf initiatief heeft genomem, en zelfs bij mijn eigen vorige relatie heeft mijn ex het initiatief genomen...
Moet ik er dan nu opeens vanuit gaan dat ik als jongen zijnde altijd maar mezelf dot concrete stappen moet dwingen?

Verder speel ik echt niet met haar gevoelens... Ik vind haar knap, vind het sms'en met haar spannend, als ik op mijn telefoon kijk en zie dat ik een berichtje van haar heb gehad voel ik echt een gevoel van blijdschap oid..

Verder zijn er officieel unerhaupt geen "gevoelens" in het spel... Zij smst mij en ik haar, maar er zijn nog nooit woorden als ik vind je leuk, afspreken, verkering oid voorgekomen in onze gesprekken... inmiddels heb ik ook alweer een week niet van haar gehoord...

Misschien neem ik niet zoveel initiatief als sommige mensen hier vinden dat ik moet doen, maar mij beschuldigen van misbruik maken van haar gevoelens vind ik wel wat ver gaan...

Ja.

Daarnaast: niet heel netjes om zo met haar gevoel te spelen als je eigenlijk al weet dat zij er anders in staat dan jij.
pi_98098375
Betekend niet dat jij niet eens initiatief kan nemen Jiggy. :) Zij neemt immers constant initiatief door jou te smsen.
  maandag 13 juni 2011 @ 01:38:54 #249
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_98098886
Godver, als je iets (graag) wilt dan kan je toch best initiatief nemen of niet. Talloze mensen hebben al talloze keren duidelijk gemaakt dat je eens wat moet ondernemen, doe dat nou eens een keer of hou er maar gewoon over op :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_98102114
Wat een drama!

Meisje die ik een keer gezien heb neemt contact op met ex ( wtf? :') ) en bitchfight op hyves..

Krijg ik van mn ex te horen dat ik beter verdien, dat ze nog wel gevoelens heeft voor mij, want die gaan niet 123 weg etc.

Toen ik aangaf ja waarom nooit een 2e kans dan? Zegt ze dat dat mss wel had moeten gebeuren en dat ze het door ervaring met vorige ex maar snel een punt achter wilde zetten..

Ben je dan mooi klaar mee.. Ik zou no matther what, altijd voor mn ex kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')