[Fight] Mc.Chicken vs. Missconfessions #1 hier verder dan biaaatchquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef missconfessions het volgende:
hee McChickie, nou back OT !!!!!, anders maak ik wel een 'slap geouwehoer' topic aan, kunnen we daar verder vechten.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:45 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Wil je oprecht met haar een stapje verder, of gaat het meer om de aandacht en het 'vergeten' van je ex? Laatste begrijp ik goed hoor, en het helpt een hoop in het begin, maar misschien niet helemaal de juiste insteek om er veel energie in te steken. Oftewel, mocht zij opeens heel veel avances maken, denk je dat je dan heel blij wordt? Of is het alleen lekker voor je zelfvertrouwen (nogmaals, ik begrijp het!)..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 04:29 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Volgens mij durf je gewoon geen initiatief te nemen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Niet zo nadenken over sms gezeik en gewoon mee uit vragen.
Ze vindt het waarschijnlijk niet echt leuk dat zij telkens moet beginnen met smsen enzo. Doe zelf es wat.
Nouja het is ten eerste zo dat ik, sinds ik ' gedumpt ' ben een soort muurtje om mezelf heb heengebouwd, heb geen zin om nog een keer door een meid zo behandeld te worden, en ben daardoor misschien wel een beetje hard en ongeinteresseerd mezelf gaan gedragen tegen meiden..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, gebed zonder end! "Nou als zij niets doet, dan doe ik het ook niet", is toch niet het adagium ! Ik zou zeggen als je haar leuk vindt, maak dan gewoon een afspraak of zo.
Dit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Uh, Jiggy, je verwacht wel echt dat zo'n meid allessss doet voor jou om met jou af te spreken. Dat laatste vind ik niet echt fair van je. Ze is duidelijk geinteresseerd maar de meeste mensen gooien niet hun leven omver voor iemand die niet echt geinteresseerd lijkt...
Als je (nog) geen gevoelens voor haar hebt, wat is dan het probleem mbt haar intenties (die echt wel duidelijk zijn..wat wil je dan..een contract bij de notaris waar ze alles in uitlegd wat ze wil en voelt?). Lijkt er meer op dat je het risico niet wil lopen om de aandacht kwijt te raken maar voor jezelf wil je wel 110% de bevestiging hebben dat ze je wilt omdat het anders niet gaat helpen voor je zelfvertrouwen...Als buitenstaander in dit kan ik nu eigenlijk alleen maar zeggen dat ik graag met je zou ruilen, klinkt toch als een meid waar je wel een soort van 'klik' mee hebt en erg positief over praat....alleen maar leuk toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef JiggyJ het volgende:
I
Ik vind het echt een knappe meid, en tijdens vorige zomervakantie is gebleken dat het een van de weinige meiden is die ik in mijn leven heb ontmoet waar ik gewoon lekker ongecompliceerd mee kan praten..
Maar het is niet echt zo dat ik zoiets heb van ik MOET haar per se daten of dat ik gevoelens voor haar heb oid.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Uh, Jiggy, je verwacht wel echt dat zo'n meid allessss doet voor jou om met jou af te spreken. Dat laatste vind ik niet echt fair van je. Ze is duidelijk geinteresseerd maar de meeste mensen gooien niet hun leven om ver voor iemand die niet echt geinteresseerd lijkt...
Omg, wat is het met die jongens. Ik heb precies hetzelfde, maar ik zoek het enorm bij mezelf.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj daar ben ik weer. Ik had een maand of 4 een soort-van-relatie met een jongen. Helaas bleek dat hij toch wat minder voor mij voelde dan ik voor hem en toen zijn we er afgelopen dinsdag maar mee gestopt.
Ik ben best wel verdrietig want ik vond hem echt leuk. Aan de andere kant haat ik m nu natuurlijk want het deed me best wel pijn om te horen dat t niet zo wederzijds was als ik dacht. Het is stom, maar t lijkt wel of mijn rationele kant even met de noorderzon vertrokken is. Ik bedenk steeds redenen waarom het een rotzak is en wat hij allemaal wel niet fout heeft gedaan terwijl ik ook wel weet dat het allemaal wel meevalt.
nouja, ik hoop maar dat t deze keer niet zolang duurt as eerdere keren. Deze verkering heeft gelukkig dan ook niet zo heel lang geduurd. Een maand of 3 a 4.
Ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef JiggyJ het volgende:
Is het dan echt nog steeds zo dat anno 2011 altijd de jongen/man moet opstaan om een date te realiseren?
Alsnog. Op sommige momenten tast het je vertrouwen wel aan, terwijl je niks verkeerds gedaan hebt. Het ging gewoon niet volgens haar.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo doe ik het ook eerlijk gezegd. Ik dwarrel nu steeds van gevoel en gedachten van 'verdriet, ik mis je vreselijk' en 'boosheid' 'je bent een klootzak (insert 100 redenen) en 'geen hand vol maar n land vol'.
Het heeft er de hele tijd heel erg tussenin gezeten. We begonnen als friends with benefits. Dat werd iets meer, een relatie waarbij we tot we wat beters tegen zouden komen bij elkaar zouden blijven dus ook wel relatiedingen doen en monogamie enzo.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Omg, wat is het met die jongens. Ik heb precies hetzelfde, maar ik zoek het enorm bij mezelf.
Is het een goede vriend of 'gewoon' een jongen?
Normaal gesproken werkt het voor mij wel om meteen te gaan daten en leuke dingen te doen met vriendinnen, misschien dat het ook bij jou helpt. Als je echt heartbroken bent (zoals ik nu, het was mijn beste vriend waar ik superlang verliefd op was voordat we wat begonnen) denk ik dat alleen tijd helpt en sta ik open voor tips
Ja dat doet het inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsnog. Op sommige momenten tast het je vertrouwen wel aan, terwijl je niks verkeerds gedaan hebt. Het ging gewoon niet volgens haar.
Maar goed, het moet wel van beide kanten komen..
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Beetje een rare post vind ik het eerlijk gezegd...
Ja? Wat is dat dan met die emancipatie? Ik ken genoeg vrienden van mij waarbij het meisje wel zelf initiatief heeft genomem, en zelfs bij mijn eigen vorige relatie heeft mijn ex het initiatief genomen...
Moet ik er dan nu opeens vanuit gaan dat ik als jongen zijnde altijd maar mezelf dot concrete stappen moet dwingen?
Verder speel ik echt niet met haar gevoelens... Ik vind haar knap, vind het sms'en met haar spannend, als ik op mijn telefoon kijk en zie dat ik een berichtje van haar heb gehad voel ik echt een gevoel van blijdschap oid..
Verder zijn er officieel unerhaupt geen "gevoelens" in het spel... Zij smst mij en ik haar, maar er zijn nog nooit woorden als ik vind je leuk, afspreken, verkering oid voorgekomen in onze gesprekken... inmiddels heb ik ook alweer een week niet van haar gehoord...
Misschien neem ik niet zoveel initiatief als sommige mensen hier vinden dat ik moet doen, maar mij beschuldigen van misbruik maken van haar gevoelens vind ik wel wat ver gaan...
Ja.
Daarnaast: niet heel netjes om zo met haar gevoel te spelen als je eigenlijk al weet dat zij er anders in staat dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |