Wie is 'jullie'?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:19 schreef missconfessions het volgende:
[..]
goh, ik wist niet dat jullie hadden afgesproken !
Mooi dan toch? Is toch weer extra afleiding.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb weer gestapt ik merk dat als ik in de luddevuhduh fase zit gewoon meer ga stappen. Sommige gaan heel erg thuis zitten en alles afwachten , maar ik merk dat ik dus gewoon ben van ok het is over en nu weer gaan stappen.
Aan de andere kant vind ik dat best relaxed want het is wel de perfecte afleiding en vermaak me er ook goed door.
stappen of andere dingen ondernemen. Het is altijd stukken beter dan thuis zitten sippen. Daar schiet namelijk niemand wat mee op. Zelfmedelijden heb je niets aan. Gewoon blij met jezelf zien te zijn en leuke dingen doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb weer gestapt ik merk dat als ik in de luddevuhduh fase zit gewoon meer ga stappen. Sommige gaan heel erg thuis zitten en alles afwachten , maar ik merk dat ik dus gewoon ben van ok het is over en nu weer gaan stappen.
Aan de andere kant vind ik dat best relaxed want het is wel de perfecte afleiding en vermaak me er ook goed door.
dat heb ik dus ook, als het effe tegenzit, gewoon iets leuks gaan doen voor de afleidingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:27 schreef formerjellybean het volgende:
jij en Pinguino natuurlijk, jij bent toch die lekkere milf ?quote:Wie is 'jullie'?
Dat zegt ze toch ook? Het is wel de bedoeling dat je de berichten leest.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:09 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
stappen of andere dingen ondernemen. Het is altijd stukken beter dan thuis zitten sippen. Daar schiet namelijk niemand wat mee op. Zelfmedelijden heb je niets aan. Gewoon blij met jezelf zien te zijn en leuke dingen doen
wil je niet zo onaardig doen tegen mijn vriendje!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch ook? Het is wel de bedoeling dat je de berichten leest.
He jochie ik bevestig haar berichtje toch ook gewoon? Met de aanvulling dat het niet uitmaakt als je maar niet thuis gaat zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch ook? Het is wel de bedoeling dat je de berichten leest.
you go girl ! Lekker genieten!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:11 schreef JX het volgende:
Ik ga vanavond ook mooi stappen en uit mijn dak in de club, fuck it!heb zijn telefoonnummer al verwijderd zodat ik niet in de verleiding kom om hem te bellen/smssen als ik iets teveel drink.
Ik voorzie een trendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:11 schreef JX het volgende:
Ik ga vanavond ook mooi stappen en uit mijn dak in de club, fuck it!heb zijn telefoonnummer al verwijderd zodat ik niet in de verleiding kom om hem te bellen/smssen als ik iets teveel drink.
Jochie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:05 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
He jochie ik bevestig haar berichtje toch ook gewoon? Met de aanvulling dat het niet uitmaakt als je maar niet thuis gaat zitten
Zoek dat soort momentjes gewoon ook op. Het is even door de zure appel heen bijten maar juist die afleiding helpt je ook van stomme dingen zoals sms-en hoe je mist en voor je het weet ben je er weer overheen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:26 schreef JX het volgende:
Of het goed gaat zou ik niet zeggen over mijzelf. Voel me nu al 3 dagen lichamelijk ziek en leeg van binnen. Nog nooit eerder zo ervaren met vorige relaties, dus nu weet ik pas wat mensen bedoelen met zich 'leeg voelen'. Futloos, geen zin in eten.. erg vreemde en ook wel interessante gewaarwordingOndertussen probeer ik mezelf bezig te houden. Gisteren vrienden over de vloer en urenlang gepraat en gelachen over totaal andere dingen, dat was erg goed
Sorry dan Heerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:31 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Jochie?Ik ben ouder dan jij bent, knul.
Dude, wanneer gaan we nou missconfessions dubbelen?quote:
Ja ik ben er al helemaal klaar voor hoor!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:51 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dude, wanneer gaan we nou missconfessions dubbelen?
Is goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |