Thanksquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:25 schreef loqdawq het volgende:
je mist de laatste foto van het vorige topic heehhe
Nu niet meer!quote:Op maandag 6 juni 2011 10:25 schreef loqdawq het volgende:
je mist de laatste foto van het vorige topic heehhe
Like a boss, het waait maar toch draagt ie als een echte guido een tanktopquote:
ben k nog deels Italiaans ookquote:Op maandag 6 juni 2011 12:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Like a boss, het waait maar toch draagt ie als een echte guido een tanktop
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:19 schreef n8n het volgende:
[..]
ben k nog deels Italiaans ook[ afbeelding ]
Je kunt zien dat die lang is idd, maar wel tof natuurlijk. Mooie blazers ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:30 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
H&M
ALD
Nike
Broek lijkt een beetje sloppy maar dat kom omdat ie hartstikke lang is
Lelijke fit van je broek zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:30 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
H&M
ALD
Nike
Broek lijkt een beetje sloppy maar dat kom omdat ie hartstikke lang is
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef Agentperry het volgende:
[..]
waar haal je zo'n tanktops? ik kan altijd alleen maar van die strakke vinden?
1 seconden werk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef Agentperry het volgende:
[..]
heb totaal geen idee hoe ik aan deze kom, weet alleen dat ik m nooit zelf gekocht hebquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef Agentperry het volgende:
[..]
dat zijn ook allemaal van die strakke dingenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
[..]
1 seconden werk.
http://www.twenga.nl/dir-(...)shirts,Heren-tanktop
Nice!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
edit: maar andere schoenen, beige hakken, bekend van vorige foto
Zaraquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:43 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Heel nice!
Waarvan is die blazer?
Dope! Shirt (quote:
sweeetquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Clarks Desert Boots Ray Ban planga
[ afbeelding ]
French Connection.. maaaaar.. een vriendin heeft de "plastic" variant gehaald bij de primark voor echt 9 euro ofzo, en ze zien er evengoed uit. Dus neem dat als tip.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nice!
Waar komen die beige hakken vandaan? Ik wil ze ook
Erm, vast wel. Het is namelijk gewoon een basic beige pump..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:00 schreef Tamashii het volgende:
Kun je die van FC nog steeds ergens bestellen?
Nice, alleen vind ik die grote bloem-ring beetje overdreven, maar zeker leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef Omdatappel het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
en dit.
[ afbeelding ]
Wazig en vanuit een vreemde hoek.
Simpel maar leukquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:16 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nice, alleen vind ik die grote bloem-ring beetje overdreven, maar zeker leuk
Dankje! De blouse is van Vero Moda. Ik heb 'm gekocht via Wehkamp.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:22 schreef Skadhi het volgende:
Erg leuk Omdatappel!
Waar heb je blouse vandaan?
Ah, vind de pasvorm best mooi. Maar daar heb ik er dus al 2 vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:09 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
H&M Sliq, dry denim variant.
Leuk! Alleen de ring is inderdaad net iets te. Misschien is een kleinere, wat minder overdreven ring leuker. De riem vind ik ook wel jammer. Maar da's gewoon persoonlijk, ik hou niet zo van riemen. Het geeft meestal wel een stoere touch maar zonder is wel iets meer basic.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef Omdatappel het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
en dit.
[ afbeelding ]
Mooi! Ik had alleen voor OF de sjaal en de ring OF de blouse, maar that's just me. Leuke schoenen! waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef Omdatappel het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
en dit.
[ afbeelding ]
Is die nog in de winkel te koop?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:09 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
H&M Sliq, dry denim variant.
Hij verscheen af en toe passant in de sale sectie op de site,quote:
deze is al eerder gepost, omdat ik me toen ergerde aan de afgesleten schoenen.quote:
Kom vechten dan mattiequote:
Die laarsjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:11 schreef Omdatappel het volgende:
Dit
[ afbeelding ]
en dit.
[ afbeelding ]
I know. Maar het varieert wel van de naar binnen gedraaide voetjes.quote:
De foto is niet samengedrukt, maar met een groothoeklens dicht op de spiegel krijg je wel vertekening. Maar ik kan mijn taille bijna met mijn handen omvatten, dus smal is het wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:54 schreef n8n het volgende:
is die foto samengedrukt of heb je echt een taille met de omtrek van een bovenbeen?
denkt na... ok okquote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De foto is niet samengedrukt, maar met een groothoeklens dicht op de spiegel krijg je wel vertekening. Maar ik kan mijn taille bijna met mijn handen omvatten, dus smal is het wel.
Nope heb ik al een tijdjequote:Op zondag 12 juni 2011 16:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kom vechten dan mattie![]()
Nice! Nieuwe schoenen, of heb ik deze gewoon nog niet voorbij zien komen?
Aaaaah, jammer dat ik je niet op Pinkpop heb gezien. Hoe kan ik zo'n flamboyant uitziende man nou missen?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:58 schreef Fusionfreak het volgende:
Na een hele dag op Pinkpop geweest te zijn ben ik nu wel gaar, heb nu mijn huiskleren aan.
Foto is ongeveer 15 minuten genomen.
Paars wijd tuniekjurkje, dat een beetje oversized (te wijd is) maar wel heerlijk zacht en soepel zit.
Geel topje eronder
Groene fluwele wijde broek
Zachte zwarte gewatteerde Crocs
[ afbeelding ]
Tijdens Pinkpop had ik ook wat anders aan, zwarte wijde fluwelen broek, zwarte wijde korte )zelf gebreide) trui, en onder die trui een bordeauxrode wijd tuniekje dat onder die trui uitkwam. Zwarte leren All stars.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Moffol het volgende:
[..]
Aaaaah, jammer dat ik je niet op Pinkpop heb gezien. Hoe kan ik zo'n flamboyant uitziende man nou missen?
Vrouwen met een smalle taillequote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De foto is niet samengedrukt, maar met een groothoeklens dicht op de spiegel krijg je wel vertekening. Maar ik kan mijn taille bijna met mijn handen omvatten, dus smal is het wel.
Dat heb ik zelf ook, dat ik bij dit gedeelte erg smal ben, en bij sommige kleding (jurkjes ed) kan je dat dan ook bij mij goed zien.quote:
Sjah, aangezien ik 100% straight ben, moet ik toegeven dat ik dat liever bij een dame dan bij een heer ziequote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook, dat ik bij dit gedeelte erg smal ben, en bij sommige kleding (jurkjes ed) kan je dat dan ook bij mij goed zien.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef bokkepoot het volgende:
Me today
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb je zien lopen op pinkpop! Ik zie je sowieso wel vaker in de stad, moeilijk te missen. Wel ruig hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 03:58 schreef Fusionfreak het volgende:
Na een hele dag op Pinkpop geweest te zijn ben ik nu wel gaar, heb nu mijn huiskleren aan.
Foto is ongeveer 15 minuten genomen.
Paars wijd tuniekjurkje, dat een beetje oversized (te wijd is) maar wel heerlijk zacht en soepel zit.
Geel topje eronder
Groene fluwele wijde broek
Zachte zwarte gewatteerde Crocs
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |