Bart in High School en Homer gepensioneerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:01 schreef sp3c het volgende:
true
of die kutsimpsons moeten is 5 jaar ouder worden
kun je weer hele nieuwe grappen gaan maken
Clubhouses anyone?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat lijkt me niet onwaarschijnlijk nee
Randy en Sharon die in de laatste aflevering zeggen dat ze die shit toch wel missen
maar ik wil iig 1 aflevering met randy die de bloemetjes buiten zet ... imo probeert hij zelfs Wendy te scoren op een gegeven moment
Hoerenlopen erger vinden dan die shit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:42 schreef sp3c het volgende:
Randy is trailer trash on steroids
je zoon dr dochter proberen te scoren en vice versa is ok in die kringen en Parker en Stone hebben er nog de ballen voor om het hem te laten proberen ook
hell met Jimmie die naar de hoeren gaat zijn ze een stuk verder gegaan al
From 1997 to 1999, Wendy Testaburger was voiced by Mary Kay Bergman. Bergman listed the character among her five favourite roles in South Park, (together with Liane Cartman, Shelly Marsh, Mrs. McCormick, and Sheila Broflovski); stating that she admired the character's overall sweetness and intelligence, balanced by her unpredictability.[2] After Bergman's death in 1999, the character was voiced by Eliza J. Schneider, Mona Marshall, and is currently voiced by April Stewart.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:50 schreef arucard het volgende:
Die stemacteur van Wendy is toch overleden? Ze deed ook heel veel andere vrouwen, daarom komen die bijna nooit meer in de show.
er is een reden dat Southpark gemaakt wordt door Matt & Trey en niet door jou en dat is dat zij wél humor hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:42 schreef sp3c het volgende:
Randy is trailer trash on steroids
je zoon dr dochter proberen te scoren en vice versa is ok in die kringen en Parker en Stone hebben er nog de ballen voor om het hem te laten proberen ook
hell met Jimmie die naar de hoeren gaat zijn ze een stuk verder gegaan al
ja klopt, je ziet r nog in dit filmpje:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:50 schreef arucard het volgende:
Die stemacteur van Wendy is toch overleden? Ze deed ook heel veel andere vrouwen, daarom komen die bijna nooit meer in de show.
try again ...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:18 schreef Liquidist het volgende:
[..]
er is een reden dat Southpark gemaakt wordt door Matt & Trey en niet door jou en dat is dat zij wél humor hebben
lol, is dat filmpje niet uit een of andere heel erg wazige special van heel lang geleden, volgens mij zelfs seizoen 1. Dan zitten ze gewoon anderhalf uur zo dom te lullen in die jacuzziquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt, je ziet r nog in dit filmpje:
http://inlovi.blogspot.co(...)-park-4min.html#more
Dat ligt meer aan het feit dat ik 'm meteen na HUMANCETiPAD heb gezien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Het feit dat het een slechte grap was, was toch juist het punt van die aflevering.
Je bent wel de eerste die ik positief zie over Funnybot. Over dieptepunten gesproken.
Idd, was voor mij de eerste aflevering die ik stop wou zetten. Maar toen dacht ik: Ik heb de videoclip Friday van Rebecca Black ook afgezien, dan moet ik dit ook vol kunnen houdenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Het feit dat het een slechte grap was, was toch juist het punt van die aflevering.
Je bent wel de eerste die ik positief zie over Funnybot. Over dieptepunten gesproken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan het feit dat ik 'm meteen na HUMANCETiPAD heb gezien.
Vergeleken met die aflevering is bijna alles goed.
Ik vond het gewoon jammer van de aflevering dat ze de hele tijd poep lieten zien.
Het had best gewoon een zielige aflevering kunnen worden à la Kenny Dies. Daar heb ik echt bij moeten huilen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond het gewoon jammer van de aflevering dat ze de hele tijd poep lieten zien.
Het had best gewoon een zielige aflevering kunnen worden à la Kenny Dies. Daar heb ik echt bij moeten huilen.
Zo erg nou ook weer niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |