Wat zijn dat voor sletjes?quote:Na wat praten, soms wat langer maar soms een minuut of nog korter is het vaak zoenen.
Vrouwen en jaloeziequote:
Sletjes is een groot woord, maar ik vind het ook behoorlijk vreemd. Na een minuut zit ik nog in de fase 'hoe heette je nog maar? Wat voor studie/werk doe je?'quote:
Dit idd! Ts moet niet zo zeiken, als een meisje over 3 weken wil afspreken wil dat niet meteen zeggen dat ze geen interesse heeft. Niet iedereen heeft zee-en van tijd.quote:
Dan maken ze maar tijd.. Je wil een vriendje of niet, hey!quote:Op maandag 6 juni 2011 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Niet iedereen heeft zee-en van tijd.
Veel chicks willen geen vriendje dat bij de eerste date al begint te zeuren over te weinig aandacht en volle agenda's.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan maken ze maar tijd.. Je wil een vriendje of niet, hey!
Ik wil geen wijf dat alleen een vriendje wil als statussymbool, en wanneer het haar uitkomt even haar vriendje belt om te pronken met wat ze nu heeft gescoordquote:Op maandag 6 juni 2011 12:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Veel chicks willen geen vriendje dat bij de eerste date al begint te zeuren over te weinig aandacht en volle agenda's.
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wil geen wijf dat alleen een vriendje wil als statussymbool, en wanneer het haar uitkomt even haar vriendje belt om te pronken met wat ze nu heeft gescoord
Wat ben je toch ook een verzuurde lul. Met die attitude gaat het helemaal goedkomen!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wil geen wijf dat alleen een vriendje wil als statussymbool, en wanneer het haar uitkomt even haar vriendje belt om te pronken met wat ze nu heeft gescoord
2nd that.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een verzuurde lul. Met die attitude gaat het helemaal goedkomen!
Ik ben wel oudquote:Op maandag 6 juni 2011 08:53 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, of ben ik dan al zo'n oude lul dat ik dat niet normaal vind?
Jeugd van tegenwoordig...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef Sofia90 het volgende:
Een minuut is wel erg snel ja maar meestal als je op een avond met iemand ''gaat'' die je pas net kent dan is er alcohol in het spel, blame it on the alcohol
Je hebt van die wijven die zo zijn hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]Want als je nieuwe scharrel toevallig een drukke tijd heeft of nog in de examenstress zit, ziet ze haar vriendje enkel als statussymbool? Niemand ontleend zijn of haar waarde aan hun vriend of vriendin, dus waarom zou dat zo zijn in dit geval?
Ah, juist, je verveelt je nogal snel en komt altijd opdraven zodra een meisje aangeeft tijd te hebben voor je? In de meeste situaties heb je een vergelijkbare volle agenda, anders moet je niet voor van die ambitieuze meisjes gaan terwijl je zelf met een minderwaardigheidscomplex kampt en met je Wajong wegrot op de bank.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt van die wijven die zo zijn hoor
Zo'n " Kijk mij eens vreselijk interessant zijn, want druk." En dan mag vriendjelief af en toe ook bij opdraven...
Dat jij niet weet wanneer je gebruikt wordt is des te triester
Niet dagelijks, maar binnen 3 weken moet kunnen ja. Tenzij op vakantie maar dat geef ik dan in een telefoongesprek/sms/whatever wel aan...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, juist, je verveelt je nogal snel en komt altijd opdraven zodra een meisje aangeeft tijd te hebben voor je? In de meeste situaties heb je een vergelijkbare volle agenda, anders moet je niet voor van die ambitieuze meisjes gaan terwijl je zelf met een minderwaardigheidscomplex kampt en met je Wajong wegrot op de bank.
Ach, ik hoorde iets over ''niet weet wanneer je gebruikt wordt is des te triester''quote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet dagelijks, maar binnen 3 weken moet kunnen ja. Tenzij op vakantie maar dat geef ik dan in een telefoongesprek/sms/whatever wel aan...
Leuke aannames doe je trouwens
Gast. DRIE WEKEN.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, juist, je verveelt je nogal snel en komt altijd opdraven zodra een meisje aangeeft tijd te hebben voor je? In de meeste situaties heb je een vergelijkbare volle agenda, anders moet je niet voor van die ambitieuze meisjes gaan terwijl je zelf met een minderwaardigheidscomplex kampt en met je Wajong wegrot op de bank.
Dat dus. Ze projecteerde op jou, TS, dat jij wel zo'n inwisselbare jongen zou zijn die haar ziet als een bootycall. Blijkbaar was er dus puur fysieke aantrekkingskracht en geen emotionele click.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef Sofia90 het volgende:
Zo eentje die zelf de slet uithangt maar bij jou denkt dat je alleen maar in seks geïnteresseerd bentZe gaat dus gewoon van zichzelf uit
Weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niemand ontleend zijn of haar waarde aan hun vriend of vriendin, dus waarom zou dat zo zijn in dit geval?
Goed zo, met sletten kan je ook niet veel meer dan datquote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:47 schreef tstile het volgende:
Het mooiste was nog, uiteindelijk was ik haar dus nog een keer tegen gekomen nadat ze me duidelijk had afgewezen. Maar doordat ik het zo luchtig opving kreeg ze weer heel erg interesse in me en ben toen met haar mee naar huis geweest en de rest laat zich raden.. toen waren we klaar zegt ze dat ze de volgende dag een date had waar ze mee zou gaan seksen![]()
![]()
Sommige vrouwen blijven me verbazen !
Heb wel een andere meid ontmoet met uitgaan, die is het tegenovergestelde. Afspraakje mee gehad en binnenkort een 2e
Excuus. Geen stabiele, evenwichtige en normale mensenquote:
Ja goeie tip alleen heb heel weinig collega's. Klanten zou evt. kunnen. Ik ben idd alleen redelijk in het begin en dan ook alleen maar in bepaalde situaties (uitgaan). Maar voor de rest gaat het inderdaad allemaal vrij waardeloos maar dat wil ik dus gaan veranderen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:51 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Hmm wel de skills om blijkbaar snel een vrouw te versieren maar dan vervolgens niks verder.
Probeer een ste daten met iemand die je in een andre omgeving hebt ontmoet. Werk ofzoiets..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |