abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97773839
Vaak met uitgaan loop ik eens n rondje door de tent, en kom ik bijv. een leuke meid tegen. Na wat praten, soms wat langer maar soms een minuut of nog korter is het vaak zoenen.

Best leuk natuurlijk, soms loopt ze daarna weer weg. Soms blijft ze nog en wisselen we nummers uit.

Nu heb ik best wel zin om vaker af te spreken maar hoe doe je zoiets. Denk dat ik met 'n paar meiden in de maand zoen tijdens het uitgaan, daar blijven dan een paar nummers van over maar verder schiet het gewoon echt niet op.

Het smsen gaat in het begin wel leuk, maar dan nemen ze bijv een dag pauze om terug te smsen. Ik geef toe dat ik soms zelf ook niet al te snel terug sms, maar als ik dat juist wel doe gaan ze ook traag terug smsen.
Nu had ik pas wel n 2e afspraak met een meid uit de kroeg, ging volgens mij heel leuk, weer gezoend en best gelachen, maar een volgende date kon ze pas over 3 weken:S... Dan denk ik, ok ze heeft geen interesse dus laat maar, maar vervolgens gaat ze wel eens in de zoveel tijd weer smsen...

Ik ben zelf achter in de 20 en meestal klikt het juist met meiden van rond de 20 of zelfs nog n stukkie eronder. Wel legaal maar kan het zijn dat meiden dat toch weird vinden? Want ze schatten me stuk voor stuk veel jonger in tijdens het eerste contact.

Dus hoe zien meiden dat zoenen nou en hoe kan ik het zo regelen dat het meer wordt, dus snel/meer in haar leven komen...
  maandag 6 juni 2011 @ 03:59:22 #2
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_97773882
ghb werkt meest wel o.k.
We zullen zien, zei de blinde.
  maandag 6 juni 2011 @ 03:59:59 #3
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_97773885
dan kun je iig meer tijdens haar leven komen als je dat bedoelt
We zullen zien, zei de blinde.
pi_97773925
TS is een hosselbaas maar klaagt?
pi_97773957
Hosselaar!

Ik heb meestal wel langer dan een minuut nodig, dus waarschijnlijk heb je wel goede looks.
pi_97774039
Je moet haar die eerste avond mee naar huis nemen en keihard neuken. Als je dat goed doet gaat de rest vanzelf.
pi_97774572
Bellen ipv smsen.
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 07:59:11 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_97774712
quote:
Na wat praten, soms wat langer maar soms een minuut of nog korter is het vaak zoenen.
Wat zijn dat voor sletjes?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97775209
bellen -> "Hey zin om * ?"

* een filmpje te kijken?
* naar de stad te gaan?
* terrasje te pakken?
* verzin zelf wat
pi_97775391
quote:
99s.gif Op maandag 6 juni 2011 07:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Vrouwen en jaloezie :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 6 juni 2011 @ 08:53:33 #11
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_97775422
quote:
99s.gif Op maandag 6 juni 2011 07:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me dus ook af, of ben ik dan al zo'n oude lul dat ik dat niet normaal vind?
  maandag 6 juni 2011 @ 09:37:48 #12
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_97776198
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 08:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vrouwen en jaloezie :')
Sletjes is een groot woord, maar ik vind het ook behoorlijk vreemd. Na een minuut zit ik nog in de fase 'hoe heette je nog maar? Wat voor studie/werk doe je?' :')
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_97776670
Misschien moet je ze niet meteen zoenen maar een keer fatsoenlijk op date gaan.
En een ander slag meisjes uitzoeken als je op zoek bent naar meer dan alleen zoenen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_97776917
Juist omdat je met van die jonge tutjes gaat krijg je dit gezeik. Dan proberen ze 'hard to get' te spelen. Als je gewoon eens een meid van boven de 23 probeert te versieren zal het al een stuk makkelijker gaan. Ik herken je situatie namelijk.
Doe eens lief!
  maandag 6 juni 2011 @ 10:20:11 #15
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97777021
Je hebt toch een nummer, of niet?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_97777704
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:20 schreef GSbrder het volgende:
Je hebt toch een nummer, of niet?
Dit idd! Ts moet niet zo zeiken, als een meisje over 3 weken wil afspreken wil dat niet meteen zeggen dat ze geen interesse heeft. Niet iedereen heeft zee-en van tijd.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_97778217
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Niet iedereen heeft zee-en van tijd.
Dan maken ze maar tijd.. Je wil een vriendje of niet, hey!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:14:31 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_97778536
Dat voel je aan of het wat wordt of niet. Niks forceren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_97781714
Je moet niet zo snel afhaken omdat ze 3 weken niet kan afspreken of denken dat het aan je leeftijd ligt. Als je de nummer hebt van zo'n meisje moet je er ook werk van maken, dan sms je gewoon en zo kan je peilen of ze het ook ziet zitten om af te spreken.

Misschien moet je ook wat kieskeuriger worden in met wie je speeksel uitwisselt vooral als je al wat ouder bent en meerdere meiden in een maand hebt, misschien kennen sommige van die meiden elkaar onderling en zien ze je vooral als player..ik zeg maar wat
  maandag 6 juni 2011 @ 12:50:40 #20
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97781754
quote:
13s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan maken ze maar tijd.. Je wil een vriendje of niet, hey!
Veel chicks willen geen vriendje dat bij de eerste date al begint te zeuren over te weinig aandacht en volle agenda's.
pi_97791198
quote:
9s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:50 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Veel chicks willen geen vriendje dat bij de eerste date al begint te zeuren over te weinig aandacht en volle agenda's.
Ik wil geen wijf dat alleen een vriendje wil als statussymbool, en wanneer het haar uitkomt even haar vriendje belt om te pronken met wat ze nu heeft gescoord :')
  maandag 6 juni 2011 @ 17:09:20 #22
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97792723
Je bent gewoon niet leuk genoeg om nuchter te zien :')
  maandag 6 juni 2011 @ 17:15:09 #23
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97792998
quote:
13s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik wil geen wijf dat alleen een vriendje wil als statussymbool, en wanneer het haar uitkomt even haar vriendje belt om te pronken met wat ze nu heeft gescoord :')
:? Want als je nieuwe scharrel toevallig een drukke tijd heeft of nog in de examenstress zit, ziet ze haar vriendje enkel als statussymbool? Niemand ontleend zijn of haar waarde aan hun vriend of vriendin, dus waarom zou dat zo zijn in dit geval?
pi_97793549
quote:
13s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook een verzuurde lul. Met die attitude gaat het helemaal goedkomen!
  maandag 6 juni 2011 @ 17:26:52 #25
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97793582
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook een verzuurde lul. Met die attitude gaat het helemaal goedkomen!
2nd that.
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 17:29:10 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_97793715
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 08:53 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me dus ook af, of ben ik dan al zo'n oude lul dat ik dat niet normaal vind?
Ik ben wel oud ;) , maar toen ik 18 was vond ik dat ook niet normaal, zoenen met iemand die je een minuut kent, hoe wanhopig ben je dan? Wat is er mis met eerst even kletsen?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97794278
Een minuut is wel erg snel ja maar meestal als je op een avond met iemand ''gaat'' die je pas net kent dan is er alcohol in het spel, blame it on the alcohol :s)
  maandag 6 juni 2011 @ 18:14:45 #28
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97795841
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef Sofia90 het volgende:
Een minuut is wel erg snel ja maar meestal als je op een avond met iemand ''gaat'' die je pas net kent dan is er alcohol in het spel, blame it on the alcohol :s)
Jeugd van tegenwoordig... :N
pi_97799016
herkenbaar dat uitstellen... waarschijnlijk houdt ze je aan het lijntje en kijkt ze of er betere vissen in de vijver zwemmen..
pi_97799271
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef GSbrder het volgende:

[..]

:? Want als je nieuwe scharrel toevallig een drukke tijd heeft of nog in de examenstress zit, ziet ze haar vriendje enkel als statussymbool? Niemand ontleend zijn of haar waarde aan hun vriend of vriendin, dus waarom zou dat zo zijn in dit geval?
Je hebt van die wijven die zo zijn hoor

Zo'n " Kijk mij eens vreselijk interessant zijn, want druk." En dan mag vriendjelief af en toe ook bij opdraven...

Dat jij niet weet wanneer je gebruikt wordt is des te triester :')
  maandag 6 juni 2011 @ 19:35:39 #31
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97800597
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je hebt van die wijven die zo zijn hoor

Zo'n " Kijk mij eens vreselijk interessant zijn, want druk." En dan mag vriendjelief af en toe ook bij opdraven...

Dat jij niet weet wanneer je gebruikt wordt is des te triester :')
Ah, juist, je verveelt je nogal snel en komt altijd opdraven zodra een meisje aangeeft tijd te hebben voor je? In de meeste situaties heb je een vergelijkbare volle agenda, anders moet je niet voor van die ambitieuze meisjes gaan terwijl je zelf met een minderwaardigheidscomplex kampt en met je Wajong wegrot op de bank.
pi_97801742
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ah, juist, je verveelt je nogal snel en komt altijd opdraven zodra een meisje aangeeft tijd te hebben voor je? In de meeste situaties heb je een vergelijkbare volle agenda, anders moet je niet voor van die ambitieuze meisjes gaan terwijl je zelf met een minderwaardigheidscomplex kampt en met je Wajong wegrot op de bank.
Niet dagelijks, maar binnen 3 weken moet kunnen ja. Tenzij op vakantie maar dat geef ik dan in een telefoongesprek/sms/whatever wel aan...

Leuke aannames doe je trouwens :)
  maandag 6 juni 2011 @ 19:54:58 #33
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97801969
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Niet dagelijks, maar binnen 3 weken moet kunnen ja. Tenzij op vakantie maar dat geef ik dan in een telefoongesprek/sms/whatever wel aan...

Leuke aannames doe je trouwens :)
Ach, ik hoorde iets over ''niet weet wanneer je gebruikt wordt is des te triester''
Alsof je zelf niet mag rondkijken wanneer een meisje aangeeft pas na 3 weken met je te kunnen afspreken.
Hoeveel relaties ontstaan niet na 2 - 6 maanden aanrommelen.
  maandag 6 juni 2011 @ 20:00:00 #34
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_97802343
Misschien zoen je wel niet zo lekker?
Prrrrr
pi_97803702
het lukt niet omdat er geen klap aan is. Ik herken het van mezelf. Als ik zoen met een jongen die ik nooit eerder heb gezien (dat gebeurt overigens niet vaak) dan heb ik meestal daarna geen behoefte aan verder contact.

Ik ken die hele gast niet, ik voel dus ook niks voor hem. Vaak als ik dan gebeld word door zo iemand of ik wil afspreken dan ga ik er wel op in om hem te leren kennen, ik bedoel: voor hetzelfde geld hou je er een goede vriend of meer aan over. Maar meestal haak ik na een keer of 3 af.

Omdat hij in 1e instantie niet geselecteerd was op basis van: hey, jij bent leuk om mee om te gaan. Dus vaak kom ik erachter dat hij niet goed bij me past. Einde verhaal
pi_97827551
Oke bedankt voor alle reacties,

GHB lijkt me niet nodig want die meiden met uitgaan zijn al aardig aangeschoten.

Hosselaar ben ik zeker niet:) Het is niet mn doel om met veel meiden te zoenen. Hosselaar ben je denk ik meer als je veel meiden sekst. Zoenen is wel onschuldig.
Trouwens ik zie legio mensen zoenen met uitgaan, buiten de kroeg op straat enzo. Dus zo opvallend is het niet.

Looks, ik ben niet lelijk ofzo, maar er zijn zat knappere jongens in zo'n tent. Ook ben ik vaak verlegen maar knoop ik toch n praatje aan.

Eerste avond mee naar huis en keihard neuken; Raar maar waar maar op een of andere manier heb je daarna vrijspel en doet ze totaal niet hard to get of wat dan ook. Ook al vind ik het zelf niet nodig zo snel, die keren dat het zo ging willen ze juist graag later nog afspreken.

Bellen; dat doe ik dan ook maar of ze nemen niet op of ze willen wel een afspraak maken maar dan gaat het later alsnog niet door.

'Sletjes is een groot woord, maar ik vind het ook behoorlijk vreemd. Na een minuut zit ik nog in de fase 'hoe heette je nog maar? Wat voor studie/werk doe je?''
Namen onthou ik altijd gelijk. Wel zo netjes als je haar nr vraagt dat je zelf haar naam kan intoetsen. Werk/studie, tja op een of andere manier vind ik het leuker om een beetje te ouwehoeren dan om in zo'n tent over studie te gaan praten. De keren dat ik het wel doe, of dat zij erover beginnen knappen ze altijd af op m'n lage opleiding en slechte baan.

Fatsoenlijk op date misschien moet ik dat eens meer proberen. Vraag me alleen af of dat niet alle spanning weghaald als ik zo snel al geld aan ze ga besteden voor leuke dingen enzo...

Jonge tutjes doen misschien wel wat hard to get maar ze zijn wel lekker vrij en open en hebben minder vooroordelen dan oudere meiden. Minder tunnelvisie zeg maar. Oudere meiden zijn vaak heel kritisch, als je niet aan hun ideaalplaatje voldoet hebben ze geen interesse meer.

Dat ze dan wil afspreken over 3 weken ga ik dan niet zuur over doen hoor. Hooguit 1 of 2x een grappig bedoelde / plagerige sms maar verder laat ik het rusten. Vind het evengoed wel apart dat je dan zo 5 weken verder bent voordat je elkaar voor de 2e keer ziet. Nu kijk ik wel verder ondertussen maar vraag me wel af of zij dat dan niet ook doet. En als ze dat doet, waarom ze dan nog wel de intentie laat blijken dat ze nog wil afspreken.

Niet leuk genoeg om nuchter te zien -> sommige meiden zijn gewoon totaal anders als ze uit zijn met wat wijntjes achter de kiezen. Punt is alleen dat ik het moeilijk kan inschatten.

Misschien zoen je wel niet zo lekker? -> Ik zoen heel lekker:) ff serieus iedereen zoent anders natuurlijk soms klikt het ook totaal niet, maar dan blijf je niet 10 minuten met iemand zoenen om vervolgens op 'n bankje of bij de bushalte verder te gaan... lijkt mij dan he, maargoed, als ik het wist dan was ik hier niet:)

het lukt niet omdat er geen klap aan is. --> Het is idd een vrij snelle selectie. Maar dat gaat wel op voor de meeste eerste ontmoetingen.

Maargoed ik zal voortaan proberen om eerst een wat langer gesprek te hebben.
Vervolgens misschien op een fatsoenlijke date gaan.
pi_97828970
Tip: niet sms'en. Opbellen!
pi_97830458
Juist ja die meiden zijn aangeschoten :P

Ik denk gewoon dat de kroeg niet de ideale plek is als basis voor => daten=> relaties..

Persoonlijk hoef ik trouwens uberhaupt nooit een date met een meid die ik in de kroeg heb gezoend, meestal gaat dat al na een paar minuutjes, nix serieus aan natuurlijk... Mensen zijn in de kroeg toch vooral bezig bevestiging te zoeken. :P

Denk ook dat die meiden zoiets zullen hebben van wtf als je ze volgende ochtend opbelt om wat af te spreken, althans de meesten dan. Het blijft tenslotte toch een donkere kroeg waar jullie na wat aangeschoten gelul een beetje gezoend hebben en daarna weer naar huis zijn gegaan...

Anders is het inderdaad als je elkaar eerst op een verjaardag/feestje oid tegenkomt en later in de kroeg zoent, je hebt elkaar dan ''bij daglicht en nuchter'' meegemaakt, en je weet met wat voor persoon je te maken hebt. Dat maakt volgens mij een groot verschil...
pi_97832916
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Gast. DRIE WEKEN.
Een vrijdagavond daarvan moet wel lukken. Zelfs met examens en alles. Je bent niet 24/7 geketend aan je werk/studie/vrienden/andere obligaties, en een avondje eten hoeft niet langer dan een aantal uur te duren.
pi_97833890
Klinkt allemaal bekend, de meeste dames vinden de aandacht leuk maar als je dan meer wil is het vaak van geen interesse omdat het voor de dame in kwestie vaak om de aandacht ging die avond. Dus als je ook met die mood naar de kroeg gaat heb je leuke avonden maar verwacht er niet teveel van. Mocht je een relatie zoeken ga op een datingsite zoeken, ontwijk wel even de headcases daar !

Daarnaast hebben dames het gewoon vaak drukker omdat ze 3 maanden van te voren alles plannen, mannen doen dat niet en hebben vaak tijd. Ik bel ook mijn maten niet op om alvast voor drie maanden af te spreken, vaak gaat dat bij ons zo op vrijdagmiddag "Vanavond stappen ? Sgoed ! en vrijdagnacht half lam spreek je alvast weer af voor zaterdag.

Zo werkt dat bij dames niet, dus als ze de eerste drie weken geen tijd hebben is dat vaak omdat ze daadwerkelijk vanalles in de agenda hebben staan. Even geduld dan komt dat vanzelf, en je laat meteen zien dat je de ruimte van de ander respecteert.
-
pi_97836364
Een datingsite is helemaal niks. Dan kan je nog beter 10 meiden uit de kroeg ontmoeten waarvan er 1 geschikt/enigzins serieus is.
Met uitgaan ontmoet ik tenminste meiden die ik leuk vind qua uitstraling, die mn type zijn niet alleen qua uiterlijk maar ook doen en laten enzo. (ja, vooral doen;))
Maar ff serieus een datingsite, je ziet een foto, hoe weet je hoe iemand lacht, ruikt etc etc. Dan heb ik die pheromonen liever gelijk:)
pi_98189898
Hehe zo ik heb een meid kunnen 'debriefen' van zo'n situatie van zoenen waar niks uit komt. Ze had me later per sms afgewezen met de mededeling dat ze een leukere jongen had ontmoet.

Ze zei dat ze het leeftijdsverschil toch een afknapper vond.
Ook dacht ze dat het mij alleen om de seks ging. Toen ik haar later had proberen te bellen dacht ze dat het puur om een booty call ging.
Ze zei ook nog dat ze zich niet kon voorstellen dat ik in meer dan alleen seks was geinteresseerd.

Maar ook dat ze met meerdere jongens tegelijk aan het daten/scharrelen is en dat ze het zichzelf daarmee niet makkelijk maakte emotioneel gezien. Ze sekst zelfs met jongens ook al weet ze dat die verliefd op haar zijn... Dat ze daarmee ook een jongenshart kan breken staat ze niet echt bij stil.
Haar hartje was zelf ook gebroken en zodra ze daar overheen was is ze los gegaan.

Was wel een interessant en leerzaam gesprek:) redelijk open en eerlijk.
pi_98211199
Zo eentje die zelf de slet uithangt maar bij jou denkt dat je alleen maar in seks geïnteresseerd bent :') Ze gaat dus gewoon van zichzelf uit
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:15:24 #44
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98212125
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef Sofia90 het volgende:
Zo eentje die zelf de slet uithangt maar bij jou denkt dat je alleen maar in seks geïnteresseerd bent :') Ze gaat dus gewoon van zichzelf uit
Dat dus. Ze projecteerde op jou, TS, dat jij wel zo'n inwisselbare jongen zou zijn die haar ziet als een bootycall. Blijkbaar was er dus puur fysieke aantrekkingskracht en geen emotionele click.
pi_98325477
Het mooiste was nog, uiteindelijk was ik haar dus nog een keer tegen gekomen nadat ze me duidelijk had afgewezen. Maar doordat ik het zo luchtig opving kreeg ze weer heel erg interesse in me en ben toen met haar mee naar huis geweest en de rest laat zich raden.. toen waren we klaar zegt ze dat ze de volgende dag een date had waar ze mee zou gaan seksen :{ :?

Sommige vrouwen blijven me verbazen !

Heb wel een andere meid ontmoet met uitgaan, die is het tegenovergestelde. Afspraakje mee gehad en binnenkort een 2e :s)
pi_98326130
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef GSbrder het volgende:

[..]
Niemand ontleend zijn of haar waarde aan hun vriend of vriendin, dus waarom zou dat zo zijn in dit geval?
Weet je dat heel zeker? :P
Beneath the gold, bitter steel
pi_98326770
Je kan waarschijnlijk niet zoenen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_98331597
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 08:47 schreef tstile het volgende:
Het mooiste was nog, uiteindelijk was ik haar dus nog een keer tegen gekomen nadat ze me duidelijk had afgewezen. Maar doordat ik het zo luchtig opving kreeg ze weer heel erg interesse in me en ben toen met haar mee naar huis geweest en de rest laat zich raden.. toen waren we klaar zegt ze dat ze de volgende dag een date had waar ze mee zou gaan seksen :{ :?

Sommige vrouwen blijven me verbazen !

Heb wel een andere meid ontmoet met uitgaan, die is het tegenovergestelde. Afspraakje mee gehad en binnenkort een 2e :s)
Goed zo, met sletten kan je ook niet veel meer dan dat
  zaterdag 18 juni 2011 @ 15:05:29 #49
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98334398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:00 schreef Fingon het volgende:

[..]

Weet je dat heel zeker? :P
Excuus. Geen stabiele, evenwichtige en normale mensen :)
pi_98354111
Hmm wel de skills om blijkbaar snel een vrouw te versieren maar dan vervolgens niks verder.
Probeer een ste daten met iemand die je in een andre omgeving hebt ontmoet. Werk ofzoiets..
  zondag 19 juni 2011 @ 01:17:23 #51
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_98358216
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:40 schreef El_Matador het volgende:
Je kan waarschijnlijk niet zoenen.
:')

Dan kap ik het ook zo snel mogelijk af ja
pi_98362398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:51 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Hmm wel de skills om blijkbaar snel een vrouw te versieren maar dan vervolgens niks verder.
Probeer een ste daten met iemand die je in een andre omgeving hebt ontmoet. Werk ofzoiets..
Ja goeie tip alleen heb heel weinig collega's. Klanten zou evt. kunnen. Ik ben idd alleen redelijk in het begin en dan ook alleen maar in bepaalde situaties (uitgaan). Maar voor de rest gaat het inderdaad allemaal vrij waardeloos maar dat wil ik dus gaan veranderen.

Inmiddels heb ik dus besloten om OF voor een nummer te gaan in de hoop op een vervolgdate(en dus niet gelijk te zoenen) OF als het dan toch tot zoenen komt het gewoon te laten zitten en geen nr te vragen.(persoonlijk vind ik dat echt moeilijk om bij zo'n situatie weg te lopen omdat ik altijd toch hoop dat het wél iets voorsteld maargoed)

Maar omdat ik eigenlijk hoop dat het met de date meid wat gaat worden heb k besloten om tot ik dat weet niet meer met andere meiden te zoenen.

Ik begin nu te merken dat sommige meiden dit op een of andere manier wel interessant vinden.
Nu had ik n meid ontmoet in de kroeg, dus ik vraag haar 'zoen jij weleens met mensen tijdens uitgaan?'
zij; ja.
Vervolgens deed ik super verbaasd en zei ik dat ik dat nooit deed:)
Zij bleef de rest vd avond met me dansen, vasthouden, etc etc. Moet zeggen dat dat best wel goed aanvoelde.
Maar van het niet zoenen kreeg ze het wel een beetje moeilijk zei ze :D funny shit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')