mag ik hier uit concluderen dat onderbroeken sexy zijn?quote:
mijn ballen hebben het reuze naar hun zin, 2maal daags uitlaten en alles is dandyquote:Op maandag 6 juni 2011 09:03 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn het best voor je ballen.
swagquote:Op maandag 6 juni 2011 09:03 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
hardworden in die onderbroek is heel handig, zien meteen alle chicks hoe lang je bent.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:03 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen moomoo denkt dat. Ik ken genoeg vrouwen die bowlen leuk vinden.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Even iets anders, waarom denken mannen op FOK! altijd dat dit soort generalisaties kloppen?
Doe je er een strakke onder, zoals jongens in het zwembad doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
hardworden in die onderbroek is heel handig, zien meteen alle chicks hoe lang je bent.
En heel veel anderen in de rest van KLB denken in dat soort generalisaties.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen moomoo denkt dat. Ik ken genoeg vrouwen die bowlen leuk vinden.
Omdat faalhazen.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:34 schreef tliciouz het volgende:
Waarom staan ze de laatste tijd niet in een reeks? Ik moet jullie telkens zoeken.
Ja zo zijn er ook mensen die denken dat mannen nooit hun handen wassen na het toiletbezoek.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
En heel veel anderen in de rest van KLB denken in dat soort generalisaties.
Wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:34 schreef tliciouz het volgende:
Waarom staan ze de laatste tijd niet in een reeks? Ik moet jullie telkens zoeken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:49 schreef Chai het volgende:
Topicreeks: KLB SC
Kan de reeks even weer gerepareerd worden?
[KLB SC] nwly hvj nntb bff ly
[KLB SC] Dont eat yellow snow
[KLB SC] Sophie
[KLB SC] Lekker mezelf promoten.
[KLB SC] Geen idee wat ik hier neer moet zetten.
[KLB SC] I beg to dream and differ from the hollow lies!Bedankt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt. Alles is nu weer gekoppeld als het goed is.
Skylark was de zwakste schakel hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:01 schreef wise het volgende:
Moet ik weer klb sc zoeken
logisch met zo'n TS.
Oh ik wist niet dat het dan niet meer konquote:Op maandag 6 juni 2011 10:17 schreef Chai het volgende:
Nee Atomic_Fuu, want die had snel een topic gemaakt en toen kon Skylark. geen reekstopic meer maken. En het topic van A_F werd gesloten.
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:25 schreef ynuhh het volgende:
Zo, maar even 3 uur rijden om een verslag in te leveren.
Devvie heeft een snor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |