quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mocht de naam Spam!radio worden, dan hebben we iig al t-shirts![]()
![]()
[ afbeelding ]
Iddquote:
Of we zijn gewoon achterlijk met z'n allen.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:07 schreef ValHallen het volgende:
Mensen van het goede leven hebben zich hier verzameld
quote:
Uhu ik zag hetquote:Op maandag 6 juni 2011 00:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn meest foute bericht in je fobo achtergelaten. [ afbeelding ]
Laat de vrouwtjes smelten!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En dan als slogan. Uit je achterste speakers!
A hard beat till you bleed!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En dan als slogan. Uit je achterste speakers!
Hoe foutquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mocht de naam Spam!radio worden, dan hebben we iig al t-shirts![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee want jij zei Spam-Radio in de TC
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wist ik niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt het op, want nu horen we het automatisch muziek machine (waar we een naam voor moeten verzinnen)quote:
Wordt verworpenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of we zijn gewoon achterlijk met z'n allen.
Guppie bot.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
lijkt het op, want nu horen we het automatisch muziek machine (waar we een naam voor moeten verzinnen)
Staat een gedeelte van top 2000 en sla fm top 40 in
Hoe kan ik zien in VLC wie er draait Viro? Heb ik een instelling niet goed staan of.....quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
lijkt het op, want nu horen we het automatisch muziek machine (waar we een naam voor moeten verzinnen)
Ze smste ze ligt eruit iddquote:
Zit idd wat in ja...quote:Op maandag 6 juni 2011 00:10 schreef robdriessen het volgende:
Bij keuze voor SPAM!FM moeten we heeeeeel erg uitkijken dat SLAM er geen lucht van krijgt. Radiostations hebben meestal geen gevoel voor humor als een ander station een 'variant' op hun naam gebruikt.
Mja, dat is ook weer zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:10 schreef robdriessen het volgende:
Bij keuze voor SPAM!FM moeten we heeeeeel erg uitkijken dat SLAM er geen lucht van krijgt. Radiostations hebben meestal geen gevoel voor humor als een ander station een 'variant' op hun naam gebruikt.
quote:
Maar het logo spreekt dan boekdelenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:10 schreef robdriessen het volgende:
die heb ik gemaaktquote:Op maandag 6 juni 2011 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter heeft echt een bazenjingle gemaakt![]()
Spamslet-radio dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:10 schreef robdriessen het volgende:
helemaal mee eensquote:Op maandag 6 juni 2011 00:10 schreef robdriessen het volgende:
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
"Meneer van Inkel".quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Meneer van Inkel".
Jongens, kan iemand Meneer van Inkel een trap geven? Hij is weer stilgevallen.....
Spam of Slam is toch weer iets totaal anders?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:10 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet daarbij denken aan het Land van Nooitquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet daarbij denken aan het Land van Nooit
En ja, ik weet dat 't Ooit is, maar 't bestaat niet meer
Dat zal het eerste zijn dat ze doen, idd. Een mail/brief oid sturen met de vraag de naam te wijzigen.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Spam of Slam is toch weer iets totaal anders?
Daarnaast geloof ik nooit dat ze een zaak van zullen maken als er een clubje van maximaal 30 mensen een internetstationnetje maken.
And if so kunnen we altijd nog de naam aanpassen.
Opaquote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt wil nú dat God zijn oren eraf laat vallen en gehoorgangen laat verdwijnen.
Gewoon copy/paste van internetquote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1+1=2
5x6=30
Wortel van 25 is 5
Hoe veel meer bewijs heb je nodig!
Ik zeg superman, want redder in nood als muziek wegvaltquote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt wil nú dat God zijn oren eraf laat vallen.
SupperGuppiequote:Op maandag 6 juni 2011 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zeg superman, want redder in nood als muziek wegvalt
Wolverine is veel geiler dan Superman, andersquote:Op maandag 6 juni 2011 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zeg superman, want redder in nood als muziek wegvalt
Daarom Spam-FM en niet SPAM!FMquote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal het eerste zijn dat ze doen, idd. Een mail/brief oid sturen met de vraag de naam te wijzigen.
Hoho gister hadden we 37 luisteraars!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Spam of Slam is toch weer iets totaal anders?
Daarnaast geloof ik nooit dat ze een zaak van zullen maken als er een clubje van maximaal 30 mensen een internetstationnetje maken.
And if so kunnen we altijd nog de naam aanpassen.
Ja hoe moet ik dan bewijzen of ik niet achterlijk benquote:Op maandag 6 juni 2011 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon copy/paste van internet
Bewijs verworpen
Nope, we zijn 100% legaal bezig!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef -Datdus- het volgende:
Slam hoeft alleen al even buma te bellen.
Dan gaan we voor de 1e optiequote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom Spam-FM en niet SPAM!FM
Die 2e met de "!"en hoofdletters gebruikt SLAM!FM ook namelijk.
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Even een melding van Knetter: Ze had Damian Marley - Beautiful willen draaien vanaaf als verzoek van Geolidevetmachine (hoop dat je het zo schrijft) hij wilde op deze manier sorry zeggen voor het gescheld in het topic... maar hij was erg teleurgesteld en uitte dat op de verkeerde manier....dus langs deze weg een schone lei.. zand erover!
Ja, dat is zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom Spam-FM en niet SPAM!FM
Die 2e met de "!"en hoofdletters gebruikt SLAM!FM ook namelijk.
..en ontslaan ze mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef Viro het volgende:
Sony FM
Komen we in et nieuws en krijgen we Sony achter ons aan
Correctie, jij.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef Viro het volgende:
Sony FM
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
ToT: [X-Raydio] #37: Waar we bijna witte rook zien!
Dat je niet kan bedenken hoe je dat moet bewijzen bewijst voor mij al genoegquote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dan bewijzen of ik niet achterlijk ben
Een kopie van mijn schooldiploma's? (wel naar keuze dan)
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef Viro het volgende:
Sony FM
Zelfs dan zijn we komen we niet in problemen, want via radionomy is het legaalquote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef -Datdus- het volgende:
Slam hoeft alleen al even buma te bellen.
Is via de site waar we streamen geregeld.quote:
Oh dat is wel erg netjes!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Even een melding van Knetter: Ze had Damian Marley - Beautiful willen draaien vanaaf als verzoek van Geolidevetmachine (hoop dat je het zo schrijft) hij wilde op deze manier sorry zeggen voor het gescheld in het topic... maar hij was erg teleurgesteld en uitte dat op de verkeerde manier....dus langs deze weg een schone lei.. zand erover!
Ik had die hele post niet gezien.. Goed manquote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik hoorde het vanmiddag idd.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Drogredeneringquote:Op maandag 6 juni 2011 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je niet kan bedenken hoe je dat moet bewijzen bewijst voor mij al genoeg
Mwoah hij mag eerst wel ff persoonlijk excuus komen maken in het topic en e.e.a. uitleggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Geolidevetmachine moet gewoon weer lekker komen posten hier!Clean start!
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Neu.quote:
Ik denk dat er idd een paar dingen even besproken moeten worden ja, anders blijven er spanningen.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah hij mag eerst wel ff persoonlijk excuus komen maken in het topic en e.e.a. uitleggen.
Heb ook nog een paar aardig beledigende DM's staan.
Stuur maar liever tietenpics van je jurkjesquote:Op maandag 6 juni 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu.
Maar, je mag je diploma's best opsturen hoor, als jij daar gelukkig van wordt
Mijn jurkjes hebben geen tietenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stuur maar liever tietenpics van je jurkjes
Wat is je adres?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu.
Maar, je mag je diploma's best opsturen hoor, als jij daar gelukkig van wordt
wel verstandig om dan te gaan ja anders crash je straks tegen de Bottelektunnelquote:
Vinden we dat erg van de tunnel?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wel verstandig om dan te gaan ja anders crash je straks tegen de Bottelektunnel
Nee duh daar moet jij voor zorgenquote:
Daar kom ik morgen niet! Wel Spijkenissebrug..quote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wel verstandig om dan te gaan ja anders crash je straks tegen de Bottelektunnel
Slaap zequote:Op maandag 6 juni 2011 00:21 schreef ToT het volgende:
Luitjes, ik ga weer snoozen, ff het goede voorbeeld geven aan Jofu!
Trusten he!
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Geolidevetmachine moet gewoon weer lekker komen posten hier!Clean start!
Nacht man!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:21 schreef ToT het volgende:
Trusten he!
Ook daar wil je niet tegenaanrijden. Lelijk dingquote:Op maandag 6 juni 2011 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar kom ik morgen niet! Wel Spijkenissebrug..
Nah, ik wil 't topic niet volspammen met mijn tietenquote:
Laterzzzz manquote:Op maandag 6 juni 2011 00:21 schreef ToT het volgende:
Trusten he!
Dan wil je dat toch juist wel? Kan er alleen maar beter op wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook daar wil je niet tegenaanrijden. Lelijk ding
Juist wel, dan moeten ze m opknappen!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook daar wil je niet tegenaanrijden. Lelijk ding
Ik luister via vlc en zie topic OP.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is dit hoe luisteren jullie radio nu
Don't know don't care...quote:Op maandag 6 juni 2011 00:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ok waarom post hij niet als zichzelf?
Misschien omdat hij koelkast heeft gebruikt als kloon voor onz radio. Ik zou t niet weten.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ok waarom post hij niet als zichzelf?
zie OP onder kopje luisteren in media playerquote:Op maandag 6 juni 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is dit hoe luisteren jullie radio nu
Of omdat Koelkast Geoliedevetmachine of zo, gewoon niet isquote:Op maandag 6 juni 2011 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij koelkast heeft gebruikt als kloon voor onz radio. Ik zou t niet weten.
Hoe kan hij dan via Knetter op msn excuses maken?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of omdat Koelkast Geoliedevetmachine of zo, gewoon niet is
Dit dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan via Knetter op msn excuses maken?
Veel plezierquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga lekker slapen en dromen over mijn liefste wederhelftsorry voor het gekusjekroel, ik ben verliefd. Ik mag dat
Wie zegt dat 't via msn ging?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan via Knetter op msn excuses maken?
Slaap lekker, meisquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga lekker slapen en dromen over mijn liefste wederhelftsorry voor het gekusjekroel, ik ben verliefd. Ik mag dat
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef mr-green het volgende:
is het mogelijk dat ik even op de server ga op SAM uit te testen?
awwwwwquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Slaap lekker moppie!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Het was via een DM naar Knetterquote:Op maandag 6 juni 2011 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat 't via msn ging?Kan ook PM zijn he.
gaat de verzoekjesmachine er ook weer auto in?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:28 schreef Viro het volgende:
[..]dat kan, gewoon inloggen en de muziek bot gaat automatisch uit
Slaap zequote:
truste zusjequote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Slaap zequote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
verzoekmachine moet worden aangezet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:28 schreef mr-green het volgende:
[..]
gaat de verzoekjesmachine er ook weer auto in?
Trusten meisquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:
Nog niet. Wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:28 schreef mr-green het volgende:
[..]
gaat de verzoekjesmachine er ook weer auto in?
Sweet dreams Faye!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja echt hequote:
Slaap zequote:Op maandag 6 juni 2011 00:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook m'n oogjes dichtdoen en m'n tieten te ruste leggen.
Fijne nacht nog, peepz![]()
truste meidquote:Op maandag 6 juni 2011 00:32 schreef Samzz het volgende:
Trustequote:Op maandag 6 juni 2011 00:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
A.S Zaterdag van 00:00 - 02:00 draait DJ ValHallen een epische Klassieke show in de letterlijke zin van het woord!
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
A.S Zaterdag van 00:00 - 02:00 draait DJ ValHallen een epische Klassieke show in de letterlijke zin van het woord!
Onthou t nummer kan je m misschien aanvragen strakkies.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
Dan draai ik hem zelf welquote:Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Onthou t nummer kan je m misschien aanvragen strakkies.
Katy Pery met E.T. (ik weet all1 niet of Guppie m heeft.)
Slaap lekker!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:32 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan draai ik hem zelf welheb hem hier wel
Ik zal hem even aanpassenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kun jij misschien mijn show een dag eerder doen?Het is de nacht van Vrijdag op Zaterdag
Heb niks gehoordquote:
word geregeld op het moment dat ik dit postquote:Op maandag 6 juni 2011 00:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan draai ik hem zelf welheb hem hier wel
Zo goed?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:39 schreef Viro het volgende:
[..]
word geregeld op het moment dat ik dit post
Mooi zoquote:
Avondquote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef McSteamy het volgende:
Hallo McSteamy meldt zich voor de nachtploeg
Ej stifllerquote:
opzich wil ik wel doorgaan tot half 2 maar weet niet of Viro of Outpost dat ok vinden met de verzoekjesmachine?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef Carooltje79 het volgende:
Tot hoe laat ga je MrGreen, dan doe ik dat ff aanpassen op het rooster
Eej lieverdquote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef McSteamy het volgende:
Idd fijne muziekjes ditquote:
Opa!!hoe gaat ie ouwequote:
euhmm Viro en Outpost... is dit oke?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
opzich wil ik wel doorgaan tot half 2 maar weet niet of Viro of Outpost dat ok vinden met de verzoekjesmachine?
dat mag jij bepalen, ik houd me alleen bezig met stream en verzoekmachinequote:Op maandag 6 juni 2011 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
euhmm Viro en Outpost... is dit oke?
Tis de leeftijd misschienquote:
Kerelquote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef McSteamy het volgende:
Ja , t is wel een ideaal programma vind ikquote:Op maandag 6 juni 2011 00:45 schreef mr-green het volgende:
Haha wel humor dat SAM (als je de mic wegdenkt). dat programma regelt gewoon zelf de overgangen
Nou ik ga je gwn lekker op het rooster zetten MrGreenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:45 schreef Viro het volgende:
[..]
dat mag jij bepalen, ik houd me alleen bezig met stream en verzoekmachine
Viro...how`ya doingquote:
Ik vind t prima maar dan ga ik daarna wel slapen.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
opzich wil ik wel doorgaan tot half 2 maar weet niet of Viro of Outpost dat ok vinden met de verzoekjesmachine?
Te laat hij staat er al opquote:Op maandag 6 juni 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t prima maar dan ga ik daarna wel slapen.Ik of Viro moeten nu nl wakker blijven om Guppie aan te zetten.
De helft is volgens mij heen slapenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:50 schreef ValHallen het volgende:
De rust lijkt een beetje wedergekeerd hier
geen probleem ik ben sowieso iedere dag wakker tot 2.00/3.00quote:Op maandag 6 juni 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t prima maar dan ga ik daarna wel slapen.Ik of Viro moeten nu nl wakker blijven om Guppie aan te zetten.
Nog aan de foon hierquote:Op maandag 6 juni 2011 00:50 schreef ValHallen het volgende:
De rust lijkt een beetje wedergekeerd hier
Niks mis mee, ik kan het weer helemaal volgen enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 00:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
De helft is volgens mij heen slapen
Omdat mensen willen slapen!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is het nu ineens een stuk zachter of lijkt dat zo?
dat kan best kloppenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is het nu ineens een stuk zachter of lijkt dat zo?
zo'n beetje jaquote:Op maandag 6 juni 2011 00:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Duidelijk te horen!
Zit je nu in zo'n ding?
[ afbeelding ]
Klinkt vreemd maar ik vind dat altijd wel mooie dingenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Duidelijk te horen!
Zit je nu in zo'n ding?
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet maar ik heb wel met je te doen... Ik heb er ook last van als ik vroeg ga slapen zonder medicijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt haast wel een patroon in te zitten he?
Moeten Knetter en ik weer voor je zingen??quote:Op maandag 6 juni 2011 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt haast wel een patroon in te zitten he?
quote:Op maandag 6 juni 2011 01:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
oh
mijn
god!
Volgens mij ben ik dood en in de muziekhemel beland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |