Tis de leeftijd misschienquote:
Kerelquote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef McSteamy het volgende:
Hallo McSteamy meldt zich voor de nachtploeg
Ja , t is wel een ideaal programma vind ikquote:Op maandag 6 juni 2011 00:45 schreef mr-green het volgende:
Haha wel humor dat SAM (als je de mic wegdenkt). dat programma regelt gewoon zelf de overgangen
Nou ik ga je gwn lekker op het rooster zetten MrGreenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:45 schreef Viro het volgende:
[..]
dat mag jij bepalen, ik houd me alleen bezig met stream en verzoekmachine
Viro...how`ya doingquote:
Ik vind t prima maar dan ga ik daarna wel slapen.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
opzich wil ik wel doorgaan tot half 2 maar weet niet of Viro of Outpost dat ok vinden met de verzoekjesmachine?
Te laat hij staat er al opquote:Op maandag 6 juni 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t prima maar dan ga ik daarna wel slapen.Ik of Viro moeten nu nl wakker blijven om Guppie aan te zetten.
De helft is volgens mij heen slapenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:50 schreef ValHallen het volgende:
De rust lijkt een beetje wedergekeerd hier
geen probleem ik ben sowieso iedere dag wakker tot 2.00/3.00quote:Op maandag 6 juni 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t prima maar dan ga ik daarna wel slapen.Ik of Viro moeten nu nl wakker blijven om Guppie aan te zetten.
Nog aan de foon hierquote:Op maandag 6 juni 2011 00:50 schreef ValHallen het volgende:
De rust lijkt een beetje wedergekeerd hier
Niks mis mee, ik kan het weer helemaal volgen enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 00:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
De helft is volgens mij heen slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |