Dit dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan via Knetter op msn excuses maken?
Veel plezierquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga lekker slapen en dromen over mijn liefste wederhelftsorry voor het gekusjekroel, ik ben verliefd. Ik mag dat
Wie zegt dat 't via msn ging?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan via Knetter op msn excuses maken?
Slaap lekker, meisquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga lekker slapen en dromen over mijn liefste wederhelftsorry voor het gekusjekroel, ik ben verliefd. Ik mag dat
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef mr-green het volgende:
is het mogelijk dat ik even op de server ga op SAM uit te testen?
awwwwwquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Slaap lekker moppie!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Het was via een DM naar Knetterquote:Op maandag 6 juni 2011 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat 't via msn ging?Kan ook PM zijn he.
gaat de verzoekjesmachine er ook weer auto in?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:28 schreef Viro het volgende:
[..]dat kan, gewoon inloggen en de muziek bot gaat automatisch uit
Slaap zequote:
truste zusjequote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Slaap zequote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
verzoekmachine moet worden aangezet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:28 schreef mr-green het volgende:
[..]
gaat de verzoekjesmachine er ook weer auto in?
Trusten meisquote:Op maandag 6 juni 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |