abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97767151
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee Supersoep is een mega-reply aan het tikken.
Gelukkig maar, ik was al bang dat er naar me geluisterd zou worden. :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2011 23:46:20 ]
pi_97767163
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zoute?
Tuurlijk zoute :9~
pi_97767174
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, maar meester hij begon... :') Jij bent volgens mij een beetje in je kleuterklasjaren blijven hangen. Constant zeuren over anderen, zelf net zo hard meedoen en als er dan een keer iemand wat van zegt beginnen te miepen dat iemand anders was begonnen. Dat deden we allemaal wel toen we 'n jaar of zes waren, maar de meesten van ons zijn er rond het tiende levensjaar wel mee gestopt. Jij kennelijk niet.

Je stelt maar wat je wilt. Het boeit me werkelijk geen ruk hoe jij over me denkt of wat jij over mij stelt. Je baseert je post over Poolse vrouwen ook over een posting over een supermarkt in Zundert. Met importbruidjes heeft dat weinig van doen, maar dat begrijp je zelf ook wel.

Ik denk dat je aardig paranoia aan het worden bent. Achtervolgen? Proest. _O- :') Get real, dude. Je bent echt niet zo interessant dat mensen hele dagen aan jou wijden. Dat jij hele dagen spendeert om als 'n soort van moraalridder op te komen voor naïeve meisjes op internet met als enige doel in hun broekje te komen, moet je helemaal zelf weten, maar denk niet dat iedereen zo is.

Nou, nou, nou, wat hard. :') Ik ben helemaal in shock. :Y
Je blijft het maar negeren, he? Je houdt er niet van als ik de nuance even schets wat jou er slechter doet vanaf komen?

Ik beledig / bekritiseer mensen die het op zich af roepen met bepaalde uitlatingen en gedrag, jij doet het om anderen te pakken of omdat je dankzij Richard nu ineens een andere mening over Aardbei bent toegedaan.

Het is tekenend voor je beginnende waanzin (blinde woede richting mij :') :') ) dat je zo'n persoon wil geloven, boven iemand die enkel uit (soms naieve) goedheid handelt. Blijf maar lekker MSNen met Richard. Past prima bij elkaar.

En je gaat hier serieus zeggen dat je je niet met me bezig houdt? Ik kan gewoon voorspellen wanneer jij er weer tussenheen komt hier met een belediging naar mij of Straw. Dat is nu al zo'n 6 keer gebeurt en ik reageer elke keer. En dan ga je mij verwijten dat ik daarna de betrokken mensen loop te verdedigen. :') Ik kan het gewoon ruiken. Ik open gisteren geheel willekeurig een topic en zie daar gelijk m'n naam staan waar ik gebrand wordt als "die loser".

Prima als het niet zo is, maar hou er dan even mee op om die schijn te wekken. Het wordt nogal vermoeiend zo. Ga iemand anders lastigvallen. Er zullen wel wat Polen op straat lopen
Ron Paul 2012
pi_97767182
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zoute?
Ja, wat anders?
pi_97767195
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee Supersoep is een mega-reply aan het tikken.
Denk het ook wel. Maar Halcon heeft gelijk dus eigenlijk verspilde moeite.
Communicatie op MBO? Nice, sluit lekker aan.. Ook leuke meisjes denk ik, zijn geen grijze muizen die die opleiding doen O+
  zondag 5 juni 2011 @ 23:47:00 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97767202
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je blijft het maar negeren, he? Je houdt er niet van als ik de nuance even schets wat jou er slechter doet vanaf komen?

Ik beledig / bekritiseer mensen die het op zich af roepen met bepaalde uitlatingen en gedrag, jij doet het om anderen te pakken of omdat je dankzij Richard nu ineens een andere mening over Aardbei bent toegedaan.

Het is tekenend voor je beginnende waanzin (blinde woede richting mij :') :') ) dat je zo'n persoon wil geloven, boven iemand die enkel uit (soms naieve) goedheid handelt. Blijf maar lekker MSNen met Richard. Past prima bij elkaar.

En je gaat hier serieus zeggen dat je je niet met me bezig houdt? Ik kan gewoon voorspellen wanneer jij er weer tussenheen komt hier met een belediging naar mij of Straw. Dat is nu al zo'n 6 keer gebeurt en ik reageer elke keer. En dan ga je mij verwijten dat ik bepaalde mensen loop te verdedigen. :') Ik kan het gewoon ruiken. Ik open gisteren geheel willekeurig een topic en zie daar gelijk m'n naam staan waar ik gebrand wordt als "die loser".

Prima als het niet zo is, maar hou er dan even mee op om die schijn te wekken. Het wordt nogal vermoeiend zo. Ga iemand anders lastigvallen. Er zullen wel wat Polen op straat lopen
Dames ik had gelijk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97767205
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Tuurlijk zoute :9~
Mag ik ook dan? :@ :Y)
pi_97767255
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, wat anders?
Karamel, zoet, naturel. Bijvoorbeeld.
pi_97767298
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Mpj het volgende:

[..]

Denk het ook wel. Maar Halcon heeft gelijk dus eigenlijk verspilde moeite.
Communicatie op MBO? Nice, sluit lekker aan.. Ook leuke meisjes denk ik, zijn geen grijze muizen die die opleiding doen O+
Jij bent nog voorspelbaarder dan de scheten die ik laat na wat bruine bonen.

Ik loop vijf minuten geleden nog tegen iemand te zeggen dat jij er wel weer doorheen zal komen miepen met een snelle opmerking.
Ron Paul 2012
pi_97767322
Popcorn., :r
  zondag 5 juni 2011 @ 23:50:11 #86
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_97767357
Popcorn zoet of zout. O+ Het liefst dat ze nog iets warm zijn. O+ O+
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_97767384
zout.
Finally, someone let me out of my cage
pi_97767388
Ik eet altijd maltesers als ik in de bioscoop ben. :D
pi_97767414
Ik heb thuis zo'n heerlijke amerikaanse popcornmaker die popcorn schiet *O* *O* *O*
pi_97767499
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:50 schreef Mpj het volgende:
Trek je nou zomaar je kusje naar Supersoep in?
pi_97767544
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

En je gaat hier serieus zeggen dat je je niet met me bezig houdt? Ik kan gewoon voorspellen wanneer jij er weer tussenheen komt hier met een belediging naar mij of Straw. Dat is nu al zo'n 6 keer gebeurt en ik reageer elke keer. En dan ga je mij verwijten dat ik bepaalde mensen loop te verdedigen. :') Ik kan het gewoon ruiken. Ik open gisteren geheel willekeurig een topic en zie daar gelijk m'n naam staan waar ik gebrand wordt als "die loser".

Nou, nee. Je praat gewoon poep. Je verwart de termen nuance en hypocrisie met elkaar. Jammer. Zo'n lastige termijnen zijn het toch niet.

Ik ben prima in staat een eigen mening te vormen over Aardbei en dat doe ik dan ook. Wederom een gevalletje hypocrisie, aangezien jij het wel uit je hoofd laat om hier ook maar één kritische noot over haar te plaatsen, aangezien dat je kansen om in haar broekje te komen aanmerkelijk zal verkleinen.

Ik ben bang dat je last hebt van hoogheidswaanzin. Dat bleek al eerder uit je gekloot hier, maar nu ontkomen we er helemaal niet meer aan. Beginnende waanzin? Blinde woede richting jou? Kun je niet lezen ofzo, droeftoetertje?

Je bent ook een loser. Daar draai ik niet omheen. Had ik volgens mij al duidelijk gemaakt, dus kan me niet voorstellen dat het als een verrassing voor je kwam. Was dat wel het geval, dan zegt dat vooral wat over jou. Je moet ook gewoon niet zo janken. Jij bent er niet vies van om steken onder de gordel uit te delen. Is verder prima, daar loop ik niet over te janken, maar ben dan ook 'n keer niet het hypocriete jankzakje en begin niet te zeverzakken als anderen een keertje naar jou uithalen. Je vraagt er namelijk gewoon om.

En daar ga je weer. :') Niet huilen als er straks weer iemand begint over jou of over je internetscharreltje.

Goed, je wilt aandacht en je ziet dit als aandacht, dus je zit nu vast weer met een stijf plassertje in je hand een reply te tikken, maar beter zou je gewoon eens inzien dat je een extreem gevalletje pot-ketel-pikzwart bent. Dat bewijs je elke post weer.

Een tip: stop met jezelf belachelijk te maken en steek je energie liever in je internetliefje. Kunnen jullie op termijn elkaar de hele dag gaan vervelen.
  zondag 5 juni 2011 @ 23:54:00 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97767556
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:50 schreef Mpj het volgende:
Rare vogel :{
C'est la vie
pi_97767618
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Trek je nou zomaar je kusje naar Supersoep in?
Ja, is zo overbodig in het topic. Het voegt helemaal niks toe en ben wel klaar met die eeuwige discussies over niks. Supersoep weet dat ik hem een sukkel/nerd vind, hij mij ook. Klaar toch.

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Rare vogel :{
Nee, vind ik lekker. Popcorn niet. 8-)
pi_97767637
zoute popcorn, hmm... heb nu maar zoete, ik heb in de supermarkt per ongeluk de verkeerde doos gepakt.
  zondag 5 juni 2011 @ 23:55:46 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97767655
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb thuis zo'n heerlijke amerikaanse popcornmaker die popcorn schiet *O* *O* *O*
Ik ben jaloers ;(
C'est la vie
pi_97767658
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja, is zo overbodig in het topic. Het voegt helemaal niks toe en ben wel klaar met die eeuwige discussies over niks. Supersoep weet dat ik hem een sukkel/nerd vind, hij mij ook. Klaar toch.
Ah je hebt het licht gezien.
pi_97767664
Verhitte discussies hebben wel humor om te lezen af en toe :Y
pi_97767702
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
ik doe ze of in de magnetron of in een pan. werkt ook. maar een popcorn maker kan er waarschijnlijk tof uitzien!.
pi_97767724
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben jaloers ;(
De eerste keer had ik een te kleine schaal en toen vloog het rond in de keuken :D Dat was een snel en leerzaam proces.
pi_97767744
Waar de fuck gaat het hier over he :')
Finally, someone let me out of my cage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')