abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97767544
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je blijft het maar negeren, he? Je houdt er niet van als ik de nuance even schets wat jou er slechter doet vanaf komen?

Ik beledig / bekritiseer mensen die het op zich af roepen met bepaalde uitlatingen en gedrag, jij doet het om anderen te pakken of omdat je dankzij Richard nu ineens een andere mening over Aardbei bent toegedaan.

Het is tekenend voor je beginnende waanzin (blinde woede richting mij :') :') ) dat je zo'n persoon wil geloven, boven iemand die enkel uit (soms naieve) goedheid handelt. Blijf maar lekker MSNen met Richard. Past prima bij elkaar.

En je gaat hier serieus zeggen dat je je niet met me bezig houdt? Ik kan gewoon voorspellen wanneer jij er weer tussenheen komt hier met een belediging naar mij of Straw. Dat is nu al zo'n 6 keer gebeurt en ik reageer elke keer. En dan ga je mij verwijten dat ik bepaalde mensen loop te verdedigen. :') Ik kan het gewoon ruiken. Ik open gisteren geheel willekeurig een topic en zie daar gelijk m'n naam staan waar ik gebrand wordt als "die loser".

Prima als het niet zo is, maar hou er dan even mee op om die schijn te wekken. Het wordt nogal vermoeiend zo. Ga iemand anders lastigvallen. Er zullen wel wat Polen op straat lopen
Nou, nee. Je praat gewoon poep. Je verwart de termen nuance en hypocrisie met elkaar. Jammer. Zo'n lastige termijnen zijn het toch niet.

Ik ben prima in staat een eigen mening te vormen over Aardbei en dat doe ik dan ook. Wederom een gevalletje hypocrisie, aangezien jij het wel uit je hoofd laat om hier ook maar één kritische noot over haar te plaatsen, aangezien dat je kansen om in haar broekje te komen aanmerkelijk zal verkleinen.

Ik ben bang dat je last hebt van hoogheidswaanzin. Dat bleek al eerder uit je gekloot hier, maar nu ontkomen we er helemaal niet meer aan. Beginnende waanzin? Blinde woede richting jou? Kun je niet lezen ofzo, droeftoetertje?

Je bent ook een loser. Daar draai ik niet omheen. Had ik volgens mij al duidelijk gemaakt, dus kan me niet voorstellen dat het als een verrassing voor je kwam. Was dat wel het geval, dan zegt dat vooral wat over jou. Je moet ook gewoon niet zo janken. Jij bent er niet vies van om steken onder de gordel uit te delen. Is verder prima, daar loop ik niet over te janken, maar ben dan ook 'n keer niet het hypocriete jankzakje en begin niet te zeverzakken als anderen een keertje naar jou uithalen. Je vraagt er namelijk gewoon om.

En daar ga je weer. :') Niet huilen als er straks weer iemand begint over jou of over je internetscharreltje.

Goed, je wilt aandacht en je ziet dit als aandacht, dus je zit nu vast weer met een stijf plassertje in je hand een reply te tikken, maar beter zou je gewoon eens inzien dat je een extreem gevalletje pot-ketel-pikzwart bent. Dat bewijs je elke post weer.

Een tip: stop met jezelf belachelijk te maken en steek je energie liever in je internetliefje. Kunnen jullie op termijn elkaar de hele dag gaan vervelen.
  zondag 5 juni 2011 @ 23:54:00 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97767556
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:50 schreef Mpj het volgende:
Ik eet altijd maltesers als ik in de bioscoop ben. :D
Rare vogel :{
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97767618
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Trek je nou zomaar je kusje naar Supersoep in?
Ja, is zo overbodig in het topic. Het voegt helemaal niks toe en ben wel klaar met die eeuwige discussies over niks. Supersoep weet dat ik hem een sukkel/nerd vind, hij mij ook. Klaar toch.

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Rare vogel :{
Nee, vind ik lekker. Popcorn niet. 8-)
pi_97767637
zoute popcorn, hmm... heb nu maar zoete, ik heb in de supermarkt per ongeluk de verkeerde doos gepakt.
  zondag 5 juni 2011 @ 23:55:46 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97767655
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb thuis zo'n heerlijke amerikaanse popcornmaker die popcorn schiet *O* *O* *O*
Ik ben jaloers ;(
C'est la vie
pi_97767658
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja, is zo overbodig in het topic. Het voegt helemaal niks toe en ben wel klaar met die eeuwige discussies over niks. Supersoep weet dat ik hem een sukkel/nerd vind, hij mij ook. Klaar toch.
Ah je hebt het licht gezien.
pi_97767664
Verhitte discussies hebben wel humor om te lezen af en toe :Y
pi_97767702
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb thuis zo'n heerlijke amerikaanse popcornmaker die popcorn schiet *O* *O* *O*
ik doe ze of in de magnetron of in een pan. werkt ook. maar een popcorn maker kan er waarschijnlijk tof uitzien!.
pi_97767724
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben jaloers ;(
De eerste keer had ik een te kleine schaal en toen vloog het rond in de keuken :D Dat was een snel en leerzaam proces.
pi_97767744
Waar de fuck gaat het hier over he :')
Finally, someone let me out of my cage
pi_97767792
halcon en supersoep die elkaar niet liggen en popcorn
pi_97767805
hoe je het beste popcorn kan versieren! vinden ze het fijner om suiker, karamel of juist met zout versierd te worden?
pi_97767814
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef minibeer het volgende:
Samenvatting: Supersoep is een hypocriet mannetje en een soort van zolderkamerwarrior.
pi_97767836
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:58 schreef greatjob het volgende:
hoe je het beste popcorn kan versieren! vinden ze het fijner om suiker, karamel of juist met zout versierd te worden?
Zout *O* *O*
  zondag 5 juni 2011 @ 23:59:13 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97767843
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef minibeer het volgende:
Over twee egotjes die het met elkaar moeten uitvechten en niet volwassen genoeg zijn om de ander te laten brallen en hem gewoon te negeren.
C'est la vie
pi_97767849
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ah je hebt het licht gezien.
Nu hij nog..
  maandag 6 juni 2011 @ 00:00:14 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97767888
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zout *O* *O*
Een vrouw naar mijn hart.
C'est la vie
pi_97767983
Waarschijnlijk heeft supersoep weer een lange reply O-)
pi_97768007
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zout *O* *O*
ik zal maar suiker zeggen, omdat er anders geen discussie is. maar zout is zoveel beter :')
ik heb zin in graspop trouwens! line up is erg vet voor een gratis festival!
pi_97768009

Sorry, dat moest gewoon even :')
pi_97768024
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
Waarschijnlijk heeft supersoep weer een lange reply O-)
Ik ga even een luchtje scheppen en daarna lees ik het wel weer.
pi_97768072
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef minibeer het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, dat moest gewoon even :')
ahhh hij ziet er wel schattig uit zo rennend
  maandag 6 juni 2011 @ 00:03:58 #113
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97768091
;(
Ik ga een nieuwe account aanmaken als MLiBlack ;(
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_97768094
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nou, nee. Je praat gewoon poep. Je verwart de termen nuance en hypocrisie met elkaar. Jammer. Zo'n lastige termijnen zijn het toch niet.

Ik ben prima in staat een eigen mening te vormen over Aardbei en dat doe ik dan ook. Wederom een gevalletje hypocrisie, aangezien jij het wel uit je hoofd laat om hier ook maar één kritische noot over haar te plaatsen, aangezien dat je kansen om in haar broekje te komen aanmerkelijk zal verkleinen.

Ik ben bang dat je last hebt van hoogheidswaanzin. Dat bleek al eerder uit je gekloot hier, maar nu ontkomen we er helemaal niet meer aan. Beginnende waanzin? Blinde woede richting jou? Kun je niet lezen ofzo, droeftoetertje?

Je bent ook een loser. Daar draai ik niet omheen. Had ik volgens mij al duidelijk gemaakt, dus kan me niet voorstellen dat het als een verrassing voor je kwam. Was dat wel het geval, dan zegt dat vooral wat over jou. Je moet ook gewoon niet zo janken. Jij bent er niet vies van om steken onder de gordel uit te delen. Is verder prima, daar loop ik niet over te janken, maar ben dan ook 'n keer niet het hypocriete jankzakje en begin niet te zeverzakken als anderen een keertje naar jou uithalen. Je vraagt er namelijk gewoon om.

En daar ga je weer. :') Niet huilen als er straks weer iemand begint over jou of over je internetscharreltje.

Goed, je wilt aandacht en je ziet dit als aandacht, dus je zit nu vast weer met een stijf plassertje in je hand een reply te tikken, maar beter zou je gewoon eens inzien dat je een extreem gevalletje pot-ketel-pikzwart bent. Dat bewijs je elke post weer.

Een tip: stop met jezelf belachelijk te maken en steek je energie liever in je internetliefje. Kunnen jullie op termijn elkaar de hele dag gaan vervelen.
Je gaat een beetje in cirkels steeds, zo is er voor mij ook weinig aan. Onderlijn even wat er precies hypocriet is aan mijn kritiek op jou en waarom het niet gewoon verschilt in de wijze die ik beschreven heb.

We beledigen alllebei mensen, alleen jij bent de laatste tijd een beetje doorgeslagen in je reacties naar Strawberry toe, iemand die niemand in dit topic kwaad doet en volgens mij ook niet vaak op zo'n wijze post om zulke reacties dan uit te lokken. De timing is gewoon wat frappant, ik weet dat je op MSN zit met Richard, en ik weet ook dat hij het als z'n nieuwe hobby beschouwt om de schuld bij iedereen behalve zichzelf te leggen.

Volgens mij doe ik dat niet, en mocht dat onverhoopt ooit zijn gebeurt, dan zeker niet op zo'n achterbakse manier. Kritiek geven op Straw zal ik niet snel publiekelijk doen, is vooralsnog ook niet echt nodig. Ik heb al wel gezegd dat ze vaak te naief is geweest in al haar goede bedoelingen. Lijkt me prima en dat is het ook wel.

Ik huil trouwens niet, ik spreek je alleen even aan op je eigen beweringen, waar jij nu snel omheen danst om eraan te ontkomen dat ik gelijk heb. Ik zal het nog 1x heel simpel stellen.

1. Jij reageert plots (voor de zoveelste keer) met een ietwat verhulde belediging op mij, je betrekt er ook andere mensen bij.
2. Ik verdedig de betrokken personen na die belediging.
3. Jij gaat me verwijten dat ik in de verdediging schiet, terwijl je me er dus zelf bij betrekt.

Waar zit je logica dan? :')

quote:
Goed, je wilt aandacht en je ziet dit als aandacht,
Zie hierboven. Ik reageer enkel op jou als jij weer eens zonodig je frustratie kwijt wil. Wie is dan degene die aandacht wil?

Nogmaals, stop er dan mee. Je verwijt me al de dingen die je dus zelf aan het doen bent. Zo gaan we bezig blijven.
Ron Paul 2012
pi_97768158
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
;(
Waarom ???
pi_97768194
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
;(
wat is er aan de hand?
pi_97768197
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

ahhh hij ziet er wel schattig uit zo rennend
Er was laatst nog zo'n film over iemand die aan de special olympics mee wou doen om zo een weddenschap te winnen om zo geld te winnen voor een operatie van een illegaal. Ik ga m nu ff downloaden en kijken, want hij leek me leuk en ik heb m niet afgekeken :).
  maandag 6 juni 2011 @ 00:06:51 #118
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97768225
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Waarom ???
Wordt helemaal simpel van alles om me heen. Nu ik een hoop gedonder heb/had met m'n ex zie ik meer en meer dat ik naast haar ook niet veel meer heb waar ik om geef. Zit er een beetje door ;(
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_97768226
Vermoeiend dit hoor.

Z'n posts worden steeds langer, dus blijf ik ook steeds langer bezig. Life of a keyboard warrior.
Ron Paul 2012
  maandag 6 juni 2011 @ 00:07:17 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97768247
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:06 schreef minibeer het volgende:

[..]

Er was laatst nog zo'n film over iemand die aan de special olympics mee wou doen om zo een weddenschap te winnen om zo geld te winnen voor een operatie van een illegaal. Ik ga m nu ff downloaden en kijken, want hij leek me leuk en ik heb m niet afgekeken :).
Oh daar heb ik een stukje van gezien.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')