Nou, nee. Je praat gewoon poep. Je verwart de termen nuance en hypocrisie met elkaar. Jammer. Zo'n lastige termijnen zijn het toch niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je blijft het maar negeren, he? Je houdt er niet van als ik de nuance even schets wat jou er slechter doet vanaf komen?
Ik beledig / bekritiseer mensen die het op zich af roepen met bepaalde uitlatingen en gedrag, jij doet het om anderen te pakken of omdat je dankzij Richard nu ineens een andere mening over Aardbei bent toegedaan.
Het is tekenend voor je beginnende waanzin (blinde woede richting mij![]()
) dat je zo'n persoon wil geloven, boven iemand die enkel uit (soms naieve) goedheid handelt. Blijf maar lekker MSNen met Richard. Past prima bij elkaar.
En je gaat hier serieus zeggen dat je je niet met me bezig houdt? Ik kan gewoon voorspellen wanneer jij er weer tussenheen komt hier met een belediging naar mij of Straw. Dat is nu al zo'n 6 keer gebeurt en ik reageer elke keer. En dan ga je mij verwijten dat ik bepaalde mensen loop te verdedigen.Ik kan het gewoon ruiken. Ik open gisteren geheel willekeurig een topic en zie daar gelijk m'n naam staan waar ik gebrand wordt als "die loser".
Prima als het niet zo is, maar hou er dan even mee op om die schijn te wekken. Het wordt nogal vermoeiend zo. Ga iemand anders lastigvallen. Er zullen wel wat Polen op straat lopen
Rare vogelquote:Op zondag 5 juni 2011 23:50 schreef Mpj het volgende:
Ik eet altijd maltesers als ik in de bioscoop ben.
Ja, is zo overbodig in het topic. Het voegt helemaal niks toe en ben wel klaar met die eeuwige discussies over niks. Supersoep weet dat ik hem een sukkel/nerd vind, hij mij ook. Klaar toch.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Trek je nou zomaar je kusje naar Supersoep in?
Nee, vind ik lekker. Popcorn niet.quote:
Ik ben jaloersquote:Op zondag 5 juni 2011 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb thuis zo'n heerlijke amerikaanse popcornmaker die popcorn schiet![]()
![]()
Ah je hebt het licht gezien.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, is zo overbodig in het topic. Het voegt helemaal niks toe en ben wel klaar met die eeuwige discussies over niks. Supersoep weet dat ik hem een sukkel/nerd vind, hij mij ook. Klaar toch.
ik doe ze of in de magnetron of in een pan. werkt ook. maar een popcorn maker kan er waarschijnlijk tof uitzien!.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb thuis zo'n heerlijke amerikaanse popcornmaker die popcorn schiet![]()
![]()
De eerste keer had ik een te kleine schaal en toen vloog het rond in de keukenquote:
Zoutquote:Op zondag 5 juni 2011 23:58 schreef greatjob het volgende:
hoe je het beste popcorn kan versieren! vinden ze het fijner om suiker, karamel of juist met zout versierd te worden?
Over twee egotjes die het met elkaar moeten uitvechten en niet volwassen genoeg zijn om de ander te laten brallen en hem gewoon te negeren.quote:
Een vrouw naar mijn hart.quote:
ik zal maar suiker zeggen, omdat er anders geen discussie is. maar zout is zoveel beterquote:
Ik ga even een luchtje scheppen en daarna lees ik het wel weer.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
Waarschijnlijk heeft supersoep weer een lange reply
ahhh hij ziet er wel schattig uit zo rennendquote:Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef minibeer het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, dat moest gewoon even
Je gaat een beetje in cirkels steeds, zo is er voor mij ook weinig aan. Onderlijn even wat er precies hypocriet is aan mijn kritiek op jou en waarom het niet gewoon verschilt in de wijze die ik beschreven heb.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, nee. Je praat gewoon poep. Je verwart de termen nuance en hypocrisie met elkaar. Jammer. Zo'n lastige termijnen zijn het toch niet.
Ik ben prima in staat een eigen mening te vormen over Aardbei en dat doe ik dan ook. Wederom een gevalletje hypocrisie, aangezien jij het wel uit je hoofd laat om hier ook maar één kritische noot over haar te plaatsen, aangezien dat je kansen om in haar broekje te komen aanmerkelijk zal verkleinen.
Ik ben bang dat je last hebt van hoogheidswaanzin. Dat bleek al eerder uit je gekloot hier, maar nu ontkomen we er helemaal niet meer aan. Beginnende waanzin? Blinde woede richting jou? Kun je niet lezen ofzo, droeftoetertje?
Je bent ook een loser. Daar draai ik niet omheen. Had ik volgens mij al duidelijk gemaakt, dus kan me niet voorstellen dat het als een verrassing voor je kwam. Was dat wel het geval, dan zegt dat vooral wat over jou. Je moet ook gewoon niet zo janken. Jij bent er niet vies van om steken onder de gordel uit te delen. Is verder prima, daar loop ik niet over te janken, maar ben dan ook 'n keer niet het hypocriete jankzakje en begin niet te zeverzakken als anderen een keertje naar jou uithalen. Je vraagt er namelijk gewoon om.
En daar ga je weer.Niet huilen als er straks weer iemand begint over jou of over je internetscharreltje.
Goed, je wilt aandacht en je ziet dit als aandacht, dus je zit nu vast weer met een stijf plassertje in je hand een reply te tikken, maar beter zou je gewoon eens inzien dat je een extreem gevalletje pot-ketel-pikzwart bent. Dat bewijs je elke post weer.
Een tip: stop met jezelf belachelijk te maken en steek je energie liever in je internetliefje. Kunnen jullie op termijn elkaar de hele dag gaan vervelen.
Zie hierboven. Ik reageer enkel op jou als jij weer eens zonodig je frustratie kwijt wil. Wie is dan degene die aandacht wil?quote:Goed, je wilt aandacht en je ziet dit als aandacht,
Waarom ???quote:Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik ga een nieuwe account aanmaken als MLiBlack
wat is er aan de hand?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik ga een nieuwe account aanmaken als MLiBlack
Er was laatst nog zo'n film over iemand die aan de special olympics mee wou doen om zo een weddenschap te winnen om zo geld te winnen voor een operatie van een illegaal. Ik ga m nu ff downloaden en kijken, want hij leek me leuk en ik heb m niet afgekekenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ahhh hij ziet er wel schattig uit zo rennend
Wordt helemaal simpel van alles om me heen. Nu ik een hoop gedonder heb/had met m'n ex zie ik meer en meer dat ik naast haar ook niet veel meer heb waar ik om geef. Zit er een beetje doorquote:
Oh daar heb ik een stukje van gezien.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er was laatst nog zo'n film over iemand die aan de special olympics mee wou doen om zo een weddenschap te winnen om zo geld te winnen voor een operatie van een illegaal. Ik ga m nu ff downloaden en kijken, want hij leek me leuk en ik heb m niet afgekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |