SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Of misschien zijn de jouwe wat roestig?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan je geloofwaardigheid, maar wel aan je observatieskills.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef Crutch het volgende:
Hey wat leuk een topic over versieren.
Deze ga ik volgen.
Nee is echt zo. Ik snap eigenlijk niet waarom je het je zo moeilijk kan voorstellen, maar goed.. wat jij wiltquote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan je geloofwaardigheid, maar wel aan je observatieskills.
Dat zou kunnen, maar bewijs het tegendeel maar eens.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of misschien zijn de jouwe wat roestig?
Omdat ik dat wel heel apart zou vinden, maar goed ik ken Strawberry ook niet zo goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee is echt zo. Ik snap eigenlijk niet waarom je het je zo moeilijk kan voorstellen, maar goed.. wat jij wilt
Wat moet ik bewijzen? Straw heeft zelf ook wel eens gezegd interesse te hebben maar een meet nog even uit te stellen vanwege persoonlijke redenen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar bewijs het tegendeel maar eens.
Toe nu toe nog niet overtuigd.
Ja maar waarom apart.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat ik dat wel heel apart zou vinden, maar goed ik ken Strawberry ook niet zo goed.
Aardbei en Soep gaat nog wel wat worden, aangezien Aardbei dat zelf wel eens heeft laten weten in deze reeks.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef Crutch het volgende:
Dat zou kunnen, maar bewijs het tegendeel maar eens.
Toe nu toe nog niet overtuigd.
Interesse in Supersoep?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat moet ik bewijzen? Straw heeft zelf ook wel eens gezegd interesse te hebben maar een meet nog even uit te stellen vanwege persoonlijke redenen.
Nee, nu ben ik overtuigd.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef Supersoep het volgende:
Zegt het iets over mij dat Crutch het weigert te geloven?
Straks ga ik me nog emo voelen.
Je kan het altijd nog proberen, alles kan kapot..quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef Crutch het volgende:
Ow, serieus?
Dat heb ik dus gemist.![]()
Excuses iedereen, ik was er echt van overtuigd dat Supersoep alleen maar opdringerig was t.o. haar.
Eh ja serieus, maar het is al goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef Crutch het volgende:
Ow, serieus?
Dat heb ik dus gemist.![]()
Excuses iedereen, ik was er echt van overtuigd dat Supersoep alleen maar opdringerig was t.o. haar.
Nee dank je.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog proberen, alles kan kapot..
hoe heb je het aangepakt?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben de laatste weken aan het versieren en 2 klasgenoten hebben toegehapt. Ze zijn beiden bij mij thuis geweest en met beiden heb ik gezoend. 1 is zelfs 4 dagen wezen overnachten maar ik kan er niet uitkomen wie ik leuker vind.
Giel Beelen met z'n hoofd?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
Toch even leuk om te melden een DJ van BNN en 3FM (waar ik dus later wil werken) heb ik even in een muziekdiscussie op zijn plaats gezet.
De een had ik gewoon goed contact mee in de klas en heb ik gevraagd om een film te kijken en wat leuks te gaan doen.. En de ander hielp ik wel eens mee in de klas met biologie dus zijn we in de examen periodes samen wezen leren als eerst gewoon vrienden en nu weet ik niet of er meer is.quote:
Gefixedquote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je onderschat hoe aantrekkelijk ik ben voor vrouwen, zelfs alleen online!
En hoe heb je samen biologie studeren weten om te zetten naar samen kussen dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De een had ik gewoon goed contact mee in de klas en heb ik gevraagd om een film te kijken en wat leuks te gaan doen.. En de ander hielp ik wel eens mee in de klas met biologie dus zijn we in de examen periodes samen wezen leren als eerst gewoon vrienden en nu weet ik niet of er meer is.
Je moet gewoon aanknopingspunten vinden en je in iemand interesseren. Vroeger was ik best verlegen maar je moet gewoon een beetje lef hebben.
Hoofdstuk 5: Voortplantingquote:Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En hoe heb je samen biologie studeren weten om te zetten naar samen kussen dan?
En jij enkel voor Poolse hoertjes die geen Nederlands kunnen. Zo hebben we het allebei makkelijk!quote:
Nee de mooiboy van 3FM en BNN Domien Verschuuren.quote:
Liever 'n leuke Poolse meid van niveau dan iemand die de hele dag thuis zit en noch werkt noch studeert.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En jij enkel voor Poolse hoertjes die geen Nederlands kunnen. Zo hebben we het allebei makkelijk!
Matig hoor, iemand zo beledigen die hier niet is en helemaal niks fout doet. Valt me weer van je tegen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Liever 'n leuke Poolse meid van niveau dan iemand die de hele dag thuis zit en noch werkt noch studeert.
Sowieso hebben veel buitenlandse meiden veel meer stijl dan Nederlandse dames. Ze hebben doorgaans ook niet zo'n last van acne.
Wederom pot-ketel-pikzwart.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Matig hoor, iemand zo beledigen die hier niet is en helemaal niks fout doet. Valt me weer van je tegen.
Ik ga er dus ook verder niet meer op in
Inderdaad, de mensen die ik beledig vragen er ook niet om ofzo. Want ze doen geen achterlijke dingen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wederom pot-ketel-pikzwart.Zo ken ik je weer!
het radio-gezicht heb je alquote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
Geeft toch een boost in mijn ambitie om 3FM dj te worden.
Ik ga nu wel weer on-topic.
Wat een steek onder water.quote:
Gast. Je doet zelf (ook) niets anders. Op het moment dat echter iemand over jou begint of over je internetscharreltje, ben je op je plassertje getrapt. Best zielig eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Inderdaad, de mensen die ik beledig vragen er ook niet om ofzo. Want ze doen geen achterlijke dingen.
Helemaal gelijk in!
was een grapjequote:
Ik weet wel dat het een grapje was.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Waaghals het volgende:
[..]
was een grapje
keb je nog nooit gezien he
Ik moest er om lachen!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Waaghals het volgende:
[..]
was een grapje
keb je nog nooit gezien he
He, maar jij gaat HBO Journalistiek doen toch? Op welke school, en wát wil je eigenlijk worden. Mijn nichtje doet dat ook. Is 'n leuke opleiding!quote:
We hadden genoeg van 't leren en toen gingen we op mijn kamer een film kijken. Aangezien ik maar 1 stoel had op mijn kamer belanden we op mijn bed. Vorige week had ik nog een 1 persoonsbed en dus moesten we wel tegen elkaar aanliggen. Van het een kwam het ander eigenlijk .quote:Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En hoe heb je samen biologie studeren weten om te zetten naar samen kussen dan?
Presentator en DJ bij BNN dat is de droom als het ware.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:18 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen!
[..]
He, maar jij gaat HBO Journalistiek doen toch? Op welke school, en wát wil je eigenlijk worden. Mijn nichtje doet dat ook. Is 'n leuke opleiding!
Ik moet geen nuance verwachten in een discussie, dat snap ik, maar ik ga het je toch maar even uitleggen dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gast. Je doet zelf (ook) niets anders. Op het moment dat echter iemand over jou begint of over je internetscharreltje, ben je op je plassertje getrapt. Best zielig eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |