quote:
Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:[..]
Ja, maar meester hij begon...

Jij bent volgens mij een beetje in je kleuterklasjaren blijven hangen. Constant zeuren over anderen, zelf net zo hard meedoen en als er dan een keer iemand wat van zegt beginnen te miepen dat iemand anders was begonnen. Dat deden we allemaal wel toen we 'n jaar of zes waren, maar de meesten van ons zijn er rond het tiende levensjaar wel mee gestopt. Jij kennelijk niet.
Je stelt maar wat je wilt. Het boeit me werkelijk geen ruk hoe jij over me denkt of wat jij over mij stelt. Je baseert je post over Poolse vrouwen ook over een posting over een supermarkt in Zundert. Met importbruidjes heeft dat weinig van doen, maar dat begrijp je zelf ook wel.
Ik denk dat je aardig paranoia aan het worden bent. Achtervolgen? Proest.

Get real, dude. Je bent echt niet zo interessant dat mensen hele dagen aan jou wijden. Dat jij hele dagen spendeert om als 'n soort van moraalridder op te komen voor naïeve meisjes op internet met als enige doel in hun broekje te komen, moet je helemaal zelf weten, maar denk niet dat iedereen zo is.
Nou, nou, nou, wat hard.

Ik ben helemaal in shock.

Je blijft het maar negeren, he? Je houdt er niet van als ik de nuance even schets wat jou er slechter doet vanaf komen?
Ik beledig / bekritiseer mensen die het op zich af roepen met bepaalde uitlatingen en gedrag, jij doet het om anderen te pakken of omdat je dankzij Richard nu ineens een andere mening over Aardbei bent toegedaan.
Het is tekenend voor je beginnende waanzin
(blinde woede richting mij
) dat je zo'n persoon wil geloven, boven iemand die enkel uit (soms naieve) goedheid handelt. Blijf maar lekker MSNen met Richard. Past prima bij elkaar.
En je gaat hier serieus zeggen dat je je niet met me bezig houdt? Ik kan gewoon voorspellen wanneer jij er weer tussenheen komt hier met een belediging naar mij of Straw. Dat is nu al zo'n 6 keer gebeurt en ik reageer elke keer. En dan ga je mij verwijten dat ik daarna de betrokken mensen loop te verdedigen.

Ik kan het gewoon ruiken. Ik open gisteren geheel willekeurig een topic en zie daar gelijk m'n naam staan waar ik gebrand wordt als "die loser".
Prima als het niet zo is, maar hou er dan even mee op om die schijn te wekken. Het wordt nogal vermoeiend zo. Ga iemand anders lastigvallen. Er zullen wel wat Polen op straat lopen