abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97766616
quote:
11s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
Oh waar is de liefde in dit topic :{
Hier. O+
pi_97766663
quote:
Het is er wel hoor O+
pi_97766672
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef Techno het volgende:

[..]

Hier. O+
Ah koetsjiekoee. :D
  zondag 5 juni 2011 @ 23:36:26 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97766691
quote:
Hier heb ik nog wel een beetje.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97766751
Dat is wel weer beter. Voel me omringd met liefde O+
  zondag 5 juni 2011 @ 23:37:45 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97766765
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is wel weer beter. Voel me omringd met liefde O+
Groepsknuffel!
C'est la vie
  zondag 5 juni 2011 @ 23:38:20 #67
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97766783
damn hippies
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97766811
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik begin er over te miepen als reactie op jouw opmerking. Als jij concludeert, op basis van mijn posts, dat ik enkel online mensen weet te versieren, dan ga ik ook net zoals jou overdrijven door te stellen dat jij, op basis van je posts, enkel het probeert bij Poolse importbruidjes.

Quid pro quo, aangezien je graag buitenlandse uitdrukkingen toevoegt.

Dat je het mij verwijt het nu steeds op te nemen voor Strawberry vind ik nogal raar. Jij achtervolgt me met zulke opmerkingen al dagen lang, en dan verwacht je dat ik daar niet op ga antwoorden? :')

Kom nou. Ik ben Jesus niet, van mij mag je het keihard terug verwachten.
Ja, maar meester hij begon... :') Jij bent volgens mij een beetje in je kleuterklasjaren blijven hangen. Constant zeuren over anderen, zelf net zo hard meedoen en als er dan een keer iemand wat van zegt beginnen te miepen dat iemand anders was begonnen. Dat deden we allemaal wel toen we 'n jaar of zes waren, maar de meesten van ons zijn er rond het tiende levensjaar wel mee gestopt. Jij kennelijk niet.

Je stelt maar wat je wilt. Het boeit me werkelijk geen ruk hoe jij over me denkt of wat jij over mij stelt. Je baseert je post over Poolse vrouwen ook over een posting over een supermarkt in Zundert. Met importbruidjes heeft dat weinig van doen, maar dat begrijp je zelf ook wel.

Ik denk dat je aardig paranoia aan het worden bent. Achtervolgen? Proest. _O- :') Get real, dude. Je bent echt niet zo interessant dat mensen hele dagen aan jou wijden. Dat jij hele dagen spendeert om als 'n soort van moraalridder op te komen voor naïeve meisjes op internet met als enige doel in hun broekje te komen, moet je helemaal zelf weten, maar denk niet dat iedereen zo is.

Nou, nou, nou, wat hard. :') Ik ben helemaal in shock. :Y
pi_97766817
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Groepsknuffel!
I'm in *;
pi_97766864
Moet ik ook popcorn halen ???
pi_97766870
Ja ja nou is het klaar.
pi_97767034
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja ja nou is het klaar.
Verdomme heb ik net de popcorn }:| }:|
pi_97767043
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Verdomme heb ik net de popcorn }:| }:|
Zoute?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2011 23:45:08 ]
  zondag 5 juni 2011 @ 23:44:06 #74
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97767055
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja ja nou is het klaar.
Nee Supersoep is een mega-reply aan het tikken.
C'est la vie
  zondag 5 juni 2011 @ 23:45:42 #75
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97767135
Bedtijd, jammer begint net leuk te worden. :P

Aju, ik verwacht morgen MLiG wel weer een keer in dit topic. :W
Je moeder is een hamster
pi_97767151
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Gelukkig maar, ik was al bang dat er naar me geluisterd zou worden. :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2011 23:46:20 ]
pi_97767163
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zoute?
Tuurlijk zoute :9~
pi_97767174
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, maar meester hij begon... :') Jij bent volgens mij een beetje in je kleuterklasjaren blijven hangen. Constant zeuren over anderen, zelf net zo hard meedoen en als er dan een keer iemand wat van zegt beginnen te miepen dat iemand anders was begonnen. Dat deden we allemaal wel toen we 'n jaar of zes waren, maar de meesten van ons zijn er rond het tiende levensjaar wel mee gestopt. Jij kennelijk niet.

Je stelt maar wat je wilt. Het boeit me werkelijk geen ruk hoe jij over me denkt of wat jij over mij stelt. Je baseert je post over Poolse vrouwen ook over een posting over een supermarkt in Zundert. Met importbruidjes heeft dat weinig van doen, maar dat begrijp je zelf ook wel.

Ik denk dat je aardig paranoia aan het worden bent. Achtervolgen? Proest. _O- :') Get real, dude. Je bent echt niet zo interessant dat mensen hele dagen aan jou wijden. Dat jij hele dagen spendeert om als 'n soort van moraalridder op te komen voor naïeve meisjes op internet met als enige doel in hun broekje te komen, moet je helemaal zelf weten, maar denk niet dat iedereen zo is.

Nou, nou, nou, wat hard. :') Ik ben helemaal in shock. :Y
Je blijft het maar negeren, he? Je houdt er niet van als ik de nuance even schets wat jou er slechter doet vanaf komen?

Ik beledig / bekritiseer mensen die het op zich af roepen met bepaalde uitlatingen en gedrag, jij doet het om anderen te pakken of omdat je dankzij Richard nu ineens een andere mening over Aardbei bent toegedaan.

Het is tekenend voor je beginnende waanzin (blinde woede richting mij :') :') ) dat je zo'n persoon wil geloven, boven iemand die enkel uit (soms naieve) goedheid handelt. Blijf maar lekker MSNen met Richard. Past prima bij elkaar.

En je gaat hier serieus zeggen dat je je niet met me bezig houdt? Ik kan gewoon voorspellen wanneer jij er weer tussenheen komt hier met een belediging naar mij of Straw. Dat is nu al zo'n 6 keer gebeurt en ik reageer elke keer. En dan ga je mij verwijten dat ik daarna de betrokken mensen loop te verdedigen. :') Ik kan het gewoon ruiken. Ik open gisteren geheel willekeurig een topic en zie daar gelijk m'n naam staan waar ik gebrand wordt als "die loser".

Prima als het niet zo is, maar hou er dan even mee op om die schijn te wekken. Het wordt nogal vermoeiend zo. Ga iemand anders lastigvallen. Er zullen wel wat Polen op straat lopen
Ron Paul 2012
pi_97767182
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zoute?
Ja, wat anders?
pi_97767195
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Denk het ook wel. Maar Halcon heeft gelijk dus eigenlijk verspilde moeite.
Communicatie op MBO? Nice, sluit lekker aan.. Ook leuke meisjes denk ik, zijn geen grijze muizen die die opleiding doen O+
  zondag 5 juni 2011 @ 23:47:00 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97767202
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je blijft het maar negeren, he? Je houdt er niet van als ik de nuance even schets wat jou er slechter doet vanaf komen?

Ik beledig / bekritiseer mensen die het op zich af roepen met bepaalde uitlatingen en gedrag, jij doet het om anderen te pakken of omdat je dankzij Richard nu ineens een andere mening over Aardbei bent toegedaan.

Het is tekenend voor je beginnende waanzin (blinde woede richting mij :') :') ) dat je zo'n persoon wil geloven, boven iemand die enkel uit (soms naieve) goedheid handelt. Blijf maar lekker MSNen met Richard. Past prima bij elkaar.

En je gaat hier serieus zeggen dat je je niet met me bezig houdt? Ik kan gewoon voorspellen wanneer jij er weer tussenheen komt hier met een belediging naar mij of Straw. Dat is nu al zo'n 6 keer gebeurt en ik reageer elke keer. En dan ga je mij verwijten dat ik bepaalde mensen loop te verdedigen. :') Ik kan het gewoon ruiken. Ik open gisteren geheel willekeurig een topic en zie daar gelijk m'n naam staan waar ik gebrand wordt als "die loser".

Prima als het niet zo is, maar hou er dan even mee op om die schijn te wekken. Het wordt nogal vermoeiend zo. Ga iemand anders lastigvallen. Er zullen wel wat Polen op straat lopen
Dames ik had gelijk.
C'est la vie
pi_97767205
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Tuurlijk zoute :9~
Mag ik ook dan? :@ :Y)
pi_97767255
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, wat anders?
Karamel, zoet, naturel. Bijvoorbeeld.
pi_97767298
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:46 schreef Mpj het volgende:

[..]

Denk het ook wel. Maar Halcon heeft gelijk dus eigenlijk verspilde moeite.
Communicatie op MBO? Nice, sluit lekker aan.. Ook leuke meisjes denk ik, zijn geen grijze muizen die die opleiding doen O+
Jij bent nog voorspelbaarder dan de scheten die ik laat na wat bruine bonen.

Ik loop vijf minuten geleden nog tegen iemand te zeggen dat jij er wel weer doorheen zal komen miepen met een snelle opmerking.
Ron Paul 2012
pi_97767322
Popcorn., :r
  zondag 5 juni 2011 @ 23:50:11 #86
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_97767357
Popcorn zoet of zout. O+ Het liefst dat ze nog iets warm zijn. O+ O+
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_97767384
zout.
Finally, someone let me out of my cage
pi_97767388
Ik eet altijd maltesers als ik in de bioscoop ben. :D
pi_97767414
Ik heb thuis zo'n heerlijke amerikaanse popcornmaker die popcorn schiet *O* *O* *O*
pi_97767499
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:50 schreef Mpj het volgende:
Ik eet altijd maltesers als ik in de bioscoop ben. :D
Trek je nou zomaar je kusje naar Supersoep in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')