Je zet je computer aan die doet wat vage rekensommetjes en de uitkomst is echt geld. Dat gaat dus niet werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, waarom vind je het onzin?
Ga je eens inlezenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef machtpen het volgende:
[..]
Je zet je computer aan die doet wat vage rekensommetjes en de uitkomst is echt geld. Dat gaat dus niet werken.
Waarom hebben zoveel mensen dan al echt geld ontvangen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef machtpen het volgende:
[..]
Je zet je computer aan die doet wat vage rekensommetjes en de uitkomst is echt geld. Dat gaat dus niet werken.
Volgens mij is het standaard een stukje aggresiever, maar in theorie werkt het hetzelfde ja. Misschien kan/wil je een maximum aan CPU-gebruik instellenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef vosss het volgende:
Moet ik dit zien als zoiets als dat SETI gebeuren?
Dus dat het gewoon terwijl ik zit te internetten dat gebeuren op de achtergrond gewoon iets staat te rekenen en dat ik het ten alle tijden handmatig af kan sluiten als ik wil gamen?
Of vergis ik me dan heel erg?
En dan heb ik het dus over minen, geld maken zegmaar. Leuk extraatje als je pc toch aanstaat lijkt me
Als je al te achterlijk bent om Bitcoin-client te Googlen moet je hier maar gewoon niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef vosss het volgende:
Nou dat schiet lekker op. Dat komt niet erg betrouwbaar over lijkt me.
Als ik naar www.bitcoin.org surf dan krijg ik een error dat de site niet in de lucht isquote:Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client:
https://www.bitcoin.org
Niet echt, maar alles is welkom tochquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En je hebt ook een recente (dure?) videokaart?
Hij zal nu eerst blocks gaan ophalen. Er zijn er momenteel ongeveer 129k.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef vosss het volgende:
OK.
Zojuist de client geinstalleerd. Moet ik nu eerst iets van bitcoins kopen?
Of kan ik beginnen met minen en zoja hoe doe ik dat precies?
ps: ik heb geen tijd en ook geen zin om tig tutorials door te spitten, dus als het even in het kort kan graag
En daarna? Bij mij staat ie nu al 10 minuten op 129243quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij zal nu eerst blocks gaan ophalen. Er zijn er momenteel ongeveer 129k.
En om geld uit te geven moet je het eerst hebben ja.
In dit topic staat wel ergens een 'beginners' linkje, anders even googlenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Niet echt, maar alles is welkom toch
Heb een Ati Radeon HD 3200
Nier bruteforcen, juist encryptenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef Keiichi het volgende:
Kun je bitcoins 'verdienen' door hashes te bruteforcen?
Dan is het toch ook geen lang leven beschoren op deze manier?
Daarna is je client op de hoogte van alle transacties die er ooit geweest zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
En daarna? Bij mij staat ie nu al 10 minuten op 129243
Ik wil geen geld uit geven. Ik wil dat mn computer geld gaat genereren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij zal nu eerst blocks gaan ophalen. Er zijn er momenteel ongeveer 129k.
En om geld uit te geven moet je het eerst hebben ja.
Generaten , even een paar dagen aankijken hoe het gaatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Daarna is je client op de hoogte van alle transacties die er ooit geweest zijn.
En dan kun je aan de slag. Wil je generaten of 'gewoon' proberen?
Welnee, dat is niet nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil geen geld uit geven. Ik wil dat mn computer geld gaat genereren.
Of moet ik hier verplicht eerst in investeren?
Dan moet jij ook een miner installerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Generaten , even een paar dagen aankijken hoe het gaat
En welke raad je aan?quote:Je zult naast 'bitcoin' (die je portemonnee beheert) ook een miner moeten installeren die je grafische kaart gebruikt om te minen. Met de standaard bitcoinapplicatie kan je alleen vanaf CPU minen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |