Ik moest er zaterdag ook even flink voor gaan zitten om alle termen van elkaar gescheiden te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:27 schreef vosss het volgende:
Fak ik snap er geen zak van
http://bitp.it/
Wat is dat nu weer?
Niemand die mij in een paar simpele jip en janneke zinnen met wat links wegwijs kan maken?
En ja ik ben lui
Doe gewoon zelf ff wat moeite, mij is het ook met een kwartiertje gelukt zonder gekke dingen te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef vosss het volgende:
http://www.newslobster.co(...)-bitcoins-on-windows
Die volg ik nu.
Kan ik gewoon willekeurig een pass en username invullen in mn bitcoin.conf file en die onthouden?
Of zijn dat gegevens waar ik ergens eerst mee meot registreren?
Nee, gewoon om je aan te melden bij de miner.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef vosss het volgende:
http://www.newslobster.co(...)-bitcoins-on-windows
Die volg ik nu.
Kan ik gewoon willekeurig een pass en username invullen in mn bitcoin.conf file en die onthouden?
Of zijn dat gegevens waar ik ergens eerst mee meot registreren?
Ok, die heb ik gevolgd, er zijn nu 109.000 blokken binnen en ik zie nu allemaal Accepted dingen langskomen in die dosprompt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, gewoon om je aan te melden bij de miner.
Maakt niet uit wat er staat, als het maar overeenkomt met het ingevulde bij de miner.
Edit: vergeet die hele handleiding en ga bij een pool minen, geeft sneller resultaat:
http://www.newslobster.co(...)in-mining-in-windows
Heel goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, die heb ik gevolgd, er zijn nu 109.000 blokken binnen en ik zie nu allemaal Accepted dingen langskomen in die dosprompt.
230.000khash/s geeft ie aan ongeveer
Die CFG staat in (afhankelijk van de Windows versie):quote:[ATIADLHAL]
EnableUnofficialOverclocking = 1
UnofficialOverclockingEULA = I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it
UnofficialOverclockingMode = 2
AccessibilityCheckingPeriod = 0
Yep, fansnelheid verhogen en om je geheugen terug te klokken (sneller en energiezuiniger, hoe gek dat eerste ook mag klinken).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef vosss het volgende:
Nope. Is dat voor de temps van mn videokaart in de gaten te houden?
Ik krijg 3 845 khash/squote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef broodmonkeh het volgende:
Bij mij geeft ie een schamele 42000 khash/s
Ow ik zie het. Hij payed out naar mn bitcoin wallet.quote:
Bij BTCmine.com had ik 0,94 in 24 uurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Blinker het volgende:
Deepbit is me vandaag niet goed gezind...
= 0.32 BTC in last 24h
Het gaat er om hoe veel blocks je pool binnenkrijgt he, die worden verdeeld naar 'inzet'. Je pool betaalt je niet per MHash/u o.i.d.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:53 schreef Blinker het volgende:
Variance is a bitch, had eergisteren bijna 0.8. Nu maar een kijkje aan het nemen bij btcmine
dat is mooi kut ..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef lipjes het volgende:
gvd, die 5770 geinstalleerd, openCL SDK erop, wordt mn CPU wel herkend maar mn GPU niet
Ze hebben de difficulty omhoog geschroefd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef lipjes het volgende:
ja heb nu de MSI R5770 PMD1G
eerst gewoon de drivers van de CD erop geknalt, toen herkende die hem niet
toen de ATI Stream SDK erop geknalt na wat zoekwerk, herkent die ineens mn CPU
toen drivers geupdate, nog steeds alleen mn CPU
gvd
en dat betekend iets voor mijn 5770 ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Ze hebben de difficulty omhoog geschroefd.
ha-haquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef Terrorizer het volgende:
Die wordt meer 'difficult' om te herkennen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Ze hebben de difficulty omhoog geschroefd.
quote:
Hmm, volgens mij is de kleur alleen om de modellen te groeperen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef broodmonkeh het volgende:
Wat betekend dat lichtgeel (zie de ati 5830) in de hardware comparison list?
https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison
Ik zie namelijk dat de 5830 beetje goedkoper is als de 5770 en toch betere prestaties heeft
http://mtgox.com/quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Waar kun je die bitcoins eigenlijk verkopen? Ze zijn dus ongeveer 18$ waard, maar ik wil harde euro's (centen) op m'n rekening (of op paypal, ik heb ergens nog een verlaten accountje), hoe kan ik dat het beste doen?
Lijstje met traders:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Waar kun je die bitcoins eigenlijk verkopen? Ze zijn dus ongeveer 18$ waard, maar ik wil harde euro's (centen) op m'n rekening (of op paypal, ik heb ergens nog een verlaten accountje), hoe kan ik dat het beste doen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://mtgox.com/
Ik kan het je ook overmaken, scheelt opnamekosten.
netjes!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is de kleur alleen om de modellen te groeperen.
Maar de 5770 is weer zuiniger met energie, ook iets om rekening mee te houden.
Ik heb nu 620Mhash/s draaien bij totaal 440Watt (nauwkeurige stroommeter er tussen)
Dat is incl. 2 moederborden met CPU.
Ik mine nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]dat zou helemaal super zijn
Ik zit nu aan de 0,01 BTC, dus nog ff geduld.
Hoeveel haal jij er binnen per dag?
quote:[..]
netjes!
wat voor videokaarten heb je?
Ja prima.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik mine niet.
Als je op een respectabel bedrag zit (in euro's) dan kunnen we kijken hoe we het regelen.
Ik koop ze inderdaad met de hoop er winst op te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:55 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja prima.
Voorlopig stop ik ermee, ik moet eerst ff goede videokaarten regelen en navragen wat er in m'n pc kan, heb d'r zelf niet bar veel verstand van.
Maar jij koopt ze op in de hoop op winst? Of je volgt het topic enkel uit interesse en doet verder niks met bitcoins?
Probeer het eens in de IRC, daar zijn ze wel behulpzaam.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:06 schreef lipjes het volgende:
gvd, mn drivers gedowngrade en Stream SDK opnieuw erop geknalt
nog geen resultaat
2x Asus 5770quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]dat zou helemaal super zijn
Ik zit nu aan de 0,01 BTC, dus nog ff geduld.
Hoeveel haal jij er binnen per dag?
[..]
netjes!
wat voor videokaarten heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:18 schreef PiRANiA het volgende:
Waarschijnlijk van ATI AMD dan. Puur om nVidia te stangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja als ie toch aan staat is het mooi meegenomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2x Asus 5770
1x MSI 5770
Ieder goed voor net iets meer dan 200Mhash/s = 600Mhash/s
Ik wil nog proberen om die 3e via een PCIe extender cable op m'n P5K te krijgen zodat alle 3 kaarten in 1 PC passen, scheelt weer 65 Watt stroom voor die extra PC waar die MSI nu in zit.
Computers zijn m'n werk en hobby dus dat scheelt wel
Nooit gedacht dat ik ooit nog eens geld zou verdienen door m'n PC aan te laten staan... Het voelt ook heel onnatuurlijk... Toen ik Seti@home draaide zag ik de stroommeter draaien en ging er alleen geld uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou best kunnen
volgens mij zijn er wereldwijd al aardig wat videokaarten verkocht danzij bitcoin
We zullen zien, zei de blinde.
LOL dan zijn ze daar wel goed in geslaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(understatement)
Dat is grofweg 665 dollar.quote:Voorlopig heb ik ~35 gratis bitcoins.
Dat doet niets hier, maargoed, fan staat ingesteld zodat mn videokaart zeker niet te heet wordt (lees minder heet als in games) dus dat zit wel goed.quote:- laat je miner gewoon draaien, dan zie je het resultaat terwijl je settings aanpast
- eerst die CFG aanpassen, zoals hierboven vermeld
- als je Afterburner start, schuif je de geheugensnelheid helemaal naar links (600Mhz) en klik apply.
- sluit Afterburner af en start het weer op na 10 seconden
- schuif nu geheugen naar 300Mhz en weer op apply.
- zie hoe je Mhash omhoog gaat
Hopelijk heb je ze nog niet verkocht want ze staan nu op ruim 27 Dollarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik dacht gisteravond nog, laat ik er een stuk of 10 kopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:40 schreef vosss het volgende:
Hij staat nu op 24, eerder vandaag nog op 18
Begrijp ik het goed en kan ik ook gewoon voor een X bedrag op mtgox bitcoins kopen en die later simpelweg weer verkopen met dikke winst (of verlies)?
Beetje hetzelfde als op een beurs toch?
Nee, het is de bedoeling dat je met bitcoins dingen gaat kopen en het als geld gaat gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:40 schreef vosss het volgende:
Hij staat nu op 24, eerder vandaag nog op 18
Begrijp ik het goed en kan ik ook gewoon voor een X bedrag op mtgox bitcoins kopen en die later simpelweg weer verkopen met dikke winst (of verlies)?
Beetje hetzelfde als op een beurs toch?
Ik maak ze voorlopig alleen maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 07:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, het is de bedoeling dat je met bitcoins dingen gaat kopen en het als geld gaat gebruiken
Dat is een zoooo achterhaald concept!quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, het is de bedoeling dat je met bitcoins dingen gaat kopen en het als geld gaat gebruiken
Maar het kan wel gewoon toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Account bij Mt.Gox is dan voldoende.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:04 schreef robski05 het volgende:
[..]
Maar het kan wel gewoon toch?Ik had een vraagje, ik heb dus een bepaald bedrag op MtGox staan en omgezet in Bitcoins, maar ik zie regelmatig een wallet.dat voorbijkomen. Moet ik dat ook regelen om iets te kunnen (ik hoef niet te minen) of is een online account bij MtGox genoeg?
Heb er alleen nog maar geld staan omdat ik een kooporder had staan op 18,5 Bitcoin... Dat is niet echt gelukt ::')quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:04 schreef robski05 het volgende:
[..]
Maar het kan wel gewoon toch?Ik had een vraagje, ik heb dus een bepaald bedrag op MtGox staan en omgezet in Bitcoins, maar ik zie regelmatig een wallet.dat voorbijkomen. Moet ik dat ook regelen om iets te kunnen (ik hoef niet te minen) of is een online account bij MtGox genoeg?
Het stopt ergens bij $0.1 ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:05 schreef robski05 het volgende:
[..]
Thanks! Koers gaat wel lekker zeg, binnen een dagje +8/9! Benieuwd waar het stopt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |